Prachtig en super service

Weer heel blij met alle raambekleding, we hebben een verscheidenheid aan raambekleding laten inmeten: vouwgordijnen, jaloezie, overgordijn op roede en op rails. Alles weer even netjes opgehangen, meegedacht en creatieve oplossingen bedacht om alles netjes mogelijk te maken. Super, tot de volgende keer!

Betrouwbaar en kundig

Betrouwbare service en kundig advies en plaatsing

Geweldige service!

In de winkel vriendelijk ontvangen, duidelijke toelichting en goede producten. En een geweldige service! Absoluut een aanrader.

Vriendelijk personeel, ze denken goed met je mee qua kleur en stof. goed Geen probleem om de stalen thuis te bekijken. Enige minpunt is dat wij gordijnen hebben besteld en er vanuit waren gegaan dat we een loodveter ipv een zoom zouden krijgen. Ook onze fout om het niet bespreekbaar te maken. Echt heel jammer dat ook Huis en Wonen dit niet heeft besproken. Verder vinden wij de gordijnen minder royaal hangen. Meer stof was mooier geweest.

Prettig

Prima zak

Servicegericht en betrouwbaar

Heel prettig bedrijf die zijn afspraken nakomt.

Snel, gemakkelijk, nette prijzen en goede kwaliteit.

Helaas nog niet ontvangen

Nog niet ontvangen

Prima kwaliteit

Kwaliteit van de plisse hor is goed. Mooie kleur. Zo'n er blij mee!

geweldig

gordijnen mooi gemaakt en vakkundig opgehangen

Erg net werk geleverd!

Top product

Zeer vriendelijk personeel

Voor onze raamdecoratie zijn we bewust naar Huis & Wonen gegaan vanwege een goede eerdere ervaring. Toen ging het om het plaatsen van een dubbele plissé hordeur. Nu hebben we onze hele nieuwbouwwoning voorzien van raamdecoratie en zijn daar meer dan tevreden over. Wat opvalt is dat ze echt de tijd nemen, meedenken, flexibel zijn en met oplossingen komen. Jammer dat bepaalde gordijnen net niet op tijd klaar waren, want dan waren het 5 sterren!

Tevreden over alles

Alles is goed. Zeer tevreden.

Zeer vakkundig en klantvriendelijk

Mijn volledige raamdecoratie laten verzorgen door HW. Wij zijn zeer vriendelijk geholpen en er is heel goed met ons mee gedacht om tot de meest ideale oplossing te komen. We zijn heel erg blij met het eindresultaat. Een absolute aanrader.

Hoge kwaliteit & service voor een betaalbare prijs

Snel in opleveren en zijn bereid om mee te denken

Erg goed geadviseerd en montage keurig verzorgd

Wij zijn meerdere keren in de winkel geweest en men nam alle tijd voor ons. Er werd goed meegedacht en geadviseerd. Levering binnen 6 weken (waar zie je dat nog in deze tijd?) en ook de mannen die de raambekleding kwamen monteren waren erg netjes (deden zelfs hun schoenen uit bij de voordeur), kundig, vriendelijk en behulpzaam. Wij zijn erg tevreden!

Gewoon goed

Vriendelijke mensen in de winkel. Monteurs zeer vriendelijk en nemen oude spullen mee en laten alles schoon en opgeruimd achter.

Helemaal top!

Goed advies en fijn meegedacht. Fijne feestdagen.

Fantastisch bedrijf

Raamdecoratie en horren besteld .niet opdringerig . goede service . Dit bedrijf is zeker een aanrader deskundige mensen

Super goed ,deskundig,beschaafd, zijn zeer tevreden

Prima service en een vlotte levering

Alles goed geregeld en goed advies

Goed advies en snelle levering

Snelle offerte, met een goed advies. Monteren netjes en efficiënt.

Mooie gordijnen voor een goede prijs

Professioneel advies, duidelijke communicatie, goede bereikbaarheid, mooi product!

Goed geholpen, nette en vriendelijke monteurs

Zou zeker aanbevelen,

Goede en snelle service

Vriendelijk, goede service en betaalbare producten... Top!!

Over HW Huis & Wonen

HW Huis & Wonen is sinds 1980 actief en toonaangevend in de woonbranche. Bij HW Huis & Wonen kun je zowel offline, (showroom) als online (webshops) terecht voor raamdecoratie, vloerkleden, horren en projectstoffering. HW Huis & Wonen staat voor kwaliteit en de scherpste prijzen. www.plissehordeurenwebshop.nl: de webshop voor op maat gemaakte plissé hordeuren van hoogwaardige kwaliteit voor de scherpste prijs. www.rolhorrenwebshop.nl; de webshop voor op maat gemaakte rolhoren. HW Huis & Wonen staat garant voor snelle service. Voor vragen of advies kan je ons bellen op di t/m zat tussen 9:00 en 17:00. Mailen kan ook: info@huis-en-wonen.nl.