Fijne mat

Snelle levering en erg fijne mat, ik ben er heel blij mee!

Prima en positieve ervaring

Tijdige, keurige en kwalitatieve levering. Producten voldoen geheel aan de op de site vermelde informatie en artikelen.

goed, maar kon beter.

Snelle en correcte levering, degelijke yoga mat. Mooie yoga tas, alleen spijtig van de niet kwalitatieve rits.Er waren bij het eerste gebruik al problemen met het toe ritsen van de tas.( ritssluiting gaat open)

Snelle service, fijne site & goed product!

Fijne site, veel keuze en snel geleverd. Goede kwaliteit yogamat. Stevig, zacht en makkelijk schoon te maken.

Yogamat gekocht, duidelijk beschreven welke eigenschappen elke mat had dus zo kon ik makkelijk uitkiezen welke het best bij mij paste. De mat was exact wat ik verwacht had!

Fijne mat, ruikt nog een beetje, maar gaat er hopelijk snel af. Snelle levering!

Goede prijs/kwaliteit en snelle levering

De site is overzichtelijk en er is uitgebreid aanbod met goede (naar mijn idee) prijs/kwaliteit verhouding. Ik raad deze site zeker aan! <3

Keurig

Mooie yogamat en goedde service!

Snelle levering, goede producten, prima prijs

Geweldige producten. Precies zoals beschreven. Snelle levering. Zeer te vreden

Goede servies

Goede servies en afhandeling. Superyoga maakt waar wat ze beloven.

Prima webwinkel!

Fijne webwinkel waarbij ik goed kan vergelijken welke yogamat er bij mij past. Eentje uitgezocht, volgende dag in huis :-)

Goed advies te vinden op de site. Eenvoudig bestellen en snelle levering. Goede kwaliteit. Goede service en kleine attentie bij levering.

Geweldig!!

Ik had door aan te geven waar ik op let bij het uitzoeken van een yoga studio een yogamat gewonnen. Naast dat er direct gereageerd werd op een vraag die ik nav de actie had gesteld, was na mijn bestelling mijn matje de volgende dag in huis. En wat ben ik er blij mee!! Nogmaals dank!

goede snelle service

Vandaag besteld morgen in huis !

Snelle levering en hele mooie producten. Ik ben er blij mee.

Snelle volledige levering

Prima. Juiste items snel geleverd. Jammer dat producten die ik wou bestellen op de site niet meer leverbaar waren.

Super snelle levering. Ik werd goed op de hoogte gehouden van mijn zending. En ben erg blij met het product. Het oog kussentje voor meditatie. Ruikt heerlijk naar lavendel en is precies zwaar genoeg zodat het erg aangenaam voelt op mijn ogen. Gebruik hem nu een week en kan niet met zonder.

Ontzettend vriendelijk geholpen, goede snelle service en precies het product zoals ik wilde!!

Fijne klantenservice snelle afhandeling

Fijne klanten service snelle afhandeling werd vriendelijk gereageerd op mail kon het komen afhalen helemaal top

Goed werkende spray

Ruikt lekker en maakt goed schoon.

Snel geleverd, prima product

Ondanks de feestdagen was het product snel geleverd en ook netjes verpakt.

Fijn

De producten zien er precies uit zoals op de foto's. Kwaliteit lijkt ook erg goed. Deel van mijn bestelling was vergeten bij het opsturen, snelle reactie en kreeg mijn bestelling vlot alsnog. Ik bestel voortaan al mijn yogaspullen hier, goede service en een milieubewust bedrijf.

Snelle levering en super spullen

Duidelijke site en snelle levering. Goed verpakt.

Over Superyoga.nl

Superyoga komt voort uit mijn passie voor een gezond leven. Jarenlang heb ik toegekeken hoe mijn gezondheid niet goed was. Met een auto-immuunziekte als grootste uitdaging ben ik begonnen met mijn zoektocht naar een betere gezondheid. Eerst heb ik mijn voeding aangepakt en vrijwel direct heb ik yoga ontdekt en lag ik languit op mijn eigen yogamat, een beslissing waar ik mezelf nog steeds ontzettend dankbaar voor ben. Niet veel later besloot ik om mijn baan op te zeggen en mijn passie voor gezondheid te verwerken in mijn eigen webshop, Superyoga. Ik vind het belangrijk dat iedereen zich welkom en veilig voelt bij Superyoga. Eerlijkheid en kwaliteit zijn mijn belangrijkste speerpunten.