geweldig

zal altijd anderen aanbevelen. dengbroersma@hotmail.com

Wij hebben nu 3 of 4 keer zaken met ze gedaan en altijd tot volle tevredenheid

Ruime keus goede voorlichting leuke en zeer vakbekwame installateurs

Goed advies met juiste en Correcte afhandeling

Goed advies gekregen over de diverse raamdecoraties. Keurig vervolg traject voor de planning en afwerking.

Goede communicatie, maar product

Duidelijke communicatie omtrent verwachte levertijd. Na levering bleek het product Pliseehordeur voor schuifpui van zeer goede kwaliteit te zijn met duidelijke plaatsing instructie.

Na eerder zeer positief te zijn geweest nu zwaar teleurgesteld

Na een eerdere aankoop waarover ik bijzonder enthousiast was besloten om een 2e hordeur aan te schaffen. Deze keer moest ik echter gebruik maken van de optie om "op de dag" profielen bij te bestellen. Na de meetinstructie opgevolgd te hebben ontvingen wij de hordeur weer keurig op de afgesproken tijd maar na installatie volgde de teleurstelling. De hordeur was te laag waardoor er zwarte delen van de montage profielen zichtbaar bleven (bijzonder lelijk op een witte omlijsting) en daarnaast bleek het U-Profiel aan de bovenzijde ruim onder het kozijn uit te komen. Daarvoor had ik geen dure "op de dag" profielen bij besteld. Nadat de klantenservice in eerste instantie nog mee wilde denken en de indruk wekte tot een oplossing te willen komen bleek dit achteraf niet het geval. Vooral de benadering dat ik toch zelf de fout heb gemaakt pleit niet echt in het voordeel van deze webshop. Knap hoe snel men de positieve ervaring om kan buigen in een negatieve. Voor ons nooit meer Huis & Wonen

Goede prijs/kwaliteit, jammer van de ontbrekende tape

Een dubbele plissé hordeur gekocht. Prima spul. Jammer alleen dat dubbelzijdig tape voor bovengeleider apart bij gekocht moet worden en dat terwijl er geen schroefgaatjes in zitten. Dan heb je geen keus. Onhandig en gelet op het aankoopbedrag een beetje kruideniersmentaliteit.

Vakmanschap en vriendelijkheid

Altijd vakkundig en vriendelijk geholpen, zowel in de winkel als bij de uitvoering thuis.

Bedankt John voor deze mooie beoordeling

Keurige nette jongens snel en netjes werk geleverd .Zeer tevreden.

Perfect passende producten en fantastische service en betrokkenheid

Voor onze nieuwe woning hadden wij horen nodig voor onze twee dubbele openslaande deuren en tevens 6 inzethorren voor de duw/kiep ramen. In onze speurtocht naar een passend product tegen een nette prijs kwamen wij bij HW Huis & Wonen terecht waar wij goed zijn geadviseerd en geholpen door Peter. Er waren wat punten waardoor het net even afweek van de standaard oplossing, maar absoluut geen probleem en een perfect passend product voor onze situatie geleverd. Ook de service achteraf was fantastisch toen ik wat vragen telefonisch had over de montage en tevens vlotte opvolging toen er een onderdeeltje niet compleet was. Reviews geven doe ik niet vaak, maar dit bedrijf verdient een compliment en ik zou hier zeker opnieuw naar toe gaan of mijn aanbeveling geven aan anderen.

Heel erg bedankt voor je mooie woorden en voor het mooie cijfer. Hier worden we blij van. Fijn te lezen alles goed verlopen is. Nu genieten van een insectloos huis.

Snel antwoord via email

Vraag gesteld over de pakketbreedte van de horren waarna ik snel kon bestellen.

Vriendelijk geholpen

Ik ben goed geholpen

Goed , netjes en super geregeld.

Woh! Wat een geweldige plisédeur

Onze oude plisé hordeur moest vervangen worden. De nieuwe deur werd redelijk snel geleverd. Goed op maat. Prachtige kwaliteit en precies de kleur die we wilde! Goede beschrijving voor montage. Binnen een half uur geplaatst. Ten opzichte van de oude hordeur is deze deur veel beter! Een pluim voor dit bedrijf!

van advies, offerte tot en met montage keurig uitgevoerd

zeer tevreden met onze aankoop en de montage ervan, nette monteurs en prettig contact

Erg tevreden + goede service

We zijn uiteindelijk erg tevreden met de ritsscreen die we hebben gekocht!

Goed en leuk geholpen

Mooie gordijnen en een rolgordijn uitgezocht, leuk geholpen. Goed advies gekregen omtrent bevestigen en ophangen. Fijne ervaring gehad!

Goede service en persoonlijk advies.

We zijn steeds goed en uitgebreid geholpen. Zowel de complete raamdecoratie als alle insectenhorren voor onze nieuwe woning bij deze partij aangeschaft.

Prima ervaring

Mooi product, uitstekende dienstverlening en heldere communicatie.

gemaakte afspraken voor opmeten, levering en montage zijn goed nagekomen.De geplaatste horizontale lamellen zien er erg degelijk en fraai uit.

Mooie plissé voor dat geld, goede uitleg en bezorging.

Goed op weg geholpen online

Ik kon de instructies goed volgen om een op maat gemaakte hor deur te bestellen. Die is vervolgens netjes afgeleverd.

Prima service mooie hordeur

Wij zijn prima geholpen met onze hordeur. Ik wilde een “vreemde” combinatie van op de dag en in de dag. Had zelf al een profiel uitgekozen, maar voor de zekerheid maar even gebeld. Zij kwamen toen met de oplossing om een in de dag bovengeleider te nemen. Het rechter profiel, wat op het kozijn moest komen werd er gratis bij geleverd. Montage thuis was binnen een half uur gefixt. Uitstekende service en bedankt Hans.

Wat goed dat u gebeld heeft, want we denken graag met iedereen mee om een mooie passende oplossing te vinden voor elke pui of deur. Bedankt voor het mooie cijfer en de beoordeling. Geniet van een mooie nazomer!

Goede site,duidelijk,levering uitstekend, Alles naar wens.knap werk!

Wat een mooi compliment! Bedankt voor de mooie beoordeling en het mooie cijfer.

Een goed product

Het product is zoals omschreven. Het is een goede hor die in de juiste kleur en maat is geleverd. Niks op aan te merken. Het enige minpuntje is dat het moment van leveren erg laat was aangegeven. Namelijk 1 uur en 3 kwartier van tevoren. Gelukkig was ik thuis, maar ik kan me indenken dat dit problemen kan geven.

Uitstekendd

Vorig jaar bijna overal al bij Huis &Wonen horren op maat besteld. 1 raam had ik nog niet gedaan, wilde ik toch eigenlijk wel . Kwaliteit is echt uitstekend . Ik dacht dat het lastig zou zijn in trappengat. Monteur kwam snel en het was geen enkel probleem. Het hor werd ook vrij snel geleverd en netjes geplaatst. Top dus ! Per mail krijg je snel antwoord en aan telefoon zijn ze ook erg vriendelijk. Prijs is in vergelijking met anderen speciaalzaken veel voordeliger.

Bedankt voor je beoordeling! Wat een mooie complimenten. Fijn te lezen dat alles naar je zin is. Geniet van je mooie producten.

Over HW Huis & Wonen

HW Huis & Wonen is sinds 1980 actief en toonaangevend in de woonbranche. Bij HW Huis & Wonen kun je zowel offline, (showroom) als online (webshops) terecht voor raamdecoratie, buitenzonwering, horren en projectstoffering. HW Huis & Wonen staat voor kwaliteit en de scherpste prijzen. www.plissehordeurenwebshop.nl: de webshop voor op maat gemaakte plissé hordeuren van hoogwaardige kwaliteit voor de scherpste prijs. www.rolhorrenwebshop.nl; de webshop voor op maat gemaakte rolhoren. HW Huis & Wonen staat garant voor snelle service. Voor vragen of advies kan je ons bellen op di t/m zat tussen 9:00 en 17:00. Mailen kan ook: info@huis-en-wonen.nl.