Supermooie en fijne yogamat!

Supermooie en fijne yogamat! Hij ligt en voelt heerlijk en ziet er ook nog eens prachtig uit! o is yoga geweldig om te doen! #iloveit #superyoga

Topservice!

Bestelling geplaatst en de volgende dag al bezorgd. Grote keus uit artikelen. Reden te meer om nog meer te bestellen. Top!

Wat een mooie artikelen!!

Prachtige spullen , mooie kwaliteit Alleen wilde ik yogalessen proberen , wel 4 mails gekregen over deze bestelling maar helaas geen maand yogalessen

Goede levering van fijn meditatiekussen

Het kussen is mooi en stevig en werd snel geleverd.

Goede site

Duidelijke site en prima prijzen

Snel, mooie producten, maar inruilen lastig

Ik vind Superyoga overall een hele fijne winkel, met mooie en betaalbare producten. Echter kwam ik er na onvangst van mijn bestelling achter dat 'zorgeloos retourneren' inhoudt dat je zelf nog 4,95 moet betalen voor pakketpost. Dat vind ik wel jammer, aangezien retourneren bij de meeste webshops tegenwoordig gewoon gratis is. Nu had ik graag mijn product willen omruilen omdat ik er niet 100% tevreden mee ben, maar blijf ik er toch mee zitten.

Mooie collectie en snelle service

Mooie collectie aanwezig met genoeg informatie per product beschikbaar waardoor ik gemakkelijk een keuze kon maken. Fijn dat er in dezelfde lijn bijpassende producten zijn. Erg snel bezorgd ook. Wanneer nodig zal ik hier zeker vaker bestellen.

Goede producten en snel geleverd. Hele fijne yogamat.

Mooie producten!

Goed!!

De service, het product zelf en het extraatje is uitstekend te noemen.

Superyoga denkt aan duurzaamheid zowel betreffende lichaam en geest alsmede de producten die zij verkopen. Een betere wereld creëren we samen.

Super mooie yogamat!

Hele fijne yogamat besteld, erg blij mee. Daarnaast had ik de mat de volgende dag al in huis! Top service.

Super goede en supersnelle service

Ik bestelde onlangs voor het eerst bij Superyoga.nl (yogamat en yogakussen). De bestelling op zich verliep zeer vlot, zeer gebruiksvriendelijke website, betaling e.d., alles verlies zeer vloeiend en ik had mijn bestelling enorm snel in huis. Zeer tevreden op alle vlakken!

Super fijne mat

Ik had hiervoor eigenlijk een te dikke mat waardoor ik bij sommige houdingen nogal wiebelig stond. Ik moest even wennen aan dat alles nu veel harder aanvoelt, maar ik kan ineens veel beter in de houdingen blijven staan. De mat blijft ook goed plat op de vloer liggen. Bovendien is de maat ook heerlijk, ik kom niet meer naast de mat terecht!

Fijne communicatie en snelle levering, prachtige kussens

Een grotere bestelling gedaan voor mijn bedrijf, hele makkelijke en snelle communicatie én levering. Heel blij met de kwalitatief goede meditatiekussens.

Super snelle levering

Heel mooi armband besteld Maansteen

Snelle verzending en een goed product

Mijn bestelling is snel verzonden en in perfecte staat aangekomen. Ik ben heel blij met de service!

Mooie spullen

Fijne producten, snelle levering

Superyoga is een fijne internetwinkel Fijne yoga spullen!! Aardige mensen,goede service Én supersnelle levering!!

Super yogamat

Helemaal tevreden met mijn nieuwe yogamat. Voelt stevig, maar ook zacht. Glijdt niet. Mooie kleur groen. Top!

Zeer goed ontvangen cadeau voor en door mijn vrouw.

Alles keurig, snel en correct geleverd volgens afspraak. Prima kwaliteit van de materialen en keurige prijzen. Een tevreden klant.

Top product keuze en snelle levering!

Fijne site met duidelijke info. Mooie lijn van artikelen en ook goede uitleg over gebruik .

Heel mooie kwaliteit die vlug werd bezorgd

Ik ben nog maar pas begonnen met yoga en heb een bolster, yogablok en meditatiekussen gekocht om te starten. De bolster & het kussen zijn van dezelfde reeks, voelen heel aangenaam en stevig aan & zijn van heel goeie kwaliteit. Ik ben super tevreden met mijn aankoop & zou het zeker aanraden!

Prima kwaliteit

Goede kwaliteit voor goede prijs

Snel geleverd, goede kwaliteit

Over Superyoga.nl

Superyoga is geboren uit mijn passie voor een gezond leven. Ik vind het belangrijk dat iedereen zich welkom en veilig voelt bij Superyoga en de weg kan vinden naar een eerlijk product. Samen met mijn toegewijde team bied ik inmiddels ruim 700 verschillende producten aan die bijdragen aan een gezonde en gebalanceerde leefstijl. Wij staan voor een snelle levering, lage verzendkosten en binnen 14 dagen mag je je product zorgeloos retourneren. Superyoga is aangesloten bij Webshop Keurmerk waardoor je gegarandeerd veilig je producten bestelt. Met gezonde groet, Lisanne