Goed advies en hele aardige installateur.

stipt op tijd met kennis van zaken

zie boven

Fijne hordeur

We hebben een plissehordeur gekocht. Ik heb hem in de winkel opgehaald en werd daar ook snel en netjes te geholpen. De hordeur werd helaas met een beschadigde bovengeleider en zonder bestelde handgreep geleverd. Na een mailtje met HW werd dit snel opgelost. Ook mijn vraag werd vakkundig beantwoord ondanks dat ik, achteraf gezien, dit gewoon zelf had kunnen lezen in de hamdleiding.

Al jaren vaste klant, betrokken medewerkers, mooie producten

Al jaren vaste klant bij Huis & Wonen. Betrokken en vriendelijke medewerkers. Denken goed mee. De monteurs werken netjes in en rondom huis, nemen afval mee en doen zelfs hun schoenen binnen uit ;-) Ook kwalitatief zijn de producten meer dan in orde, weten we uit jarenlange ervaring. We hadden nu een uitdaging met de maatvoering van de horren in onze nieuwe kozijnen, maar Huis & Wonen loste dit keurig op. Wij raden dit bedrijf dan ook van harte aan!

Aanrader

We waren al een tijdje op zoek naar een betaalbare plissé hordeur voor onze nieuwe openslaande deuren. Op www.plissehordeurenwebshop.nl een mooie hordeur gevonden, maten opgenomen, ingevoerd, besteld en binnen twee weken was ie klaar, opgehaald in de mooie showroom in Gorinchem en nog diezelfde dag zonder problemen kunnen monteren. Hier gaan we nog jaren plezier van hebben! HW Huis & Wonen staat inderdaad garant voor snelle service!

Prima bedrijf

We zijn goed en vriendelijk geholpen zowel in de winkel als ook de monteur die rolgordijn installeerde. Alles is goed naar wens. Komen er zeker terug.

Aanrader.

Mooie winkel, Goed advies, heldere offerte, snelle levering en netjes gemonteerd. Ik vertrouw er volledig op dat de service ook goed zal zijn.

Super goede service

Mocht er na oplevering iets niet goed zijn dan zijn ze er de volgende dag en wordt alles gelijk opgelost! De jongens zijn heel aardig en werken netjes!

Als ik bel altijd een vriendelijk woord

Dag beestjes, hallo frisse lucht. En dat dankzij een grote hoge hor.

Bestellen online ging makkelijk, diverse emails over het verloopt van het bestel en productie proces. Mooie hor kwaliteit ziet er goed uit makkelijk te installeren. Mbt de daadwerkelijke levering zou het fijn zijn als je de leverdata meerdere dagen van te voren weet. Ik kreeg nu een dag van de voren te horen dat morgen de hor geleverd zou worden en in de ochtend zelf het tijdstip. Dit zou een verbeterpunt kunnen zijn daar mijn hor op een camping bezorgd ging worden.

Vakkundige mensen die alles perfect hebben uitgevoerd.

Het advies over de raambekleding was uitstekend. De verdere afhandeling is ook prima verlopen. Wij zijn blij met het resultaat.

snele levering

product voldoet aan mijn verwachting

snel en makkelijk

het contact met HW Huis & Wonen was goed, je wordt deskundig geholpen.

Vriendelijk en goed geholpen

Wij zochten een pliséhordeur en vanaf de bezichtiging in de showroom in Gorinchem tot het inmeten en monteren zijn we uitstekend en vriendelijk geholpen.

Wat een fijne mensen!

Ik rij uit amsterdam naar Gorinchem om mijn nieuwe huis te stofferen !

de bestelling tot en met de levering is prima verlopen.

een pliséhordeur besteld en is allemaal keurig verlopen. De hordeur is van goede kwaliteit.

Past perfect in het kozijn

Via de site besteld en zelf gemonteerd wat goed te doen is. Past perfect

Vriendelijk vakkundig geholpen worden voor een goede prijs

Vriendelijk vakkundig geholpen worden voor een goede prijs

GWELDIG

Ik zocht een L profiel voor onze plissehordeur. Via de shop besteld en daarna afgehaald. Super makkelijk, erg goed bestelproces

Super positief, duidelijke uitleg en alles volgens afspraak.

Positief zie boven voor een mooie prijs.

In één woord top!

Goed geholpen,dankjewel Sanne en het resultaat is prachtig! Zeer tevreden.

Perfecte service en de plissehor past

Een plissehordeur besteld, alleen de cassette. Voorheen had ik dezelfde hor, maar na vijf jaar waren de draden versleten en kapot. De rails is aanwezig, om zelf de touwtjes te herstellen is gewoon vakwerk, dat kun je niet zelf. Vandaar alleen de cassette besteld en precies op kleur. Na twee weken opgehaald, zelfs koffie meegekregen voor onderweg ☺️. Thuis de cassette uitgepakt en ingeklikt binnen twee minuten klaar. Daarom perfecte service en vriendelijk geholpen, chapeau!!

Goed advies, prima producten

Wij hebben bij H&W al onze vitrage gekocht, op maat laten maken, rails laten monteren en ophangen. Alles perfect geregeld. Daarnaast hebben wij meerdere raam- en deurhorren op maat laten maken en laten plaatsen. Perfect geplaatst, zeer vriendelijk en alle verpakking keurig opgeruimd en meegenomen.

Top-bedrijf !

Supervriendelijke klantenservice en ook de jongens van de service / montage ! Voor vragen altijd snel en goed contact en keurige uitleg. Denken met je mee en de prijs / kwaliteit is ook top ! Zou iedereen aanbevelen !

Duidelijke website en snel geleverd.

Plisséhordeur op maat besteld. Snel geleverd. Afmetingen kloppen precies, zoals doorgegeven. Eenvoudige montage.

Bedrijfsgegevens

Einsteinstraat 13

4207 HW Gorinchem

085-2735875

[email protected]

Over HW Huis & Wonen

HW Huis & Wonen is sinds 1980 actief en toonaangevend in de woonbranche. Bij HW Huis & Wonen kun je zowel offline, (showroom) als online (webshops) terecht voor raamdecoratie, vloerkleden, horren en projectstoffering. HW Huis & Wonen staat voor kwaliteit en de scherpste prijzen. www.plissehordeurenwebshop.nl: de webshop voor op maat gemaakte plissé hordeuren van hoogwaardige kwaliteit voor de scherpste prijs. www.rolhorrenwebshop.nl; de webshop voor op maat gemaakte rolhoren. HW Huis & Wonen staat garant voor snelle service. Voor vragen of advies kan je ons bellen op di t/m zat tussen 9:00 en 17:00. Mailen kan ook: [email protected].

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.