Overzichtelijk en snel online shoppen

Duidelijke foto’s met omschrijving en laagdrempelig met de lage verzendkosten die gerekend worden. Snel en juist geleverd. En tevreden met het product.

Alles perfect!!

Het meditatiekussen was supermooi en zit heerlijk de jogamat(pilates in mijn geval is lekker wat dikker en dat was de bedoeling en alles was mooi op tijd zoals afgesproken dus...een dikke pluim!!!

super

In mijn zoektocht naar yoga benodigdheden als beginnende beoefenaar heb ik op superyoga alles gevonden wat ik nodig had. Duidelijk verhaal bij alle producten waardoor ik met een gerust hart alles durfde te bestellen. Super snelle levering, en fijne producten.

Precies wat ik nodig had

Heb vaak wat ongemak in de onderrug als ik mediteer, deze kussen ondersteunt en zorgt ervoor dat ik ontspannen rechtop kan blijven zitten.

Zoals steeds, perfect!

Lisanne is echt een fijne vrouw. Als je vragen hebt, kan je gaar steeds contacteren. Ze neemt de feedback en ideeën van haar klanten serieus. Verschillende keren al liet ze me weten dat iets wat ik had gevraagd, er uiteindelijk is gekomen. Je voelt je gewoon zo op haar gemak bij haar. Daarnaast verloot het bestellen en leveren altijd naar wens. De producten die ze verkoopt zijn van een topkwaliteit! Zeker een aanrader!

Wat een fijn product, ik slaap gelijk beter!

Oogkussen gekocht, op aanraden van Lisa Jansen @bigvegansister. Snelle levering, ruikt heerlijk en zoals gezegd: ik slaap beter :)

Mooie producten, snelle levering, goede communicatie

Makkelijk.om te bestellen, alles zeer snel geleverd. De kwaliteit prima, hier kan ik jaren mee vooruit!

Mooie spullen, goeie prijs en snelle levering

Superyoga ondersteunt met haar producten de gezonde levensstijl die mijn vrouw en ik naleven. Het zijn kwalitatief goede producten voor een goede prijs. Daarbij razend snel geleverd. Dit zorgt ervoor dat ik eerst bij Superyoga ga kijken of ze mijn wens kunnen invullen.

Tijdige levering en goed product.

Wat ik bestelde kreeg ik op de afgesproken tijd gied verpakt geleverd. Het product voldoet volledig aan de beschrijving. Het betrof hier een yoga oogmatje.

Super fijne en mooie yogamat

Snelle service en goede yogamat. Na twee keer spuiten met azijn-spray al niet meer glad. Ik ben fan:)

Prachtig cadeautje!

Mijn bestelling kwam op tijd en netjes ingepakt aan. De artikelen zoals de sticky yogamat en yogatas waren precies zoals verwacht van de foto’s! Mooie kleur lavendel paars en sticky! Geen weg glij momenten tijdens body balance of yoga, top!

Comfortabele yoga mat

De yoga mat voelt erg fijn aan op blote voeten. In de koude dagen voelt het warm aan. Echt een aanrader

Fijn oogkussentje maar had iets voller gekunt.

Het oogkussen is voor mij iets te leeg en niet zwaar genoeg en daardoor zakt hij naar de zijkant ipv dat hij op mijn ogen rust.

easy and fast shopping. good quality

easy and fast shopping. good quality

Snelle service van een mooi product

Heel blij met mijn prachtige stevige bolster in een mooie zachte bruine kleur voor bij mijn meditatiesetje

super service

sieryoga heeft hele mooie spulletjes. ik heb een meditatiekussentje en een bolster beeld. Beiden werden snel geleverd, netjes verpakt en de kussens zijn prachtig. Ik ben heel tevreden

Super fijne producten!

Ik begon met de yogamat en props voor gebruik thuis maar met het openen van onze yogastudio hebben we besloten ook de yoga attributen via superyoga aan te schaffen. Ook de yogi’s die onze lessen volgen vinden de props super fijn!

Mijn ervaring met Superyoga is erg goed.

Ik heb de grijze Lotus bolster besteld en was erg tevreden over de snelle levering en de kwaliteit van de bolster. Ik heb er voor gekozen om de bolster retour te sturen, omdat de bolster goedkoper te krijgen is bij Superyoga zelf. Hier heb ik direct meerdere lotus bolsters besteld! Ik ben yoga docent en mijn leerlingen zijn ook blij met deze bolsters.

Goede kwaliteit en snel geleverd

Erg blij met de kwaliteit en snelle levering. Ik zal zeker nog eens bestellen bij deze webshop

Superservice, snel en flexibel.

De service was snel en ik had per ongeluk iets verkeerd besteld. Geen probleem, snel gewijzigd en toegestuurd. Fantastisch!!

Perfecte meditatie kussen, hoogte is top!

Zo blij met deze meditatiekussen, de hoogte is helemaal top. En het zit comfort is fantastisch. Het zit zo lekker dat ik nu liever op m’n meditatiekussen zit i.p.v. op de bank haha!

Snelle verzending

Mooi product!

Super bedrijf met super service!!!!

Besteld en snel binnen. Ook super goede service gehad bij een probleempje!!!!

Quick delivery, nice colour of bolster, quality could be a bit better

Overall I was happy with my purchase, especially looking at price/value ratio. It was not the best quality block I've had before, again it was a good deal and quick delivery.

Ik zocht al langer naar een fijne mat die lang genoeg was, wat dikker voor grondoefeningen en stevig genoeg voor balans. En bij voorkeur ook nog een leuke neutrale heeft, maar weer geen zwart.....Ach ja, dat wensenlijstje... :) Maar het is gelukt hoor: deze mat voldoet daar helemaal aan. Hij is wel wat zwaar maar ik gebruik hem vooral thuis. Dit is overigens niet mijn eerste bestelling bij superyoga want ze hebben mooie producten van een goede kwaliteit. Ook iets om blij van te worden.

Over Superyoga.nl

Superyoga komt voort uit mijn passie voor een gezond leven. Jarenlang heb ik toegekeken hoe mijn gezondheid niet goed was. Met een auto-immuunziekte als grootste uitdaging ben ik begonnen met mijn zoektocht naar een betere gezondheid. Eerst heb ik mijn voeding aangepakt en vrijwel direct heb ik yoga ontdekt en lag ik languit op mijn eigen yogamat, een beslissing waar ik mezelf nog steeds ontzettend dankbaar voor ben. Niet veel later besloot ik om mijn baan op te zeggen en mijn passie voor gezondheid te verwerken in mijn eigen webshop, Superyoga. Ik vind het belangrijk dat iedereen zich welkom en veilig voelt bij Superyoga. Eerlijkheid en kwaliteit zijn mijn belangrijkste speerpunten.