Supermooie artikelen!

Heb een armband van meerkleurige maansteen besteld, levering op mijn vakantiebestemming aan zee (!!) zonder problemen, supersnelle levering. Echt een aanrader!!

Mooie producten, snelle levering

Ik heb in huis een hoekje ingericht voor Yin Yoga. Ik heb een extra grote mat besteld van merino wol; een merino bolster; 2 blokken en een deken. Ik ben erg blij met alle producten. Ze zijn erg mooi en van uitstekende kwaliteit. Alles was goed verpakt en het is vlot geleverd.

Snelle levering ,en mat en tas precies zoals beloofd een goed product .

Prachtige yoga bolster gekocht voor een goede prijs. Blij mee!

Manduka is a great yogamat!

Great yogamat 4mm, incredible grip and perfect size, love marble grey blue colour! My best mat amongst several different brands! ! Use this online store for the 2nd time and each time I have a great experience with such an excellent service!!! I recommend 100%!

Heerlijk

Fijne producten

Snelle service en mooie kwaliteit

De kwaliteit van de producten is heel goed en daarnaast ook zeer snelle verzending, heel erg tevreden!

Snelle verzending en kwalitatief goede producten.

Fantastische matjes in heel mooie kleuren! Ik ben fan

Ik kocht 5 matjes voor mijn mini kinderyoga praktijkje en was helemaal verliefd op jullie kleuren, de matjes blijken dan ook nog eens van topkwaliteit te zijn! Mijn leerlingen zullen heel blij zijn! Ook de service van superyoga was super! Merci, bij jullie wil ik zeker nog bestellen

Goeie producten voor een redelijke prijs.

We hadden al eerder een product gekocht bij superyoga en waren zo tevreden dat we er nog een paar hebben gekocht, namelijk een spijkermat, met spijkerkussen (dat kussen is ook ideaal voor onder je bureau zodat je met blote voeten daarop kunt rusten terwijl je werkt).

Heel goede producten en behulpzaam

Mijn yogamat had een kleine scheur erin bij levering, waarschijnlijk door iets in de doos… superyoga stuurde er meteen een nieuwe op, wat zo lief was! intussen gebruikt en ik ben superfan!

Kwaliteit en snelle levering

Wat een mooi en ruim assortiment. Ben zo blij met mijn mooie extra dikke yogamat! Snelle levering, nette prijzen, helemaal top!

Perfect . Snelle service en als extraatje een mail t.b.v. het onderhoud van mijn mat

Super fijne mat en ziet er ook nog eens leuk uit

Mooie yoga spullen en makkelijk besteld

Ik ben erg blij met de yoga spullen. Het bestellen en de levering ging vlotjes. Zeer tevreden.

Snelle levering, goeie service en mooie producten!

Ik had eerst fijn contact op Instagram, en daarna snel besteld. Superyoga heeft heel veel producten, van allerlei merken - ook merken die je bijna nergens anders kan krijgen! Mijn bestelling was er super snel en netjes bezorgd. Top!

Ontspanning op het eerste zicht!

De kwaliteit van de producten zorgt dat je al een fijn en ontspannen gevoel hebt alvorens je aan je yogaoefeningen begint. Top!

Mooie kwaliteit, nette levering

Overzichtelijke site, goede kwaliteit, nette levering

Mooie producten van onwijs goeie en fijne kwaliteit

Bij Super Yoga hebben ze onwijs mooie spullen van ook nog eens een mooie en goede kwaliteit. Voor ieder wat wils en voor een mooie prijs. De pakketten die worden aangeboden geven je alles wat je nodig hebt om te starten met je yoga journey. Niet alleen van goede kwaliteit maar ook nog eens super mooi, mooie kleuren of prints. Ik raad het zeker aan voor als je opzoek bent naar je eerste yoga set of wilt uitbreiden! Plus: hele snelle levering :)

Prima hartstikke goed

Snel en mooie spullen

Fijne yoga spullen

Ik heb meerdere producten van Superyoga en ze bevallen erg goed! Fijne producten en mooie kleuren.

Great customer service!

Super great customer service (from Yvonne) and fast delivery. I am really happy with everything!

Zalig !

eenvoudig bestellen, vlotte levering en super tevreden over de mat met toebehoren. Een nieuwe wind om weer extra tot rust te komen

Kwalitatief mooie producten en snelle en klantgerichte service

Kwalitatief mooie Pure producten van eco jute en snelle, vriendelijke en klantgerichte service.

Super mooie yoga spullen en super service

Ik had de verkeerde bolster besteld en dat werd allemaal opgelost met goede service!

Vlotte aankoop,perfecte levering

Na een keuze gemaakt te hebben, verliep de aankoop en betaling supergemakkelijk. Er werd snel en netjes geleverd. Heel blij met mijn nieuw meditatiekussen.

Burgemeester Haspelslaan 23

1181NB Amstelveen

Over Superyoga.nl

Superyoga is geboren uit mijn passie voor een gezond leven. Ik vind het belangrijk dat iedereen zich welkom en veilig voelt bij Superyoga en de weg kan vinden naar een eerlijk product. Samen met mijn toegewijde team bied ik inmiddels ruim 700 verschillende producten aan die bijdragen aan een gezonde en gebalanceerde leefstijl. Wij staan voor een snelle levering, lage verzendkosten en binnen 30 dagen mag je je product zorgeloos retourneren. Superyoga is aangesloten bij Webshop Keurmerk waardoor je gegarandeerd veilig je producten bestelt. Met gezonde groet, Lisanne