Ik heb de meditatiekussen voor mijn verjaardag gekregen en heb daarna het oogkussen besteld. De meditatiekussen zit perfect. Je houding blijft goed. Het oogkussen moest ik gelijk testen tegen mijn migraine. Het geeft mij precies de goede druk op mijn voorhoofd en ogen en heeft een kalmerend effect met de lavendelgeur.

Namaste!

Hele fijne webshop, goed kwalitatief waardige producten en fijne, snelle klantenservice. Ik heb nu een heerlijke yogastudio thuis!

Hoge kwaliteit producten

Prijs kwaliteit verhouding is heel goed. Snelle verzending.

Duidelijke site

Goede service en snel bezorgd

Ik had twee meditatiekussens besteld. Helaas was er een niet meermin voorraad. Ik kreeg binnen een dag een bericht met een voorstel voor een vervangend product. Een dag later werden beiden bezorgd. Allebei zijn ze kwalitatief heel goed en mooi!

Heerlijk!

Ik heb vaak genoeg andere yogakussens geprobeerd, waarbij mijn benen heel snel gingen slapen en waar ik gewoon niet helemaal relaxt op zat. Dit is mijn eerste eigen yogakussen en ik vind hem oprecht top! De kleur en het design zijn echt prachtig en hij zit kwa hoogte echt heerlijk! Geen last meer van slapende benen, omdat hij wat hoger is en hij is lekker stevig! Oprecht heel blij met deze aankoop!

Mooie foto overzichtelijke website met groot aanbod

Eindelijk mijn doekje waar ik al zo lang naar zocht

Klantvriendelijk, klantgericht, goede en snelle service!

Complimenten aan de medewerkers van Superyoga voor hun klantvriendelijkheid, klantgerichtheid, en de goede en snelle service! Echt top! Daarnaast ben ik een grote fan van hun merino wol attributen: mooie kwaliteit, comfortabel zacht, lekker warm en prachtig om te zien!

Duidelijke site, bestelling was snel binnen en keurig verpakt.

Nadien ontving ik een e-mail met onderhoud tips betreft het gekocht product.

Great yoga mat, super happy with it

Love the color, exactly as on the picture. Very nice soft feeling, gives enough stability and does not slip. I was searching online for a while, and I am super happy with my decision

Uitstekend!!

Zeer snel geleverd. Zeer goede kwaliteit van product. Niets op aan te merken! Aanrader.

Hele fijne mat gevonden

Ik zocht een yogamat en op Superyoga.nl wordt je perfect begeleid in het maken van een keuze die bij jou past. Binnen no-time had ik een passende mat gevonden en ik vind het ook belangrijk dat het duurzaam wordt geproduceerd. Heel fijn!

Snelle levering, goede producten

Ik heb meerdere bestellingen geplaatst bij superyoga en deze werden allemaal de eerstvolgende werkdag al bezorgd. De kwaliteit van de geleverde producten is top, ik ben een zeer tevreden klant.

Heel erg tevreden

Mooie artikelen, die ik zeker vaak ga gebruiken :)..

Mooi rozenkwarts armbandje

Ik heb op deze site een mooi betaalbaar armbandje gekocht van Rozenkwarts. Snel en netjes geleverd. Ben er erg blij mee!

Blij met product!

Heel blij met het fijne oogmasker! Ook snel geleverd!

Prima yoga-mat

De mat rolt lekker uit (en op) en geeft een prima bodempje om mijn yoga oefeningen op te doen.

Super shoppen en levering snel

Alle lof ,duidelijke site ruime keuze , retour geen probleem. Snelle levering en goede kwaliteit /prijs verhouding

Top.

Mijn nekrol is van topkwaliteit. Ik zoek lang om het te vinden. Dank u

Mooie yogamat

De mat is erg fijn en goede kwaliteit, perfect voor workouts en stretchen.

Ideale Bolster voor thuis of in mijn studio

Zeer tevreden over de aankoop van mijn bolster. Ideaal om thuis te gebruiken maar eveneens gemakkelijk om naar de studio te nemen. Goede grootte en goede vulling. Hierdoor kan ik meer yin yoga of restorative yoga beoefenen.

Goed, snel

Een snelle levering, mooi materiaal, degelijke prijs. Ga ik zeker nog bezoeken!!

Qualitatief en efficient

Met order was zeer snel geleverd en ik ben heel blij met mijn nieuwe yoga mat

Praktische website, vlotte levering en voldoet volledig aan verwachtingen. Ik ben heel tevreden met mijn yoga kussen en bolster :-)

Snelle levering, top producten

Meerdere dingen besteld en volgende dag geleverd. Het meditatie kussen is steviger dan ik had verwacht, wat helemaal top is!

Over Superyoga.nl

Superyoga komt voort uit mijn passie voor een gezond leven. Jarenlang heb ik toegekeken hoe mijn gezondheid niet goed was. Met een auto-immuunziekte als grootste uitdaging ben ik begonnen met mijn zoektocht naar een betere gezondheid. Eerst heb ik mijn voeding aangepakt en vrijwel direct heb ik yoga ontdekt en lag ik languit op mijn eigen yogamat, een beslissing waar ik mezelf nog steeds ontzettend dankbaar voor ben. Niet veel later besloot ik om mijn baan op te zeggen en mijn passie voor gezondheid te verwerken in mijn eigen webshop, Superyoga. Ik vind het belangrijk dat iedereen zich welkom en veilig voelt bij Superyoga. Eerlijkheid en kwaliteit zijn mijn belangrijkste speerpunten.