Ik ben zeer tevreden van jullie zaak

Veel ervaring heb ik nog niet met yoga, ik ben net begonnen. Dus veel aankopen heb ik nog niet gedaan. Ik ga zeker nog bestellingen bij jullie doen.

Snelle levering en goed verpakt

Hele fijne winkel, houden je op de hoogte na je bestelling en hebben groot aanbod mooie yogaspullen. Helemaal tevreden!

Snelle service en mooie producten

Mailtjes met aanvullende vragen worden snel en persoonlijk beantwoord. En ik ben ik super blij met mijn nieuwe mat.

Makkelijk besteld, vlot geleverd

Mooi aanbod, veel duurzame producten en goede kwaliteit. Geen verbodige verpakkingsmaterialen ook. Wij hebben tenminste nog geen plastic gezien en de dozen waarin onze pakketjes werden geleverd waren ook niet 4 maten te groot, zoals je zo vaak ziet. Wel jammer dat regelmatig de leukste kleurtjes niet op voorraad zijn. Maar ach, dat laten we dan weer snel los, daar zijn we tenslotte yogi's voor ;-)

Veel keuze, goede kwaliteit.

Ik ben blij met mijn aankoop. Ik ben 1.88 en heb nu een passende lange mat. Super blij mee.

Mooi verpakt met zorg en aandacht

Top yogamat

Yogamat Studio xl bevalt prima. Goede kwaliteit voor een scherpe prijs en binnen 24 uur in huis.

Top geregeld, heldere communicatie.

Heldere en duidelijke communicatie, mooie materialen en snelle bezorging. Heel fijn.

Zeer spoedig verstuurd en vriendelijk

Heel prettig gemaild met Superyoga. Zorgvuldig, snel en uiterst vriendelijk.

Goede levering

Veel keus. Mooie ecoproducten!

Excellent

Fast delivery, prompt service and amazing product quality.

Ruim aanbod met gedetailleerde beschrijving

Behulpzame beschrijvingen van de artikelen. Ook de yogamat keuzehulp kan ik erg aanbevelen!

leuk en kwaliteit

Lavendelkussen voor de ogen besteld voor de yoga nidra op het einde van de yogales. Zalig! Snel geleverd, goed verpakt.

Supersnelle levering.

Duidelijke website, mooie yoga artikelen. Ben blij met mijn nieuwe yogamat en de fles yogamat reiniger. Ruikt heerlijk.

Goede service, snelle levering, topproduct!

Yoga Mat en yogahanddoek besteld. Producten goed verpakt, goede service en snelle levering. Ook fijn in contact via de mail mbt vrag e n over keuze maken tussen verschillende materialen. Voor mij als leek was dat erg fijn@

Mooi en van goede kwaliteit

Mooi en van goede kwaliteit

service goed, product minder

rits draagtas ging meteen stuk , helaas

Goede service en kwaliteit

Zal zeker nog een keer hier iets kopen

Een kado voor mijn yogi bruid

6 oktober ga ik trouwen met yuki en ze doet graag yoga. Ik heb een kamer vrij gemaakt als yoga ruimte en ga deze als verassing voor haar inrichten. De bestelling was netjes verpakt en snel bezorgd.

Makkelijke winkel met leuke producten

Ik was zo klaar en kreeg gratis verzending.

Superfijne yogamat met mooi design

Al een tijdje was ik op zoek naar een goede yogamat. Perfect qua afmeting, stevige grip en heerlijk zacht door de dikte. Bovendien ziet de mat er met deze print supermooi uit!

Tevreden :-)

Mooie mat en snelle levering

Alles keurig en snel ontvangen..

Erg mooie producten en vlotte levering

De producten die ik heb besteld (yogamat, edelstenen, linnen tas) zijn van erg goede kwaliteit en zien er mooi uit. Ook de levering was erg fijn en snel. Al met al een positieve ervaring!

Over Superyoga.nl

Superyoga komt voort uit mijn passie voor een gezond leven. Jarenlang heb ik toegekeken hoe mijn gezondheid niet goed was. Met een auto-immuunziekte als grootste uitdaging ben ik begonnen met mijn zoektocht naar een betere gezondheid. Eerst heb ik mijn voeding aangepakt en vrijwel direct heb ik yoga ontdekt en lag ik languit op mijn eigen yogamat, een beslissing waar ik mezelf nog steeds ontzettend dankbaar voor ben. Niet veel later besloot ik om mijn baan op te zeggen en mijn passie voor gezondheid te verwerken in mijn eigen webshop, Superyoga. Ik vind het belangrijk dat iedereen zich welkom en veilig voelt bij Superyoga. Eerlijkheid en kwaliteit zijn mijn belangrijkste speerpunten.