uitstekend

ik ben heel erg tevreden. klantvriendelijk. zeer behulpzaam.

prachtige hordeur

Prachtige hordeur, montage instructies kunnen wel een stuk beter

Rolhordeur prima op maat

Rolhordeuren voor dubbel naar binnen slaande deuren perfect op maat geleverd.

Zeer Goed!!

Goede er snelle reactie per mail. Nette en vakkundige monteur!

Top servise

Ze geven een juiste oplossing bij een probleem Verder netjes gewerkt en fijn personeel

Doen wat ze beloven

Goede kwaliteit, voordelig geprijsd.

prima tevreden over de levering

Zeer tevreden over de offertes en plaatsing van gordeinen

Van a tot z zeer tevreden!

Heel blij met het eindresultaat, top service en lekker vlot.

Service is prima!!! Levertijd had iets korter gemogen maar verder een fijn bedrijf met fijne mensen.

Fijn bedrijf.

snel levering plus goed klantenservice

op maat plissedeurhor besteld uitstekend kwaliteit snel geleverd bleek de bovenprofiel iets te lang te zijn gebeld met klantenservice snel opgelost door een nieuwe te sturen die wel past zeer tevreden

Goede kwaliteit en scherp geprijsd

Diverse sites afgezocht naar een goede hor, voor niet de spreekwoordelijke hoofdprijs. Uitgekomen bij deze webshop. Techniek is vergelijkbaar, of wellicht identiek, aan het bekende Japanse merk. Kwaliteit is goed (aluminium). Alles op maat gemaakt, past perfect.

Professioneel bedrijf

Goed advies, prettige omgang, uitvoering perfect

Snelle levering op maat

Snelle levering en op maat gemaakt in de kleur die ik wil. Leverancier belde omdat ik niet thuis was en hij heeft het netjes achter het huis geplaatst zoals gevraagd. Super

Alles netjes ingemeten en ook de levering/montage was weer snel en vakkundig geregeld. Blij met de nieuwe jaloezie en hordeur. Tot de volgende keer!

Vriendelijk ,keurig en goede prijs

Al jaren klant alles kan en is mogelijk , lukt het niet is er altijd een oplossing. Erg klantvriendelijk en vakbekwaam personeel.

Wat een prettig bedrijf!!

Snelle reactie en goede service!!

Snel en correct

Plissehor met bijzondere afmetingen besteld, geen pro bleem, snelle levering.

Vriendelijk en deskundig

Het gordijn was nog onderweg toen de andere raamdecoratie al gemonteerd was. Er is netjes op gewacht en het gordijn is daarna keurig nog gemonteerd. Wij gaan de rest van de raamdecoratie zeker bij H&W Huis&Wonen bestellen

Zeer positieve ervaring

Rails en vitrage keurig opgehangen en alles (indien nodig) keurig opgeruimd.

Prettige winkel

Goed advies en snelle levering

Prima product voor een nette prijs

Bestelling verliep eenvoudig en eigenlijk wijst het zich vanzelf. De productie en levering gingen snel en tijdens het wachten wordt je keurig op de hoogte gehouden door middel van updates per email. De rolhor is fantastische kwaliteit en het gratis op maat zagen van de profielen is echt een topservice die de montage vergemakkelijken. Het monteren van de rolhor is super makkelijk en voor een beetje handig persoon in 10 minuten te doen. Houd een schoefboormachine met schroefbit en een metaalboortje van 1-1,5mm bij de hand. Wij hebben gekozen voor een rolhor met de optie van een handvat om het geheel eenvoudig open en dicht te kunnen schuiven. Voor de twee handvatten betaal je een kleine toeslag. Echter zijn de handvatten van hopeloze kwaliteit type "Aliexpress". Het bevestigingsplaatje en handgreepje komen telkens los. Eigenlijk zijn ze het product onwaardig. Tip: koop een simpele handgreep bij de bouwmarkt.

Tevreden met product en levering

2 plissehordeuren besteld. Gebruiks/montage instructie daags voor aflevering ontvangen. Verbeterpunten: * Mogelijkheid om, nadat 1 product is besteld, je de keuze krijgt om ‘verder te winkelen’ of ‘ doorgaan naar betalen’. * Via ‘track en tracé’ de aflevering kunnen volgen, zodat je weet wanneer je thuis moet zijn om de bestelling in ontvangst te nemen.

Vlotte levering na de bestelling, eenvoudige montage.

Duidelijke informatie op de website. Goede uitleg over opnemen van de afmetingen en snelle correcte levering. De hordeur is goed verpakt en er is een duidelijke handleiding bij. Na de snelle en eenvoudige montage werkt de hordeur prima.

Keurig geholpen en netjes opgehangen

Fijne service, mooie gordijnen die naar mijn zin hangen, super dat ik betaalafspraak kon maken! De jongens die de gordijnen kwamen monteren en ophangen waren ook keurige gasten.

Wat fijn te lezen dat alles naar de zin hangt, daar doen we het voor ;-) Heel veel plezier van de gordijnen en heel erg bedankt voor je beoordeling.

Over HW Huis & Wonen

HW Huis & Wonen is sinds 1980 actief en toonaangevend in de woonbranche. Bij HW Huis & Wonen kun je zowel offline, (showroom) als online (webshops) terecht voor raamdecoratie, vloerkleden, horren en projectstoffering. HW Huis & Wonen staat voor kwaliteit en de scherpste prijzen. www.plissehordeurenwebshop.nl: de webshop voor op maat gemaakte plissé hordeuren van hoogwaardige kwaliteit voor de scherpste prijs. www.rolhorrenwebshop.nl; de webshop voor op maat gemaakte rolhoren. HW Huis & Wonen staat garant voor snelle service. Voor vragen of advies kan je ons bellen op di t/m zat tussen 9:00 en 17:00. Mailen kan ook: info@huis-en-wonen.nl.