Duidelijke en snelle service

We zijn in de winkel heel goed geholpen en mochten gelijk stalen meenemen. Een inmeetafspraak kon heel snel gepland worden en werden de duettes al heel snel geleverd. Nadat we ze een paar weken in gebruik hebben genomen, bleven ze niet meer zo goed hangen en hebben we gebeld. Dat is heel snel en goed opgelost. We zijn ontzettend blij met de duettes in al onze slaapkamers. Goede prijs- en kwaliteitverhouding.

in 1 woord:Voortreffelijk

Kreeg de tip van onze buren, dat dit een prima leverancier was Snel en gemakkelijk geholpen. Ook stipt op tijd afgeleverd. Knap gedaan. HW Huis & Wonen maakt het ook waar. Top!

Snelle en goede service

Goede uitleg en snelle reactie via mail. Kwaliteit is goed.

prima service

Hele goede service.

perfect geregeld

zoals altijd zijn de raamhorren weer perfect gemonteerd

Goede service + prijs kwaliteit

Horren besteld in specifieke maten. Ze kwamen het keurig op locatie opmeten en de installatie was zo gepiept. Behulpzame monteurs die het goed hebben uitgelegd.

Ervaren en top mensen.

Geweldig geholpen vriendelijke personeel.

zeer tevreden

In kader van AVG hebben we onze naam onder de persoonsgegevens afgekort met J. R.

Zeer tevreden met onze plisee hordeur en montage

Snelle reactie op per mail gestelde vragen; hulpvaardig, servicegericht

Snelle service, zeer vriendelijke monteurs, zeer tevreder

Mijn ervaring is erg goed. De mannen werken snel en netjes en denken mee met de klant.

Goede service en vriendelijke medewerkets

Zeer vriendelijk ontvangen in de showroom. Onder het genot van een kop koffie hebben wij een goed advies gekregen over de mogelijkheden. Bekwaam en vriendelijk personeel met een uitstekende service en een goede prijs-kwaliteitsverhouding.

Snelle en duidelijke service! Gaan netjes te werk.

Zeer tevreden.

Het team maakt alle verwachtingen waar

Een vertrouwd adres met goed en vriendelijk personeel (zowel binnen- als buitendienst).

Afspraak is afspraak, uitstekende service.

Snelle levering, uitstekende montage, goed assortiment en alles tegen een goede prijs.

Zeer goede ervaring

Goed en behulpzaam personeel met verstand van zaken en snelle afhandeling . Personeel werkt netjes en precies ziet er perfect uit.

snel en vakkundig

Vriendelijke werknemers!

Super mooie snelle levering.

Goede kwaliteit prijs verhouding en super fijne service.

Veel keuze en deskundig personeel

Hier voor de tweede keer gordijnen uitgezocht. Veel keuze en prettig deskundig personeel. Daarna wordt thuis opgemeten en weer daarna worden de gordijnen ook deskundig inclusief rail opgehangen. Afspraken worden nagekomen en de communicatie verloopt soepel. Misschien niet de goedkoopste maar wel een hele fijne zaak om gordijnen uit te zoeken en te bestellen.

We zijn prettig,deskundig en snel geholpen.

Niets op aan te merken.

Mooie stoffen

Inbetweens gekocht stof is prachtig maar ze zijn te kort. Zijn begin februari opgehangen. Ze zijn opnieuw gestreken maar nog steeds te kort. Wacht nog op beoordeling/service van Huis en Wonen... heeft voor hen geen prioriteit. Voor ons wel is niet fijn als mensen je nieuwe woning komen bezoeken en allemaal zeggen dat je gordijnen te kort zijn. Eerdere ervaring was uitstekend. Mannen van de buitendienst zijn erg vriendelijk en behulpzaam, daarom beveel ik ze aan.

Nu voor de 2e keer een bestelling geplaatst incl. montage. Net als dr vorige keer verliep de communicatie vlekkenloos en is alles naar wens geplaatst.

Goed geholpen en snelle levering

Vakkundig personeel wat goed met je mee denkt. Het plaatsen / hangen van de gordijnen/duettes en rolhordeur zeer netjes gedaan. Top dus.

Super service en kwaliteit.een Topbedrijf.👍

Kwaliteit,service,meedenken en oplossen. Super service.In één woord een topbedrijf👍

Super goede voorbereiding en uiteindelijk gied geholpen

We kregen een “soort”verhuis/reclame pakket door de bus, omdat we ons huis op funda te koop hadden. ik kon dit wel waarderen. Ik zag ze het dooor de bus doen en we wonen in een dorpje achteraf en daarom.. Uiteindelijk toch bij huis en wonen binnengestapt, terwijl we dachten daar veel duurder uit te zijn, maar niet dus! En de service en alle contacten waren correct en super geregeld. Kortom héél tevreden over alles!

Over HW Huis & Wonen

HW Huis & Wonen is sinds 1980 actief en toonaangevend in de woonbranche. Bij HW Huis & Wonen kun je zowel offline, (showroom) als online (webshops) terecht voor raamdecoratie, buitenzonwering, horren en projectstoffering. HW Huis & Wonen staat voor kwaliteit en de scherpste prijzen. www.plissehordeurenwebshop.nl: de webshop voor op maat gemaakte plissé hordeuren van hoogwaardige kwaliteit voor de scherpste prijs. www.rolhorrenwebshop.nl; de webshop voor op maat gemaakte rolhoren. HW Huis & Wonen staat garant voor snelle service. Voor vragen of advies kan je ons bellen op di t/m zat tussen 9:00 en 17:00. Mailen kan ook: info@huis-en-wonen.nl.