Good product

I ordered a yoga mat and a cushion, very happy with quality. Exactly like the description. The mat is super gentle, great for sensitive knees. the cushion absolutely beautiful. The only issue was the delivery time, I’ve chose a evening delivery time ( + extra charges)! but the package arrived quite early and I had to collect it from the neighbors. which i hope that it will not happen again in future orders.

vriendelijke medewerker met goede service.

Ik was niet tevreden over de ontvangen yoga tas. Maar na telefonisch contact tot een goede oplossing gekomen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service en snelle bestelling

Ik had 2 dingen besteld, een nieuwe yoga mat en een spray om het mee schoon te maken. De spray zat niet goed dicht gedraaid waardoor het ging lekken, gelukkig bleef de mat onbeschadigd omdat het flesje goed zat ingepakt. Superyoga reageerde dezelfde dag en stuurde direct een nieuw flesje op. Bedankt voor de snelle reacties en de goede service! Overigens ben ik ook content over de producten zelf. De (travel)yogamat is goed stroef en het ziet er nog leuk uit ook, precies wat ik zocht.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super vriendelijke service en mooie producten

Ik ben echt fantastisch geholpen bij het uitzoeken van matten en meditatiekussens voor mijn yogalessen. Snelle reactie op mails, meedenken en een snelle levering. Top!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

kwalitatief product, goede prijs, snelle levering

alles na tevredenheid

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Heel tevreden met mijn yoga matje

Top produkt snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering, prima service en mooi product.

Ik heb een heerlijke en mooie yoga handdoek ontvangen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

prima spullen, zowel mijn extra lange mat als de rugtas!!

prima spullen : mooi matje met goede grip. Ik heb een extra lange genomen omdat ik altijd met hoofd en/of voeten eraf lig, tijdens de oefeningen....ideaal !! Daarbij een mooie tas, die ik op mijn rug kan doen ; ideaal met het fietsen....prima kwaliteit, snel geleverd....wat wil een mens nog meer...👍👍

Goede, snelle service

Makkelijk bestellen via de website. Snelle bezorging. Product zoals te zien was op de website.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle leverig, prima service, goede kwaliteit

Producten zijn snel geleverd, mooie kwaliteit.

Prima ervaring

Zeer prettig

Zeker aangeraden

Kort geleden heb ik een yogamatje bij 'Superyoga.nl' besteld. Na dat ik het heb ontvangen, heb ik het gelijk getest. Hierna kan ik de volgende concluderen: kwalitatief heel goed, heeft een goede grip (wat eigenlijk heel belangrijk is om zichzelf zeker en veilig te voelen tijdens een lange en intensieve yogapraktijk). Een mooie kleur ziet er prachtig uit en geeft inspirerend effect wat betreft regelmatig oefening te doen. Ook is dik genoeg om geen koude en harde vloer te voelen. Samenvatting: volledig tevreden met mijn nieuwe matje, kwaliteit/prijs verhouding is goed, op tijd geleverd. Hoe het verder zal gaan (onderhoud, slijtage), moet ik nog kijken. Op dit moment raad ik het zeker aan.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering en een fijn, mooi meditatiekussen!

Blij met de snelle levering! Het meditatiekussen zit heerlijk en ik ben blij met de kleur keuze zwart! Helemaal tevreden dus!

Super blij

Hele fijne mat. Moest even wennen aan de dikte (6mm) maar het is heerlijk! Hij is stroef, eco, en qua kleur erg rustig.

Supersnelle service

In mijn zoektocht naar een fijne yogamat, kwam ik uit op deze site. De site is erg overzichtelijk en duidelijk. De prijs en kwaliteit is dik in orde! De levering ging supervlot en kwam in nette staat binnen. Later bestelde ik er nog een mooie tas voor mijn mat, en ook deze keer super tevreden. Een fijne winkel (met een leuke instagram pagina) die ik zeker vaker ga bezoeken!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle bezorging en prima service!

Helemaal tevreden

Snelle levering en mooi product!

Heel tevreden

Alles was naar wens.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering en mooie mat.

Snelle levering en superblij met mijn mat. Kleur is ook exact wat ik ervan verwacht had.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Geweldige snelle levering van een gave yogamat

Ik ben heel blij met mij yoga mat en de snelle levering. Als je iets nieuw koopt wil je het zo snel mogelijk hebben. Nou dat regelen ze. Ook wordt je continu op de hoogte gehouden van de status van je order en zending. Website is overzichtelijk / snel. Top!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prettige website, snelle levering, goede kwaliteit

Prettige website, snelle levering, goede kwaliteit.

Fijne webshop

Snelle verzending. Goed op de hoogte gehouden over de bestelling en de levering.

Snelle service, prachtige producten

Ik heb een hele goede ervaring met superyoga.nl. De mat werd snel geleverd, goed verpakt en een prachtig product. Een blije yogitrainer hier. Cindy Brokking www.deyogamat.nl

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goed verpakt, snelle levering, veel keuze, zeker aan te bevelen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering. Netjes verpakt had alleen persoonlijk iets meer van de yogamat verwacht. Maar wellicht komt dit omdat ik totaal geen ervaring of bekendheid heb met yogamatten en de kwaliteit hiervan. Al met al toch zeker niet ontevreden.

Over Superyoga.nl

Superyoga komt voort uit mijn passie voor een gezond leven. Jarenlang heb ik toegekeken hoe mijn gezondheid niet goed was. Met een auto-immuunziekte als grootste uitdaging ben ik begonnen met mijn zoektocht naar een betere gezondheid. Eerst heb ik mijn voeding aangepakt en vrijwel direct heb ik yoga ontdekt en lag ik languit op mijn eigen yogamat, een beslissing waar ik mezelf nog steeds ontzettend dankbaar voor ben. Niet veel later besloot ik om mijn baan op te zeggen en mijn passie voor gezondheid te verwerken in mijn eigen webshop, Superyoga. Ik vind het belangrijk dat iedereen zich welkom en veilig voelt bij Superyoga. Eerlijkheid en kwaliteit zijn mijn belangrijkste speerpunten.

Filter op Taal