Eindelijk tijd voor mezelf .

Als mama welke heel veel rondrijdt voor haar 3 sportende kinderen ( bijna elke dag ) . Werk/huishouden/hobby's vind ik s'avonds een gaatje voor mezelf op de Shaktimat. Heerlijk vind ik het. Echt mijn momentje 100€ shoptegoed kunnen mijn ME TIME momentjes enkel maar ten goede komen

Overzichtelijke website met mooie producten en vlotte levering

Zeer prettig

Voldoende

Redelijke prijs voor een yogamat maar in het echt heeft het niet de kwalitatieve en luxe uitstraling waar ik op gehoopt had. De mat zou ik afraden. Met de tas voor de mat en het oogmasker ben ik tevreden.

Dikke 10 !!! Aanrader

Ik ben net begonnen met yogalessen te volgen,wil graag mijn eigen spullen meenemen naar de yogalessen. Heb bij Super yoga alle attributen besteld om met yoga te mogen starten oa: Yoga mat,bolster, kussen, lavendel oogmasker (deze ruikt ook echt heerlijk naar lavendel) yoga tas en de blokken van kurk. Ik had mijn bestelling zeer snel in huis. Op de site staat er veel leuke informatie en tips waar je echt wat mee kan. Super blij met mijn aankoop.

Amazing products, webshop needs more innovative attention

Super yoga contains amazing products! However, the webshop and digital needs more attention, development, interaction and attention.

Hi Jade. Thank you for your feedback. We are continuously developing our website to give customers the best experience. Team Superyoga

Perfect!

Ondanks dat de levering een dag later kwam. (Waarschijnlijk vanwege de carnaval). Kon ik de zending goed volgen. Daarnaast ben ik ontzettend blij met mijn aankopen. Thanks!

Superfijne yoga bolster

Was op zoek naar een yogabolster met zachte stof, heb die bij superyoga gevonden. Supersnel geleverd!

Gewoon heel goed!

Snelle en correcte levering van mooie producten tegen een prima prijs.

Zalige producten

Perfect!

Super snelle verzending en ben heel blij met de kwaliteit van het product. Mooie kleur en goede stof. Helemaal happy.

Snelle, prima levering!

Snelle, prima levering!

Goeie kwaliteit en precies zoals op website

Ik had al eerder een jogakussen gekocht bij jullie en mijn man gebruikte het meer dan ik. Ook gewoon al zitje bij de salontafel om van een heerlijk tapasje te genieten. Nu heb ik er ook een en hoef ik niet meer te worstelen met het stapelen van verschillende kussens. Maar ze zijn uiteraard ook heerlijk om oefeningen mee te doen. Kortom ik ben er heel blij mee.

Topkwaliteit en snel in huis!

Ik had reeds veel materiaal maar had nog nood aan een oogkussentje. Het ruikt lekker naar lavendel. Fijn dat de vorm goed past rond je oogcontour en niet rechthoekig zoals je het meestal online kan kopen. Hoesje kan gewassen worden, ecologisch materiaal. je krijgt veel communicatie over je bestelling en had het zeer snel in huis, ecologisch verpakt . Alles dus top!!

Super goede service voor professionals!

Na goede ervaringen als particulier contacteerde ik Superyoga voor de aankoop van materiaal voor mijn yogastudio. Het contact verliep zijn fijn en vlot en alles werd heel snel geleverd. Het materiaal is zeer kwalitatief. Kortom: een echte aanrader!

Product is erg mooi, site is duidelijk en de levering was heel snel.

Snelle levering, mooie producten

Ben helemaal tevreden over de kwaliteit. Had wel op grond van de foto's op de website een wat lichtere kleur uitvoering verwacht, maar daar valt wel mee te leven.

Altijd super snelle levering!

Al meerder malen wat besteld bij SuperYoga. Yoga mat, bolster, accessoires en een spijkermat (hier moet je even aan wennen maar dan is zalig). Altijd snelle levering en goede kwaliteit!

Yoga handdoek

Fijne yoga handdoek met anti-slip . Het past precies op de yoga mat . Makkelijker mee nemen dan een extra yoga mat!!

Goede snelle service en mooie producten

Mooie producten, goede kwaliteit. Snelle levering.

Mooie producten, goeie service!

Nieuwe spullen voor onze yoga praktijk gekocht, snel en vriendelijk contact en snelle levering. Mochten we in de toekomst weer wat nodig hebben dan halen we dat zeker hier!

Super fijne producten

Ik heb inmiddels meerdere producten via superyoga besteld en ik ben super tevreden. Alles is snel binnen en de kwaliteit is top en daarbij zijn de producten ook nog heel mooi!

Super snelle levering

Super snelle levering van een fijne yogamat. Ook het contact via WhatsApp verliep goed.

Goeie snelle levering

Snelle levering. Het pakje zou pas na het weekend komen maar was er al op vrijdag, dat was heel fijn. Ik heb een mooi product gekregen. De bolster kan ik zelf na wens vullen. Goede kwaliteit

Goede en snelle service

Een meditatie kussentje besteld. De volgende dag had ik 'm al in huis. De stof ziet er mooi uit en het kussen zit lekker, biedt goede ondersteuning tijdens het mediteren. Ik raad dit product zeker aan.

Super mooie kwalitatieve producten.

Ik heb een mat, bolster,nekband en kussen gekocht! Volgende dag werd dit al geleverd.prijs/kwaliteit boven verwachting. Bij de draagband miste een onderdeel, gemaild en volgende dag werd er al een nieuwe nagestuurd. Superyoga heel graag tot de volgende bestelling.

Over Superyoga.nl

Superyoga is geboren uit mijn passie voor een gezond leven. Ik vind het belangrijk dat iedereen zich welkom en veilig voelt bij Superyoga en de weg kan vinden naar een eerlijk product. Samen met mijn toegewijde team bied ik inmiddels ruim 700 verschillende producten aan die bijdragen aan een gezonde en gebalanceerde leefstijl. Wij staan voor een snelle levering, lage verzendkosten en binnen 30 dagen mag je je product zorgeloos retourneren. Superyoga is aangesloten bij Webshop Keurmerk waardoor je gegarandeerd veilig je producten bestelt. Met gezonde groet, Lisanne

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.