Snelle service en mooie producten!

Iedere keer als ik bestel ontvang ik snel de producten, website is overzichtelijk en mooi aanbod!

Ik kom hier nog eens winkelen

Duidelijke website met mooie producten. Bestelling werd snel verzonden en was netjes verpakt.

Fijne productem!

Fijne producten en snelle goede levering !

Snelle levering van een mooi product

Mooie site en prachtig product.

Goede producten en snelle levering

Goede prijs en producten, ook snelle levering.

ERG GOED

Mooi materiaal. Snelle levering. Ruime keus.

Mooie producten en duidelijke informatie

De producten van Superyoga zijn van zeer goede kwaliteit. De informatie over producten en hun werking zijn zeer nuttig. Zo kan ik een goede keuze maken.

Supersnelle super kwaliteit in huis

Heel blij met de merinowollen yogamat en bolster. Wat een geweldige set!

Geweldig meditatiekussen!

Heel mooi en stijlvol meditatiekussen, past in ieder interieur. Ook zit het kussen superfijn en vormt het naar je lichaam. Ik raad het iedereen aan, veel fijner dan op de grond zitten. Dag na bestellen al bezorgd!

Goede kwaliteit & snelle levering

Mega snelle levering, en super fijne degelijke producten ik zou hier zeker weer bestellen

Lovely products

I purchased two eye pillows and a yoga blanket from Superyoga and the products are so nice and with high quality. I will definitely come back again.

Goede kwaliteit en snel bezorgd

Heb tot nu toe alleen maar yoga blokken besteld hier, maar de kwaliteit is erg goed, goede prijs kwaliteit verhouding en snel verzonden! Helemaal tevreden.

Top kwaliteit

Eerste kennismaking met bolster gehad in therapie. Na wat rondvragen over kwaliteit en op wat ik moest letten bij de aankoop kwam ik bij superyoga.nl terecht. En wat ben ik ongelooflijk tevreden over de kwaliteit, afwerking en materiaal! Top ! Heel blij mee

Super blij mee

Ik ben heel blij met de producten die ik bij jullie besteld heb! Echt mooie spullen.

Perfect wat ik verwachte!

Zeer aangename jogamat, van degelijke kwaliteit. Heel blij met de aankoop!

Fijne producten!

Ik gebruik alles van Superyoga voor mijn eigen practice maar ook in mijn werk als ademcoach. De yoga matten, oogkussentjes en yoga blokken zijn allemaal van erg goede kwaliteit. En daarnaast ziet het er allemaal geweldig uit!

Kwaliteitsproducten voor een scherpe prijs

Mooie producten, goed verpakt (zonder overdadig plastic en passende dozen zonder te veel "lucht"), snelle levering en goede informatie over het bestelproces. Blij met mijn mooie yoga producten!

Mooie producten en snelle service

Fijne yogamat en meditatie kussen Snel bezorgd en goed verpakt

Kwaliteit én betrouwbaar

Duidelijke site, snelle levering én mooie producten!

Meerdere keren besteld, altijd zeer tevreden!

Ik heb meerdere keren bij hen besteld, Superyoga levert snel en de producten zijn elke keer weer top. Zeer tevreden mee! Ik heb meerdere dingen op mijn wishlist staan en kijk er naar uit om mijn yoga collectie uit te breiden.

Mijn vast adresje voor yoga materiaal

Mooi aanbod, kwalitatief en goed geprijsd, snel verzonden. Ik bestel al mijn yogamateriaal bij Superyoga!

Mooie kwaliteit, snel bezorgd

Fijne natuurlijke lavendelgeur en mooie stof. Ik en blij met de oogzakjes en de bolster!

Makkelijk, snel en kwalitatief goed.

Het bolster was snel geleverd en is heel fijn. Ben het gelijk veel gaan gebruiken. Evenals de yoga riem die ik heb gekocht. De bolster was iets anders (lichter) van kleur dan op de foto, maar nog steeds mooi! En dat kleurverschil kan ook door mijn telefoon komen (:. Bedankt!

Super snelle service en fijne producten

Binnen een dag waren de fijne yoga spullen al bezorgd, kortom aanrader.

Duurzame, mooie spullen en persoonlijke sfeer.

Mooie spullen van natuurlijke materialen. Duurzaam en snelle levering. Fijne spullen om yoga te beoefenen. Persoonlijke, betrokken service.

Brouwerij 92 1185XX Amsterdam

Over Superyoga.nl

Superyoga is geboren uit mijn passie voor een gezond leven. Ik vind het belangrijk dat iedereen zich welkom en veilig voelt bij Superyoga en de weg kan vinden naar een eerlijk product. Samen met mijn toegewijde team bied ik inmiddels ruim 700 verschillende producten aan die bijdragen aan een gezonde en gebalanceerde leefstijl. Wij staan voor een snelle levering, lage verzendkosten en binnen 30 dagen mag je je product zorgeloos retourneren. Superyoga is aangesloten bij Webshop Keurmerk waardoor je gegarandeerd veilig je producten bestelt. Met gezonde groet, Lisanne