Fijn!

Prachtig, zacht en mooi product...

Fijn product

Fijn in gebruik, ruikt lekker

Goed geïnformeerd & mooie, kwalitatief hoge producten

De website is overzichtelijk met alle producten per onderwerp gerubriceerd. Per onderwerp word je goed en uitgebreid geïnformeerd hoe je iets kan gebruiken en waar het goed voor is. Verder zijn de producten een lust voor het oog, van hoge kwaliteit én goed voor het milieu.

Correcte antwoorden op vragen

Kwaliteit en super snelle levering

Mijn tweede bestelling bij Superyoga.nl. Net als vorige keer gelijk een dag later geleverd en top kwaliteit meditatiekussens!

Mooie stevige producten!

Goede pasvorm, lekker en mooi materiaal die ook og eens uitwasbaar zijn. Ik geniet er volop van!

Snel en super service

Geweldig winkel! Ze helpen met alle vragen, ook in de geval van de klacht handeld de service team enorm snel en vriendelijk, bestellingen zijn snel thuis!

Heb een spijkermat en spijkerkussen besteld

Heb een spijkermat en spijkerkussen besteld voor mijn dochter voor 5 december.. Gelijk de volgende dag had ik het pakket al binnen, netjes verpakt, ook de mat en het kussen zien er goed uit. Ben benieuwd hoe het mijn dochter zal bevallen. Schrijf eigenlijk nooit een review, maar zou graag de waardebon voor mijn dochter winnen, ze heeft het zo verdiend.

Super tevreden met mijn yoga spullen. Perfect om aan mijn yoga journey te beginnen. Kwaliteit is top! Ook ben ik tevreden met de snelle service :) Een aanrader!

Hele mooie en comfortabele meditatiekussen

Kwalitatief goede en erg mooi meditatiekussen van merino wol ontvangen, zit lekker warm en staat ook mooi!

Heel tevreden!

Heel tevreden van mijn bestelling bij Superyoga. De bestelling was correct en stevig verpakt. De producten waren conform de foto's en beschrijving op de website. De Yogakrant is een leuk extraatje. Hopelijk is mijn mama er even tevreden mee! :-)

Praktische en mooie tas gekocht!

Om warme voeten te houden tijdens yoga deze winter heb ik yogasokken gekocht bij superyoga.nl, levering was snel en er zat een krantje bij mijn pakketje.

Snel bezorgd, mooi verpakt en fijne spullen

Ik kocht het lavendel oogzakje en een meditatie kussen. Beide zijn heel fijn, perfect zelfs

Stevig en fijn kussen

Stevig en fijn kussen met goede service.

Blij en tevreden

Het bolster is perfect voor het beoefenen van mijn Restorative Yoga en bovendien is het ook mooi! De service was heel goed, dag nadien al in België geleverd. Alleen maar positieve reactie, geen opmerkingen

Heerlijk warme mat

Ontzettend blij met mijn merino yogamat, lekker warm nu het kouder wordt

Betrouwbaar

Mijn ervaring is een fijne winkel met mooi assortiment. Een winkel wat yoga en verbinding ademt met zelf een eigen yoga krant.

Vriendelijke snelle service, fijne producten!

De verzending was snel en ik ben erg blij met mijn yogamat! De antislip werkt goed en de dikte is fijn. Super tevreden en ik kom zeker terug!

Duurzame en mooie producten om relaxed aan de yoga te gaan.

Mooie, lekker lange mat en bolster van natuurlijke materialen keurig bezorgt. Hoop er lang mijn yin oefeningen mee te kunnen doen.

Snelle verzending en fijn product

Mijn bestelling is snel verzonden. De yoga mat is een goede dikte en je glijdt niet weg tijdens de oefeningen.

Mooie spullen, goede kwaliteit en snelle levering

Ik ben heel blij met de producten die ik gekocht heb bij superyoga.nl. Het ziet we mooi uit, goede kwaliteit en hele snelle levering. Een aanrader zou ik zeggen :)

Mooi product, snel bezorgd

Makkelijk bestelproces, werd goed op de hoogte gehouden tijdens verzending. Mooi product (yogatas)

Fijne webshop

Goede producten. Prijs/kwaliteitverhoudingnis goed. Snelle levering

Pracht product

Voldoet precies aan mijn wens

Over Superyoga.nl

Superyoga is geboren uit mijn passie voor een gezond leven. Ik vind het belangrijk dat iedereen zich welkom en veilig voelt bij Superyoga en de weg kan vinden naar een eerlijk product. Samen met mijn toegewijde team bied ik inmiddels ruim 700 verschillende producten aan die bijdragen aan een gezonde en gebalanceerde leefstijl. Wij staan voor een snelle levering, lage verzendkosten en binnen 14 dagen mag je je product zorgeloos retourneren. Superyoga is aangesloten bij Webshop Keurmerk waardoor je gegarandeerd veilig je producten bestelt. Met gezonde groet, Lisanne