Fijne winkel voor gordijnen en horren

Fijne winkel waar je goed geholpen wordt, goed advies krijgt en een ruim assortiment hebt. De prijs-kwaliteitverhouding is goed.

Vakkundig en vriendelijk geholpen.

Vakkundig en vriendelijk geholpen

Perfect advies en goede afhandeling.

Advies gevraagd i.v.m. plaatsing in schuifpui, zowel telefonisch en via e-mail oplossingen ontvangen. Het advies klopt perfect zoals voorgesteld.

Mooi product, handleiding is matig

De hor is mooi gemaakt en perfect op maat. De handleiding is niet eenduidig en moeilijk te lezen. Deze us voor verbetering vatbaar.

Zeer tevreden met de dubbele plisséhor, ziet er prima uit

Prima afhandeling en plaatsing, deskundige monteur.

Uitstekend advies en bekwame montage

Het totaal plaatje is geworden zoals wij het ons hadden gewenst. Bedankt voor de fijne samenwerking.

Prettige service

Goed advies en geleverd en gemonteerd volgens afspraak. Een aanrader!!

Netjes en meedenkend

We zijn erg goed geholpen en blij met het resultaat.

Snelle raadgeving. Sympathiek personeel. Prima materiaal.

goede verzorging bestelling

De plisséhordeur is prima alleen het tape op de bovengeleider liet na zo'n twee weken los en dat is vervelend. Nu moeten we het alsnog met schroeven oplossen..

Service gericht en zeer klantvriendelijk

Bestellen ging top en snel, met de levering ging helaas veel bij ons mis maar wat een hulp en service om het toch goed geregeld te krijgen. Goede service ondanks het vaak moeten langskomen terwijl wij niet heel dichtbij meer wonen. Goed meegedacht in oplossingen en super klantvriendelijk gebleven.

Goede service en kwaliteit

Goed en vriendelijk geholpen in de winkel. Er werd echt met ons meegedacht voor alle kamers in het huis. Goede kwaliteit van de dingen die geleverd zijn. (Jammer van de fout die ze gemaakt hebben wij het maken van de gordijnen, hierdoor wat langer op de gordijnen moeten wachten)

van A tot Z top geregeld

Goed advies, nette werknemers, top resultaat

Goed geholpen,snelle levering

Nette en snelle afhandeling, goede prijs kwaliteit verhouding

Een zeer prettige benadering en snelle opvolging van onze bestelling.

Goede service en prettige werknemers!

Er wordt goed advies gegeven en men komt hun afspraken na.

Wat een service!

Daar werken nu echt mensen met verstand van zaken. Proefde heel goed wat de wens was en zocht direct de perfecte opties daarbij. Erg blij met het resultaat! Ook de service bij het meten en bij de levering, chapeau!

goede horren

goede horren en geleverd wat is besteld ,

Aanbevelenswaardig!

Voor de derde keer naar Huis en Wonen, voorheen de Gordijnspecialist, mijn gordijnen en morren voor (bijna) mijn gehele huis gekocht en wederom reuze blij met dit bedrijf! Maar dat is ook de reden dat je telkens weer terug komt! Prima geholpen in de zaak en alles keurig opgehangen, zonder enig stukje vuil achter te laten! Ik zeg chapeau en raad iedereen aan hier te kopen!

Snelle levering, goed product

Makkelijke website die duidelijk is

goede service en hoop geode aftersale

Ik vind een goed informatie hoe het er voor staat

laagdrempelig, persoonlijk, gastvrij

Mooie overzichtelijke winkel met vriendelijke medewerkers. Goed advies zonder dat je je verplicht voelt iets te kopen.

Mooi product, prettig contact, uitstekende service

Van de zomer een hordeur op maat besteld. Deze werd keurig op tijd geleverd, precies conform de afspraken met een speciale inkeping in het midden. Er werd fijn meegedacht en toen ik achteraf de bijbehorende clips te hebben weggegooid kreeg ik gratis nieuwe toegestuurd. Topservice!

Heel tevreden!

Prima geholpen in de winkel, opmeten heel tevreden over en daarna sneller als gedacht de gordijnen geleverd krijgen. Grote smile als wij zien hoe het geworden is. Kortom heel tevreden.

top product

Netjes op maat geleverd, uitpakken en monteren. Hoe gemakkelijk wil je het hebben. Mooie plissé Hordeur voor een redelijke prijs. Nu pas 2 weken in gebruik dus over de langere termijn heb ik nog geen mening maar voor alsnog prima product en netjes geleverd. Ook op vragen zowel telefonisch als per mail correct geantwoord.

Over HW Huis & Wonen

HW Huis & Wonen is sinds 1980 actief en toonaangevend in de woonbranche. Bij HW Huis & Wonen kun je zowel offline, (showroom) als online (webshops) terecht voor raamdecoratie, buitenzonwering, horren en projectstoffering. HW Huis & Wonen staat voor kwaliteit en de scherpste prijzen. www.plissehordeurenwebshop.nl: de webshop voor op maat gemaakte plissé hordeuren van hoogwaardige kwaliteit voor de scherpste prijs. www.rolhorrenwebshop.nl; de webshop voor op maat gemaakte rolhoren. HW Huis & Wonen staat garant voor snelle service. Voor vragen of advies kan je ons bellen op di t/m zat tussen 9:00 en 17:00. Mailen kan ook: info@huis-en-wonen.nl.