Goed advies, vriendelijke verkoopster

Er werd goed geluisterd naar onze wensen. Daarna vertelde ze al de mogelijkheden. Er werd echt met ons meegedacht. Goed advies.

Top kwaliteit snel en meedenkend

Fijne manier van communiceren en meedenken. Goede en mooie kwaliteit.Snelle levering en montage.

Vooral goed geholpen.

Mooie winkel, veel keus, heel goed geholpen, alles goed geregeld met opmeten en plaatsen. Enige jammere was, dat ik vrij genomen had met het plaatsen omdat nog niet alles binnen was. Maar daarna gelukkig heel snel nieuwe afspraak kunnen maken. Ik ben zeer tevreden.

Professioneel en persoonlijk

Erg vriendelijke mensen die goed advies geven en hulp bieden bij het maken van de juiste keuze.

Een mooie winkel met kundige en vriendelijke vakmensen

Al veel gekocht en altijd tevreden over aflevering en installatie

Fijn bedrijf, zeker aan te raden.

Wij zijn goed geadviseerd in de winkel. Levertijd was zoals gezegd. Er waren 2 foutjes maar dit is super goed opgelost. Producten zijn prachtig.

Geleverd conform afspraak

Mooie winkel, prettige mensen, duidelijke communicatie en ze doen wat ze beloven.

Klantenservice topper

Hoewel het enige voeten in de aarde had alvorens ik kreeg wat ik besteld had kan ik niet anders dan Huis & Wonen van harte aanbevelen. De plissehordeuren en inzethorren die ik besteld heb zijn zonder meer van degelijke kwaliteit. Over hoe men omgaat met problemen/afwijkingen kan ik enkel bijzonder complimenteus zijn. Geen moeite lijkt teveel zonder dat men, en ik heb dat vaker bij andere partijen mee moeten maken, meteen begint te zeuren over extra kosten. Communicatie verloopt ook vlot en er wordt gedacht in oplossingen, niet in problemen.

Zeer tevreden, zijn vriendelijk en werken netjes.

Zeer tevreden, zal jullie zeker aanbevelen, bij andere mensen.

Prima service en prijs/kwaliteit

Goed geholpen en blij met de nieuwe inbetween gordijnen. Snel geleverd en fijne communicatie.

Zeer tevreden!

Inmiddels hebben we hier de raambekleding en horren voor ons huis besteld en ik kan niet anders zeggen dat de service echt super is. In de winkel, maar ook daarna. Alles wordt ingemeten en je hebt er geen omkijken naar. Is er iets niet helemaal goed, dan wordt het opgelost. Top service!

Zeer servicegericht

Ik ben zeer tevreden over de dienstverlening van HW Huis & Wonen!

positieve ervaring

gehele aankoop en uitlever proces naar wens verlopen. Goede communicatie en professionele uitvoering op locatie. Fijne club!

prima gelopen

Goed bedrijf. Ze komen hun afspraken na en geven goed advies.

Goede en snelle service.

Vriendelijke medewerkers die met je meedenken.

Service hoog in het vaandel!!

Het was niet echt een aankoop. Maar van onze plissé hordeur begon het gaas te scheuren op de vouwen. Omdat het net iets meer dan 1 jaar oud was en de fabriek niet wenste mee te werken heeft HW alles geregeld en op zich genomen. Een service die je nog maar zelden mee maakt bij een webwinkel maar die bij HW hoog in het vaandel staat. Klasse!! En nogmaals dank.

Heel erg goed.

Zowel de uitleg , de service en ook heel belangrijk de na service . Mijn hartelijke dank hiervoor .

Product en montage TOP!!

Goede communicatie, klantvriendelijke en deskundige monteur. De plissédeuren functioneren goed en zien er degelijk uit. Ik ben er erg blij mee.

Fijne website en winkel met aandacht voor de klant.

Bestellen via website ging eenvoudig. Netjes op de hoogte gehouden van voortgang. Bij afhalen heel prettig te woord gestaan. Product ziet er goed uit en was makkelijk te monteren.

Supersnelle en goede service, zelfs 2,5 jaar na aankoop.

Onze systeem van ons plisségordijn werkte niet meer. Na een belletje is dit snel en kosteloos verholpen. Dat is pas service!

Goeie service

Komen hun afspraken na. En zijn sterk in hun communicatie.

Hele mooie duogordijnen gekocht tegen een zeer goede prijs en de service was heel erg goed

Fijn geholpen in de winkel ook met het plaatsen van de materialen prima.

Het personeel is klantvriendelijk. Wij hadden een paar lamellen die krom waren. Ze hebben netjes nieuwe besteld bij de fabrikant en zijn ze komen vervangen. De rem van 1 van de houten jaloezieën werkte niet goed. Dit is ook netjes opgelost. De jaloezieën zijn verder van hoogwaardige kwaliteit en zien er mooi uit.

vriendelijk en deskundig

fijn geholpen

Over HW Huis & Wonen

HW Huis & Wonen is sinds 1980 actief en toonaangevend in de woonbranche. Bij HW Huis & Wonen kun je zowel offline, (showroom) als online (webshops) terecht voor raamdecoratie, vloerkleden, horren en projectstoffering. HW Huis & Wonen staat voor kwaliteit en de scherpste prijzen. www.plissehordeurenwebshop.nl: de webshop voor op maat gemaakte plissé hordeuren van hoogwaardige kwaliteit voor de scherpste prijs. www.rolhorrenwebshop.nl; de webshop voor op maat gemaakte rolhoren. HW Huis & Wonen staat garant voor snelle service. Voor vragen of advies kan je ons bellen op di t/m zat tussen 9:00 en 17:00. Mailen kan ook: info@huis-en-wonen.nl.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.