Fijne webshop met veel aanbod

Ik kon precies vinden wat ik nodig had. Helaas kreeg ik geen bevestigingsmail van de verzending van mijn bestelling. Ik kon gelullig zelf via de app van de bezorger zien dat er een pakket was aangemeld. Zonder dat had ik niet geweten dat het pakket onderweg was!

Prachtige produkten, top klantenservice

De produkten zijn prachtig, van een goede kwaliteit in mooie kleuren. De klantenservice is top.

Breed aanbod, mooie kwaliteit

Wat een keuze! Uiteindelijk een bolster en meditatiekussen besteld. Deze waren snel binnen. Super degelijke kwaliteit. het kussen was wat hard en hoog. Ik kon makkelijk wat boekweit eruit halen tot de gewenste dikte.

Breed mooi, duurzaam assortiment, nette communicatie en levering

Fijne overzichtelijke website met mooie producten. De levering en communicatie was prettig. Leuk dat je ook de mogelijkheid hebt om het naar een ander adres kunt sturen, zodat je een ander kan verrassen! Laatst gebruik van gemaakt. Dankje!

Prachtige spullen om thuis mijn eigen yoga plekje te creëren. Snelle levering mits PostNL wil meewerken. Prima en vriendelijk contact gehad met de klantenservice.

Goed materiaal , ziet er ook nog eens gezellig uit en professioneel uit.

Snelle levering leuke spullen, goede prijs

Ik had van een vriendin, de spijkermat doorgekregen om te bestellen. Leuk is, vind ik dat ook in kleur paars te bestellen is, meteen een heerlijk oogmasker met heerlijke lavendelgeur en het kussen bij besteld. Snelle levering en mooie spulletjes; heel blij mee en nu hopen dat het werkt voor betere gezondheid en doorbloeding. dat ga ik uitproberen.

Heerlijke en eerlijke producten en een hele fijne, snelle service! Ik had o.a. een yoga deken besteld, waar helaas een knoopje met een gaatje eronder in zat. Na overleg is dit snel en netje opgelost en is er een nieuwe naar me toe gestuurd, die ik inmiddels al in gebruik genomen heb en waar ik erg blij mee ben! Ik ben fan en ik zal zeker, nogmaals bestellen.

Snelle levering, snel antwoord op vragen

En goede spullen. Ben heel tevreden!

Kwaliteitsproducten

Mooie producten en snelle levering

Zennnn!!

Fijne bolster en geweldig oogmasker. Zooo blij mee. Bestelling en bezorging verlieoen heel soepel en op tijd! Top! Zorgvuldig verpakt ook. Gelijk in gebruik genomen!

ook na enkele jaren te gebruiken, nog steeds tevreden over deze producten :)

De yoga bolsters en het meditatiekussen blijven ook na enkele jaren gebruik stevig en goed bruikbaar. Ik blijf er tevreden over.

Goede spullen en snelle levering

Ik heb de teddy medidatiekussen en oogkussen aangeschaft. De producten zien er prachtig uit en voelen heel comfortabel aan. De levering was ook heel snel.

Mooi en snel

Volgende dag al in huis. Prachtige poefjes. Kado voor onze dochter en haar meisjes.

Precies wat ik zocht!

Website was duidelijk en gaf voldoende opties. De artikelen netjes verpakt en snel ontvangen. Blij mee!

Ontspannend!

Door de producten van goede kwaliteit voel ik mij weer helemaal ontspannen. Daarnaast is de webshop super duidelijk, overzichtelijk en werkt het makkelijk. Dus ook dit gaat heel ontspannen. Helemaal top!

Dankzij superyoga eerste stap naar mediteren

Super mooie producten, mooie stoffen en kwaliteit! Mijn vriend kan hierdoor de eerste stap maken naar mediteren, iets wat voor hem nu heel belangrijk is (L)

Snelle reactie en levering van bestelling

Superyoga voor een Super Yoga beleving

In de opbouw van mijn Yin Yoga studio meerdere malen de yoga benodigdheden besteld. Super snelle levering van Superyoga producten. Blij mee.

Degelijke en mooie produkten in prachtige kleuren

Bolster in taupe gekocht van n goede degelijke kwaliteit die er ook mooi en stevig uitziet.

Steeds een goede kwaliteit

Heb verschillende keren besteld bij superyoga. De producten zijn altijd van een goede kwaliteit en een goede prijs.

Lovely travel mat

This travel mat is very convenient and beautiful. Thin yet comfortable. Very happy with this purchase!

Superyoga heeft de perfecte producten voor zowel privé als zakelijk gebruik

Ik ben ontzettend blij met mijn aankopen bij Superyoga, vooral de spijkermat en het meditatiekussen. De spijkermat heeft mijn ontspanning en stressvermindering naar een nieuw niveau getild. De kwaliteit is uitstekend, de kleuren zijn mooi en de effecten zijn merkbaar na slechts een paar minuten gebruik. Het meditatiekussen is comfortabel en biedt perfecte ondersteuning tijdens mijn meditatiesessies. De materialen zijn van hoge kwaliteit en de afwerking is top. De klantenservice was ook geweldig, met snelle levering en duidelijke communicatie. Ik ga zeker vaker shoppen bij Superyoga en deze spullen ook inzetten voor mijn praktijk. Ik kan ze iedereen aanraden!

Mooie spullen, supersnel geleverd

Goede spullen, vooral de materialen van teddy stof. Echt heel erg blij mee.

all good

great mat and quick delivery

Burgemeester Haspelslaan 23

1181NB Amstelveen

Over Superyoga.nl

Superyoga is geboren uit mijn passie voor een gezond leven. Ik vind het belangrijk dat iedereen zich welkom en veilig voelt bij Superyoga en de weg kan vinden naar een eerlijk product. Samen met mijn toegewijde team bied ik inmiddels ruim 700 verschillende producten aan die bijdragen aan een gezonde en gebalanceerde leefstijl. Wij staan voor een snelle levering, lage verzendkosten en binnen 30 dagen mag je je product zorgeloos retourneren. Superyoga is aangesloten bij Webshop Keurmerk waardoor je gegarandeerd veilig je producten bestelt. Met gezonde groet, Lisanne