alls volgens afspraak

Al jaren ervaring goed personeel er word geluisterd naar de klant en alles vrijblijvend dikke10

Super service en prettige winkel

Zo zij. We het niet meer gewend!

Het komt altijd goed bij Huis en Wonen, kan soms lang duren, maar het komt goed

zie hierboven

snel bereikbaar en afspraken na komen

Ik dacht een onderdeel te missen, maar na via mail dit doorgegeven te hebben kreeg na 1 dag een reactie dat dat onderdeel voor het type hordeur die ik besteld had niet echt nodig was, maar als ik het toch wilde hebben het alsnog opgestuurd zou worden. Prima en snelle service dus

prijs kwaliteit volledig in verhouding

Erg goed advies en zeer vriendelijk geholpen. Service prima Snelle levering Vakkundige montage

Hele goede service

Heel erg goed!

Erg goede service

In de winkel geholpen door Lenie. Denkt goed mee en weet precies wat je wil. De monteurs waren ook super netjes. Ik raad deze winkel zeker aan.

Goede kwaliteit, maar resultaat zag er anders uit dan verwacht

Vriendelijk personeel. Goede kwaliteit van stoffen. Snelle en professionele manier van bevestigen/ophangen van de gordijnen. Wat tegenviel was het eindresultaat. Ik was op zoek naar effen vouwgordijnen met een 'rustig' patroon, omdat de gordijnen hangen in een kleine woonkamer. Hierin wilde ik goed geadviseerd worden en kwam daarom naar HW. Toen de gordijnen hingen zag het er anders uit dan verwacht. Met daglicht is er een druk patroon te zien. Als het donker is, zijn ze prachtig.

Fijne ervaring van bestelling tot levering

Fijn dat je hier plissehordeuren op maat kan bestellen voor een schappelijke prijs. Het bestellen was eenvoudig en je kan het aanpassen zoals je wilt. De levering verliep ook soepen. De maatvoering was correct en installatie ging makkelijk. Bedankt!

Vakkundig, vriendelijk en meedenkend

Prettig geholpen en geadviseerd in de showroom. Duidelijke afspraken over levering. Bij levering vriendelijke medewerkers en alles netjes achtergelaten

Superfijn

Wat fijn dat er nog mensen zijn die niet alleen willen verkopen maar ook oog hebben voor degene die voor hun staat, in mijn geval mijn zus met een licht verstandelijke beperking.

Gewoon goed !

Geweldige service .

Goede service en professionele voorlichting en service.

Top !!

Mooie producten , goed advies , aardig personeel ( monteurs) en perfecte service!! Een dikke 10

Mooie collectie, vriendelijk personeel

Mooi gemaakt, netjes afgeleverd

Prima geholpen in winkel met keuze bepalen. Kundig en vriendelijke vakmensen voor opmeten en ophangen rails en gordijnen!

Bestelling was klein in waarde maar werd vlot en keurig afgehandeld.

Het bestelde werd vlot afgehandeld en opgestuurd. Informatieverdtrekking over het verloop was keurig verzorgd en aflevering was eveneens o.k.

Goede service, komen de afspraken goed na !

Fijn en goed advies

Kwam voor het eerst bij HW Huis en Wonen voor een karpet. Vanaf het moment dat ik de winkel in Gorinchem binnenkwam had ik een goed gevoel. Direct kwam een adviseuse en stelde directe vragen wat ik zocht voor welke inrichting etc etc. Samen zijn wij de karpetten die in de winkel voorradig waren en de stalen gaan bekijken en heb een staal mee naar huis genomen. Die beviel zo goed dat ik deze direct heb besteld. Ook bij de bestelling en aflevering niets dan lof. Duidelijke afspraken en goede service.

Super service in de winkel en goede communicatie.

Fijne ontvangst in de winkel, heel beleefd.

Zeer vriendelijk en professioneel advies

Al in de winkel word je heel erg goed en vakkundig geholpen. Ook de medewerkers die de gordijnen op komen hangen zijn heel erg vriendelijk en kundig. Ook al waren de gordijnen wat later binnen dan afgesproken wordt hier open en eerlijk over gecommuniceerd. Wij zijn erg tevreden en zouden Huis en Wonen bij iedereen aanbevelen!

Prachtige winkel met veel keus. Men heeft er alle tijd voor je. Erg klantvriendelijk en fijne service. Kwaliteit gordijnen zijn zeer goed en worden in eigen atelier gemaakt. Wij hebben hier al meerdere keren besteld in de loop der jaren en zijn dan ook erg tevreden.

Prachtig kleed geleverd en als service plotseling aan huis gebracht

Veel keus fijne mensen en zeer goed advies

Stof uitgezocht en ben daarbij zeer goed geholpen deskundige mensen en super vriendelijk

Over HW Huis & Wonen

HW Huis & Wonen is sinds 1980 actief en toonaangevend in de woonbranche. Bij HW Huis & Wonen kun je zowel offline, (showroom) als online (webshops) terecht voor raamdecoratie, vloerkleden, horren en projectstoffering. HW Huis & Wonen staat voor kwaliteit en de scherpste prijzen. www.plissehordeurenwebshop.nl: de webshop voor op maat gemaakte plissé hordeuren van hoogwaardige kwaliteit voor de scherpste prijs. www.rolhorrenwebshop.nl; de webshop voor op maat gemaakte rolhoren. HW Huis & Wonen staat garant voor snelle service. Voor vragen of advies kan je ons bellen op di t/m zat tussen 9:00 en 17:00. Mailen kan ook: info@huis-en-wonen.nl.