Levering had vertraging, communicatie mag dan beter

Verder prima kwaliteit spul geleverd. Ondanks de vertraging toch tevreden, zeker ook over de telefonische service

Kwaliteit product voor een goede prijs

Montage van de hordeur ging eenvoudig, levering was wel vertraagd maar dat maakt het product zeker goed. Prijs was ook beter dan andere webshops. Blij met de keuze hier te hebben besteld!

Betrokken en servicegericht

Vakkundig en zeer vriendelijk geholpen

alles naar wens

Voor de 2de keer een plissehordeur op kleur besteld. Even wat onduidelijkehid over de bezorgdatum, verder alles naar wens.

Wegens drukte zelf een paar keer moeten bellen (ongeduldig....) Maar ze waren me niet vergeten. Opmeten.., gelijk de schoentjes uit bij binnenkomst...ik hou er van. Het ophangen precies hetzelfde. Prijs kwaliteit = super!

Super geholpen

Eerste keer iets besteld bij plissehordeurenwebshop.nl: wat mij ondanks het wat langer moeten wachten dan gebruikelijk vanwege de huidige crisis mij prima is bevallen. Na enkele malen telefonisch contact te hebben gezocht van mijn kant ben ik altijd keurig te woord gestaan en is mij duidelijk geworden dat het bij deze webshop prima geregeld is.

Topservice

Na bestelling netjes op hoogte gesteld dat de levering iets langer ging duren ivm covid-19. Plaatsing is echt super netjes gedaan. Heel tevreden!

Flexibele en Professionele vakmannen

In het voortraject hebben we ongeveer 3 keer de offerte aangepast voor alle raambekleding van onze woning. Zelfs het aanleveren van verschillende stoffen voor de gordijnen was geen probleem. Inmeten ging vlot en was Fijn omdat je meteen de laatste details kon bespreken. Bij leveren bleek er iets niet helemaal correct te zijn en werd direct opgelost door het juiste product na te bestellen. Wij kunnen iedereen aanraden om hier je raambekleding te bestellen!

Uitstekende service door vakbekwame mensen

In de winkel uiterst bekwaam geholpen door het personeel. Fijn contact. Wij waren specifiek op zoek naar bepaalde gordijnen en werden efficiënt en snel geholpen waardoor we snel gevonden hadden wat we zochten. Opmeten en ophangen van de gordijnen ging keurig. Kortom hele fijne zaak.

Vriendelijk en vakkundig geholpen

Vriendelijk en vakkundig geholpen

Prima produkt maar beroerde montagehandleiding

Produkt tijdig ontvangen en keurig verpakt, alles ok tot je de handleiding ziet. Een half A4tje met algemeneregeltjes als : bevestig nu de bovengeleider .. Blijkt dat je de bovengeleider tegen een profiel moet schroeven met zelftapschroeven , hier kwam ik achter na veel gepeins en uiteindelijk een youtube instructiefilmpje van de concurrent die een soortgelijke hordeur leveren. Het klopt allemaal wel en ik heb het geluk dat ik vaak klus en hier niet van schrik maar irritant is het wel want het kost je een heleboel tijd en dat is niet nodig. Mijn tip aan jullie is ... zorg voor een goede handleiding en maak een instruktiefilmpje van jullie goede produkten want dat scheelt een hoop tijd en ergernis bij jullie klanten . Groet

Superservice

Uitstekende service en goede kwaliteit.

Uitstekende klantvriendelijke zaak.

Fantastisch dat wij de artikelen die we wilden kopen eerst op zicht mee naar huis mochten nemen. Zeer klantvriendelijk personeel! Prettige sfeer!

Goede service, goede kwaliteit prijs verhouding en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Goede ervaring en zal deze winkel zeker bij andere aanbevelen.

Voor verbetering vatbaar

Het feit dat er vertraging optrad qua levering i.v.m. het Corona virus reken ik HW natuurlijk niet aan. Maar het uiteindelijke proces van aflevering was matig. Ik kreeg pas in het begin van de middag een bericht dat op diezelfde dag rond 17:30 de levering zou plaatsvinden. Ik was op dat moment redelijk ver van huis, maar het lukte toch om rond 17:00 uur thuis te zijn. De bezorger was echter al geweest en had een kaartje achtergelaten met een telefoonnummer. Ik heb dat nummer gebeld en kreeg te horen dat de order op maandag opnieuw bezorgd zou worden. Maandagochtend werd per email gemeld dat de bezorging omstreeks 15:45 zou plaatsvinden. Ben de hele middag thuis gebleven, maar geen bezorger gezien. Toen ik de volgende ochtend belde was het excuus dat het pakket te laat was aangemeld voor herbezorging o.i.d.. Vreemd als er wel een mail gestuurd wordt met een aflevertijd. Uiteindelijk de volgende dag alsnog het product ontvangen. Daarbij nog een tegenvaller, de zogenaamde "bovengeleider" moet vastgeschroefd worden aan de bovenkant van het kozijn. Er waren echter geen voorgeboorde gaten aangebracht voor de schroeven. Alles bij elkaar toch een teleurstellende ervaring.

Zeer positieve ervaring!

Hebben onlangs een dubbele plissé hordeur besteld. Mooi product, eenvoudig te installeren en een goede service!

Goed bedrijf waar goede afspraken mee te maken zijn

Uitstekende service, snelle levering, goed afspraken mee te maken.

Mijn ervaring is zeer goed te noemen

Na de bestelling en de vertraging vanwege het stilleggen vh poductie-proces ( Corona )contacten ze me dat het wat langer ging duren dan normaal en vertelde ze me dat mijn bestelde plissé hor in week 20 zou komen. Dit was ook zo en ben steeds op de hoogte gehouden van de levering. Na levering waarin de hor goed en secuur was ingepakt ben ik gaan installeren en dat was een fluitje van een cent daar waar de hor op de mm perfect op maat was. Ziet er fantastisch uit en nu kunnen de tuindeuren lekker open zonder gezoem binnen. Top

Goed product, communicatie was wat summier

Na de bestelling via de website te hebben geplaatst bleef het even stil. Daarna kwamen er wel E-mails, die kort en bondig, maar wel duidelijk waren. Er werd geen track en tracé gegeven, dus na de melding dat het was verstuurd was het afwachten wanneer het geleverd zou worden. De volgende ochtend kreeg ik een mail dat het die ochtend bezorgd zou worden. Bezorger was er 2 uur eerder dan aangegeven. Het plaatsen van de plissé deur was erg makkelijk. Duidelijk aangegeven en voldoende materiaal meegeleverd. Kwaliteit ziet er goed uit, maar kan nog weinig over zeggen.

Uitstekend product, vriendelijk personeel en een goede service

Uitstekend product, vriendelijk personeel en een goede service

perfect plissé hor

prima service en telefonisch contact was zeer correct

Prima deur

In de winkel uitleg gehad, zeer duidelijk, levertijd iets vertraagd maar dat was van tevoren aangegeven (Corona). Levering was compleet en montagehandleiding duidelijk.

Montage + handleiding zeer slecht

Levering prima. E-mail en voortgang prima. Product zelf lijkt heel degelijk. Onderrail is echter plastic plakstripje. Afwachten of het houdt. Na montage loopt hordeur vrij zwaar. Kinderen krijgen niet hem moeilijk open. Montage handleiding waardeloos. Bijv. "Onderrail en bovenkap bevestigen." Dit betekent dus dat je gaten zelf moet boren in de bovenkap (je moet metaalboortje gaan kopen), er zitten geen schroeven bij. Voor de onderrail moet dorpelstrip verwijderd worden. Daaronder was het niet vlak dus gaat het plakstripje het houden? Schroeven kan niet want dan loopt de onderkant deur er tegenaan. Montage hordeur moet je inklikken in de bevestigingsstrips die je met plakstrip vastmaakt aan kozijn. Dan zou je los moeten klikken en de bevestigingsstrips vastschroeven maar het zit muurvast dus je trekt het met plakstrip van het kozijn af. Met kunst en vliegwerk bevestigd. Bij bevestigen van handvat zitten er geen schroefgaten in! en moet je zelf weer boren maar er is bijna niet door metaal te komen (boortje brak). Dit gaat beter als je het vooraf had gedaan op een stevige ondergrond maar dat had in de handleiding moeten staan. Met fietsen naar Bouwmarkt erbij totaal 5 uur over gedaan.

Na de plisse hordeur, nu ook plisse raamhorren

Mijn ervaring met dit bedrijf en hun producten is heel goed. We hebben al jaren plezier van de hordeur. Nu de raamhorren ook aan de beurt waren direct weer via HW Huis & Wonen gedaan. De kleur van het frame was verkeerd geleverd, dus die komen ze nog ruilen. Maar gedurende de tijd dat de nieuwe komen kunnen we de verkeerde gewoon gebruiken. Super service en hele kwalitatieve producten. Dikke 10!

Zeer goede service

Heb hier een plissehor gekocht. Zeer goed geholpen , en een heel mooi product geleverd. Goede ondersteuning bij het inmeten.

Over HW Huis & Wonen

HW Huis & Wonen is sinds 1980 actief en toonaangevend in de woonbranche. Bij HW Huis & Wonen kun je zowel offline, (showroom) als online (webshops) terecht voor raamdecoratie, buitenzonwering, horren en projectstoffering. HW Huis & Wonen staat voor kwaliteit en de scherpste prijzen. www.plissehordeurenwebshop.nl: de webshop voor op maat gemaakte plissé hordeuren van hoogwaardige kwaliteit voor de scherpste prijs. www.rolhorrenwebshop.nl; de webshop voor op maat gemaakte rolhoren. HW Huis & Wonen staat garant voor snelle service. Voor vragen of advies kan je ons bellen op di t/m zat tussen 9:00 en 17:00. Mailen kan ook: info@huis-en-wonen.nl.