fantastisch

mooie, praktische en overzichtelijke website die je helpt om de juiste keuze te maken. Snelle levering zoals beloofd en goede communicatie hieromtrent.

Super Goede yoga materialen

Ik heb al mijn yoga materialen voor mijn yoga studio aangekocht bij Superyoga en ik ben er heel erg blij mee. Want ze hebben een hele fijne service, goede prijs kwaliteit en mooie producten van fijne materialen.

Erg tevreden!

Mooie overzichtelijke website, snelle en nette verzending en erg mooie producten.

De yogamat met maanfases als symbool voor de yoga-fases in mijn leven.

Heel tevreden met de stevige yogamat die ik aankocht bij Superyoga.nl. Ik beoefen yoga reeds een 10-tal jaar, maar steeds in fases :-D. Na een lange fase van 'niet meer', ben ik weer aan de slag gegaan. Mét zin! Een nieuwe mat met de afbeelding van de maanfases heb ik mezelf cadeau gedaan. Prachtig passend bij mezelf, me zo nauw verbonden voelend met dat vrouwelijke hemellichaam. De mat werd goed verpakt en snel na bestelling afgeleverd thuis. Ik ben een blije vrouw!

Goede producten, snelle levering

Overzichtelijke, fijne website met snelle verzending

Leuk om rond te kijken op de site. Veel nuttige informatie te vinden. Overzichtelijk om te zoeken wat je nodig hebt.

Perfecte kwaliteit

Heb verschillende producten. Yoga mat, blokken, spijkermatje en kinder yoga mat. Echt fijn materiaal en goede service!

Hele mooie spullen

Ik heb onlangs een spijkermat besteld bij jullie website omdat ik ben geadviseerd door de therapeute dat ik meer moet ontspannen. De spijkermat werkt echt ge-wel-dig om helemaal tot rust te komen! Super bedankt :)

Snelle levering mooie kwaliteit

Wat een mooie en kwalitatieve producten erg blij mee.

Mooie spullen en snelle levering

Ik heb voor het eerst spullen besteld voor mn nieuwe hobby, yoga. Zeeeer tevreden over de kwaliteit. Ben er erg blij mee. De levering was ook supersnel. Ik zal zeker vaker hier bestellen.

Ik ben echt helemaal tevreden met mijn yogamatje van Superyoga, top service en geweldige kwaliteit!

Toen ik mijn yogamatje bestelde bij Superyoga, had ik meteen een goed gevoel. De website was duidelijk en de service supersnel. De mat is van geweldige kwaliteit en ligt perfect tijdens mijn oefeningen. Het voelt gewoon goed om hier te kopen!

Snelle levering, mooie producten!! Dik tevreden!!

Wat een prettige ervaring!

Als ‘starter’ vond ik de website van Superyoga helder, overzichtelijk, aangenaam en gebruiksvriendelijk. Ik vond snel wat ik bleek te zoeken (nadat ik de algemene info doornam). De levering ging vlot en de producten waren helemaal naar wens. Ik schrijf niet gemakkelijk een recensie maar Superyoga beveel ik graag aan!

Ruim assortiment

Goede kwaliteit Veel keus Snelle levering

Prachtige yoga mat en meditatie kussen ontvangen

Duidelijke site en super snelle levering!

Good quality yoga products

I have purchased a sticky yoga mat, a yoga bag and yoga blocks. I am very happy with the mat, the lavender colour is very nice; the bag is extremely practical and the material is very good; the delivery was fast and on point

Superyoga heeft geweldige producten die mega fijn zijn in gebruik. Het verzenden en lever gaat heel snel wat enorm fijn is. Pas heb ik voor mijn partner nog een spijkermat aangeschaft zodat we er allebei een hebben, beste beslissing ooit!

Makkelijk te bestellen, mooie producten en snel bezorgd.

Vlot en goed

Supersnel geleverd en heel blij met de ruime yoga tas en fijne mat!

Pure ontspanning

Snelle levering van goede producten.

Fijne webshop met prachtige producten!

Ik was al een poos m’n winkelmandje aan het vullen en was steeds besluiteloos. Tot onlangs: ik bestelde de bolster en het meditatiekussen van de Pure lijn, een Lotus extra dikke yogamat en een oogkussentje. Alles was netjes ingepakt, snel thuis, maar bovenal: de producten zijn echt prachtig. Ook eerder cadeaubonnen besteld voor vrienden en ook zij zijn tevreden met hun aankopen! Van edelstenen armbandjes en thee tot je hele yoga uitrusting. Toffe webshop! Bovenaan m’n lijst staat de merinowollen mat nog, maar ik wacht op het moment dat ik mezelf die nog cadeau mag doen☺️

supper blij met mijn bestellingen

Ik vertrouw al jaren op de producten van superyoga en de service was snel

Snelle levering en mooie producten!!

Erg blij met mijn yoga pakket! Nu kan ik thuis mijn yogaoefeningen goed uitvoeren!!

Heel erg blij met de producten die ik heb ontvangen. Ze zijn precies zoals ik had gehoopt dat ze zouden zijn! Ze passen heel goed bij mijn interieur. Zeker vaker bestellen!

Prachtige mat, duidelijke instructies over het onderhouden en stroef maken al voor de spullen er waren. Daarnaast een prachtige yogadoek in een hele mooie kleur. Ben er ontzettend blij mee. Werd ook snel bezorgd.

Burgemeester Haspelslaan 23

1181NB Amstelveen

Over Superyoga.nl

Superyoga is geboren uit mijn passie voor een gezond leven. Ik vind het belangrijk dat iedereen zich welkom en veilig voelt bij Superyoga en de weg kan vinden naar een eerlijk product. Samen met mijn toegewijde team bied ik inmiddels ruim 700 verschillende producten aan die bijdragen aan een gezonde en gebalanceerde leefstijl. Wij staan voor een snelle levering, lage verzendkosten en binnen 30 dagen mag je je product zorgeloos retourneren. Superyoga is aangesloten bij Webshop Keurmerk waardoor je gegarandeerd veilig je producten bestelt. Met gezonde groet, Lisanne