Mooie kwaliteit, snel bezorgd

Fijne natuurlijke lavendelgeur en mooie stof. Ik en blij met de oogzakjes en de bolster!

Makkelijk, snel en kwalitatief goed.

Het bolster was snel geleverd en is heel fijn. Ben het gelijk veel gaan gebruiken. Evenals de yoga riem die ik heb gekocht. De bolster was iets anders (lichter) van kleur dan op de foto, maar nog steeds mooi! En dat kleurverschil kan ook door mijn telefoon komen (:. Bedankt!

Super snelle service en fijne producten

Binnen een dag waren de fijne yoga spullen al bezorgd, kortom aanrader.

Duurzame, mooie spullen en persoonlijke sfeer.

Mooie spullen van natuurlijke materialen. Duurzaam en snelle levering. Fijne spullen om yoga te beoefenen. Persoonlijke, betrokken service.

Heerlijke producten

De bolsters, de yogamat, het masker en de wierook, wat een mooie combinatie, wat zen goeie kwaliteit

Superblij met mijn aankopen!

Ik heb opnieuw bij Superyoga besteld na mijn vorige aankoop (een spijkermat) wilde ik toch ook graag het bijbehorende spijkerkussentje (als je twijfelt, net als ik: bestel het kussentje er gewoon bij, it's worth it!) en ik wilde graag een yogabolster hebben. Beide werden gelijk de volgende dag bezorgd en ik ben erg blij mee!

Snelle en nette levering!

Blij met mijn yogamat. Voelde eerst nog erg glad maar door te reinigen met water en azijn weer stroef! Ben blij met de mat!

Geweldig !! Dikke 10

Ik vind de website erg duidelijk en overzichtelijk. De verzending kan niet sneller dan vandaag bestellen morgen in huis. Super! Erg mooi kwaliteit aan een bolster, meditatiekussen, yoga mat, handdoek en oogkussen (deze ruikt ook nog eens heerlijk naar lavendel) mogen ontvangen. De yoga blokken van kurk zijn een mooie aanvulling tijdens de yogalessen. Als klap op de vuurpijl heb ik een shop tegoed gewonnen van € 100,- door deel te nemen aan de review actie. Ben erg super blij mee, heel erg bedankt. Heb nu echt alles in huis om mee te nemen naar de yogalessen en uiteraard om thuis te gebruiken.

Spullen makkelijk besteld en snel ontvangen. Super blij met het mooie meditatiekussen en de mat. Verbeterpuntje is iets meer aanbod.

Helemaal tevreden, snelle service!

Mooie producten, goed verpakt en snel verzonden. Ik ben blij!

Super fijn matje!

Ik heb onlangs een yoga matje met elastieken en een blok gekocht. Het matje is de perfecte dikte en drukplekken gaan snel weg. Handige elastieken voor het meenemen of opbergen en super handig blok!

Goede producten, duidelijke omschrijving bij elk artikel en snelle levering.

De naservice is ook fijn. Bijvoorbeeld: mail met uitleg over goed onderhoud van je yogamatjes. Ik heb er 6 gekocht, maar heel blij mee

Vloten betrouwbaar

Mooi gerief wat ik zocht ☺️love it

Snelle levering, goed verpakt, mooi product.

Bijzonder mooie en kwalitatieve spullen voor yoga en mindfulness

Sinds kort volg ik Yin Yoga lessen en ben daar de spulletjes van Superyoga tegengekomen. Het is me zo goed bevallen, dat ik de spulletjes graag voor thuis wilde hebben. Inmiddels heb ik van alles thuis en ben heel blij met de kwaliteit. Mijn Yin Yoga lessen zijn nu een hele fijne ervaring. Echt een aanrader! Groetjes, Julija

Goede ervaring !!

Mijn ervaring met superyoga is erg goed. Goede site, overzichtelijk, en goede uitleg en daardoor kan je goede keuzes maken over producten. Al spullen besteld bij jullie waar ik erg tevreden over ben. Dus ga zo door!!! Groetjes van een tevreden klant.

Prachtige yoga accessoires voor een correcte prijs

Mooie selectie van kwaliteit yoga artikelen, grotendeels uit natuurlijke materialen met een esthetische pure uitstraling. Goede klantenservice.

Snelle, nette levering.

Mooi meditatiekussen (Lotus, eco/sand), lekker stevig en comfortabel. En het armbandje (meerkleurige maansteentjes) is echt prachtig! Heel blij mee. En alles keurige verpakt en verzonden.

Snelle service, mooie producten

Makkelijk te bestellen, mooie producten. Alleen in mijn pure deken vond ik helaas wat halen. Deze heb ik wel weg kunnen werken, maar ik vond het voor die prijs wel jammer.

Mooie producten en snel geleverd!

Ik ben tevreden over de producten. Ziet er mooi en kwalitatief uit.

De mat is fijn maar wel harder dan ik had verwacht bij kurk

Ik ben mega blij met mijn bestelling!

Ik ben zo onwijs blij met mijn bestelling. Het was onwijs goed verpakt en optijd verzonden en binnengekomen. De site is ook onwijs mooi en makkelijk in gebruik, qua bestellen in informatie. Onwijs professioneel. Nogmaals onwijs bedankt!

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit. Ik doe altijd nieuwe handdoeken en kleden wassen. Bij het ophangen zag ik pas dat de verkeerde kleur was bezorgd. Volgende keer maar opletten

Goede producten en snelle levering!

Overzichtelijke website en mooie spullen. Snelle levering ook

Over Superyoga.nl

Superyoga is geboren uit mijn passie voor een gezond leven. Ik vind het belangrijk dat iedereen zich welkom en veilig voelt bij Superyoga en de weg kan vinden naar een eerlijk product. Samen met mijn toegewijde team bied ik inmiddels ruim 700 verschillende producten aan die bijdragen aan een gezonde en gebalanceerde leefstijl. Wij staan voor een snelle levering, lage verzendkosten en binnen 30 dagen mag je je product zorgeloos retourneren. Superyoga is aangesloten bij Webshop Keurmerk waardoor je gegarandeerd veilig je producten bestelt. Met gezonde groet, Lisanne