Als je hier niet slaagt, slaag je nergens

Een zeer ruime voorraad zodat je daadwerkelijk een goede keus kan maken. Wij zijn zeer prettig geholpen vanaf binnenkomst tot en met het inladen in de auto van ons nieuwe vloerkleed. Bovendien blij verrast dat we voorraadkorting en afhaalkorting ontvingen! Zelfs de rekening konden we thuis gewoon overmaken. Niets geen gedoe met daglimiet van je bankpas. Met een goed gevoel, kopje koffie in de maag en vloerkleed in de auto vertrokken we weer richting huis. Met veel plezier een uur heen en een uur terug gereden.

Behulpzaam

Hele aardige mensen Denken goed mee En een goede service

Snel en netjes verzorgd

Offertes waren er snel met een goede prijs. Opmeten was ook snel afgesproken. Materiaal was leverbaar, dus plaatsen was ook heel snel gebeurd. Alles was keurig verzorgd. We zijn blij met het resultaat. Communicatie was ook prima in orde.

Uitstekende service na 8 jaar.

Netjes te woord gestaan. Door normale gebruiksslijtage was er na 8 jaar een nieuwe draadgeleidertje nodig in de duette van de deur. Na het mailen van de foto’s werd er netjes een prijsopgave gemaakt en konden deze reserve onderdeeltjes snel geleverd worden en kunnen we weer jaren vooruit. De investering toen voor het op maat laten maken van de 6 schuine onder 18 graden gemaakte ramen met verduisterende ‘Duettes’ inclusief een uitzetraam en een deur bevallen nog steeds erg goed.

Bij binnenkomst wordt je warm ontvangen. Degene die ons heeft geholpen gaf duidelijk advies en wij kregen kleurstaaltjes mee om Eem keuze te kunnen maken. Dezelfde middag zijn de maten opgemeten en ook gelijk de kleurkeuze hebben wij doorgegeven. De bestelling is gedaan en binnen de verwachte tijd is het geplaatst. Keurige vriendelijke mannen!

Bedankt voor dit mooie compliment! Heel veel plezier met de duettes.

Gehele traject verliep uitermate soepel

Bestelling via de site was erg eenvoudig, de bevestiging en factuur snel en correct. Goede afstemming over bezorgmoment.

Uitstekend geregeld

Goed advies, goede service en uitstekende afhandeling.

Zeer snelle levering, echter geen bevestigingsmail van bestelling gehad. Daardoor weet je niet of de order aangekomen is. Twijfelde daardoor even aan echtheid van de site. Gelukkig geheel onterecht. Kreeg wel 2 dagen na aflevering een mail met de factuur vd bestelling.

Mooie zaak en goed advies gekregen!

Vriendelijk personeel die ook de tijd nemen voor je. Mooi kleed en gordijnen gekocht, heel blij mee!

Leuk te horen dat de gordijnen en het kleed zo mooi uitgevallen zijn. Bedankt voor je mooie review.

super service

De gordijnen vond ik achteraf niet helemaal mooi hangen. Nog de zelfde dag is de ophanging geheel naar mijn zin veranderd. Dat is nog eens service!

Prima geïnformeerd en snelle levering!

Wij hebben een vloerkleed gekocht. Nu het er ligt is het echt genieten. Zeer scherpe prijs en een zeer snelle en correcte levering.

Veel keus, goed geholpen en prima prijs

We hebben hier een nieuw vloerkleed gekocht. Het proces van uitzoeken, meekrijgen van stalen om e.e.a. thuis te zien, is uitstekend geregeld. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Vloerkleed kon opgehaald worden, wat extra korting opleverde (dat is altijd leuk) Los hiervan ook nog gordijnen besteld. Daar is het nog op wachten (wordt vervolgd) Tot nu toe zeer tevreden over deze winkel.

Een hele fijne winkel

Wij zijn heel erg tevreden, je wordt er echt behandeld als klant omdat ze alle tijd voor je hebben. De service is goed en iedereen is erg vriendelijk. Een echte aanrader om daar te winkelen.

Vriendelijke ontvangst !Zeer behulpzaam !

Super geholpen!

Mooie winkel veel keuze en mogelijkheden.

Inloopmat geleverd en netjes ingesneden. Aardige mensen en vlot gewerkt, aanrader!

Fantastisch!

Eerst super geholpen in de winkel. Zelfs stalen besteld zodat ik het thuis kon bekijken, opsturen geen probleem. Zeer nauwkeurig ingemeten en daarna geweldig opgehangen. Iedereen is zeer vriendelijk en attent. Komen hun afspraken na en bij twijfel bellen ze nogmaals. Volgende keer zien zE ons weer!

1 belletje en afspraak snel gemaakt. Keurige monteurs die goed werk leveren.

Heel fijn bedrijf!

Deze week zijn mijn gordijnen opgehangen en wat zijn ze prachtig! Ik ben ook heel fijn geholpen in de winkel. Dus heel blij mee!!

Super blij mee

Ook met dat er zo goed meegedacht wordt. Top!

Prima service,

Telefoontje als product binnen is. Helpen zelfs met product in auto sjouwen.

Veel mooie keuze raambekleding. Professioneel en vriendelijk advies. Goede en goed gecommuniceerde service. Een aanrader!

Prima en fijne zaak!

Goed geholpen en keurig technisch personeel dat de gordijnen e.d. ophangt.

Deskundig advies en een goede prijs/kwaliteit combi

Gewoon keurig en netjes. Vanaf het opmeten tot monteren prima.

Over HW Huis & Wonen

HW Huis & Wonen is sinds 1980 actief en toonaangevend in de woonbranche. Bij HW Huis & Wonen kun je zowel offline, (showroom) als online (webshops) terecht voor raamdecoratie, vloerkleden, horren en projectstoffering. HW Huis & Wonen staat voor kwaliteit en de scherpste prijzen. www.plissehordeurenwebshop.nl: de webshop voor op maat gemaakte plissé hordeuren van hoogwaardige kwaliteit voor de scherpste prijs. www.rolhorrenwebshop.nl; de webshop voor op maat gemaakte rolhoren. HW Huis & Wonen staat garant voor snelle service. Voor vragen of advies kan je ons bellen op di t/m zat tussen 9:00 en 17:00. Mailen kan ook: info@huis-en-wonen.nl.