Zeer goede kwaliteit van superyoga:)

Het bolster, de kurkblokken, het meditatiekussen en oogkussentje bevallen zeer goed. Een leuke bijkomstigheid is dat het meditatie-oogkussentje ook nog eens heel lekker ruikt.

Mooie spullen en super snel geleverd.

Zou het iedereen aanraden om van jullie mooie spullen gebruik te maken.

Ruime keus aan hoge kwaliteit producten voor een scherpe prijs, ik ben zeer tevreden!

Ruime product keus, de producten zelf zijn van hoge kwaliteit en ook nog scherp geprijsd. De website is helder, de bestelling was zo geplaatst en de levering was snel binnen. ik ben zeer tevreden!

Snelle levering, product komt overeen zoals beschreven

Snel geleverd. Yoga handdoek nog maar een paar x getest. Grip lijkt nu nog niet optimaal, hopelijk wordt dit nog beter. Je voelt de nopjes die aan de onderzijde zitten door het stof heen. Neem aan dat dit wel went.

mooi + doet wat het moet doen

Mooie handdoek die genoeg grip geeft op gladde yogastudiomatjes.

Goede informatie en een prima prijs

Bij het aanschaffen van een Manuka Yogamat was de informatie over verschillende matten van belang. Jullie geven uitgebreide informatie en een goede aanbieding. Tot nu toe ben ik zeer tevereden over de Manuka mat en handdoek en over jullie service.

Accurate levering & snelle en adequate klantenservice

Mijn bestelling was snel in huis en toen hij niet voldeed, werd dat positief en adequaat afgehandeld door de klantenservice.

vlotte afhandeling en levering.

vlotte afhandeling en levering.

Heel blij met de mooie spullen!

Zoals ik al omschreef, ben ik heel blij met de producten. Goeie kwaliteit. De website met de omschrijving van jullie producten is duidelijk een uitgebreid waardoor het volgens mij niet mis kan gaan in het maken van de juiste keuze. Het ontwerp is mooi, de levering is snel en de spullen dragen absoluut bij voor een goeie en fijne meditatie en yoga-oefening!

Alles zoals beloofd!

Ik was op zoek naar een grote yogatas, waar zowel mijn bolster als mijn yogamat in zou passen. Door de duidelijke omschrijving van de tassen bij Superyoga heb ik de ideale tas gevonden. Blij mee!

Goede en snelle service

Overzichtelijke site, goede en snelle service, goede produkten.

Overzichtelijke site, snelle levering

Overzichtelijke site, goede productomschrijving, snelle levering.

Topproducten en snelle service

De producten waren snel in huis in precies zoals omschreven. Ik ben helemaal tevreden!

Uitverkocht product toch nog kunnen krijgen voor mijn yogastudio

Ik wilde graag meditatiekussens en bolsters in een kleur die was uitverkocht. Superyoga.nl heeft ze speciaal besteld en ze kwamen nog net op tijd voor de start van mijn nieuwe yogastudio! Ze hielden me goed op de hoogte en waren snel met reageren als ik vragen had.

Levering kwam snel en zeer tevreden met het product

Mooie producten en snel geleverd

Heel blij met mijn yogamat en kurken blok. En de volgende dag al in huis, erg fijn.

Cadeautje

De bestelling was mooi op tijd. Ervaring met de yogamat heb ik niet want het was een cadeau voor mijn moeder.

Zoals verwacht

Toppie!

Snel en betrouwbaar

Snel en betrouwbaarbaar.

Een aanrader voor allle yogi’s

Snelle service Product voldeed helemaal aan mijn. Verwachtingen Hoge productkwaliteit!

Blij met m'n bolster

Snelle levering, goede kwaliteit

Netjes verpakt en snelle service. Bedankt.

Zen is een understatement

Ik heb de SuperLite Travel Mat besteld. Super makkelijk mee te nemen en te gebruiken. Ik ben sindsdien overal fucking relaxt.

Snelle levering, product als omschreven thuis ontvangen.

Prima en snelle service

🙏

Over Superyoga.nl

Superyoga komt voort uit mijn passie voor een gezond leven. Jarenlang heb ik toegekeken hoe mijn gezondheid niet goed was. Met een auto-immuunziekte als grootste uitdaging ben ik begonnen met mijn zoektocht naar een betere gezondheid. Eerst heb ik mijn voeding aangepakt en vrijwel direct heb ik yoga ontdekt en lag ik languit op mijn eigen yogamat, een beslissing waar ik mezelf nog steeds ontzettend dankbaar voor ben. Niet veel later besloot ik om mijn baan op te zeggen en mijn passie voor gezondheid te verwerken in mijn eigen webshop, Superyoga. Ik vind het belangrijk dat iedereen zich welkom en veilig voelt bij Superyoga. Eerlijkheid en kwaliteit zijn mijn belangrijkste speerpunten.