Goede kwaliteit voor deze prijs!

Mooie, fijne mat. Ruw oppervlak waar je niet op uitglijdt (na verwijderen fabriekslaagje met wat water en azijn). Geen opkrullende randen als je de mat uitrolt. En mooie kleuren om uit te kiezen!

aanrader

Voor het eerst bij Superyoga besteld en erg tevreden. Mijn bestelling werd erg snel geleverd en alle spullen waren netjes verpakt. alles zoals het hoort, en wat je verwacht. een aanrader, hier bestel ik nog!!

Super, bestelling snel in huis

Helemaal top!

Snel engoed

Fijn dat je daarna nog een mail krijgt over t onderhoud. Een onderhoudadvies bij de fijne yogamat zou ook prettig zijn zodat je dat erbij kan houden.

Prima kwaliteit en snel geleverd

Prima kwaliteit spullen en het wordt snel geleverd in een nette verpakking waar ook nog over na is gedacht: papiertape in plaats van plastic tape. Over een eerdere aankoop was ik niet helemaal tevreden en toen kreeg ik een vervangend product. Prettige site met goed werkend bestelproces.

Snelle service, heerlijke aankoop

Ik kocht een oogkussen Lavendel donkergroen bij Superyoga. De snelle levering en het doosje op maat (geen overschot aan verpakkingen) maakten het alvast een positieve online ervaring. De voorbije twee avonden gebruikte ik het oogkussen om de prikkels van de dag achter me te laten ... en wat een heerlijke nachten heb ik gehad. Top-aankoop!

Perfect, fijn artikel en snelle levering

We zijn erg blij met het product. Het is van goede kwaliteit en de levering was netjes en snel

Mooie spullen goede service

Korting was niet helemaal juist verrekend in de webshop. Uiteindelijk toch goed gekomen. Duidelijke en heldere communicatie. De webshop heeft mooie spullen voor een mooie prijs. Je kan het zo gek maken als je zelf wilt. De webshop is logisch en duidelijk ingericht. Er is Genoeg keuze.

Mooie kwaliteit spullen

Bij de zoektocht naar een goede yogamat is het lastig het kaf van het koren te scheiden. Met super yoga vond ik een duidelijke website met goed beschrijvingen om de juiste keuze te maken. De mat is fantastisch. Levering was snel. Zeer tevreden.

Super happy

Eindelijk de yogatas gevonden waar mijn mat in past , hoera. Hij is bovendien super leuk en ik kreeg vorige week al direct toffe reacties van de anderen op mijn yoga les. Ik heb dan ook met veel plezier jullie website doorgegeven. Alles was super vlot verlopen en dat mag ook gezegd worden Namasté

Prachtig product en snelle levering

vlot, netjes en correct

Adequate en snelle levering van een mooi en degelijk product.

TOP!

Heel blij mee. Levering snel en betrouwbaar en producten van goede kwaliteit :) aanrader!

Snel geleverd, fijn product

Geleverd zoals verwacht, mooie yogatas binnen gekregen. Geen opmerkingen!

Leuke website!

Leuke website met mooie yogaspullen. Ik ben fan!

Snel en fijne spullen

Goed geprijsd, breed assortiment! De levering is snel en ze hebben volop keus in hele fijne spullen! Aanrader voor al je yoga (en meer oa meditatie) benodigdheden!

Mooi product en prima geleverd.

Duidelijke website met mooie producten. Makkelijk te bestellen en goede levering.

Snelle levering!

Onwijs snelle levering en de mat heeft veel grip en is ook nog eens comfortabel door de dikte van de mat.

Mooie mat, snelle levering

Ruime keuze en ik heb uiteindelijk een dikkere mat gekozen. Heel snel geleverd!

Snel, mooi en goed

Als cadeau aan mezelf heb ik een mat, bolster, meditatiekussen en blokken gekocht. De artikelen waren keurig op de afgesproken tijd geleverd! Top!!!

prima shop

snelle levering, ruim assortiment en prima kwaliteit.

Via de yogamat kiezer heb ik de yogamat gevonden die het beste bij mij past. Ik ben er super blij mee! Ook tevreden over de levering.

geweldig

altijd super snelle levering ,top kwaliteit produkten

Over Superyoga.nl

Superyoga komt voort uit mijn passie voor een gezond leven. Jarenlang heb ik toegekeken hoe mijn gezondheid niet goed was. Met een auto-immuunziekte als grootste uitdaging ben ik begonnen met mijn zoektocht naar een betere gezondheid. Eerst heb ik mijn voeding aangepakt en vrijwel direct heb ik yoga ontdekt en lag ik languit op mijn eigen yogamat, een beslissing waar ik mezelf nog steeds ontzettend dankbaar voor ben. Niet veel later besloot ik om mijn baan op te zeggen en mijn passie voor gezondheid te verwerken in mijn eigen webshop, Superyoga. Ik vind het belangrijk dat iedereen zich welkom en veilig voelt bij Superyoga. Eerlijkheid en kwaliteit zijn mijn belangrijkste speerpunten.