Geweldige yogamat

Ik heb deze yoga mat cadeau gedaan aan mijn man. Hij is ruim 1.92 en vrij breed. Dus deze yogamat is helemaal op maat doordat hij extra lang en extra breed is! Hij is er super blij mee.

Mooi assortiment, snelle levering

Ik vind het assortiment erg mooi, ruime keuze. Goede zoek- en filtermogelijkheden op de website. Snel en keurig geleverd.

Ik ben heel blij met alle spullen die ik heb besteld, super kwaliteit en snel geleverd!

Erg tevreden

top. Snel en correct daarnaast erg mooie spullen van goede kwaliteit. een tevreden klant die blijft :)

Vriendelijke & snelle service en mooie producten

Ik ben erg blij met mijn aankoop. Omdat ik een vraag had over één van de producten heb ik contact gehad met Superyoga en ven heel vriendelijk en snel geholpen. De levering kwam snel en de producten zien er heel goed uit! Ik ben er erg blij mee!

‘s avonds besteld en de volgende dag al in huis! Goede kwaliteit. Erg blij mee!

Fijne spullen, fijne mensen en snelle goede levering.

Topkwaliteit

Snelle levering en topkwaliteit!

Heel mooi kwaliteit

Prijs kwaliteit heel goed .. Super yogamat

Fijne producten en een super snelle levering

Mijn nieuwe yogamat was super snel binnen en lekkerrr in het gebruik

Goede kwaliteit yoga mat

Fijne en snelle service met mooie en goede yogamatten.

Fijne set

Bedankt super yoga voor de fijne ‘starters’ set. Nu heb ik een matje, meditatie kussen en blok van super kwaliteit voor een super prijs!

Kwaliteit

Over de kwaliteit van aardingslakens hoorde ik verschillende verhalen , maar hier heb ik kwaliteit gevonden. Ook was ik nog wat sceptisch of het echt zou werken, maar ik ervaar sinds ik het gebruik meer rust in mijn lijf, meer zin in de dag en ik droom nu opeens elke nacht of ik onthoud het beter. Het heeft zeker een positief effect. Ik zou het iedereen aanraden.

Prachtige materialen en mooie kleur!

Snelle service en mooie materialen. Heel blij mee! De yogahandoek heeft goede grip op je yoga matje.

De kleuren zijn prachtig!

De kleuren en materialen van Superyoga zijn zo mooi en uniek! Zachte kleuren die passen bij mijn yoga stijl. Wat ik ook zo fijn vindt is dat er geen plastic rondom de kussens zit als je ze ontvangt. Mooi dat daar ook over nagedacht wordt. Voor mij een dikke tien!

Komt op tijd aan, erg snelle levering, heel goed en kwalitatief product.

Een product besteld en de volgende dag al in huis.

Zeer vlotte communicatie. Snelle levering. Compensatie gekregen (mooie yoga tas) voor een product die ik bestelde maar niet meer in stock was

Prachtige producten van top kwaliteit!

Mijn ervaring met Superyoga is meer dan positief. Mooie producten met breed assortiment. Goede service!

Super tevreden, top kwaliteit en ook super service en een snel levering.

Opnieuw super blij met m'n bestelling!

Opnieuw super blij met m'n bestelling! Deze keer een meditatiekussen van Lotus. M'n bestelling was er gelijk en ik vind het materiaal van het kussen erg fijn. Bedankt voor de fijne service & producten.

Super goeie service, snelle levering en snelle reactie!

Verkopen hele mooie artikelen waar je echt blij van word!

Alle bestelde items: TOPPPPP

Al verschillende aankopen gedaan. Supermooie dingen, degelijke kwaliteit, goede prijsverhouding, vlugge levering, service zoals verhoopt, dus: vaste klant! :)

Vlotte service

Vlotte service

Erg fijn

Snelle levering en kwalitatieve producten!

Burgemeester Haspelslaan 23

1181NB Amstelveen

Over Superyoga.nl

Superyoga is geboren uit mijn passie voor een gezond leven. Ik vind het belangrijk dat iedereen zich welkom en veilig voelt bij Superyoga en de weg kan vinden naar een eerlijk product. Samen met mijn toegewijde team bied ik inmiddels ruim 700 verschillende producten aan die bijdragen aan een gezonde en gebalanceerde leefstijl. Wij staan voor een snelle levering, lage verzendkosten en binnen 30 dagen mag je je product zorgeloos retourneren. Superyoga is aangesloten bij Webshop Keurmerk waardoor je gegarandeerd veilig je producten bestelt. Met gezonde groet, Lisanne