Goede hulp gehad online

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service, fijn en vriendelijk personeel

Twee hordeuren besteld. Een ervan helaas iets te kort door een foute levering. Dit werdt snel opgepakt en een nieuwe is inmiddels geleverd. Perfecte service.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goed geadviseerd en vakkundig afgeleverd.

Mooie producten, goede service!

Prima vaklui!

Goede professionele monteurs die netjes werken en goede keuzes maken voor het oplossen van praktische problemen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede kwaliteit maatwerk, snelle levering.

Een heldere uitleg om op te meten. Met iets meer dan een week zijn beide op maat gemaakte horren snel geleverd. Kwaliteit is erg goed. Makkelijk zelf te installeren als je een beetje met een schroefmachine om kan gaan.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hordeur ziet er op het eerst gezicht goed en degelijk uit, levering liet wat lang op zich wachten wegens drukte, maar de klantenservice reageerde snel per mail.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goed advies, goede service en vriendelijk personeel

Personeel neemt de tijd en denkt mee met de mogelijkheden. Het uiteindelijke resultaat is prachtig.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle reactie, meedenkend en kwalitatief goed product

Er werd snel op vragen gereageerd en werd goed op de hoogte gehouden van de productietijd en bezorgdag.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Vlotte en correcte service van een bedrijf met een goed product.

Goede Service, goede hulp na telefomisch overleg, correct en vriendelijk te woord gestaan en levering op tijd. Product ziet er mooi uit. Het zelf plaatsen kan een wat lastig zijn t.a.v. de bevestigingsclips van de rolhor . Resultaat heel goed en verzorgd uit.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service, vakbekwaam en vriendelijk personeel

Voor de 3e keer gordijnen hier gekocht en alles was weer prima in orde.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Product is prima ! Alleen de beloofde levertijd viel ietwat tegen .

Duidelijke service

Heel eenvoudig om maatwerk te krijgen;) website is overzichtelijk

Uitstekend!

Snelle service en kwalitatief goed product.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goed advies en vriendelijk personeel

Onze ringetjes in de vouwgordijnen gingen ineens allemaal kapot. We hadden ringetjes besteld, maar werden weer door jullie gebeld dat er tegenwoordig ook ringetjes zijn die je open en dicht kunt doen. Super. Zo was de klus heel wat kleiner. Ze hangen weer perfect. Bedankt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Gordijnen hangen keurig en zijn heel mooi!

Fijn geholpen door Jan!

Mooie kwaliteit en past keurig. Snel geleverd

Fijne samenwerking

Je wordt heel prettig geholpen. Ze denken met je mee. De montage wordt altijd in overleg gedaan. Ze zijn aardig en staan altijd klaar als je vragen hebt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service, snel antwoord op vragen

Helaas was de levertijd wel langer dan vermeld bij aanvraag. Maar alles in goede orde ontvangen en goede gebruiksaanwijzing

Goed geholpen,vriendelijke mensen

Wij zijn ze er te vreden over de service en zijn goed geholpen bij onze keuze

• Zou u ons aanbevelen? Ja

netjes behandeld, er wordt ooknaar je wensen geluisterd

Na tel contact snelle service gehad. gordijnen waren ook binnen redelijke tijd binnen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooi product, service/communicatie kan beter.

Plisséhordeur besteld. Levertijd zou maximaal 7 dagen zijn. Enkele dagen na bestellen, kregen we opeens een mailtje dat het zeker 3 weken extra ging duren. Toen we hierover belden, bleek dat ze al langere tijd leveringsproblemen te hebben met het gaas. Uiteindelijk werd het geleverd, maar hier werden we niet goed over geïnformeerd. Gelukkig waren we toevallig thuis. Product is mooi en prima zelf te monteren als je enigszins handig bent. Handleiding is minimaal, er ontbraken schroefjes en de hor kwam al iets beschadigd uit de verpakking. Jammer! We verwachten meer voor dit geld. Daarnaast blijkt de advertentie van "4 jaar garantie" op de website ook niet te kloppen. Je krijgt standaard 3 jaar en dat 4de jaar krijg je pas na het schrijven van een review.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Inde eerste plaats op juiste manier contact. Elke afspraak wordt stipt nagekomen. Ik heb het idee dat er niet veel webshopwinkels zijn waar eerst wordt ingemeten voor de hordeuren, vervolgens goed wordt overlegd welke kleur het kozijn heeft zodat de stijlen van de hordeuren ermee overeenstemmen. Ook de aflevermails die worden gestuurd zodat je weet op welk moment de deuren worden geplaatst. Verder worden er geen extra kosten berekend voor de rijtijd van de monteur. De prijs vond ik gunstig: een hordeur voor de schuifdeur van een camperbus is 120 euro duurder! ( inclusief montage)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Allemaal zeer vriendelijke mensen en de monteur werkt vakkundig en netjes en schoon.En goede service

goede ervaring vanaf dat ik contact op nam werd ik zeer vriendelijk te woord gestaan.En zeer vakkundig geholpen.

Goede service bij aankoop

Ik kan alleen zeggen dat de service tijdens de aankoop erg goed was. De gekochte Sreens zijn echter nog niet geleverd of gemonteerd, volgens afspraak gebeurd dat volgende week.

Vakkundig

Prettige ervaring