Geweldige service gekregen.

Plissé deur, op maat gemaakt, besteld met optie zelf monteren. Bedrijf bood aan de montage te verzorgen, gratis, omdat ze toch in de buurt waren. Monteur keurig op tijd, bedrijf geeft goede en correcte informatie. Deur keurig gemonteerd . Alle lof voor bedrijf. Wij zijn zeer tevreden.

Doet wat ze zeggen

Alles geheel naar wens geleverd

perfecte service

ik heb mijn hordeur geplaatst en alles werkt prima,Raad iedereen dit bedrijf aan. ook mooie prijs gr jan

Super service en goede kwaliteit

We zijn super goed geholpen, en zeer tevreden met onze nieuwe hordeuren. Vakkundig gedaan!

Snel effectief en vakkundig.

Zij hebbeb ons snel geholpen en warwn erg nauwkeurig en vakkaundig. Zeker fijn om zaken te doen.

Netjes geleverd en gemaakt

Kan nog geen mening geven want hij is nog niet klaar De bovenkant is niet helemaal goed gegaan. Maar wordt binnenkort gemaakt en dan geef ik mijn mening hierover Maar tot nu toe zijn wij zeer tevreden

Zeer tevreden over producten, afspraken, en montage!

Snelle en goede service

Goede service en mooie producten

Bij Huis en Wonen hebben we onze gordijnen voor het hele huis gekocht. Veel keuze en mooie stoffen. Ze zijn klantgericht en vriendelijk tijdens elk contactmoment. Ze geven goed advies en denken mee in onze situatie. Ze houden contact als het langer duurt dan vooraf gedacht door leveringsproblemen waar zijzelf niets aan kunnen doen. Ze gaan met veel zorg om met de gordijnen tijdens het hangen en zijn heel precies als het gaat om de afwerking. Een prachtig resultaat en goede service.

Prima afhandeling van besteld produkt.

Eenvoudig te monteren hordeuren prima te bestellen via internet.

Uitstekende service en kwaliteit!

Uitstekende service en kwaliteit!

Zeer klantvriendelijk en denken goed mee

Zeer klantvriendelijk en denken goed mee. Ruime keuze en hebben mooie producten. Wel zijn er wat fouten gemaakt mbt afspraken, inmeten en een andere gordijnstof geleverd dan we uitgekozen hadden. Maar met de snelle service en klantgerichtheid werden deze punten snel opgelost. Heel fijn, geeft vertrouwen.

Goede service en communicatie

Perfect geregeld

Heerlijk hoe alles verliep van bestelling, inmeten en plaatsten. Super!

Zeer goede vakmensen

1 rolgordijn was niet goed sluitend, dit werd gelijk gemeld en opnieuw besteld. Alles werd keurig opgehangen echte vakmensen!

Een aanrader!

Mooi, goed van prijs. Gemakkelijk te monteren.

Er is geleverd wat is beloofd

Ik ben een tevreden klant

Dubbele hordeuren geplaatst

Prima gemonteerd en kwalitatief goed product voor een realistische prijs. Ik heb voorheen ook Rolluiken en een zonnescherm laten plaatsen en deze waren ook super gemonteerd.

De firma denkt mee aan oplossingen

Mooie producten, uitstekende service

De producten zijn erg mooi, maar vooral de service is uitstekend: flexibel en klantgericht.

Goed geregeld

Was huiverig nog nooit iets online besteld maar netjes geregeld tevreden

top service

Zeer goed geholpen

Goede service en prijs/kwaliteit

Netjes per mail op de hoogte gehouden van plaatsen bestelling tot aflevering. Bezorgd op doorgegeven tijd, handleiding per mail én op papier ontvangen en gunstig geprijsd.

heel goede service en een mooi produkt

Over HW Huis & Wonen

HW Huis & Wonen is sinds 1980 actief en toonaangevend in de woonbranche. Bij HW Huis & Wonen kun je zowel offline, (showroom) als online (webshops) terecht voor raamdecoratie, vloerkleden, horren en projectstoffering. HW Huis & Wonen staat voor kwaliteit en de scherpste prijzen. www.plissehordeurenwebshop.nl: de webshop voor op maat gemaakte plissé hordeuren van hoogwaardige kwaliteit voor de scherpste prijs. www.rolhorrenwebshop.nl; de webshop voor op maat gemaakte rolhoren. HW Huis & Wonen staat garant voor snelle service. Voor vragen of advies kan je ons bellen op di t/m zat tussen 9:00 en 17:00. Mailen kan ook: info@huis-en-wonen.nl.