goede service, goed behandeld

Hi Simone, Dank je wel voor je positieve reactie en het meedenken! We proberen zo duurzaam mogelijk te versturen door in ieder geval geen plastic verpakkingen te gebruiken, maar papier en kartonnen verzenddozen. Qua formaat probeer ik verpakkingen te vinden wat ik voor zoveel mogelijk artikelen kan gebruiken. Dus ook voor kettingen en wat grotere sieraden. Bijkomend voordeel is dat ik dan ook wat extra's mee kan sturen! Maar, jouw reactie houdt me scherp om te blijven zoeken naar verbeteringen. Dank je wel en hele fijne feestdagen! Hartelijke groet, Mirjam Butik Batik

Pluspunten

Snelle verzending, mooie Sarong, leuk extra’tje erbij. Ik ben heel erg blij met mijn aankoop.

Misschien wastips plaatsen op de website over het verzorgen van de Sarong en of andere producten.

Hi Jill, Dank je wel voor je beoordeling. Fijn dat je er blij mee bent! Jouw tip over het plaatsen van wastips op de website...die staan er al. Je kan ze vinden op de sarong pagina, de tekst onder de foto. Veel plezier met je sarong en alvast hele fijne feestdagen! Hartelijke groet, Mirjam van Gelder Butik Batik

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Goede informatie op de website, bestellen was simpel, en twee dagen later had ik mijn bestelling in huis, met een kleine verrassing erbij in de doos en een heel lief kaartje. Hartelijk bedankt, Butik Batik!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Geweldige service, ik kreeg een cadeautje bij de bestelling en ook nog een mooi kaart met mijn favoriet erop, boeda, ik vind dit zo fijn en mijn priachtige batik xlsarong was heel zorgvuldig ingepakt. ik ga voortaan bij Butik Batik bestellen.

voldoende, een redelijke ervaring