Supersnelle levering

'S avonds besteld en de volgende middag al geleverd! Grote zoutlamp gekocht 10-12 kg netjes verpakt en heel geleverd. Heel tevreden en zal ook snel nog een keer bestellen hier!

Top.

Uiterst accuraat: van snel account aanmaken tot snelle bestelling en, minstens zo belangrijk, snelle levering. Van elke stap word je netjes op de hoogte gehouden per mail.

Helemaal goed

Ik dacht is dit wel goede site om mijn product te kopen. Maar tegen mijn verwachting in helemaal het tegenovergestelde. Goed verzorgd en snel. De volgende dag al in huis. Dus de volgende x weer hier bestellen. Gr Francis

Goede prijs snelle levering

Ik had nog nooit van deze website gehoord maar ben zeer tevreden. Pakket werd snel en netjes verpakt geleverd.

Volgende dag bezorgd

Keurig de volgende dag bezorgd

Goed!

Mijn product kreeg ik heel snel!

Op alle gebieden een aanrader!!

Inmiddels heb ik al meerdere keren een bestelling geplaatst. Die werd vrijwel meteen in behandeling genomen en, behalve 1x i.v.m. een weekend ertussen, de volgende dag keurig verpakt geleverd. De prijzen zijn laag (scherp), de producten steeds op voorraad en van goede kwaliteit. Ik ben over deze drogisterij meer dan dik tevreden! Tegen iedereen die nog een goede en betrouwbare online drogisterij zoekt, zou ik zeggen: stop met zoeken, kies direct voor Accense!!

Een foutje gemaakt

Jullie krijgen mijn bestelling terug. Door een fout heb ik de bestelling tweemaal ontvangen. Ik stuur het doosje retour. Mw. A.G,

Goede prijs, snelle levering

Goede prijs voor supplementen en supersnel geleverd, zelfs op maandag.

Alicja Bogunia

Uitstekend product, betrouwbaar bedrijf, Scoor 10 punten

Goed en vlot, zoals beloofd.

Het bestelde kon ik de volgende dag afhalen op het pick-up point. De doos was wel belachelijk groot voor de inhoud. Met het 10-voudige zou de doos nog niet vol zijn geweest.

Gemakkelijk te besgtellen

Zeer snelle levering en gemakkelijk te bestellen produkten.

Prima ervaring, betrouwbar

Snelle levering Jammer dat postNL niet aangebeld heeft en zij de volgende dag nog een keer langs moesten komen om de bestelling af te geven.

Heel goede ervaring, al vele jaren.

Ik bestel al heel veel jaren bij Accense, altijd zijn er mooie aanbiedingen en de snelheid van bezorgen is super.

SUPER!

Groot aanbod en supersnelle verzending !

Goede ervaring

Snelle service. Klopt helemaal!

Ruime keuze en snelle levering

Stabiel goed en betrouwbaar.

Goed product, snel ontvangen.

Optimale dienstverlening

Gisteren besteld. Vandaag in huis. Wat op de website wordt beloofd, wordt ook nagekomen. En, tegen een zeer acceptabele prijs.

Zoals altijd, prima snelle verzending.

Goed product, heel snelle afhandeling!

Gemakkelijk te bestellen, heel goeie communicatie en correcte snelle afhandeling.

Erg blij.

Op tijd en ik ben tevreden.

Greatest store ever

Slava Ukraini! Tru mp lock him up!

11 Hesselinks Es

Borculo 7271 LB

Om Accense

Accense for Personal Care, online drogisterij : vitamines, mineralen, supplementen en uiterlijke verzorging. Meer dan 40.000 drogisterij artikelen tegen scherpe prijzen en een betrouwbare service. Met extra bonusvoordeel en snelle levering.

Kiyoh anmeldelser