Mooi product, snel geleverd, kortom helemaal tevreden!

Mooie yogamat gekocht. Goede prijs, hoge kwaliteit, ja daar word je blij van.

Duidelijke website

De website is zeer handig om wegwijs te geraken tussen alle verschillende yogamatten en de omschrijving klopt zeer goed. Het motiveert enorm om verder te blijven doen aan yoga.

Veel expertise over Yoga

Gezocht naar een yogamat voor mijn dochter en snel de juiste informatie gevonden De mat werd snel geleverd! Namaste

Ontzettend fijn oogmasker

De stof is superzacht, heerlijk. Ik had op een wat sterkere lavendelgeur gehoopt, maar dat is persoonlijk. Ik wist dat er geen elastiek aan zat, want het is geen slaapmasker, maar ik denk dat dat geen gek idee zou zijn, dan is het oogmasker ook te gebruiken als je je even wil afsluiten tijdens reizen bijvoorbeeld.

Fijne producten en de volgende dag al in huis!

Superyoga heeft een overzichtelijke webshop, producten zijn makkelijk te vinden. Al snel had ik alles gevonden wat ik zocht en als bonus heb ik mezelf verwend met een heerlijk oogmasker. De volgende dag werd alles al geleverd aan huis en kon ik direct aan de slag!

Superproduct!

Deze oogkussentjes zijn geweldig! Telkens als iemand aangeeft regelmatig slecht te slapen of niet goed te kunnen ontspannen, raad ik zo’n oogkussentje aan. Al meermaals als cadeautje gegeven en valt goed in de smaak! De lavendelgeur is heerlijk en ruikt niet te sterk. Ik gebruik het kussentje tijdebs yoga nidra, maar ook als ik rond 5 uur ‘s ochtends wakker word. Val zo weer in slaap. Top!

Super mooi mediatie kussen

Ik heb een velvet groene meditatie kussen als cadeau gekocht voor mijn moeder. Het kussen was echt prachtig en precies zoals op de foto. Mijn moeder was er ook super blij mee!

Enorm tevreden over de yogamat!

Recent heb ik de yogamat met juten bovenlaag aangeschaft en ik ben hier enorm tevreden over. De kwaliteit is goed, de grip die je erop hebt ook en de mat is in het echt nog mooier dan op de afbeelding! Echt een aanrader!

Goede kwaliteit product en snel geleverd

Goed omschrijving op de website, goed product snel geleverd. Kortom; uitstekend.

Hele fijn mat voor al mijn workouts!

De yogamat is heel fijn: dik, ruim én stevig. Je glijdt niet weg en is makkelijk in gebruik. Ook is het design en materiaal erg mooi, echte kwaliteit! Ik ben er super blij mee en motiveert mij om meer yoga te doen!

Goede service. Ik had een aantal inhoudelijke vragen gesteld. Al vrij snel had ik advies gekregen, welke producten in mijn situatie het meest efficiënt zou zijn. De producten zijn van goede kwaliteit, eerlijke komaf, komen overeen met de afbeeldingen op het internet en kreeg ze al vrij snel geleverd. Al met al aan te raden.

De website is overzichtelijk en snel.

Er is een groot assortiment om uit te kiezen. Ik koos een van de goedkopere yogamatten. Ik verwachtte er niet te veel van maar de kwaliteit is echt super goed. Ook was zoals ik al had geschreven de website heel makkelijk te gebruiken en de levering was snel.

Hele snelle levering van de bestelde producten. De kwaliteit ervan is erg goed!

Ik ben echt super tevreden! Snelle levering, product klopt volledig volgens omschrijving en de kwaliteit is heel goed. Kan niet wachten om te beginnen met sporten!

Mooie producten, prima service!

Ik ben erg tevreden over de service en de producten, heb al meerdere kussens en nu een mooie yogamat besteld. Kwaliteit is super en wat een leuke verrassing om de yogakrant bij mijn bestelling te vinden. Ik ga zeker bij superyoga blijven bestellen!

Top service!

Het bestelde artikel was goed verpakt en snel bezorgd. Ook de updates over de status van de bezorging waren prima.

goede producten, snelle en goede levering, goede service

Fantastisch!

Super fijne yogamat en meditatiekussentjes voor je ogen. Netjes en snel geleverd. Ik ga hier vaker bestellen ❤️

Probleem opgelost

Ik heb een oogkussentje besteld dat 225 gram zou wegen, het weegt 129 gram en is half leeg Lotus Oogkussen lavendel mint eco - Lotus Oogkussen lavendel mint eco - Lotus (OKL-10) Het probleem is netjes opgelost

Hoi Dave, fijn dat de oplossing van het gratis oogkussentje dat niet naar wens was, naar tevredenheid is. We willen je nogmaals bedanken voor je feedback, gelukkig ging het om een productiefoutje en zijn de andere oogkussens wel netjes gevuld tot 225 gram. Hopelijk kun je alsnog genieten van het gratis oogkussentje en als we je kunnen helpen aan een nieuw exemplaar dan staan we voor je klaar. Uiteraard met nog een leuke korting als compensatie voor het ongemak van tijdens je eerste bestelling. Met gezonde groet, Yvonne

Snelle levering, blij gezicht!

Met veel plezier bestel ik mijn yoga spullen bij Superyoga.nl. Met leuke kortingsacties en mooie artikelen ben ik een tevreden en blije klant. Kortom: ik geniet nu nog meer tijdens mijn yoga en meditatie momenten dankzij Superyoga.nl!

Snelle service voor hoogwaardige produtcen tegen een goede prijs!

Als iemand in mijn yoga les vaagt naar een goede online yoga winkel verwijs ik in alle vertrouwen door naar Superyoga. Dan weet ik dat ze het juiste vinden! Superyoga biedt precies dat wat nodig is voor yoga en meditatie: mooie producten, degelijke kwaliteit in de juiste prijsverhouding. Snelle levering, goede service en persoonlijk contact. Ik ben tevreden!

Snelle en prima service

Netjes volgens afspraak geleverd

Snelle levering, mooie kwalitatieve mat!

Super easy! Overzichtelijke site snelle levering en een hele mooie yogamat waar ik veel plezier van ga hebben.

Goede producten voor mooie prijzen en snel geleverd ❤

Fijne site, fijne producten

En ook nog eens heel snel geleverd!

Over Superyoga.nl

Superyoga komt voort uit mijn passie voor een gezond leven. Jarenlang heb ik toegekeken hoe mijn gezondheid niet goed was. Met een auto-immuunziekte als grootste uitdaging ben ik begonnen met mijn zoektocht naar een betere gezondheid. Eerst heb ik mijn voeding aangepakt en vrijwel direct heb ik yoga ontdekt en lag ik languit op mijn eigen yogamat, een beslissing waar ik mezelf nog steeds ontzettend dankbaar voor ben. Niet veel later besloot ik om mijn baan op te zeggen en mijn passie voor gezondheid te verwerken in mijn eigen webshop, Superyoga. Ik vind het belangrijk dat iedereen zich welkom en veilig voelt bij Superyoga. Eerlijkheid en kwaliteit zijn mijn belangrijkste speerpunten.