Prima yogamat

Goede dikte, geen rare geur!

Gewoon goed

Gewoon goed

Snelle levering, goede producten

De levering kwam op tijd ondanks het hele coronagebeuren. De producten zijn zoals beschreven op de site. Top!

snelle service en mooi product voor een goede prijs.

Helemaal top

Snel verzonden en goede producten!

Fijn product, snelle levering

Super :) Ik heb een extra dik yogamatje gekocht en ben er blij mee. Dankjewel.

Prettige en overzichtelijke site, komt afspraken na

Goede shopping ervaring, duidelijke informatie, helder bestelproces parken worden nagekomen. De mat die ik bestelde kwam goed verpakt precies op tijd aan.

Snelle levertijd en hulpvaardig

Product was snel geleverd, maar had in eerste instantie iets verkeerds besteld. Ik kreeg snel reactie en werd goed geholpen!

Zeer degelijk en aangenaam matje

Ik heb een matje besteld en het blijft perfect op zijn plaats en is erg aangenaam van textuur. Perfect dus!

Zeer goede service.

Ik heb bij SuperYoga een mediatiekussen, Yogamat drager en een yoga mat cleaner besteld. Deze zouden op mijn verzoek op mijn woonadres worden afgeleverd. Echter door mijn fout, heb ik niet de juiste huisnr. vermeld. Dus pakketje heeft Postnl. niet kunnen afleveren. Ik heb middels een e-mail dit voorval bij Superyoga gemeld. Superyoga heeft direct op mijn e-mail gereageerd, wat ik zeer waardeer. Pakketje is door Superyoga opnieuw naar mij, met het goede huisadres gestuurd. 2 dagen later heb ik het pakketje in ontvangst mogen nemen. Naast de goede service, vind ik dat website mooi overzichtelijk en duidelijk is. Mocht ik nog yoga artikelen nodig hebben, dan zal ik zeker bij Superyoga terugkomen.

Een superfijne mat!

Het is lastig een mat uit te kiezen omdat er zoveel keuze is, maar bij elke mat staat zo ongeveer een hele beschrijving waar de mat aan voldoet en waarom hij prettig zou zijn. Dat maakt kiezen een stuk makkelijker. Ik ben zeer tevreden met mijn keuze. Door de verwerking van jute is hij stevig en heb je er een goede grip op en de foam beschadigd niet. Daarbij is de levering supersnel ondanks deze gekke tijd en is het product goed verpakt. Heel tevreden!

goede spullen, goede service

Overzichtelijke site, leuke aanbiedingen en de kwaliteit van de producten kwam overeen met wat er op de site over gezegd werd. Blij met de yogamat.

Genoeg keus en een snelle levering

Ik heb nu voor de tweede keer iets besteld bij Superyoga. Beide keren was het snel binnen. Ook de website is erg prettig, genoeg keus qua artikelen en fijne filters om precies het juiste te vinden. Superyoga communiceert goed hoe het met de levering gaat, terwijl dat via een andere partij loopt. Top!

Goede producten, langzame levering

Product was van goede kwaliteit, maar pakket duurde 3 dagen langer dan verwacht. Ik weet dat dit moeilijke tijden zijn, maar had die drie dagen helemaal geen update gekregen wanneer het pakket nou zou komen.

Mat walmde vieze lucht

Na uitpakken bleek de mat te walmen, buiten luchten hielp niet. Met een zachte spons wassen in water met een paar druppels schoonmaakazijn lijkt te helpen, maar dit was natuurlijk niet waarom die mat aangeschaft was, natuurlijk... klantenservice reageerde snel en begripvol , dat moet gezegd, en de mat is echt mooi maar jammer van die lucht... Aanbevelen is dus een ‘ ja, tenzij ‘

Duidelijke website, snelle levering.

Fijne mat, heel licht in gewicht, makkelijk mee te nemen. Geeft goede steun en grip. Mooie kleur en reliëf. Ik wordt blij van deze mat.

Geweldige service en producten voor een goede prijs

Ik had een meditatiekussen, yogamasker en yogariem besteld. Heel snel ontvangen en alles is van hele goede kwaliteit. Verschillende prijzen online vergeleken en deze website kwam als de beste prijs/ kwaliteitverhouding naar voren. Erg tevreden.

Bestellen snel en makkelijk. Verzending ook zonder problemen. Dmv mailtje op de hoogte wanneer zending er was.

Mooie yogabenodigdheden met snelle levering

Met de Club Staatsloterij had ik tot mijn grote verrassing een waardebon gewonnen van Superyoga. Ik ben direct gaan kijken welke mooie spullen er te koop zijn. Heb een heel fijn meditatiekussen uitgezocht en een heerlijk ruikende schoonmaakspray voor de yogamat. Had ze de volgende dag al in huis. Super blij!

Snelle levering van een prachtig product

Een mooie bolster besteld en de volgende dag al binnen. Duidelijke communicatie over hoe en wanneer. Erg prettig.

Bestelling keurig verpakt en snel geleverd!

Een overzichtelijke site waardoor ik snel mijn keuze kon maken. Nu veel yoga plezier! Namasté

Behulpzame service!

Door coronadrukte duurde het iets langer dan normaal voordat mijn pakketje werd bezorgd, maar Superyoga was goed te bereiken via mail en whatsapp en reageerde snel en vriendelijk. Ben ook erg tevreden met mijn product.

Fantastisch!

Snelle levering. Prima verpakt. Super kwaliteit. effectieve communicatie.

Snelle levering (2 dagen) en goede kwaliteit yogamat, zacht maar stevig

Snel bezorgd, goede kwaliteit

Heel fijn mijn yogamat. Goede kwaliteit. Jammer dat er veel niet meer beschikbaar was. Wellicht de corona drukte. Volg digitaal ook de lessen. Erg prettig en toch best pittig.

Over Superyoga.nl

Superyoga komt voort uit mijn passie voor een gezond leven. Jarenlang heb ik toegekeken hoe mijn gezondheid niet goed was. Met een auto-immuunziekte als grootste uitdaging ben ik begonnen met mijn zoektocht naar een betere gezondheid. Eerst heb ik mijn voeding aangepakt en vrijwel direct heb ik yoga ontdekt en lag ik languit op mijn eigen yogamat, een beslissing waar ik mezelf nog steeds ontzettend dankbaar voor ben. Niet veel later besloot ik om mijn baan op te zeggen en mijn passie voor gezondheid te verwerken in mijn eigen webshop, Superyoga. Ik vind het belangrijk dat iedereen zich welkom en veilig voelt bij Superyoga. Eerlijkheid en kwaliteit zijn mijn belangrijkste speerpunten.