Goede kwaliteit producten scherpe prijs en snelle levering

Prima product en snelle levering

Bestellen was eenvoudig. Product voldoet aan de verwachtingen. Snelle levering en duidelijke communicatie daarover.

Gewoon wat ik verwacht.

De bestelde artikelen de volgende dag bij het afhaalpunt bezorgd. Alleen de doos had wel wat kleiner gemogen voor 2 kleine flesjes.

Snelle levering en afhandeling

Goed en snel

Helder, duidelijk en snel geleverd. Niet de meest vernieuwende website, maar alles werkt wel en is goed.

Deze webshop is 100% betrouwbaar!

Ik bestel hier al jaren. Er was iets mis gegaan tijdens het transport. Er werd meteen een nieuw artikel naar mij verzonden.

de bestelling is vaak aanwezig en kan dus snel worden gestuurd

Als ik bestel dan komt het vaak al de volgende dag. Een factuur kan ik alleen via pdf openen en dan vraag ik dat per mail, waarop een reactie komt dat dit gebeurt. Prima dus.

Bestellen korrect en snel geleverd

Zoals hierboven

Arrogante klantenservice

Omdat ik verhuisd ben heb ik in mijn account alle gegevens gewijzigd…. Tot mijn verbazing is mijn bestelling naar mijn oude adres gestuurd. Ik heb dit gemeld bij de klantenservice maar in plaats van meedenken of kijken of t opgelost kon worden kreeg ik eigenlijk te horen dat mijn schuld was en dus dikke pech voor mij. Dus nogmaals: bedankt Henk de Jonge Bor je arrogante antwoord, het maakt mijn keuze om nogmaals bij jullie bedrijf te bestellen duidelijk…. NOOIT MEER!!!!

Heel vervelend natuurlijk als je er achter komt dat je je oude adres niet aangepast hebt met als gevolg dat je bestelling op een afhaalpunt terecht komt. Geen terechte beoordeling van onze dienstverlening.

Snelle levering en scherpe prijzen.

Besteld en de volgende dag geleverd.

Altijd tevree

Snelle levering ..blij met mijn producten die ik hier bestel

Snelle levering, prima prijs/kwaliteit verhouding

De website is wellicht wat minder flashy en toegankelijk dan van andere winkels, maar Accense verstuurt razendsnel en kent een geweldige prijs/kwaliteitverhouding.

positief

snelle en correcte levering

Niets op aan te merken

Spullen zien er goed uit

De levering was vlot en in goede orde

Een prima ervaring door een zeer snelle behandeling.

Snelle levering en goede prijs.

Na een foutje (van het systeem), snel hersteld en geleverd.

Goede, snelle levering

mooie producten en snelle levering

duidelijke site en snelle levering van de bestelde producten

Alles prima gegaan

Normale prijzen, snelle verzending.

goede service

mooie prijs en snelle bezorging

Altijd betrouwbaar

Een ruime keuze tegen goede prijzen

Snelle verzending en bezorging!

Na vooruitbetaling is er snel actie door u ondernomen om de bestelde goederen aan mij op te zenden. Prima!

G

Grote variatie aan producten voor een scherpe prijs en super snelle levering

Goede produkten tegen aantrekkelijke prijzen en hele snelle levering. Top!

Hesselinks Es 11

7271 LB Borculo

Over Accense

Accense for Personal Care, online drogisterij : vitamines, mineralen, supplementen en uiterlijke verzorging. Meer dan 40.000 drogisterij artikelen tegen scherpe prijzen en een betrouwbare service. Met extra bonusvoordeel en snelle levering.