Grote blij

Goed werk geleverd. Ben zeer tevreden! We moesten wel even wachten vanwege de enorme drukte die ze hebbben, maar snap nu ook waarom dat is. Ze leveren gewoon kwaliteit en dan moet je soms even op je spullen wachten. Zeker een aanrader!!!

Fijne zaak.met goede service

Slechter haast niet mogelijk

Labbekakkerige handleiding waarbij niet eens de moeite is genomen om deze op de juiste wijze over te nemen. Ik zou zeggen, kijk eens hoe concullega’s dat doen, zelfs met video. Als je belt omdat het niet duidelijk is, krijg je als antwoord: ”Het is heel makkelijk!” Fijn voor de klant te horen dat hij zo dom is en de specialist, die op de website laat weten: “Wij helpen u graag”, zo slim. Ook helpen wij u wanneer het ons uitkomt. Tijdens montage niemand bereikbaar. Kan niet/wil niet. “Alle monteurs zitten bij de klant…” Conversaties met de leverancier: “Handvat kunt u op elke hoogte vastzetten…” Niet dus! “Wees bedachtzaam bij het boren van gaten voor de handgrepen met de positie van de spankoorden” FD Voor u is het allemaal heel duidelijk LEV Het is echt heel erg eenvoudig FD Voor u wel maar niet voor de klant die er geen verstand van heeft hoor. LEV Nou ja, ik zeg wel eens vaker als je geen rijbewijs hebt moet je geen auto gaan rijden. Als je niet handig bent, moet je zo’n deur eigenlijk laten doen. Extra jaar garantie bij het geven van een beoordeling? In plaats van 3 dan 4 jaar? Ik heb al 4 jaar garantie! Tevens ben ik in contact met KiyOh en Klantenvertellen over de wijze waarop de waardering op de website plaatsvindt. Enig idee hoeveel méér tijd ik kwijt was en vooral héél veel ergernis!

Goede kwaliteit rolhor en deurhor, fijne service.

Erg blij met de solide rolhor. Op kleur laten spuiten waardoor hij erg mooi aansluit bij het kozijn. Het gaas valt niet op waardoor het lijkt dat de hor er niet in zit. Jammer dat de hor net niet helemaal straks ingemeten is maar het functioneert er niet minder om. De plisséhor van goede kwaliteit en makkelijk te monteren. Contact met het bedrijf was goed, vriendelijke en snelle reactie en bij het uitzoeken goed meegedacht.

Laat geleverd, fout in hor erg traag opgelost

Bestelling geplaatst, echter werd er erg laat geleverd. Zeer trage reacties op mails. Veel beloftes weinig actie. 1 hordeur was verkeerd in elkaar gezet. Hier was de reactie op mails ook erg traag en telefonisch erg onduidelijk hoe het nu opgelost ging worden. Er werd een keer gezegd dat er een nieuwe zou komen, dit bleek niet zo te zijn, ze kwamen de verkeerd gemonteerde ophalen om hem hierna terug te brengen naar fabriek. Er werd gezegd dat ik m 2 weken later terug zou hebben... dit werd uiteindelijk 1 maand en weer met vage en niet duidelijke beloftes. Al met al zeer moeizaam. Hoop geld, slechte product controle en slecht contact. Wil je in t voorjaar van je hor kunnen genieten dan zou ik m 3 maanden eerder bestellen.

Beste Michel, U heeft helemaal gelijk. Er is zowel in uw bestelproces als in de service afwikkeling van alles mis gegaan. We hebben ons uiterste best gedaan in tijden van Corona en topdrukte om het zo goed mogelijk op te lossen. We bieden bij deze onze oprechte excuses aan. Het advies dat u geeft kunnen we alleen maar toejuichen. Als je in het voorjaar wilt genieten van een hor, bestel deze dan niet in het hoogseizoen 😉 Hoewel de levertijd momenteel ongeveer 8 werkdagen bedraagt. Ik hoop desondanks dat u kunt genieten van een insectloze zomer.

Goed bedrijf! Prima service! Prettige behandeling. Klantvriendelijk!

goede en correcte levering

makkelijk te installeren

mooi product maar niet op maat..

ze vragen om de exacte maat maar vervolgens moet je de bovenbak en onderstrip nog zelf op maat gaan zagen. verder is de bezorging ook niet geweldig, 1 uur voor bezorging krijg je bericht dat ze er aan komen. Ik kan dus niet even vlug van mijn werk naar huis om een pakketje aan te pakken. dit wordt ook niet een dag van tevoren gemeld dat ze komen bezorgen.

Beste Vincent, Het is bij een maatwerk bestelling precies niet de bedoeling dat u nog moet zagen, dat is juist zo fijn bij een maatwerk bestelling. Ik heb even gezocht en gekeken, maar ik zie dat u geen contact met ons heeft gezocht om ons het probleem te laten oplossen. We hadden bijvoorbeeld een nieuwe bovenbak op de goede maat op kunnen sturen. In het vervolg kunt u dus gewoon contact opnemen met ons, zodat we het probleem voor u kunnen oplossen. Wat betreft het bericht over de bezorgdienst, daar kunnen wij niet veel aan veranderen, dit gaat buiten ons om. Ze sturen normaliter ’s ochtends een Track-and-Trace voor diezelfde dag. Wel fijn om te horen dat u verder tevreden bent met het product.

Kost wat mailverkeer maar bespaart veel geld

Onze 10 jaar oude hordeuren waren aan vervanging toe. HW was de enige zaak waar ik alleen 2 vervangende hordeuren kon bestellen en daardoor de goedkoopste. Zelf inmeten en vervangende hordeuren bestellen doe je niet dagelijks. Daarom wel even wat mails nodig gehad om alles aan beide kanten helder te krijgen. Bij levering bleek e.e.a. niet te kloppen. Dit gemeld, en na het sturen van foto's werd het direct goed opgelost. Nu eigenaar van 2 nieuwe hordeuren die perfect passen bij de bestaande pui.

Na een email correspondentie ,waaruit bleek dat reparatie van onze kapotte rolhordeur niet mogelijk was ,hebben wij een nieuwe besteld en deze in goede orde ontvangen

Mooi en goed product

Het product wordt goed verpakt aangeleverd en is dmv het te downloaden werkbeschrijving erg makkelijk te monteren. Het product is stevig en werkt uitstekend.

Duidelijke instructie voor het inmeten, redelijk snelle levering, en makkelijk te monteren. In 1 woord: Top!

Helemaal top! Denken mee, daardoor fikse korting en ontzettend snel geleverd.

Uitstekende kwaliteit

Goede verhouding prijs kwaliteit. Levertijd nagekomen.

Mooie kwalitatief goede hordeur!

Levering was op tijd zoals gezegd, daarnaast past de op maat maak service perfect op de deur. Het enige jammere is dat de hor niet vast zit aan de rails zodat katten er niet doorheen kunnen (onze reden om dit aan te schaffen) nu kruipen ze er gewoon doorheen. Verder top ding!

Prachtige website. Bedrijf ook goed telefonisch bereikbaar en direct behulpzaam/meedenken. De deur paste perfect. Natuurlijk ook door ons meetwerk vooraf ;) maar we hadden het handgreepje op frame geschroefd waar ketting doorheen loopt. Dat was niet de bedoeling maar een zekere Hans heeft ons er doorheen gesleept. De ketting blokkeerde door het oprullende ijzer en we hebben het euvel zelf kunnen oplossen zodat we de deur niet hoefden terug te sturen. Als het goed is wordt handleiding aangepast en zal er gezegd worden dat handgreepje in het gleufje geplaatst dient te worden. Dat zou concreter zijn ipv 'hou rekening bij het plaatsen met ... etc."Je moet voor het handgreepje wel zelf de gaatjes boren. Verder supermakkelijk om te installeren, ook voor een matig klussen als ik. Mooie plissedeur. Mooi ook dat we kleur konden kiezen (RAL 9001). We hebben alleen niet de schroevendraaier in huis om het touwtje te kunnen stellen (deur loopt nu wat zwaar), dit is een best specifieke schroevendraaier.

Ruim Voldoende

Bestelling online gedaan. De uitleg en maattabel hebben goed geholpen. Netje een email gehad dat het in week ## bezorgd werd. Begin die week zelf contact opgenomen voor meer duidelijkheid. De meneer die ik sprak was erg vriendelijk en dacht goed mee, de bestelling was nog elders in NL en moest eerst worden vervoerd naar de bezorger en dan kon het mee in de wagen. We hebben een leveringsdag en tijd afgesproken. Op de afgesproken dag geen levering gehad dus 1 uur na het afgesproken tijdsblok contact opgenomen. De meneer die ik toen sprak zei dat de bestelling nog in Portugal stond en dat er vertraging is omdat vrachtwagens op 14 juli niet door Frankrijk mogen rijden wegens deze feestdag van de Fransen. Dus een nieuwe datum afgesproken en dat er in de ochtend geleverd zou worden. Op de afgesproken ochtend stond de bezorger hard tegen de ramen te bonken en belde op mijn 06 nummer. Wegens mijn vakantie was ik nog niet wakker/opgestaan. Toen ik bij de koffie mijn mail opende zag ik dat ik op de leveringsochtend om 7:20u een mailtje had gekregen dat er om 8:28u werd bezorgd. Nu gaan we snel onze bestelling monteren. Hopelijk gaat dat makkelijk.

Het produkt is van zeer goede kwaliteit.

De plissé hordeur is stevig en robuust..

Goed product rest minder

Fijn, dat de maten binnen 24 uur na de bestelling aangepast konden worden. Tijdens het telefoongesprek besloten om een L frame voor op de dag montage te nemen terwijl ik rondom besteld had. Echter aan de bovenkant zit een latei en moet ik hem toch op de dag monteren en aan de andere zijkant sluit de hor niet goed door de dikte van het profiel. Hier moet ik zelf mee aan het knoeien om het toch dicht te krijgen. Als laatste was de levertijd was langer dan op de website aangegeven.

Goede service en kwaliteit, eenvoudig te monteren

Duidelijke site

Netjes verpakt en geleverd montage is eenvoudig en het ziet er mooi uit

Heel erg tevreden met onze nieuwe hordeuren !!

Website werkt prima, de geleverde hordeuren zijn functioneel, mooi (in de opgegeven RAL kleur) en gemakkelijk te monteren.

Prima product, fijn contact, goeie service

Hordeur pastte precies op de plek van de vorige hordeur, dus uitpakken duurde langer dan installeren, omdat ik de begeleiders kon laten zitten. Handgreepjes zijn wel wat aan de kleine kant. Maar deze hordeur loopt hartstikke lekker.

Prima service en kwaliteit

Goede service verleend en prima kwaliteit product.

Wauw een 10, daar zijn we blij mee! Bedankt voor je beoordeling en geniet van een insectloze zomer.

Super !

Binnen een klein uurtje had ik de dubbele hor geïnstalleerd. Een hor van zeer hoge kwaliteit en door de duidelijke handleiding dus eenvoudig te installeren.

Over HW Huis & Wonen

HW Huis & Wonen is sinds 1980 actief en toonaangevend in de woonbranche. Bij HW Huis & Wonen kun je zowel offline, (showroom) als online (webshops) terecht voor raamdecoratie, buitenzonwering, horren en projectstoffering. HW Huis & Wonen staat voor kwaliteit en de scherpste prijzen. www.plissehordeurenwebshop.nl: de webshop voor op maat gemaakte plissé hordeuren van hoogwaardige kwaliteit voor de scherpste prijs. www.rolhorrenwebshop.nl; de webshop voor op maat gemaakte rolhoren. HW Huis & Wonen staat garant voor snelle service. Voor vragen of advies kan je ons bellen op di t/m zat tussen 9:00 en 17:00. Mailen kan ook: info@huis-en-wonen.nl.