Zeer fijne yogamatten en supersnelle service

Mooie spullen!

Op de website vind je veel mooie producten en ik heb dan ook een prachtig meditatie kussen en armbandjes besteld. Nette levering en ik ben dan ook heel blij met mijn bestelling.

GEWELDIG

Ik ging er al van uit dat het nekkussen handig ging zijn, maar dat het zo goed zou liggen en met de fijne geur van lavendel.. Ik gebruik het sinds ik het heb iedere avond voor ik ga slapen. Dan warm ik het (samen met het minstens even zalige oogkussen) eens op in de microgolf. Ik heb snel last van hoofdpijn door gespannen spieren in nek en schouders en tot hiertoe heeft het nekkussen al heel goed geholpen daarbij! Ik zou het iedereen aanraden die deze klachten heeft. Het zorgt echt voor een ontspannen gevoel door de warmte is ook ideaal qua grootte en dikte en de lavendelgeur zorgt zeker voor een ideale ontspanning! Topproducten voor nekklachten en mensen die zich moeilijk kunnen ontspannen! De bolster kocht ik voor een vriendin haar verjaardag, zij is er ook echt heel blij mee! Ik ben er zeker van dat ik mijn toekomstige yogaproducten ook weer hier ga kopen. Naast topproducten trouwens ook een snelle levering en alles goed verpakt! Dankjewel daarvoor!!

Fijne yogamat

Yogamat ligt stabiel en is ruim van maat. Tevens goede antislip.

Mooie eerlijke producten en snelle service

Ik heb yogamatten besteld en je kunt zien dat de producten met zorg worden ingepakt. Het werd snel bezorgd! Ben meer dan tevreden en blij!

Good texture and grip

I had immediate customer support helping me filling the formular for the online order. Friendly and effective. The product has good quality and delivers a nice yoga experience without slipping and soaking sweat drops.

Snelle levering en producten zijn precies zoals aangegeven. Plus: doos was erg milieuvriendelijk verpakt (geen ‘lucht’ verzonden en alles papier).

Teensokken: goed product

De bezorgkosten maken het te duur.

Fijne webshop

Leuke producten, snelle en correcte opvolging en levering.

Unieke yoga mat

Heel blij met mijn yoga mat. Hij is stevig en heeft een uniek en simplistisch design.

Snel en goede kwaliteit

Heel snel binnen en blij met de mat!

Goeie service, mooie producten

Fijne yoga mat en yoga deken werden supersnel geleverd!

Snelle levering! Heel fijne artikelen! Ik ben fan!

Kwaliteit, snel en netjes bezorgd

Kwaliteit, snel en netjes bezorgd

Super mooie site met mega snelle service!

Heel tevreden, mooie mat! Ik kijk er al naar uit hem te gebruiken!

Heel goed!

Heel vlotte levering, er stond dat het pas na een week geleverd zou wordan maar het was al na een dag in huis! De yogamat was eerst een beetje glijdend maar nadat ik het met azijn had gewassen, zoals gezegd werd, heb ik heel veel grip. Heel goed product!

Heerlijk zacht en warm

Een yoga mat van wol, dat is nog eens extra genieten van de pilatesles. Nooit meer koude voeten, heerlijk zacht om op te liggen en extra lang.

Mooi en ruim assortiment

Onze ervaring superyoga is ronduit Positief:-) het ruime en mooie assortiment met geweldig advies en after care. De levering verliep super snel en de producten waren goed verpakt. BEDANKT

Alles liep goed, van bestellen, betalen en ontvangen. Alleen werd het verzoek om het in te pakken als cadeautje over het hoofd gezien. Dat was jammer omdat ik het bij de jarige zelf meteen heb laten leveren.

Mijn ervaring is voor herhaling vatbaar.

Gewoon zoals het een klantvriendelijk bedrijf behoort. Geen gedoe. Snelle levering en een duidelijke protocol. Precies wat beloofd word. Zeker voor herhaling vatbaar.

De producten van Superyoga zijn stylisch, uniek en simpelweg perfect. Ik heb zelf een meditatiekussen, rolkussen en de Sticky Yogamat. De kwaliteit is super, vooral de yogamat is erg dik en confortabel. En hij is lekker lang, zodat er geen voeten uitsteken. Ook een snelle service, reactie op whatsapp vriendelijk en snel. Mijn beide bestellingen zijn opgestuurd naar Spanje en zonder enig probleem.

Helemaal perfect

Helemaal tevreden met mijn bestelling bij Superyoga! Mooie duidelijke site. Ook super blij met mijn yoga mat en de tas die ik erbij heb gekocht is ook heel fijn en passen de yoga blokken ook nog bij in! Alles helemaal top, echt een aanrader om je onder andere je yoga spullen hier te bestellen ☺️

Mooie producten

Duidelijke site en snelle levering

Super kwaliteit en mooie producten.

Ik heb nu ondertussen al 2 keer besteld. De eerste keer had ik een super sticky extra dikke yogamat gekocht met 2 mooie edelstenen. Ik was zo blij met de nieuwe yogamat dat ik meteen nog een 2e bij heb gehaald (gescheiden ouders, scheelt sjouwen!). Heb ook maar meteen geurstokjes gehaald, de megapack! heerlijke geuren, het geld zeker allemaal waard! De designs op de matten zijn ook van mooie kwaliteit.

Supersnelle en prettige service, goede kwaliteit producten

Supersnelle en prettige service, goede kwaliteit producten

Over Superyoga.nl

Superyoga komt voort uit mijn passie voor een gezond leven. Jarenlang heb ik toegekeken hoe mijn gezondheid niet goed was. Met een auto-immuunziekte als grootste uitdaging ben ik begonnen met mijn zoektocht naar een betere gezondheid. Eerst heb ik mijn voeding aangepakt en vrijwel direct heb ik yoga ontdekt en lag ik languit op mijn eigen yogamat, een beslissing waar ik mezelf nog steeds ontzettend dankbaar voor ben. Niet veel later besloot ik om mijn baan op te zeggen en mijn passie voor gezondheid te verwerken in mijn eigen webshop, Superyoga. Ik vind het belangrijk dat iedereen zich welkom en veilig voelt bij Superyoga. Eerlijkheid en kwaliteit zijn mijn belangrijkste speerpunten.