Snel, correct en makkelijk.

Het is een makkelijke site. Wel moest ik de Ubiquinol een beetje zoeken. Deze stonden namelijk tussen de Q 10 in. Voor mij zou t duidelijker zijn als de potjes niet op inhoud maar op type (Ibuquinol) en dan in die groep op inhoud in volgorde zouden staan! Nadat ik mijn bestelling had geplaatst (heel eenvoudig), werd mijn bestelling snel en correct bezorgd.

Supersnel!

Vrijdag besteld, volgende dag in de middag binnen. Blij met mijn aankoop en mijn korting.

top snel en goed verpakt

De eerste keer dat ik de Vitamine B12 10.000MCGL besteld heb met kersensmaak. Vandaag besteld was inderdaad morgen in huis. Verpakking prima in orde. Al zouden ze dat denk ik wel in een soort van bubbeltjes enveloppe kunnen versturen, dan past het in de brievenbus en denk dat het dan ook als gewone post verstuurt kan worden. Dit laatste laat ik verder over aan Accense. Hier ga ik zeker vaker bestellen, want na de maagverkleining heb ik dit echt nodig en de pijnlijke injecties in de kont mogen ze houden bij de arts ;)

Uitstekend!

Besteld, volgende dag in huis.

Bestel hier al jaren en er is nog nooit iets geweest wat me niet beviel. Goede service en alles netjes verpakt. Gewoon helemaal goed.

Snel en goed behandeld

Volgende dag al binnen

Zoals altijd, snel, betrouwbaar

Voordelig en snel

Voordeliger dan andere leveranciers en snelle levering!

Snelle levering van de vitaforce capsules

Heel snelle levering voor een fijne prijs

Goed product met snelle service

Goede website met zeer goed geprijsde producten. Bestelling geplaatst en volgende dag geleverd. Via de email werd ik goed op de hoogte gehouden.

Goede winkel en lage prijs voor veel producten.

Super snelle service

Altijd snelle levering en service.

Snelle levering van het bestelde product

Precies zoals je het wilt.

Bestellingen keurig behandeld, snel bezorgd en goede prijs.

Snel en accuraat

Alles op voorraad volgende dag al geleverd

Ik ben een zeer tevreden klant

Bestellingen worden snel afgehandeld en de volgende dag bezorgd . Tevens zijn de producten zeer scherp geprijsd . Een echte aanrader ! Ik ben en blijf klant van Accense !

Leveren snel als beloofd

Goede kwaliteit producten scherpe prijs en snelle levering

Prima product en snelle levering

Bestellen was eenvoudig. Product voldoet aan de verwachtingen. Snelle levering en duidelijke communicatie daarover.

Gewoon wat ik verwacht.

De bestelde artikelen de volgende dag bij het afhaalpunt bezorgd. Alleen de doos had wel wat kleiner gemogen voor 2 kleine flesjes.

Snelle levering en afhandeling

Goed en snel

Helder, duidelijk en snel geleverd. Niet de meest vernieuwende website, maar alles werkt wel en is goed.

Hesselinks Es 11 7271 LB Borculo

Over Accense

Accense for Personal Care, online drogisterij : vitamines, mineralen, supplementen en uiterlijke verzorging. Meer dan 40.000 drogisterij artikelen tegen scherpe prijzen en een betrouwbare service. Met extra bonusvoordeel en snelle levering.