Mooie horren geplaatst en goede communicatie. Ook snelle levering.

Zeer vriendelijk personeel en zeer goede materialen en service!!!

Zeer vriendelijk personeel en zeer goede materialen en service!!!

Heel tevreden

Jullie zijn hier niet voor de eerste keer: aardige , vriendelijke mannen, en alles ziet er super uit als ze vertrekken! Ook de hond is blij als ze komen. Ik maak reclame voor jullie!

TOP service

Fijn geholpen met persoonlijk advies, keurig geleverd en goede kwaliteit, zeer tevreden!

geweldig

heel vriendelijk geholpen ben super tevreden en blij met onze aankoop zeker een aanrader

Levering conform afspraak en prima product

Twee maatwerk plissé hordeuren besteld. Vooraf snel antwoord op een vraag gekregen. Levering volgens afspraak en zorgvuldig uitgevoerd. Product bevalt prima.

Het plisséhor was sneller klaar dan verwacht, bij het ophalen stond er erg vriendelijk personeel achter de balie. Ik kreeg zelfs koffie aangeboden. Thuis aangekomen snel het hor gemonteerd, dit ging erg makkelijk. Goede kwaliteit, dus helemaal top!

Al jaren trouwe klant, dat zegt wel wat

Het begin als de gordijnspecialist, ervaren werknemers, en de montage was altijd perfect. Gordijnen gekocht, op.laten hangen, alles keurig en professioneel geregeld, later duettes, zonnewering en luxaflexen t is misschien iets duurder als bv de hema,gamma, maar de kwaliteit en service zijn daar erg goed wat voor ons heel fijn is om te weten

Gewoon een goed product en netjes ingepakt en snel geleverd

We zijn super blij met onze raamdecoratie en horren. Heel vriendelijk geholpen in de showroom goed advies en deskundig opgemeten. De montage verliep ook heel soepel, je kunt merken dat de monteurs echt op elkaar ingespeeld zijn. Nu op zoek naar een mooi vloerkleed en daar hebben we in de showroom ook al wat voor op het oog. Dat gaat ook vast goed komen.

Mensen die weten wat ze moeten doen en bijzonder vriendelijk zijn

Duidelijk en behulpzaam

Vriendelijke goede service, leveren kwaliteit

Heel vriendelijk en deskundig geholpen.

- Zeer vriendelijk ontvangen - Er wordt goed meegedacht en geadviseerd - De medewerkers die kwamen inmeten en monteren waren vriendelijk en netjes - Snelle service

Zeer kundig geholpen

Zeer te vreden en goed geholpen. Opmerking:Bij maatvoering in de dag ging ik er vanuit dat de speling door u mee genomen zou worden. Van mijn kant miscommunicatie.

Keurig netjes komen afspraken na.

Super meedenkende firma

Snelle service. Klant gericht.

Hordeur, raamhorren, jaloezieën, alles is vlot en vakkundig geregeld!

Snelle levering, vakkundige montage, vriendelijk en zeer goede service!

Perfect geleverd

We hebben alles volgens afspraak ontvangen. De hordeur is precies zoals we bedoelden.

Prima service, vriendelijk, klantgericht, snelle levering en montage.

Huis & Wonen heeft net dat extra wat je als klant wilt. Een vriendelijke benadering, oog voor de wensen, goed advies. Daarnaast goede afspraken, snelle levering en een uitstekende monteur die alles doet voor het beste en mooiste resultaat. Mijn complimenten.

Communicatief, denken in oplossingen niet aan alleen verkopen.

Team dat kwam opmeten, heeft ook een probleempje opgelost. Bekwame vaklui.

PRIMA AFSPRAKEN NAGEKOMEN

zie boven/

werk was heel goed

de werkman leverde goed werk af het was netjes

Hordeur op maat besteld, deze is snel geleverd en gemonteerd door een aardige monteur.

Mooi systeem

Mooi systeem, Makkelijk te monteren. Aandachtspuntje het frame sluit niet heel mooi en strak aan in de hoeken (op maat geleverd)

prima bedrijf !!

Goed advies, bestelling op tijd geleverd en een zeer goede service !!

Over HW Huis & Wonen

HW Huis & Wonen is sinds 1980 actief en toonaangevend in de woonbranche. Bij HW Huis & Wonen kun je zowel offline, (showroom) als online (webshops) terecht voor raamdecoratie, vloerkleden, horren en projectstoffering. HW Huis & Wonen staat voor kwaliteit en de scherpste prijzen. www.plissehordeurenwebshop.nl: de webshop voor op maat gemaakte plissé hordeuren van hoogwaardige kwaliteit voor de scherpste prijs. www.rolhorrenwebshop.nl; de webshop voor op maat gemaakte rolhoren. HW Huis & Wonen staat garant voor snelle service. Voor vragen of advies kan je ons bellen op di t/m zat tussen 9:00 en 17:00. Mailen kan ook: [email protected].