Snelle levering en mooi product van goede kwaliteit.

De orderafhandeling ging snel en werd goed gecommuniceerd. De yoga bolster werd netjes geleverd op het afhaalpunt en de kwaliteit is heel goed. De donkerblauwe kleur is mooi en geeft niet af bij gebruik. De structuur van de bolster is prima.

Yoga mediatie bolster

Super fijn meditatie kussen! Hele vrolijke kleur en ruime keuze. Levering was ook erg snel. Ik ga zeker vaker nog meer yoga items bestellen! Dank voor de goede service!

In flow met superyoga…

De yogamat is prachtig van kleur, goed van kwaliteit met een eigenheid van geprint logo van een lotus met een hart. De tas past er perfect bij en heeft handige opbergvakjes. Happy to get in flow with superyoga!

Ik ben zo blij met de artikelen van super yoga, ze worden super snel geleverd en zijn echt van goeie kwaliteit! Ik ben blij met alles wat ik besteld heb, en kan er heerlijk mijn yoga lessen mee volgen.

Goed bedrijf om te bestellen

Levering goed en wordt ook netjes en snel gereageerd op de mail Levering van post nl was minder, want mijn pakket was zoek, maar daar kan Super Yoga niks aan doen.

Heel tevreden

Heel tevreden van de snelle levering en mijn geweldig oogkussentje voor mijn meditaties ☺️

Mooie producten voor een eerlijke prijs en super snel geleverd.

Mooie producten voor een eerlijke prijs en super snel geleverd. Website is overzichtelijk.

Goede kwaliteit

Een spijkermatje en een oogkussen, wat een weelde. Snel geleverd, hele goede kwaliteit. Ik kan lekker ontspannen genieten van beide producten.

Mooie producten, zoals verwacht. Heel blij mee!

Mooie en goede yoga spullen

Materialen zijn met zorg gemaakt en hebben een fijne uitstraling. Ze passen goed in mijn praktijk.

FIJN!

Snelle bezorging, producten zoals beschreven en goede kwaliteit. Alles netjes verzorgd. Helemaal top dus!

Duidelijke site. Goede communicatie via mail Snelle levering

Fijne producten

Heel fijne producten, erg blij met mijn yogamat en spijkermat. Zien er prachtig uit en voelen fijn aan, lekker dik en stevig, goede kwaliteit. Snel en netjes bezorgd; fijn dat het via PostNL gaat en niet DHL. Het werd wel verzonden in een heel grote (grotendeels lege) doos, maar verder echt niks op aan te merken.

Goede ervaring

Ik zocht een nieuwe yoga mat van Manduka. De site is overzichtelijk, het bestelproces gemakkelijk en dezelfde dag nog werd de mat verstuurd. Niets te klagen.

Top kwaliteit en snelle levering

Goede kwaliteit yogamatje van Manduka en helemaal happy met mijn heerlijke zachte sokken van Soxs. Love it. En het pakket werd snel verstuurd.

Mooi product, snel geleverd.

Inmiddels een week een kussen in gebruik voor het mediteren. Kwaliteit is sterk, netjes afgewerkt en precies volgens de beschrijving. Snel geleverd, dus ik ben er blij mee!

Goede service, goede producten en snel in huis!

Ik word altijd blij als ik naar de website ga. De website ademt een fijne sfeer en ik zou alles wel willen kopen ;) De producten zijn goed van kwaliteit en mooi om te zien. Daarnaast waren ze snel in huis.

Mooi product

Op tijd geleverd Om product Goede kwaliteit

Fantastisch!

Uit een zeer ruime keuze heb ik een bolster en 2 yoga blokken besteld op zaterdag. Op maandag werd het al bezorgd! Geweldig en dat met een weekend ertussen. Van begin tot bezorging perfect verzorgd. ❤️

Voldoet aan verwachting

Bestelling geplaatst en volgende dag al binnen! Super snelle verzending en de producten voldoen aan alle verwachtingen!

Fijne producten

Heb hier een aantal producten gekocht zodat ik yoga thuis kan beoefenen. Vindt de mat en blokken super fijn en de yoga handdoek en gripsokken helpen ook enorm om de juiste houding aan te houden. Daarbij heb ik hier een supermooie meditatie kussen gekocht die ik vaak gebruik, ook tijdens het thuis werken als voetensteun.

Vol vertrouwen

Een snelle, goed verpakte levering en het product, een meditatiekussen van Meditation Moments, is prachtig en van kwaliteit. Ik zou vol vertrouwen opnieuw bij ze bestellen.

Bedankt

Snelle verzending en mooi product

Mooie producten, snelle levering

Al meerdere keren wat besteld bij super yoga. Mooie producten , snelle leveringen en ik hou van de neutrale kleuren in het assortiment. Namasté !

Mooi assortiment en snelle levering.

Overzichtelijke website, mooi assortiment en snelle levering.

Over Superyoga.nl

Superyoga is geboren uit mijn passie voor een gezond leven. Ik vind het belangrijk dat iedereen zich welkom en veilig voelt bij Superyoga en de weg kan vinden naar een eerlijk product. Samen met mijn toegewijde team bied ik inmiddels ruim 700 verschillende producten aan die bijdragen aan een gezonde en gebalanceerde leefstijl. Wij staan voor een snelle levering, lage verzendkosten en binnen 30 dagen mag je je product zorgeloos retourneren. Superyoga is aangesloten bij Webshop Keurmerk waardoor je gegarandeerd veilig je producten bestelt. Met gezonde groet, Lisanne