Actie, reactie alles zorgvuldig en accuraat!

Fijne hulp , bellen en terugbellen en bij bestelling binnen dag geregeld en helemaal top!

Good quality

I ordered thick yogamat and toe socks and eye pillow. It is good quality and delivery time was super fast. THANK YOU!

heel fijn!

mooi, fijn, natuurlijk, duurzaam en ruikt heerlijk!

Wat een fantastische mat

Super comfortabele en zachte mat

Prima bolster en geleverd volgens afspraak!

Zeer tevreden met mijn online aankoop bij Superyoga!

Kwaliteit, betaalbaar en super snel geleverd.

Ik ben nog redelijk nieuw in de yoga sport. Bij superyoga vertrouw ik op de producten, de kwaliteit ervan en het is er ook nog eens super snel. Het gevoel van vertrouwen is ontzettend fijn in het enorme bos met aanbieders.

Top quality products

I always find everything I need for my yoga practice at Superyoga.nl. Products are very high quality. Delivery is very fast and customer support excellent!

Superfijne spullen en supersnel binnen!

Drie producten besteld: yogahanddoek met antislip, bolster en meditatiekussen. Alles ziet er mooi uit, met mooie kleuren. Daarnaast zijn de items heel fijn in gebruik. Groot pluspunt is ook dat de producten supersnel werden bezorgd. Echt een aanrader!

Prima bruikbaar

De yogamat en blokken zijn prima bruikbaar. Fijne materialen, niet te hard of te zacht. Blokken lekker licht. Wel stinkt de mat nogal, zal de fabriekscoating zijn. En de blokken hebben wat krassen wat ze duidelijk minder mooi maakt

Fantastische klantenservice en fijne webshop

Lieve dames die je graag helpen bij je aankoop. Ik heb een meditatie kussen besteld, mooi kussen. Gelukkig kon ik een beetje van de vulling eruit halen want het kussen is vrij hard. Nu zit het kussen heerlijk!

Snelle levering en producten voldoen aan de beschrijving

Goede prijs- kwaliteit, ben heel tevreden en de producten werden de volgende dag al geleverd.

Heel positief

Hele goede service en de producten zijn van hoge kwaliteit! Ik had een yoga mat gekocht en ik kreeg zelfs een nieuwsbrief met informatie hoe ik mijn yoga mat moest verzorgen! Dat was heel fijn!

Super service en snelle levering!

Super service en snelle levering!

Mooi product voor goede prijs

Eigenlijk ben ik niet zo'n fan van online bestellen maar in deze tijd heb ik geen andere keus. Vaak vind ik de prijs-kwaliteit verhouding tegenvallen maar nu was het juist anders om. Ik vind de kwaliteit veel beter dan ik verwacht had. Zeer mooi product voor bijbehorende prijs. Erg blij met het lavendel oogmasker.

Ben echt heel erg blij met mijn Yogamat, de kleur is mooi de kwaliteit is goed. Klantenservice reageert ook heel snel.

Een fijne, overzichtelijke website met prachtige producten!

Ik was opzoek naar mijn eerste yogamat en ik wist niet goed welke het beste bij me zou passen. Na eventjes rond gekeken te hebben op de website heb ik een mat besteld. De mat werd snel geleverd en ziet er super mooi uit.

Zeer snelle levering

Snelle levering,ook in België, mooie website en concurrentiële prijzen.

Goede kwaliteit en snelle levering

Mijn kussen werd verrassend snel geleverd en de hij zit helemaal goed!

Heerlijk ik kan me eindelijk in een hondhouding en andere houdingen ontspannen zonder uit te schuiven! En de markeringen helpen me bij verschillende asana's. DANK UUUU

Snel en comfortabel

Ik heb voor het eerst gewinkeld bij Superyoga en ben er super tevreden over. De website oogt rustig en overzichtelijk, de levering was snel en de producten zijn super. Heb het gelijk aanbevolen bij vriendinnen en kom zeker snel terug.

Mooie yogamat. Keurig netjes en snel geleverd.

Mijn bestelling werd supersnel geleverd

De bestelling die ik plaatste werd snel geleverd! Tevreden over de producten! Mat is wat 'glad' maar daarover zijn handige tips op de website te vinden.

Supersnelle levering en mooie producten

Goede kwaliteit, duidelijke website en fijne klantenservice.

Supersnel, supergoed

Yogamat was snel geleverd, top kwaliteit, niet te duur. Iedere ochtend ga ik de mat met plezier uitrollen voor een online sessie thuis. 2021, here I come! :)

Snel ontvangen

Mooie yoga mat, snelle levering ❤️

Over Superyoga.nl

Superyoga komt voort uit mijn passie voor een gezond leven. Jarenlang heb ik toegekeken hoe mijn gezondheid niet goed was. Met een auto-immuunziekte als grootste uitdaging ben ik begonnen met mijn zoektocht naar een betere gezondheid. Eerst heb ik mijn voeding aangepakt en vrijwel direct heb ik yoga ontdekt en lag ik languit op mijn eigen yogamat, een beslissing waar ik mezelf nog steeds ontzettend dankbaar voor ben. Niet veel later besloot ik om mijn baan op te zeggen en mijn passie voor gezondheid te verwerken in mijn eigen webshop, Superyoga. Ik vind het belangrijk dat iedereen zich welkom en veilig voelt bij Superyoga. Eerlijkheid en kwaliteit zijn mijn belangrijkste speerpunten.