top levering

snelle levering en zeer netjes verpakt , kunnen veel bedrijven wat van leren .

Plissehordeur gekocht, vakkundig advies, goede kwaliteit Kortom een fijn bedrijf.

Goede communicatie

Goed op de hoogte gehouden over het verloop van de levering en goed advies tijdens het zelf plaatsen van de horren.

Mooie plissé hordeur, precies op maat gemaakt, heel blij mee

Op maat bestelde plissé schuif deur - maten kloppen precies - eenvoudige montage - open en dicht schuiven gaat gemakkelijk, soepel - echt blij mee

Ik vond het erg fijn, goede service

Ze kwamen netjes binnen en werken netjes. Ze maken alles schoon en laten het ook schoon achter. Ik ben er helemaal blij mee. Top werk

Prima product

makkelijk bestellen en snelle levering

Geweldige service

Een fijn bedrijf met vriendelijke medewerkers en ze verlenen een top service!

Telefonisch contact was goed met duidelijke uitleg

Plisse hordeur gekocht, is een mooi hor. Enige nadeel naar mijn mening is dat de handleiding een beetje onduidelijk is

Geweldig.

Geweldige service en personeel zeer vriendelijk,ik raad dan ook iedereen aan in mijn omgeving om naar jullie toe te gaan.

Zeer servicegericht!

Geweldig bedrijf, denken met je mee en ik kreeg zelfs op zondag nog een mail met een vraag over de zending. In een woord geweldig en de hordeur past uitstekend en ziet er mooi uit!

Goed advies, goed gemaakt, goed geleverd

In verband met schuine onderdorpel advies gevraagd. Snel en duidelijk uitleg gekregen en na inmeten de plissehordeur besteld. Deze werd goed verpakt netjes afgeleverd. Het pakket was compleet en goed zelf te monteren.

Duidelijke meetinstructies en goed geleverd product.

Vooral montage in het kozijn van de openslaande deuren was een appeltje eitje, alleen met tape gemonteerd en zit prima! Mooi product voor een scherpe prijs!

Goede service.

Snelle communicatie en goed mee denken voor oplossingen. Materialen zijn van goede kwaliteit.

Zo hoort het!

Plissé hordeur besteld. Goede duidelijke communicatie over levertijd. Op tijd geleverd. Precies volgens opgaaf gemaakt. Voldoet helemaal aan de verwachting!. Top

Het hor past perfect en op tijd geleverd.

Altijd behulpzaam, en bij problemen wordt het netjes opgelost Kom zeker weer bij jullie terug

Makkelijk uit te rekenen op de site. Snel reactie op vragen. Niet al te lange levertijd. Goede kwaliteit en eenvoudig te installeren.

Goed op maat gemaakt en makkelijk te installeren

Klantenservice was goed bereikbaar. Ben zeer tevreden over de adviezen die op basis van mijn vragen werden gegeven. De plisse hordeur heb ik ook vrij simpel zelf kunnen installeren. Verder is alles prima afgehandeld.

Hor besteld voor mijn schuifpui makkelijk te bestellen snel geleverd vriendelijke mensen.

Erg goede service!

We hadden online een hor besteld met wat vreemde afmeting. Werden direct daarna al gebeld met een tip om dat praktischer op te lossen. Zonder extra kosten! Ook erg vriendelijke medewerkers!

Heel blij met het mooie eindproduct

Wij waren al een tijd opzoek naar de optie om alleen een nieuwe cassette te bestellen voor onze plissé hordeur. Het leek nergens een optie te zijn. Totdat wij Via Google op deze webshop uitkwamen. Enigzins spannend , maar toch na zorgvuldig meten een bestelling geplaatst. Vandaag ontvangen. Het is een prachtige hordeur! Eenvoudig inklikken en klaar. Past perfect!! Echt heel erg blij mee! En we gaan ervan uit dat we hier weer lang plezier van mogen hebben, maar in de toekomst zullen wij zeker weer bestellen. Heel blij dat dit zo kan. En alles is keurig en snel geregeld. En ook een compliment voor de keurige, voorzichtige bezorger! Al met al dus een echte aanrader deze winkel/site!

Geweldig geholpen

Via een collega ben ik bij jullie terecht gekomen voor de aanschaf van een dubbele plissé hordeur en moet zeggen wat een geweldige service en super behulpzaam bij het uitzoeken van in-between vitrage hier kunnen meerdere bedrijven een voorbeeld aan nemen.

Alles prima verlopen

Alles prima verlopen. Het instaleren was een fluitje van een cent

Prima service. Mooi winkel

Goede ervaring, snel geleverde en goede communicatie

Hor netjes geleverd, alleen ipv schuine geleider een rechte geleider gekregen. Gebeld en dezelfde dag nog een schuine geleider thuis gebracht. Dat is nog eens service!

Einsteinstraat 13

4207 HW Gorinchem

Over HW Huis & Wonen

HW Huis & Wonen is sinds 1980 actief en toonaangevend in de woonbranche. Bij HW Huis & Wonen kun je zowel offline, (showroom) als online (webshops) terecht voor raamdecoratie, vloerkleden, horren en projectstoffering. HW Huis & Wonen staat voor kwaliteit en de scherpste prijzen. www.plissehordeurenwebshop.nl: de webshop voor op maat gemaakte plissé hordeuren van hoogwaardige kwaliteit voor de scherpste prijs. www.rolhorrenwebshop.nl; de webshop voor op maat gemaakte rolhoren. HW Huis & Wonen staat garant voor snelle service. Voor vragen of advies kan je ons bellen op di t/m zat tussen 9:00 en 17:00. Mailen kan ook: [email protected].