Keurig geholpen en netjes opgehangen

Fijne service, mooie gordijnen die naar mijn zin hangen, super dat ik betaalafspraak kon maken! De jongens die de gordijnen kwamen monteren en ophangen waren ook keurige gasten.

Alleen maar lof!

Door corona alles op afstand moeten regelen! Meedenkend, vriendelijk en persoonlijke benadering van iedereen die ik gesproken of via de mail gesproken heb! Ik ben meer dan tevreden en zal zeker weer zaken doen met deze firma en mensen!

goede service

goede service, nette werkers

Wederom zeer goede ervaring!

Duidelijke offerte en snelle installatie door kundige werknemer.

Professioneel en vakkundig!

Vriendelijk en vakkundig uitgevoerde werkzaamheden en de levering van de gordijnen was ook eerder dan verwacht, waarop de reeds ingeplande afspraak werd vervroegd; heel netjes allemaal, zeer tevreden! Niet de goedkoopste maar wel prima kwaliteit en professionaliteit en dan mag het wat mij betreft ook iets meer kosten...

Goed geholpen

Deskundig en behulpzaam. Levering verliep goed.

Op 1 puntje na goede service

Bij kijken in de winkel, had betreffend winkelpersoneel niet voldoende kennis van de kleden, maar gaf aan dat op een andere dag, dit wel het geval zou zijn. Op die betreffende dag naar de winkel. Idd was de persoon met kennis aanwezig maar bij het nazoeken van de prijs werd er gewisseld van verkoper en werdt er niet helemaal adequaat gereageerd, maar in de naberichten ( telefoon en mail) netjes opgelost. Goed op de hoogte gehouden mbt levering . Handig het kunnen betalen met iDeal. Bezorgers cq degenen die het kleed geplaatst hebben, hebben dat netjes verzorgd

Prachtige gordijnen + railroede

Superblij met onze prachtige gordijnen! En precies voor de kerst binnen, hoe leuk is dat! :)

Top!!

Mooie winkel, ruime keuze en het personeel is uiterst vriendelijk, deskundig en denkt graag met je mee en geven goed advies. Ook de monteurs (niet te vergeten) zijn uiterst vriendelijk en leveren mooi werk af! Ik ben zeer tevreden.. Top team!!

Wij zijn deskundig en gastvrij geholpen bij onze keuze!

Een prachtige zaak met uitgebreide sortering gordijnen. Wanneer je hier niet slaagt, kan je nergens slagen! Wij worden vriendelijk geholpen en het opmeten thuis en later de bevestiging en het ophangen van de gordijnen is uitstekend verlopen. DANK jullie wel.

TOP

Al jaren koop ik mijn gordijnen bij HW Huis & Wonen en dat naar zeer grote tevredenheid. Ook nu weer is alles netjes opgehangen. Heel blij mee.

Mooie kwaliteit duettes snel geleverd

Prettig contact en fijn dat er snel geleverd kan worden. Ivm een operatie is het boek met de stoffen zelfs thuis afgeleverd en weer opgehaald. Goede service. Inmiddels zijn meerdere mensen in mijn omgeving naar Huis en Wonen gegaan voor raamdecoratie.

Goede Service

Snelle levering, goede service

Prettige samenwerking. Altijd vriendelijk!

Zeer prettige en professionele aankoop

Voor nieuwe woning diverse gordijnen aangeschaft. Bijzonder goed geholpen en professionele montage met oog voor detail. Zeer tevreden Krista en Marijn

Hele goede ervaring met service voor reparatie. Vriendelijk personeel,zowel aan de telefoon als degene die de reparatie uitvoerde.

Fantastisch geholpen

10 jaar oude rolvitrage ging kapot. Wij vroegen of HW ons kon helpen. Zij stuurden een buitendienstmedewerker en kwamen in overleg met de leverancier met een offerte die zo laag was, dat we het nauwelijks konden geloven. Inmiddels zijn de nieuwe rolvitrages opgehangen en geheel naar onze zin. Alle duimen omhoog. Frans van den Heuvel

Prachtig vloerkleed gekocht bij jullie; door jullie inzet keurig geleverd in de door ons gewenste afmeting! Staat prachtig en we zijn er enorm blij mee ... Bedankt! Wat een service!

Gastvrij, aardig, prachtige stoffen en materialen.

Ik ben erg gastvrij geholpen. Ook werd er goed geluisterd naar wat ik wilde qua prijs en er waren voldoende mogelijkheden. Tijdens het opmeten werd er nog advies gegeven over de plooi, waar ik nooit aan had gedacht. Ze hangen prachtig en wat zijn ze mooi! Erg blij mee.

Deskundig,vriendelijk personeel .keurig gewerkt ,alles netjes opgeruimd .

TOP !!

Levering en kwaliteit zijn zeer goed Ook service bij repartie - ophalen en retourlevering zijn zeer goed geregeld

Ik ben zeer tevreden over het advies in de winkel, de snelle service en de keurige montage bij mij thuis van de gordijnen en rails. Het is erg mooi geworden. En dat voor een goede prijs. Ik kom niet voor de eerste keer bij jullie, maar zeker ook niet voor de laatste keer. Ik geef 5 sterren: Uitstekend! Dank en tot de volgende keer,

Snel en kundig

Snelle handeling vanaf het eerste moment. Alles netjes verzorgd.

Vakwerk

Door de positieve verhalen van onze dochter en schoonzoon zijn wij bij jullie terecht gekomen. Wij zijn ook enthousiast over Huis & wonen. Vakwerk!!!

Over HW Huis & Wonen

HW Huis & Wonen is sinds 1980 actief en toonaangevend in de woonbranche. Bij HW Huis & Wonen kun je zowel offline, (showroom) als online (webshops) terecht voor raamdecoratie, vloerkleden, horren en projectstoffering. HW Huis & Wonen staat voor kwaliteit en de scherpste prijzen. www.plissehordeurenwebshop.nl: de webshop voor op maat gemaakte plissé hordeuren van hoogwaardige kwaliteit voor de scherpste prijs. www.rolhorrenwebshop.nl; de webshop voor op maat gemaakte rolhoren. HW Huis & Wonen staat garant voor snelle service. Voor vragen of advies kan je ons bellen op di t/m zat tussen 9:00 en 17:00. Mailen kan ook: info@huis-en-wonen.nl.