Top, super fijn. Keurig

Leveren oprijd, keurige hulp en meedenken. Hele prettige ervaring

Goeie service bij telefonische inlichtingen. Perfecte kwaliteit!

Slechte Service

Het is een heel verhaal van heen en weer gemail maar het komt er op neer dat ik nog geen goed werkende hordeur heb. Hij was toch ruim 500 euro plus nog 50 euro om hem te laten plaatsen. ik was zelfs bereid 80 euro service kosten te betalen want dan zou hij eerder gemaakt worden want ons hondje was door de hor gelopen daar kunnen hun natuurlijk niks aan doen maar als ik dan vraag of ze hem willen komen maken en ze komen uiteindelijk na veel mailen 2x en hij werkt nog niet zoals het hoort dan heb ik heel veel spijt van mijn dure aankoop. Erg jammer!!

Precies op maat geleverd en binnen 5 minuten uitgepakt en gemonteerd

Precies op maat geleverd en binnen 5 minuten uitgepakt en gemonteerd. Ook met de plakstrips totaal geen schoef in mijn kozijn hoeven plaatsen omdat het precies stra vast zit. Ook mooie en degelijke constructie!

Goede service, goede verkoop

Tijdens verkoop vriendelijk te woord gestaan, snelle installatie. Door inmeetfoutje te korte duette was snel vervangen.

goede communicatie

had gevraagd voor een advies, dat hebben ze netjes verzorgt.

Prima service!

Prima service; vlot geholpen en vriendelijke contacten.

Klantvriendelijk en goede service

Vriendelijk personeel en goede en professionele service

Ze doen wat ze beloven

Wederom een goede samenwerking met Huis en Wonen. Prachtige velours overgordijnen keurig geadviseerd en geproduceerd heel blij met het mooie eind resultaat.

Prima informatie en behandeling.

Correcte informatie over het product, inmeting en installatie.

alles snel en goed gemonteerd!

Fijn dat ik het zelf niet hoef te doen...

Goed geholpen

Goed geholpen. En ik ben goed op de hoogte gehouden. En blij met het resultaat

Geweldige service en mooie producten

Mijn raambekleding is prachtig en vakkundig opgehangen.

Gewoon een bedrijf met tommeloze inzet en service

Alles ging verkeert met onze bestelling, maar de service en inzet van HW was gewoon super, net zolang doorgaan tot het voor elkaar is.

Zeer tevreden!

Zeer tevreden met nieuwe gordijnen!

Hele prettige winkel

Hele vriendelijje ontvangst. Ik werd prettig en vakkundig geholpen. Alles werd vervolgens volgens afspraak geleverd en was prima in orde

Mooi product ,voor een schappelijke prijs.

Vlotte leveringen, en het ziet er goed uit.Hellaas was de onderstrip niet de juiste maar even gebeld en de volgende dag al een nieuwe in huis.

`mooi product, vakkundig gemaakt en correct geleverd

Zie boven

Lekker duidelijk bestellen!

Vriendelijk en profectioneel geholpen een echte aanrader

Goed en vriendelijk geholpen

Goed kwaliteit en klantvriendelijk

We zijn goed geholpen met de keuze voor onze duettes en overgordijnen. Er werd goed mee gedacht; ook de tweede keer toen we terug kwamen omdat we twijfelden. We werd ons niks opgedrongen en de nette offerte was vrijblijvend. Ze kwamen netjes op tijd voor het inmeten en ophangen. Al met al een hele goede ervaring en we zijn heel erg tevreden met het eindresultaat!

Van a tot z alles top geregeld

Vanaf het moment dat wij binnen liepen kregen wij het positieve gevoel van een warm bad. Alles van advies prijs tot montage top geregeld Voor ons 5 dikke sterren

Zeer correct en goed bedrijf...

Het inmeten en het opstellen van de offerte werd gedaan door Peter... Hans zorgde voor de planning en het afstemmen op onze agenda. Levering en plaatsing ook weer verzorgt door Peter.. Zeer correct en keurig geplaatst.. Wat een aanwinst op ons huis en wat belangrijker is. Vergroot ons woonplezier... Peter en Hans, bedankt voor jullie support.. Blij dat ik jullie de opdracht toevertrouwd heb.

Strakke afwerking!

Heel blij met de hor. Perfect passend. Sluit en opent erg eenvoudig.

Over HW Huis & Wonen

HW Huis & Wonen is sinds 1980 actief en toonaangevend in de woonbranche. Bij HW Huis & Wonen kun je zowel offline, (showroom) als online (webshops) terecht voor raamdecoratie, buitenzonwering, horren en projectstoffering. HW Huis & Wonen staat voor kwaliteit en de scherpste prijzen. www.plissehordeurenwebshop.nl: de webshop voor op maat gemaakte plissé hordeuren van hoogwaardige kwaliteit voor de scherpste prijs. www.rolhorrenwebshop.nl; de webshop voor op maat gemaakte rolhoren. HW Huis & Wonen staat garant voor snelle service. Voor vragen of advies kan je ons bellen op di t/m zat tussen 9:00 en 17:00. Mailen kan ook: info@huis-en-wonen.nl.