Snelle levering en goede kwaliteit spullen

Mijn yogamat werd snel geleverd. Ben superblij met mijn mat. Heb de beginners manduka mat gehaald. Kleur is ook erg mooi. Ben zeer tevreden.

Snelle levering en top producten

Het is duidelijk te merken dat een ondernemer met passie voor haar producten hier bezig is. Snelle levering en producten zijn met zorg en liefde ingepakt. Dat merk en zie je. Kom zeker terug voor nieuwe bestellingen.

Zelf maar èèn woord nodig, fantastisch!

Priest kwaliteit, top!

Online shopervaring zoals het hoort

Duidelijk site, goede bestelprocedure. Alles helder en overzichtelijk. Snelle levering ook

Snelle levering, prachtige yogamat

Ik had mijn yogamat gelijk de volgende dag in huis. Mooie, gebruiksvriendelijke website, een uitgebreid productaanbod en een snelle levering. Ik ben heel tevreden.

Ik word er bij van!!

Bestellen op de site gaat makkelijk, snel bezorgd en goed verpakt. Fijne en kwalitatief goede producten.

Aankoop mooie duurzame Manduka Yogamat Deep Forest Marbled

2 duurzame Yogamatten besteld: merken Manduka en Design Lab, kleur aegean green. Manduka Yogamat kleur Deep Forest Marbled sprong eruit qua kleur. Na contact klantenservice Yvonne via WhatsApp en vooruitbetaling retourkosten € 3,95, ontving ik een retour label en heb de niet uitgepakte yogamat via PostNL track & trace geretourneerd. Betrouwbare online leverancier: echte aanrader!

Snelle levering, goede kwaliteit

Mijn yogamat was de volgende dag al binnen, erg fijn! De mat heeft een goede kwaliteit.

Goed, producten zijn zoals afgebeeld en beschreven. Levering verliep spoedig. Kortom, tevreden!

Superblij met sticky mat en bolster

Mijn oude mat was aan vervanging toe en ik wilde mezelf graag een mooie set kado doen in een kleur waar ik blij van word. De mintkleurige sticky mat is helemaal wat ik ervan verwachtte en de bolster in groen past er mooi bij. Het is een set waar ik met veel plezier weer yoga-uurtjes ga maken.

Super tof kussen!!!!!

Zo blij mee, een prachtig roze yoga kussen waar ik mega van geniet! Dank!!!

Fijne mat, leuke print. Precies naar verwachting

Exact naar verwachting, doet het goed. Kan nog niets zeggen over de houdbaarheid, maar oogt kwalitatief in orde.

Aangenaam en efficiënt

Zeer goede ervaring. Aangenaam, efficiënt, snelle levering. SUPER

Super goede yogamat!

De yogamat heeft een mooi design en is dik genoeg. Ik kan er goed mijn yoga oefeningen op doen. Ik heb een elastieken koord erbij gekocht, super handig om mijn matje mee te nemen van plek naar plek. Levering was ook erg snel.

Superservice en fijne spullen

Ik vind dit een superfijne webshop voor yoga-spullen en andere toebehoren. De website werkt fijn, de levering is supersnel en ook mails worden heel snel beantwoord. Ik had eens een edelstenen armbandje gekocht dat per ongeluk al snel kapot ging. Ik kreeg direct een nieuwe opgestuurd!

Snelle levering mooi product,leuk dat de yogakrant erbij zat

goede totaalervaring

de bezorging was lekker snel, erg veel aandacht besteed aan de verpakking, het produkt nog fijner dan verwacht en voor een leuke prijs !

Superblij met mijn Superyogamat!

Ik heb de lila yogamat van Superyoga. Deze is heel fijn en ziet er ook nog eens leuk uit met het lilakleurtje. Ik heb er ook een draagband bij gekocht in dezelfde kleur. Prijs-kwaliteit is top en service is ook super!

Super snelle levering en goede kwaliteit!

leuke produkten, snelle levering

Ik heb een oogkussentje besteld, in een leuke kleur. Precies wat ik zocht. Snelle levering, vriendelijk briefje, een prettige ervaring!

ik ben super blij met mijn aankoop

mooi en stevig goed afgewerkt materiaal

Snelle levering en keurig artikel

Fijne site en snelle levering

Mooi snelle levering van producten zoals ze omschreven zijn.

De producten die ik besteld heb zijn precies zoals ze beschreven stonden op de website. Goede kwaliteit en dus snel geleverd. Erg blij mee.

Top, en snelle levering

Snelle levering, perfecte prijs en goed kwaliteit.

Snelle levering, goede kwaliteit

Over Superyoga.nl

Superyoga komt voort uit mijn passie voor een gezond leven. Jarenlang heb ik toegekeken hoe mijn gezondheid niet goed was. Met een auto-immuunziekte als grootste uitdaging ben ik begonnen met mijn zoektocht naar een betere gezondheid. Eerst heb ik mijn voeding aangepakt en vrijwel direct heb ik yoga ontdekt en lag ik languit op mijn eigen yogamat, een beslissing waar ik mezelf nog steeds ontzettend dankbaar voor ben. Niet veel later besloot ik om mijn baan op te zeggen en mijn passie voor gezondheid te verwerken in mijn eigen webshop, Superyoga. Ik vind het belangrijk dat iedereen zich welkom en veilig voelt bij Superyoga. Eerlijkheid en kwaliteit zijn mijn belangrijkste speerpunten.