Zo fijn!

Zo fijn!! Zowel de spullen (yogamat en meditatiekussen van Lotus), als het fijne, persoonlijke contact dat ik had vóór verzending. Liefde voor de persoon achter de klant én eerlijke, bewuste, mooie kwaliteits artikelen. Ik ben in mijn nopjes!! Namasté.

In orde, zoals verwacht!

Snelle levering.

Sneller service er wordt met je mee gedacht

Ik was niet helemaal tevreden met mijn bestelling, advies gekregen over welke producten beter zouden aansluiten bij mijn wensen. Nu heel tevreden, vooral ook met de supersnelle service!

TOP service

Via mail kreeg ik heel snel een eerlijk antwoord op mijn vragen. Ik heb Uiteindelijk de yogamat “Lotus eco sticky extra dik” gekocht, die ik zowel thuis als ik de yogales kan gebruiken (met daarbij nog een draagtas). De mat is zeer fijn in gebruik (nog maar 6 keer gebruikt) en niet te zwaar om mee te nemen. Alles past mooi in de tas, waar ook nog plaats is voor wat extra’s! Ik ben In ieder geval heel tevreden!

Top levering

Snelle en correcte levering! Product is ook zoals gewenst!

Snelle levering, mooi en goed product

Erg tevreden over de snelheid waarmee de bestelling geleverd werd. De yogamat ziet er mooi uit en is comfortabel; ik heb nog geen last gehad van mijn knieën.

Mooie spullen, komt overeen met de foto’s. Vlotte verzending.

Zeer tevreden, alles 100% in orde! De yogamat, intussen mijn yogamat is super. Ze kan alles aan, ik gebruikte ze reeds buiten, binnen, ze heeft al op vele plaatsen en ondergronden gelegen en altijd naar wens : ) Dankjewel!

precies wat ik zocht

klein pittenkussentje besteld, niet zo'n grote voor in je nek maar een kleine voor op de ogen. Deze kon ik opwarmen in de magnetron, heel zachtjes zodat-ie net een heel klein beetje warm was, èn hij rook heerlijk naar lavendel- zalige combinatie waar ik heerlijk mee in slaap kon vallen.

Pakket was snel en netjes op tijd geleverd.

Goede service, hoge kwaliteit

Service was heel goed, de bestelde meditatiekussens en oogkussens zijn uiterst comfortabel en overtreffen mijn verwachtingen zelfs. Top kwaliteit!

zeer fijn mailcontact en snelle service

heel fijne snelle service

Mooie producten, goede service

Mooie producten, met een snelle levertijd.

Ontzettend fijne yogamat

Ik heb een pakket besteld: een yogamat, een yogablok en een tas. De mat is dik en hierdoor heb ik minder last van de knieën tijdens yoga oefeningen. Ik had nog geen blok, maar ik ben blij dat ik er nu een heb! Het is erg prettig tijdens sommige oefeningen. Ik heb mijn zusje blij gemaakt met de leuke tas die erbij zat. De bestelling is snel bezorgd en was netjes verpakt. Rondom: een top aankoop.

Fijne service, snel geleverd. Mooie producten.

Zoals ik yoga ervaar, zo kan ik mijn ervaring met Superyoga ook omschrijven. Helder, aards, mooi.

Erg tevreden

Snelle levering. Product is volgens verwachting.

Super handig!

Heel makkelijk om via de site te bestellen & te betalen. Levering is zeer vlot verlopen.

Mooie yogamat van goede kwaliteit

Snelle levering, goede service, de yogamat is precies zoals op de foto, goede dikke kwaliteit.

Alles is zoals beschreven. Snelle vlotte levering. Kwaliteitsvolle producten.

Super snelle service

Wat een mooie kwaliteit voor een mooie prijs

Prachtige matten voor een leuke prijs!

Erg blij met mijn moonmat die de volgende dag al werd bezorgd! Lekker dik zodat je geen last krijgt van zere knieën en een design om bij weg te dromen.

Zeer goede webwinkel. Ik heb, mede door de duidelijke uitleg op de site, een zeer goede yogamat gekocht. Wat een verschil met mijn oude mat zeg, ik sta veel stabieler en uitglijden behoort echt tot het verleden, ik kan alles veel beter uitvoeren. De verzending was ook snel en heel netjes verpakt. Ik ben erg echt heel erg blij mee. Complimenten

Super snelle levering met prachtige producten

Mijn bestelde producten werden snel en compleet geleverd zonder overbodig inpakmateriaal. Met de extra dikke eco yogamat van Lotus is mijn practice nog fijner geworden: goede grip, goede demping en een mooi design. Ook van de accessoires (maancyclus tas en enkelbandje) heb ik dagelijks plezier. Kortom: een heel positieve eerste ervaring met Superyoga.nl. Ik kom zeker terug!

Zoals belooft het artikel supersnel in huis en van goede kwaliteit

Snelle levering, hele mooie en fijne yogamat

Veel mooie yoga materialen. Volgende dag geleverd. Weinig verzendkosten.

Over Superyoga.nl

Superyoga komt voort uit mijn passie voor een gezond leven. Jarenlang heb ik toegekeken hoe mijn gezondheid niet goed was. Met een auto-immuunziekte als grootste uitdaging ben ik begonnen met mijn zoektocht naar een betere gezondheid. Eerst heb ik mijn voeding aangepakt en vrijwel direct heb ik yoga ontdekt en lag ik languit op mijn eigen yogamat, een beslissing waar ik mezelf nog steeds ontzettend dankbaar voor ben. Niet veel later besloot ik om mijn baan op te zeggen en mijn passie voor gezondheid te verwerken in mijn eigen webshop, Superyoga. Ik vind het belangrijk dat iedereen zich welkom en veilig voelt bij Superyoga. Eerlijkheid en kwaliteit zijn mijn belangrijkste speerpunten.