Kwalitatieve unieke producten

Superyoga levert kwalitatieve en unieke producten met snelle snelheid, en stelt niet teleur.

Snelle service mooie producten

Super blij met m’n nieuwe verzwaarde oogmaskers! Snelle levering, netjes verpakt en goede kwaliteit.

F A N T A S T I S C H

Je wordt helemaal zen van je bestelling bij Superyoga! Snelle levering, alles mooi verpakt en een hele fijne kwaliteit bolster ontvangen. Daarnaast een handgemaakte klankschaal die een prachtig geluid voortbrengt.

Prachtige producten van goede kwaliteit

Ik heb een hele mooie en fijne yogamat en bolster besteld die precies overeenkomen met de foto’s op de website. Heel tevreden!

Prachtig kussen en snelle levering

Het meditatiekussen zit erg prettig en ik vind de asgroene kleur erg mooi! De afwerking van het kussen is erg goed en de bestelling was snel binnen. Kortom, erg tevreden.

Fijne producten!

De kwaliteit is goed en de levering verloopt snel en soepel.

Snelle melding over nieuwe voorraad

Het yogakussen dat ik wilde was niet op voorraad. Het verzoek om op de hoogte gehouden te worden zorgde voor een mail op de verwachte dag. Toen direct besteld en deze werd direct verzonden. Levering duurde een dagje langer maar dat kan ook bij PostNL gebeurd zijn. Kussens zijn mooi en fijn! Snelle service.

Snelle levering. Heb product snel kunnen gebruiken

Alles wat je nodig hebt om ontspannen te leven vind je op superyoga

Snelle service en zoveel producten dat ik alles wat ik nodig heb op één website vind. Heel fijn!

Hele goede producten en snelle levering. Ook heel fijn dat je zelf het moment van levering kan uitkiezen. Ga hier zeker vaker bestellen indien nodig.

Heel blij mee

Super blij met mijn aankoop bij superyoga. Ik heb een prachtige yogamat en een meditatiekussen besteld die gebruik ik elke dag tijdens mijn yoga practice. Heel blij mee!

In eerste instantie ontving ik een ander product dan besteld. Na contact met de klantenservice ontving ik de dag erna het juiste product.

Vriendelijke service en attent

Ik had per ongeluk een foutieve order geplaatst. Ik stuurde hier een mailtje over en kreeg heel attent een mailtje terug. Dat heb ik erg gewaardeerd. Daarbij was jullie levering ook snel. Goed geregeld!

Alles verliep super snel Het werd snel verzonden Kreeg het netjes binnen Ik ga er zeker nog een keer bestellen

Goede communicatie

Probleem snel opgelost.

Fijne producten!

Ik heb een yoga mat handdoek besteld en de set spijkermat + kussen. Kwalitatief goede producten, wat ik ervan had verwacht. Bestellen ging makkelijk en de producten waren snel in huis.

Snelle bezorging

Alles ging prima, besteld en volgende dag in huis. Geen klachten.

Natastisch!

Overzichtelijke website. Mooie producten. Snelle levering! Kleine tip:meer opties voor combi deals of cumulatieve korting als je meer dan 2 artikelen tegelijk wil bestellen! Groeten Natasja

Goede kwaliteit en snelle service

Groot assortiment, goede kwaliteit en snelle levering Erg tevreden klant!

Excellent!

Tijdens het transport was het niet helemaal goed gegaan. Ik heb hierover heel fijn contact gehad en ben uitstekend geholpen. Nogmaals bedankt! De aangeschafte items zijn heel mooi en hebben een hoge kwaliteit. Super blij mee!

Mooie producten, super webshop

Mijn eerste koop was een halve maan en een dikke yogamat. Het werd meteen de volgende dag verstuurd en een dag later geleverd. Het was goed ingepakt en de spullen zagen er heel goed en mooi uit. Een aanrader om hier jouw yoga spullen te kopen !

Prachtige producten voor mijn herstel

Fantastische fijne producten die mij gaan helpen bij m’n herstel. Er is zo ontzettend veel keus dat het moeilijk kiezen was maar heel blij dat het ook zo snel geleverd kon worden.

Stijlvol en kwaliteit.

Mooie stijlvolle, stevige yogaproducten. Snel geleverd.

Goed bolster en meditatiekussen binnen gekregen. Snelle service.

Bedrijfsgegevens

Burgemeester Haspelslaan 23

1181NB Amstelveen

[email protected]

Over Superyoga.nl

Superyoga is geboren uit mijn passie voor een gezond leven. Ik vind het belangrijk dat iedereen zich welkom en veilig voelt bij Superyoga en de weg kan vinden naar een eerlijk product. Samen met mijn toegewijde team bied ik inmiddels ruim 700 verschillende producten aan die bijdragen aan een gezonde en gebalanceerde leefstijl. Wij staan voor een snelle levering, lage verzendkosten en binnen 30 dagen mag je je product zorgeloos retourneren. Superyoga is aangesloten bij Webshop Keurmerk waardoor je gegarandeerd veilig je producten bestelt. Met gezonde groet, Lisanne

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.