Alles picco bello in orde

op de site gevonden wat ik zocht, makkelijke bestelling, eenvoudige betaling, goede betalingsmogelijkheden, snelle levering, goed verpakt, goede producten en goed contact met klantendienst helemaal tevreden!

Fijne snelle service

Sportscholen gesloten dan thuis maar aan de slag. Volgende dag was mijn yogamat meteen binnen. Een hele fijne mat.

Superfijn

Mooie spullen en snelle levering

Precies zoals je kan verwachten

Super mooi producten van hoogwaardige kwaliteit. Verzending is snel en je wordt via de mail goed ik de hoogte gehouden van de status van de bestelling. Prachtige kwaliteit van de producten en het ziet er ook nog heel gezellig uit. Fijne overzichtelijke site, je weet wat je koopt.

Goeie mat maar wel wat glad

Goede en stevige yoga mat. Fijne dikte. Alleen in het begin veel te glad, na een paar behandelingen met azijn gaat het beter, zoals ook op de verpakking beschreven staat

Mooie eerlijke producten, vriendelijke en snelle service. Erg tevreden over Superyoga!

Heel fijn materiaal

Fijn materiaal en super snelle service!!!

Snelle levering, prachtig product

De levering was snel, netjes verpakt en het product mooi

Van al m’n producten die ik hier hier heb bij besteld , snelle levering , goede kwaliteit ,.. rondom gezegd , super tevreden van!

Simpelweg super!

De mat, medidatiekussen en blok zijn simpelweg heel stijlvol en handig in gebruik. Daarnaast was de levering snel en de uitleg over de mat erg duidelijk! Ik ben hartstikke tevreden!

Snelle.levering, fijn product

Ik kreeg de bolster en blokken snel geleverd en heb er veel plezier van

Super happy with my new bolster

Excellent quality for a very reasonable price. Love everything about it - eco-friendly, great firmness and stability, comfortable, even the colour (indigo blue) was as hoped. Yoga strap is also a good length.

Uitstekende website

Producten snel naar een gemakkelijke bestelling ontvangen. En zoals het op de webpagina is beschreven en daardoor verwacht, ook vervuld! Ik ben er erg blij mee enheb "Superyoga" als favoriet in mijn webshop winkelstraat vastgelegd. Ook kijk ik nu regelmatig op de aanbiedingspagina. Namasté

Fijne spullen , snelle verzending

Goed assortiment aan yogaspullen, duidelijke uitleg over verschillende yogamatten waardoor ik mijn keuze makkelijk kon maken. Vervolgens makkelijke betaling en snelle verzending. De producten waren zoals verwacht (goed).

Heel fijn medidatiekussen besteld wat binnen een dag geleverd was in het tijdvak dat ik zelf aan kon geven. Het kussen is nu elke dag in gebruik!

Heel blij met de yogamat

Goede kwaliteit, mooie kleur en perfecte dikte! Heel fijne mat!

Top service!

Makkelijk bestelproces en super dat de bestelling die ik als cadeautje opstuurde ingepakt geleverd is bij de jarige!

Mooie producten voor een betaalbare prijs

Voor mijn zusjes verjaardag heb ik bij jullie een yogamat besteld. Het artikel kwam snel en in een stevige doos binnen. Op jullie website bieden jullie accessoires aan voor het schoonmaken en het vervoeren van een mat. Dit geeft een extra service waar je zelf niet over na denkt. Heel fijn dat er een beschrijving staat vermeld hoe je de mat op meerdere manieren kan schoonmaken!

goede kwaliteit, snel geleverd

Goede kwaliteit van materiaal, was heel snel geleverd.

Snel geleverd, schappelijke prijs voor zo'n mooie mat!

Snel geleverd, schappelijke prijs voor zo'n mooie mat!

Kwaliteit, stijlvol, snel, betaalbaar

Snelle levering, goede site, tevreden over de geleverde artikelen.

Fijne mat en snel verzonden

De mat is erg prettig (sticky & extra dik). Snelle verzending door superyoga.

Een top product!

Het yoga kussen is perfect! Een mooie kleur en een fijn kussen. Heel erg tevreden!!

Prima winkel

Keurige webshop, alles overzichtelijk ingedeeld en duidelijk beschreven, snel verstuurd en artikelen zoals verwacht. Gewoon no nonsense en goede kwaliteit voor een normale prijs.

Prachtige spullen, razendsnelle levering

Super blij met mijn yogamat, bolster en wierook. Alle ingrediënten voor een relaxt avondje voor mezelf! Producten zijn van super mooie en goede kwaliteit. Aanrader!

Over Superyoga.nl

Superyoga komt voort uit mijn passie voor een gezond leven. Jarenlang heb ik toegekeken hoe mijn gezondheid niet goed was. Met een auto-immuunziekte als grootste uitdaging ben ik begonnen met mijn zoektocht naar een betere gezondheid. Eerst heb ik mijn voeding aangepakt en vrijwel direct heb ik yoga ontdekt en lag ik languit op mijn eigen yogamat, een beslissing waar ik mezelf nog steeds ontzettend dankbaar voor ben. Niet veel later besloot ik om mijn baan op te zeggen en mijn passie voor gezondheid te verwerken in mijn eigen webshop, Superyoga. Ik vind het belangrijk dat iedereen zich welkom en veilig voelt bij Superyoga. Eerlijkheid en kwaliteit zijn mijn belangrijkste speerpunten.