Mijn ervaring met HW Huis & Wonen is uitstekend.

Door mijn meetfout paste de geleverde horredeur niet. Met goed overleg kon ik de foute deur inleveren en een nieuwe horredeur met de juiste maten werd mij geleverd. Dit alles werd op een snelle en zeer vriendelijke manier geregeld. Een bedrijf waar vriendelijkheid, correctheid en service nog hoog in het vaandel staat.

Raamdecoratie mooi en werkend, alleen wat lang moeten wachten

De tijd tussen bestellen en compleet gereed wel wat aan de lange kant met ruim een half jaar. Alles is wel zeer netjes gemonteerd, zelfs heel goed rekening houdend met kleur materialen reeds aanwezig in huis, mooi erbij passend. Ook zo veel mogelijk plaatsing uit direct zicht. Montage zeker niet afgeraffeld. Ook al moeten ze er een keer voor terugkomen. Houden ook rekening mee met de tijden die je zelf beschikbaar hebt :-) Eindelijk bescherming tegen de zon (de kou kan ik in de winter pas beoordelen) en inkijk vanaf de straat en omringende huizen/bewoners. Gekozen voor automatisering. Zeker wat duurder. Wel veel meer gemak. Even wat programmeren, maar dan gaat vervolgens het grootste deel elke dag vanzelf zonder omkijken.

Voor Prijs/kwaliteit mooi afgewerkte Plisséhordeur

Dubbele Plisséhordeur op de dag. Fijne montage, alles paste netjes zoals besteld en is mooi afgewerkt. Tip: Door het makkelijker en duidelijker te maken is het toevoegen van een stap voor stap montageinstructie, met bijbehorende renvooi welke schroeven waar horen (maatvoering) geen overbodige luxe. Nu is er een tekening bijgeleverd waarvan de informatie die er op vermeld staat niet van toepassing is voor de montage (je hebt hier eigenlijk niets aan, en moet het zelf uitzoeken). Maar al met al mag het resultaat er wezen en is het een deur die gezien mag worden.

Heel veel keuze, goede service.

Vriendelijk personeel. Denken met je mee de juiste keuze te maken. Staaltjes mag je mee naar huis nemen om te zien wat het mooiste staat (uiteraard wel terug brengen). Zodra de keuze is gemaakt en prijsindicatie je aanspreekt kunnen komen ze het opmeten. Maken nette offerte, bij akkoord vrij snelle levering/montage. De monteurs doen hun werk erg netjes.

Top service!

Zeer vriendelijk en bekwaam personeel, goed advies en werken zeer netjes. Een echte aanrader!!

Doen, wat ze beloven!

Vanaf aanvraag offerte tot levering top in orde, uitstekende kwaliteit. Service uitmuntend bij kleine backorder voor andere plissé hordeur.

Leuk en goed geholpen.

Onze klein dochter van 7 jaar wilde graag gordijntjes in haar bedstee hebben. Een jonge man heeft ons leuk geholpen.

Snelle en goede levering. Het monteren werd zeer netjes gedaan, Top!

Snelle en goede levering. Het monteren werd zeer netjes gedaan, Top!

Top producten en een super service!

Wij zijn enorm blij met onze mooie nieuwe jaloezieën van Huis & Wonen! Super service en professionele installatie. Absolute aanrader!

Top Product

Hordeuren besteld goede feedback en product zoals omschreven.

Prima service!!

Prima service en kwaliteit!

Vakbekwame mensen

Goede service en meedenken met de klant

Goede service: ik voelde me als klant niet opgejaagd, op alle vragen kreeg ik een antwoord en kon mijn tijd nemen voor evt. overdenken/ aanpassen. Meedenken: er werd goed geluisterd naar en meegedacht met mijn behoeften.

Mijn ervaring met HW Huis & Wonen is goed.

Je wordt vriendelijk te woord gestaan. Problemen worden efficiënt opgelost. Het product, in ons geval een plissé hordeur ziet er goed en degelijk uit. De monteurs die hem plaatsten werken netjes. Wij zijn er blij mee.

Goede service en goede kwaliteit!

Zeer tevreden met het aankoop van onze nieuwe gordijnen. Top service en zeer vriendelijke monteurs

Van niets naar iets moois

Ben binnekomen lopen in de winkel met mijn hoofd vol ideeën en plannen. Zocht voor een raampartij van 4.5 meter hoog een gordijn. In alle rust geholpen met volledige aandacht. Er werd no nonsens met meegedacht en feedback gegeven. Resultaat is dat ik nu met volle tevredenheid kijk naar me gordijnen, horren, en andere raam bekleding. Het in meten en het ophangen ging als vanzelf. Nogmaals bedankt.

prima service, snel handelen, goede afwerking.

Goede uitleg en kwaliteit

Goed geholpen en alles is netjes afgewerkt

Top en professionele zorg

Goede kwaliteit spullen en professionele medewerkers

Helemaal top, aanrader !!

Van A tot Z alles goed geregeld en je wordt tussendoor heel goed op de hoogte gehouden over je product. Het product zelf is ook van perfecte kwaliteit. Helemaal blij mee :-)

van begin tot eind top geregeld!

- winkelbezoek: zeer klantvriendelijk en kundig - offerte: duidelijk; geen bijzonderheden - levering en installatie: twee goede leuke krachten die netjes en goed zijn in hun werk

Perfecte hordeur, netjes geplaatst.

Vriendelijke man, de hordeur is naar mijn zin, netjes geplaatst en uitstekende randjes mooi afgewerkt.

wel na de afgesproken tijd, maar vakkundig bevestigd

de mannen van huis en wonen liepen enigzins uit qua werk elders, maar er was hier wel over gebeld, eenmaal aangekomen werd de schuifhor vakkundig bevestigd en hebben we er inmiddels al veel plezier van gehad. Zijn er erg blij mee.

Goede begeleiding bij de aankoop en perfecte montage en reparatie.

Deskundigheid bij aankoop en uitstekende vriendelijke montage. Zeer klantvriendelijk.

Over HW Huis & Wonen

HW Huis & Wonen is sinds 1980 actief en toonaangevend in de woonbranche. Bij HW Huis & Wonen kun je zowel offline, (showroom) als online (webshops) terecht voor raamdecoratie, vloerkleden, horren en projectstoffering. HW Huis & Wonen staat voor kwaliteit en de scherpste prijzen. www.plissehordeurenwebshop.nl: de webshop voor op maat gemaakte plissé hordeuren van hoogwaardige kwaliteit voor de scherpste prijs. www.rolhorrenwebshop.nl; de webshop voor op maat gemaakte rolhoren. HW Huis & Wonen staat garant voor snelle service. Voor vragen of advies kan je ons bellen op di t/m zat tussen 9:00 en 17:00. Mailen kan ook: info@huis-en-wonen.nl.