Super positief, duidelijke uitleg en alles volgens afspraak.

Positief zie boven voor een mooie prijs.

In één woord top!

Goed geholpen,dankjewel Sanne en het resultaat is prachtig! Zeer tevreden.

Perfecte service en de plissehor past

Een plissehordeur besteld, alleen de cassette. Voorheen had ik dezelfde hor, maar na vijf jaar waren de draden versleten en kapot. De rails is aanwezig, om zelf de touwtjes te herstellen is gewoon vakwerk, dat kun je niet zelf. Vandaar alleen de cassette besteld en precies op kleur. Na twee weken opgehaald, zelfs koffie meegekregen voor onderweg ☺️. Thuis de cassette uitgepakt en ingeklikt binnen twee minuten klaar. Daarom perfecte service en vriendelijk geholpen, chapeau!!

Goed advies, prima producten

Wij hebben bij H&W al onze vitrage gekocht, op maat laten maken, rails laten monteren en ophangen. Alles perfect geregeld. Daarnaast hebben wij meerdere raam- en deurhorren op maat laten maken en laten plaatsen. Perfect geplaatst, zeer vriendelijk en alle verpakking keurig opgeruimd en meegenomen.

Top-bedrijf !

Supervriendelijke klantenservice en ook de jongens van de service / montage ! Voor vragen altijd snel en goed contact en keurige uitleg. Denken met je mee en de prijs / kwaliteit is ook top ! Zou iedereen aanbevelen !

Duidelijke website en snel geleverd.

Plisséhordeur op maat besteld. Snel geleverd. Afmetingen kloppen precies, zoals doorgegeven. Eenvoudige montage.

Functineel, handig, gewoonweg knap

Een top ervaring. De hor voldoet volledig aan mijn verwachtingen. Mooi afgewerkt product, geen extra opstap of hindernis (rolstoelgebruiker)! Kleur keuze was een meevaller en zeker de gemakkelijke plaatsing. Vriendelijke contacten met de firma, een stipte en correcte levering. Fijne ervaring, werkelijk aan te raden. Laat de vliegen, muggen, bijen... maar rustig buiten in de tuin genieten!

TOP!! Ook voor service en onderhoud.

Er was een kleine reparatie nodig. Dat was snel geregeld tegen een schappelijke prijs.

6 mei 2 handgreepjes besteld, nog steeds niks binnen.

6 mei 2 handgrepen voor de plissehordeur besteld, zouden de volgende dag binnenkomen maar nu inmiddels al 12 mei nog steeds niks gehad. Helaas moet ik zeggen dat ik dit slechte service vind.

Kwaliteit materiaal en een nette montage!

Snel & correct

Snel geleverd, goede prijs-/kwaliteit verhouding en alle afspraken nagekomen.

Leuke vriendelijke jongen met humor

En de prijs viel me ook mee. Direct per telefoon betaald. Top. Maar had al goede ervaringen hoor.. gr. Mevr de reuver

prima attente service en levering

plissehordeur besteld. Nog even een e-mail met foto van de oude cassette gestuurd waarop direct correct werd gereageerd. binnen 2 weken bericht dat de bestelling klaar was en zou worden verzonden Klein minpuntje: dinsdag morgen e-mail bestelling klaar voor verzending. U krijgt telefoontje of e-mail wanneer we verzenden. s'middags stond de bezorger voor de deur (zonder een telefoontje of e-mail) Product was stevig verpakt; paste perfect en ziet er prima uit. Aanrader!

Alles zoals je zou willen

Op de website was alles duidelijk. De levering was de eerste keer niet gelukt maar na een telefoontje was het goed geregeld. De installatie was heel eenvoudig en de kwaliteit is erg goed

Snelle service bij probleem. Keurig en snel Opgelost door vriendelijke en capabele monteur. Zeeeeer tevreden!!

Soepele verwerking en goede service

Gewoon hier bestellen zonder problemen !

Van offerte tot ophalen prima geregeld. Snelle reactie op vragen en alles vriendelijk en behulpzaam.

Uitstekend!

Het enige bedrijf dat niet alleen binnen bezorgt maar de kleden ook nog keurig neerlegt en de verpakking meeneemt, echt top! de de Munk kleden zijn prachtig!

Snelle levering, keurige updates en prachtig resulaat wat binnen 30 min startklaar is

Fantastische service en goede producten

We hebben alleen maar goede ervaringen! Dank voor de super service!

Eerder binnen dan verwacht

Vriendelijke, klantgerichte verkopers

Vloerkleed was op voorraad. Wilden ze komen tonen, om te zien of we de afmeting voldoende groot vonden. Kortom: goede service en niet moeilijk doen. TOP!

Top bedrijf

Goede service en na telefonisch contact de juiste informatie en levering

Prima service, kwaliteits materialen

Sinds jaren kopen wij gordijnen etc. bij deze zaak. Gewoon kwaliteit materialen, goede service bij aankoop en daarna. Voor onze eventuele volgende woning en door ons aan te kopen woning in buitenland gaan wij gewoon weer hier onze raamdecoratie etc. kopen.

Vanaf advisering tot en met levering en aanbrengen verliep alles probleemloos

Wij hebben ons in alle zaken mbt stoffering voor ons nieuwe huis door H&W laten adviseren. In het verleden ook al door H&W geholpen, en waren ook toen al zeer tevreden over hun service, persoonlijke benadering en prijsstelling. Daar hebben zij ons ook deze keer weer uitstekend geholpen! Uitgebreide collectie, concurrerende prijsstelling, goede communicatie en tenslotte punctuele levering, alsmede aanbrengen en installeren door een vakkundig team! Het was ook deze keer weer een feest met H&W te mogen samenwerken!

Bedrijfsgegevens

Einsteinstraat 13

4207 HW Gorinchem

085-2735875

[email protected]

Over HW Huis & Wonen

HW Huis & Wonen is sinds 1980 actief en toonaangevend in de woonbranche. Bij HW Huis & Wonen kun je zowel offline, (showroom) als online (webshops) terecht voor raamdecoratie, vloerkleden, horren en projectstoffering. HW Huis & Wonen staat voor kwaliteit en de scherpste prijzen. www.plissehordeurenwebshop.nl: de webshop voor op maat gemaakte plissé hordeuren van hoogwaardige kwaliteit voor de scherpste prijs. www.rolhorrenwebshop.nl; de webshop voor op maat gemaakte rolhoren. HW Huis & Wonen staat garant voor snelle service. Voor vragen of advies kan je ons bellen op di t/m zat tussen 9:00 en 17:00. Mailen kan ook: [email protected].

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.