Fijne yogamat

Fijne, heerlijke yogamat die voldoende grip en comfort biedt. En heel snelle levering. Top👍🏻

Snelle levering , snel antwoord op mijn vraag en mooie kwaliteit!

Snel en prettig geholpen

Je wordt goed geholpen, als je vragen hebt. De materialen zijn van goede kwaliteit. Snelle levering. Ik kom hier zeker terug.

very fast deliveray

I ordered one extra long yoga mat and some other items, the delivery was really fast, received it on the second day already. however, just had the chance to use the YogaMat last Saturday, like the extra length.

Snelle levering, mooie producten

Zoals het hoort. Duidelijke website, snelle levering en goede producten.

Was prima

Goed toegespitste gebruiksvriendelijke kwalitatieve producten

De levering was snel de volgende dag al .de spullen waren ook goed verpakt Het zijn kwalitatief hoogstaande spullen zowel het meditatiekussen als ook de dikkere yogamat in een mooie mintgroene kleur.

Hele fijne webshop met snelle levering

Overzichtelijke site met mooie spullen. Levering was snel en goed verpakt. Communicatie was duidelijk. Ik ben erg blij met mijn gekochte spullen!!

Super leuke yogamat

De yogamat is super om te gebruiken, zacht voor de knieën en om op te liggen. Ze is antislip en een leuke prent van de lotusbloem erop.

Prettige ervaring.

Snelle levering en het kussen zoals verwacht.

PRACHTIG

SNELLE VLOTTE RLEVERING VAN EEN MOOI PRODUCT

Een yoga kussen en mat besteld, goeie kwaliteit!

Prima winkel

Nette verpakking Grootassortiment Vlotte verzending Prijs/kwaliteit

good quality and beautiful design ;)

good quality and beautiful design ;)

Goede service en goede producten

Snelle levering, duidelijke omschrijving van producten. Goede afbeeldingen. Kortom ik zou er weer bestellen.

Niet tevreden

Op jullie website schrijven jullie yogahanddoek taupe. Daar ik alles in taupe heb was ik hier heel blij en heb hem dan ook direct besteld. Bij ontvangst bleek bij muisgrijs te zijn. Niet eens een twijfelgeval maar echt GRIJS. Dan mag je het retourneren maar dat kan alleen als je eerst 5;35 betaald. Jullie website klopt niet en daar moet ik voor betalen!!!! Daarom ben ik absoluut niet tevreden en vond ik het een dure grap. Dit is heel serieus opgepakt. Website aangepast en mijn geld van de retour zending teruggestort gekregen. Super service!

Meditatiekussen besteld, de volgende dag binnen en ziet er naar uit dat deze van uitstekende kwaliteit is.

Top ! Heel vlotte en vlugge service!

Top ! Heel vlotte en vlugge service!

Snelle levering met op het eerste oog goede producten.

Fijn assortiment, gevonden wat ik nodig had om thuis yoga te kunnen beoefenen. De kwaliteit is goed en heel benieuwd naar de werking van de edelstenen!

Ik heb nu een perfecte bolster, dankzij hele goeie service.

Duidelijke website met veel nuttige informatie.

Goede omschrijving van het assortiment waardoor je een juiste keuze kunt maken.

Goede, snelle service!

Gemakkelijk om een bestelling te plaatsen. Deze werd snel geleverd. Ben tevreden over het product.

Snelle levering en mooie producten

Snelle levering en mooie producten

Snelle levering en product helemaal naar wens

Snelle levering en het product helemaal naar mijn wens. De mar bevalt me goed

Supersnel

Supersnel bezorgd, goed verpakt en nu kunnen we genieten van de fijne oogkussentjes!

Over Superyoga.nl

Superyoga komt voort uit mijn passie voor een gezond leven. Jarenlang heb ik toegekeken hoe mijn gezondheid niet goed was. Met een auto-immuunziekte als grootste uitdaging ben ik begonnen met mijn zoektocht naar een betere gezondheid. Eerst heb ik mijn voeding aangepakt en vrijwel direct heb ik yoga ontdekt en lag ik languit op mijn eigen yogamat, een beslissing waar ik mezelf nog steeds ontzettend dankbaar voor ben. Niet veel later besloot ik om mijn baan op te zeggen en mijn passie voor gezondheid te verwerken in mijn eigen webshop, Superyoga. Ik vind het belangrijk dat iedereen zich welkom en veilig voelt bij Superyoga. Eerlijkheid en kwaliteit zijn mijn belangrijkste speerpunten.