Zeer behulpzaam

Bij fout door bpost meteen opgelost door jullie.

Geweldig geregeld

Duidelijke site, makkelijke bestelroute, snelle levering

Vlotte levering, goed verpakt

Prima site snel geleverd

Goed en duidelijk. Snel geleverd. Zeer tevreden

De producten zorgen ervoor dat ik me relaxed voel

Hele fijne producten. Op mijn lijf geschreven. Bij het uitrollen van de mat al gelijk een relaxed gevoel. Prima dikte en fijne grip.

Fijn dat jullie de mogelijkheid voor een tegoedbon bieden!

Voor een collega die ons gaat verlaten hebben we een tegoedbon gekocht bij Superyoga.nl. Zij gaat namelijk haar eigen yoga-klasje beginnen. Met deze bon kan ze zelf iets moois op jullie website uitkiezen. Echt geweldig dat jullie die mogelijkheid aanbieden.

Heel mooie kwalitatief goede spullen

Als yin yoga teacher gebruik ik graag kwalitatief goede yoga spullen. Bij super yoga vind ik alles dat ik nodig heb! En de verzending is super snel!

Mooie producten en snelle levering!

Een lotus bolster en een lotus spijkermat besteld op de website. Snelle levering en mooie producten. Zeker een aanrader!

Super! Yoga

Mooie producten. Producten die geleverd worden. Keuzevrijheid in de bezorgtijd/dag. Prijs/kwaliteit verhouding goed. Gewoon super!

Mooie producten

Ik heb een roze meditatiekussen en een spijkermat & kussen besteld. Mooie kleur en goede kwaliteit. Ik ben er helemaal blij mee.

Fijn kussen en snel geleverd

Een fijne bolster besteld en de volgende dag al geleverd, ook advies gekregen over het bijvullen van mijn meditatiekussen!

Prachtige betaalbare producten en snel geleverd

Waanzinnig snel geleverd, super fijn! De website ziet er mooi uit en is duidelijk. Ik zocht behoorlijk wat producten waaronder een meditatiekussen, bolster, blok en deken. Meer dan geslaagd! Betaalbare prijzen en de levering was sneller dan snel. Ik kom hier zeker terug!

Snelle levering en mooi assortiment.

Binnen 2 dagen was mijn bestelling bezorgd. Superfijn! De kleurlijnen spreken me erg aan.

Ze antwoorden dadelijkals je een vraag hebt...

Super mooie benodigdheden voor Yoga & Meditatie... Kan niet wachten tot de spullen aankomen Toppie

Goede service, prachtige producten

Goede service, snelle reactie op emails. De producten zijn van goede kwaliteit! Zeer tevreden!

yoga handdoek

De yoga handdoek was mooi van kleur en goede kwaliteit. Erg fijn om te hebben!

Fantastische producten

Ik heb mezelf getrakteerd op een prachtige yogamat en meditatiekussen, en had vooraf al contact met Superyoga. Wat goede service en mooie producten biedt Superyoga.

Kwalitatieve producten!

Inmiddels een aantal bestellingen geplaatst, voor zowel mezelf als anderen. Producten zijn altijd kwalitatief goed en worden snel geleverd. Een mini minpuntje: ik koop alles in de ‘taupe’ kleur en deze kleur is niet altijd precies hetzelfde (bijvoorbeeld tussen het meditatiekussen en een oogkussentje).

Goederen worden weinig beschermd aangeleverd.

Ik ben heel tevreden van mijn reis yogamat en shaktimat. Jammer vind ik wel dat ze beide samen in een grote doos geleverd werden totaal onbeschermd. Geen enkele bescherming rond de shaktimat en het bijbehorende kussen. Ook de yogamat zat er los bij in. Heel fijn had ook geweest een klein briefje van bedanking (soms zelfs ook een kleine attentie). Bij andere bestelling maakt deze persoonlijke touch mijn bestellingservaring helemaal af. Nu voelt het allemaal nogal onpersoonlijk en behoorlijk commercieel aan gezien de vele opvolgende e-mails na mijn bestelling. Hoewel ik geloof dat het ooit gegroeid is uit passie en liefde voor yoga en om dit te delen met anderen. De bestelling is wel heel snel geleverd.

Hoi Evi. Dank je voor je feedback en fijn om te horen dat je heel tevreden bent met de reis- en spijkermat. Omdat wij heel bewust omgaan met het milieu is dat ook de reden waarom wij alle producten niet apart verpakken en wij zo min mogelijk plastic en karton willen gebruiken. Maar mocht om die reden een product beschadigd zijn, dan horen wij het graag. Helaas is het logistiek gezien niet mogelijk (meer) om bij iedere bestelling een persoonlijk kaartje toe te voegen. Een voorgedrukte bedankkaartje zou een optie kunnen zijn, maar dat zal ook commercieel geïnterpreteerd worden. We doen alles nog steeds uit passie voor yoga en een gezonde leefstijl.

Prima product voor prima prijs

De draagband doet wat hij moet doen. En is ook te gebruiken als strek band. Multi functioneel.

Snelle levering en mooi product van goede kwaliteit.

De orderafhandeling ging snel en werd goed gecommuniceerd. De yoga bolster werd netjes geleverd op het afhaalpunt en de kwaliteit is heel goed. De donkerblauwe kleur is mooi en geeft niet af bij gebruik. De structuur van de bolster is prima.

Yoga mediatie bolster

Super fijn meditatie kussen! Hele vrolijke kleur en ruime keuze. Levering was ook erg snel. Ik ga zeker vaker nog meer yoga items bestellen! Dank voor de goede service!

In flow met superyoga…

De yogamat is prachtig van kleur, goed van kwaliteit met een eigenheid van geprint logo van een lotus met een hart. De tas past er perfect bij en heeft handige opbergvakjes. Happy to get in flow with superyoga!

Ik ben zo blij met de artikelen van super yoga, ze worden super snel geleverd en zijn echt van goeie kwaliteit! Ik ben blij met alles wat ik besteld heb, en kan er heerlijk mijn yoga lessen mee volgen.

Goed bedrijf om te bestellen

Levering goed en wordt ook netjes en snel gereageerd op de mail Levering van post nl was minder, want mijn pakket was zoek, maar daar kan Super Yoga niks aan doen.

Over Superyoga.nl

Superyoga is geboren uit mijn passie voor een gezond leven. Ik vind het belangrijk dat iedereen zich welkom en veilig voelt bij Superyoga en de weg kan vinden naar een eerlijk product. Samen met mijn toegewijde team bied ik inmiddels ruim 700 verschillende producten aan die bijdragen aan een gezonde en gebalanceerde leefstijl. Wij staan voor een snelle levering, lage verzendkosten en binnen 30 dagen mag je je product zorgeloos retourneren. Superyoga is aangesloten bij Webshop Keurmerk waardoor je gegarandeerd veilig je producten bestelt. Met gezonde groet, Lisanne