Altijd super snelle levering!

Al meerder malen wat besteld bij SuperYoga. Yoga mat, bolster, accessoires en een spijkermat (hier moet je even aan wennen maar dan is zalig). Altijd snelle levering en goede kwaliteit!

Yoga handdoek

Fijne yoga handdoek met anti-slip . Het past precies op de yoga mat . Makkelijker mee nemen dan een extra yoga mat!!

Goede snelle service en mooie producten

Mooie producten, goede kwaliteit. Snelle levering.

Mooie producten, goeie service!

Nieuwe spullen voor onze yoga praktijk gekocht, snel en vriendelijk contact en snelle levering. Mochten we in de toekomst weer wat nodig hebben dan halen we dat zeker hier!

Super fijne producten

Ik heb inmiddels meerdere producten via superyoga besteld en ik ben super tevreden. Alles is snel binnen en de kwaliteit is top en daarbij zijn de producten ook nog heel mooi!

Super snelle levering

Super snelle levering van een fijne yogamat. Ook het contact via WhatsApp verliep goed.

Goeie snelle levering

Snelle levering. Het pakje zou pas na het weekend komen maar was er al op vrijdag, dat was heel fijn. Ik heb een mooi product gekregen. De bolster kan ik zelf na wens vullen. Goede kwaliteit

Goede en snelle service

Een meditatie kussentje besteld. De volgende dag had ik 'm al in huis. De stof ziet er mooi uit en het kussen zit lekker, biedt goede ondersteuning tijdens het mediteren. Ik raad dit product zeker aan.

Super mooie kwalitatieve producten.

Ik heb een mat, bolster,nekband en kussen gekocht! Volgende dag werd dit al geleverd.prijs/kwaliteit boven verwachting. Bij de draagband miste een onderdeel, gemaild en volgende dag werd er al een nieuwe nagestuurd. Superyoga heel graag tot de volgende bestelling.

Mooie overzichtelijk site. Goede prijs/kwaliteit verhouding. ‘s middags besteld, volgende dag in huis. Erg blij met mn items:)

Webshop beetje onduidelijk. Kreeg niet alle artikelen in beeld. Maar ik wist dat het er was dus in Google gezocht en toen kreeg ik ze wel in beeld. Maar verder ging het supersnel

Waar voor je geld

Snelle levering. Mooie kwalitatieve producten. 1 opmerking: verpakking was niet 100% afgesloten, verpakkingstape zat bovenaan niet goed dicht. Zou ik opnieuw bestellen? Absoluut!

Fijne spullen, snel geleverd

Ik kon alles vinden wat ik nodig had, de kwaliteit is goed, het ziet er mooi uit en was supersnel in huis.

Goed produkt, snelle levering

Een webshop zoals het hoort: uitgebreid professioneel assortiment en een snelle correcte levering.

Uitstekende kwaliteit

Ik was op zoek naar een nieuwe yogamat. De mat van superyoga was gemakkelijk te beoordelen op soort materiaal, lengte, breedte, dikte, kleur, etc. De mat bevalt uitstekend. Superyoga heeft prachtige producten voor iedereen graag yoga doet.

Makkelijke site om spulletjes te zoeken en levering ook heel vlot. Bestel hier zeker nog spullen

Super ervaring

Heel goede yogamat, super kwaliteit en mooie, zachte kleur. Heel blij met deze aankoop!

duielijke omsschrijving en snelle levering

Door de duidelijke omschrijvingen vond ik precies wat ik zocht, er was voorraad en ook nog snel leverbaar.

Precies wat ik had verwacht

Zoals mijn eerdere bestellingen bij Superyoga.nl was het wat ik had verwacht van de afbeeldingen en beschrijving. Goede kwaliteit, op tijd bezorgd... Wat wil je nog meer :-)

Goede kwaliteit producten, snel geleverd

Veel informatie op de website. Goede kwaliteit producten, ruime keuze en snel geleverd.

Heel blij!

Hele fijne en mooie producten besteld. Heel erg blij mee! Helemaal ontspannen door de spijkermat en het yoga kussen. Snel geleverd ook.

Heen snelle levering en materiaal van heel goede kwaliteit!

Snelle levering. S'avonds bestelt en dag nadien al in huis. Matje is van goede kwaliteit. Blokje is ideaal en goed. Meditatie kussen is top!

Super blij

Ik heb yoga mat zaterdag middag besteld en maandag ochtend is die binnen. Ik kon 's avonds yogales gaan met mijn nieuwe mat. De mat en kleur is mooi. Super blij! Dank je wel voor jullie snelle service. Namaste!

Nette en mooie producten

Kreeg mijn producten snel en netjes geleverd. Ben heel blij met de spullen. Ze zijn mooi en van een goede kwaliteit

Super site

Perfecte service, als de bestelling niet op voorraad is, kijken ze direct naar een vervanging. Top. Zeker een aanrader. Het product is ook perfect.

Over Superyoga.nl

Superyoga is geboren uit mijn passie voor een gezond leven. Ik vind het belangrijk dat iedereen zich welkom en veilig voelt bij Superyoga en de weg kan vinden naar een eerlijk product. Samen met mijn toegewijde team bied ik inmiddels ruim 700 verschillende producten aan die bijdragen aan een gezonde en gebalanceerde leefstijl. Wij staan voor een snelle levering, lage verzendkosten en binnen 30 dagen mag je je product zorgeloos retourneren. Superyoga is aangesloten bij Webshop Keurmerk waardoor je gegarandeerd veilig je producten bestelt. Met gezonde groet, Lisanne

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.