Goede kwaliteit voor lage prijs

Goede kwaliteit voor een lage prijs en goed advies.

Je wordt netjes geholpen. De mensen van de winkel weten zeer goed waar ze het over hebben en de service van het plaatsen van mijn hordeur ging ook vakkundig. Medewerker was vriendelijk.

Op tijd en netjes

De medewerkers werken netjes en ruimen de verpakking zelf op. Zelfs bij montage doen ze hun schoenen uit in de woonkamer. Ook hulp bij het terugzetten van de bank werd aangeboden.

Dik tevreden

Netjes, vlug geleverd

Correct en netjes thuis afgeleverd gehad

Prettige en correcte samenwerking

Bestelproces op Inet verliep wat stroef toen een iDeal betaling mislukte en het onduidelijk werd hoe ik nu de order moest gaan bevestigen en tot (her)betaling over te gaan. Telefonisch contact verhielp dit prima. Jammer dat in de uiteindelijke levering van twee (2) deuren er één totaal ontbrak waardoor opnieuw contact moest worden opgenomen. Ook deze hobbel werd correct gecorrigeerd na telefonisch overleg.

De service was uitstekend, goede informatie bij ons aankoop van een hordeur. En levering volgens afspraak.

Heel tevreden

De op maat gemaakte hordeur past perfect. 2 punten van aandacht zijn prima opgelost. Prima en goede service verleent.

Mooie collectie, goede kwaliteit

Vriendelijk en behulpzaam.

Prachtige gordijnen en heel mooi opgehangen

Zeer klantvriendelijk, prachtige gordijnen

Prima hordeur

Kwaliteit ziet er goed uit. Duidelijke instructies. Hopelijk hebben we er lang plezier van.

Mooi produkt geleverd

Mooie plisedeur voor goede prijs. Levertijd was een paar dagen langer als beloofd. Maar ik geloof dat inderdaad door corona overal vertraging op zit. Leverproblemen China etc. Was dus ook geen probleem. Vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon. Zijn dus ook zeer tevreden.

Vanaf het uitzoeken van alle gordijnen tot aan het ophangen ervan heb ik erg prettig contact gehad. Ik ben goed geadviseerd, en ook de verdere service (zoals gordijnen op proef meenemen, later nog iets toevoegen aan mijn offerte) heb ik als fijn ervaren.

Mooie hordeur precies zoals we besteld hadden..

Communicatie liep zeer goed en product is ook precies wat wij voor ogen en besteld hadden.

Een bedrijf die zijn beloftes altijd waarmaakt.

Ik heb bij alles wat ik bij dit bedrijf bedrijf bestel altijd een heel goed product gekregen. Ook altijd telefonisch bereikbaar en een snel antwoord op vragen en goede service. Ik ben heel tevreden.

Heel goed!

Regelmatig telefonisch contact gehad, uiterst vriendelijke en behulpzame medewerkers. Zeer correct. Ook nadat er problemen waren met leveren, dat kan zeker beter. Het is vreemd dat je om 8.00 u een mail krijgt dat ze om 11.45 komen bezorgen. Wanneer je werkt kun je niet in een uurtje regelen dat je vrij kunt nemen. Vervolgens iemand geregeld die de honneurs waarnam, om vervolgens te ontdekken dat de chauffeur zich had verslapen. 3 uur voor niets gezeten Maar met een belletje hebben ze alles in het werk gesteld om toch nog te leveren. Dit betreft een extern transport bedrijf. Misschien nog eens kijken naar een ander transportbedrijf?!

Mooie plisehordeur voor een goede prijs

De communicatie vind ik niet goed.

Goede kwalitatief producten tegen redelijke prijs! Uitstekende service!

Klantevredenheid staat centraal bij HW. Alles wordt meteen opgepakt en opgelost. Zeer goeie horren!

Keurig gewerkt en net personeel

Geleverd vlgs afspraak Geleverde strip was niet de juiste, deze is na mail direct opnieuw verstuurd.

Zeer klantvriendelijk

Goede service, advies, klantvriendelijk.

Zeer vriendelijke en efficiënte afhandeling van onze aankoop.

Vriendelijk communicatie bij het bepalen van het maatwerk voor onze hordeur in oude schuifpui. Efficiënte levering en zeer makkelijk te monteren.

Huis en wonen biedt goede service. Reageert snel op vragen en geeft duidelijk advies. De handleiding voor het installeren van de inklemhor kan beter. Er zat niet echt een handleiding bij. Hierdoor onduidelijk welk boortje gebruikt moest worden voor de kozijnhulzen.

Snel en opmaat geleverd.

Wij hebben een dubbele plissé hordeur besteld. Binnen 8 werkdagen is die opmaat geleverd. Uitstekende kwaliteit en een mooi schuifsysteem. Wij gaan hiervan lang plezier hebben.

Over HW Huis & Wonen

HW Huis & Wonen is sinds 1980 actief en toonaangevend in de woonbranche. Bij HW Huis & Wonen kun je zowel offline, (showroom) als online (webshops) terecht voor raamdecoratie, vloerkleden, horren en projectstoffering. HW Huis & Wonen staat voor kwaliteit en de scherpste prijzen. www.plissehordeurenwebshop.nl: de webshop voor op maat gemaakte plissé hordeuren van hoogwaardige kwaliteit voor de scherpste prijs. www.rolhorrenwebshop.nl; de webshop voor op maat gemaakte rolhoren. HW Huis & Wonen staat garant voor snelle service. Voor vragen of advies kan je ons bellen op di t/m zat tussen 9:00 en 17:00. Mailen kan ook: info@huis-en-wonen.nl.