goede service, kwalitatief product

positieve ervaring

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prachtig product. Het was een grote verrassing voor mijn moeder­čÖĆ­čîł

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Uitstekende en snelle service.

Ik had eerst even moeite met het inschrijven. Maar toen ik met de klantenservice belde werd ik heel goed geholpen en was het probleem verholpen. Ik ben ook erg tevreden met hoe yogatv werkt en kijk uit naar mijn eerste magazine.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Klantvriendelijk, snel en prima kwaliteit.

De producten die ik besteld heb, voldoen uitstekend aan de verwachting en zijn van mooie kwaliteit en kleur (tas voor mat, o.a.) Specificaties kloppen (maatvoering, afmeting) en de omschrijvingen op de website zijn accuraat. Levering was snel en goed.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hele snelle levering en een prachtig product.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooi produkt en goede service!

Zelf iets verkeerds gedaan, gemaild en het werd netjes en goed opgelost, super service en helemaal blij met mijn mooie Yogamat!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goed contact, snelle levering en goede service

Fijne site en goede service. En vooral blij met mijn yoga handdoek!

Goede en snelle service

Mooie overzichtelijke website met suggestie voor wat handig is om erbij te bestellen met pakketkorting (bv mat cleaning spray by yogamat). De bestelling werd netjes en snel geleverd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Top service en top product

Product was precies zoals omschreven van goede kwaliteit en snel geleverd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Top product en top levering

De oogkussentjes met lavendel zijn echt een aanrader.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Heel snel en adequaat geholpen

Omdat ik zelf iets fout had gedaan met de betaling was ik bang dat mijn bestelling niet op tijd binnen zou zijn. Dit heb ik via de mail laten weten. Yvonne v d klantenservice heeft me meteen terug gemaild met instructies. Mijn bestelling was toch nog op tijd binnen! Hartelijk dank, erg fijn!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooie producten tegen een redelijke prijs

Ik heb diverse yoga producten besteld, en deze werden snel en compleet geleverd. Ik ben tevreden over de kwaliteit ervan, nu ik ze in gebruik heb. Het yogakussen, handdoek en kleed zijn mooi warm van kleur.

Top! :-)

Voldoende keuze in yoga handoeken voor de beste prijs online.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooie kwaliteit yogasokken, bezorging is prima, en service uitstekend! Er wordt snel en naar tevredenheid gereageerd op mijn mailbericht

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Yoga kussen, oogkussen en riem

Snelle levering en meteen uitgeprobeerd op de les.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle verzending, item zoals verwacht

Erg blij met mijn nieuwe Yogitoes towel! Ik kende Superyoga nog niet maar is zeker een aanrader.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede, eco vriendelijke opties en fijne producten.

Goede opties, heldere omschrijvingen en prachtige eco vriendelijke producten. De foto's en omschrijvingen kwamen goed overeen met de producten die ik ontving. Het was ook een nette en snelle levering.

Fast and accurate

Super fast delivery. Nicely packed.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service en zeer goede kwaliteit product

Snelle levering en kwaliteit van de producten was precies wat ik hoopte... erg goed!

Niks te klagen

Alles goed en snel bezorgd. Goede kwaliteit. Top!

Vlot en goede service

Mooie artikelen. Goede service

Fijne anti-slip mat

Leuke kleur, handig om mee te nemen omdat hij dun is. Goede anti-slip al moet ik nog testen of dit echt werkt bij poweryoga/Pilates. Ik ben tevreden. Ook de reinigingspray erbij genomen, ruikt lekker.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Supersnel, mooie producten en prima bestelproces.

Ik bestelde voor de eerste keer op Superyoga.nl en vond het dik in orde! Mooie merken en alles was supersnel in huis. Aanrader!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede communicatie, heldere site.

Over Superyoga.nl

Superyoga komt voort mijn passie voor een gezond leven. Jarenlang heb ik toegekeken hoe mijn gezondheid niet goed was. Met een auto-immuunziekte als grootste uitdaging ben ik begonnen met mijn zoektocht naar een betere gezondheid. Eerst heb ik mijn voeding aangepakt en vrijwel direct heb ik yoga ontdekt en lag ik languit op mijn eigen yogamat, een beslissing waar ik mezelf nog steeds ontzettend dankbaar voor ben. Niet veel later besloot ik om mijn baan op te zeggen en mijn passie voor gezondheid te verwerken in mijn eigen webshop, Superyoga. Ik vind het belangrijk dat iedereen zich welkom en veilig voelt bij Superyoga. Eerlijkheid en kwaliteit zijn mijn belangrijkste speerpunten.

Filter op Taal