Goed aanbod en snelle levering

Ik was blij verrast met het ruime aanbod aan duurzame yoga matten en verschillende maten. Gekochte artikelen werden snel geleverd en zijn fijn in het gebruik. Enige puntje ter verbetering wat ik kan aandragen is dat het niet mogelijk was om meerder kado vouchers per aankoop te gebruiken. Voor de rest ben ik een zeer tevreden klant!

happy flow

Zalig meditatiekussen! Goeie en snelle service! Yogablokje van kurk was minimaal beschadigd door transport vermoed ik, maar anders zeer tevreden over de service en producten. :-)

Heel snelle levering.

Het geleverde yogamateriaal voldoet aan mijn verwachtingen. Meer toelichting betreft het maanschriftje is welkom. De grootte en de niet bedrukte bladeren.

Betrouwbaar en snel

Ik ben gaan kijken op de site doordat ik een kortingsbonnetje in ene goodie bag had gekregen. Fijen site, groot aanbod, prijstechnisch in orde. De bestelling verliep vlekkeloos en mijn producten zijn heel prettig.

Goede kwaliteit en service

Mooi materiaal en een hele snelle levering.

Super blij mee!

Snelle service. Super fijne yoga mat met bijbehorend meditatie kussen, voor een eerlijke prijs. Ik raad dit iedereen aan!

Fijne yoga mat.

Ondanks dat de mat wat dikker is geeft hij toch goede stabiele steun voor balans houdingen. Daarnaast is het een comfortabele mat die zacht aanvoelt maar waar je goede grip op hebt. Ik ben zeer tevreden over deze mat.

Zeer snelle levering. Mijn bestelling was netjes verpakt en de producten zijn van uitstekend materiaal, ik bestel zeker nog op jullie webshop!

Fijne yogamat

Ik ben tevreden over de producten. Yogamat ecogrip en een meditatie kussen. Goede kwaliteit en een mooi design. De levering was snel en netjes.

Prachtige producten

De levering is snel. Webshop werkt prettig. Ik heb een taupe yogamat met een wit meditatiekussen gekocht. Een plaatje! Prachtig logo in bruin en goud met een roze hartje. Het straalt luxe uit. Het was een uitprobeersel voor mijn yogastudio. Ik ga zeker bijbestellen.

Goede producten en snelle levering

Ik heb een yogamat en meditatiekussen gekocht. Beide echt top kwaliteit voor een goede prijs. De dag na het bestellen, kwam mijn pakket al aan. Echt een aanrader om bij Superyoga.nl te bestellen!

Super yoga super kwaliteit

Fijne yoga spullen van goede kwaliteit. Mijn matjes meditatie assecoires zien er ook nog eens heel mooi (en rustgevend) uit!

Snel verzonden en prachtige producten!

De kwaliteit van de kussens is echt goed! Kleur is prachtig! Echt blij mee!

Hier word ik al zen van

Net begonnen met yoga, en spulletjes aangeschaft alles kwam tip top binnen met als extraatje een yoga krant, dat is super leuk. Ik ben blij met mijn yoga spullen

Fijne webshop

Pas begonnen met Yoga. Via een yoga site hier terecht gekomen. Het viel mij al snel op dat deze site duidelijk en overzichtelijk is. Mijn spulletjes had ik vlot binnen en ik ben er blij mee. Deze webshop dan ook meteen toegevoegd aan mijn favorieten voor een volgende keer…

Blij mee! Mooie kleur, goed ingepakt, snelle service

Blij mee! Mooie kleur, goed ingepakt, snelle service

Goede kwaliteit en snel geleverd

Mooie kwaliteit yogamat draagriem binnen gekregen en het was ook erg snel geleverd!

Heel snelle en correcte afhandeling

Overzichtelijke website. Veel keuze. Mijn bestelling was zorgvuldig verpakt, bijgevoegd een yogakrant. Heel leuk! Ook is de kwaliteit van bestelde artikelen heel goed!

Perfecte site en levering!

Artikelen zijn duidrlijk en helder omschreven. Uitnodigend en prettig. Fijn om bij jullie te bestellen. Snelle en zorgvuldige levering! Ik ben dik tevreden!

TOP!

Mooi assortiment, super kwaliteit, razendsnelle levering en perfecte & meer dan correcte service met de glimlach, ik ben een trouwe fan!

Snel service en top kwaliteit

Precies wat ik zocht!

Snelle service en product zoals omschreven. Het draagkoord past perfect bij mijn matje en zit nu veel relaxter op de fiets ermee.

Goede service, fijne website!

Het vinden van een nieuwe yogamat was heel gemakkelijk via Superyoga. Er is ontzettend veel keuze en bij ieder item staat veel duidelijke uitleg waardoor je goed weet wat de kwaliteit is en voor welke soorten yoga de mat geschikt is. Het bestelproces is easy and de verzending super snel, ik kreeg vrijwel direct een bevestiging van bestelling èn verzending. Keurig verpakt kwam bij super mooie yogamat binnen, met gratis verzending! Aanrader dus!

Prijs kwaliteit is prima snelle service

Snel te vinden op internet. Goede site up to date. Snelle verzending.

Yoga matten van hoogwaardige kwaliteit

Wauw!! De yoga matten van Superyoga hebben onwijs goede grip, zijn niet te dik en makkelijk mee te nemen. Ook nog eens verkrijgbaar in super leuk kleuren. Mijn lievelingskleur is Lila en te gaaf om een yogamat in deze kleur te hebben. Lisanne levert onwijs snelle en fijne service! De producten van SuperYoga zijn een onwijze aanrader!

Over Superyoga.nl

Superyoga komt voort uit mijn passie voor een gezond leven. Jarenlang heb ik toegekeken hoe mijn gezondheid niet goed was. Met een auto-immuunziekte als grootste uitdaging ben ik begonnen met mijn zoektocht naar een betere gezondheid. Eerst heb ik mijn voeding aangepakt en vrijwel direct heb ik yoga ontdekt en lag ik languit op mijn eigen yogamat, een beslissing waar ik mezelf nog steeds ontzettend dankbaar voor ben. Niet veel later besloot ik om mijn baan op te zeggen en mijn passie voor gezondheid te verwerken in mijn eigen webshop, Superyoga. Ik vind het belangrijk dat iedereen zich welkom en veilig voelt bij Superyoga. Eerlijkheid en kwaliteit zijn mijn belangrijkste speerpunten.