Goede service netjes ge werkt

Professioneel en vakkundig bedrijf

Ruime keuze, juiste prijs voor een goed product. Nette en vriendelijke monteur die vakkundig werk levert. Zeer zeker aan te bevelen

Mooie plissé hordeur! Prima op maat en fijn thuis bezorgd!

Via de webshop kon ik de deur geheel naar wens bestellen. Zo kwam hij ook keurig thuis bij ons aan. Uitpakken, ophanginstructie volgen en even later gebruiken. Fijn!

Mooi product!

Ik bestelde een plissé hordeur op maat, met het verzoek om even te bellen vóór verzending ivm afleveradres. De deur is gewoon verstuurd zónder overleg, terwijl het ook nog in grote letters op de doos geschreven stond. Verpakking was uitstekend, en de deur is geleverd zoals besteld. Wel een paar opmerkingen. De meegestuurde instructie mag duidelijker. Zo is niet vermeld dat je in de bovenbalk zelf gaatjes moet boren. Ook de montage van de (nogal simpele) handgreepjes is niet helder. Ook hiervoor moet je gaatjes boren. Ten slotte is het monteren van de vier zwarte montageplaatjes niet makkelijk: de bedoeling is om ze eerst op hun plaats te krijgen door ze met de deur op de zijbalk van het kozijn te drukken. Daarna trek je de deur er weer af, en blijven de plaatjes door de kleeflaag zitten, waarna je ze kunt vastschroeven. Helaas blijven ze niet zitten met de kleeflaag... montage is dan ook lastiger dan beschreven. Maar nu alles erop zit hebben we een heel mooie plissédeur!

prachtig product, het geld meer dan waard.

Montage instructie weinig gedetailleerd. Was even puzzelen voor mij, ook omdat ik op de dag plaatsing had besteld, maar eindresultaat is prima.

Klant vriendelijk

Ik kan nog geen goed oordeel geven .Daar ik mijn plissé hordeuren nog niet terug hebt gekregen

We zijn ontzettend goed geholpen en de service was uitmuntend.

Uitstekende kwaliteit

Makkelijk te monteren en zeer mooie plisse hordeur

Goede kwaliteit en perfecte communicatie

Plissehordeur op maat besteld. Past perfect. Kwaliteit is goed en de communicatie gaat vlot en vriendelijk. Gemakkelijk zelf te plaatsen.

Mooi Product!!

Goede service en mooi en goed product. En je wordt netjes te woord gestaan.

Onze complimenten naar de jonge mannen. Zo netjes en beleefd. Vooral schoenen uit. Alles opgeruimd. Meedenkend. Vol lof. Dank jullie wel.

Goed product en goede communicatie

De plissé hordeur was makkelijk te installeren en werkt goed. Bij het openen en sluiten moet ik de laatste 20 cm wat meer moeite doen, maar dat komt waarschijnlijk omdat het zo'n grote hordeur is (290cm hoog en 190cm breed). Het enige minpunt is het plastic handvat: het is niet zo stevig. Een alu handvat zou beter zijn om de hordeur te openen en sluiten. Ook jammer dat de schroeven voor het handvat niet zelfborend zijn. De handleiding zou ook wat uitgebreider kunnen. "Let op de touwtjes bij het installeren van de handvaten": OK maar waar op letten? Wat mag wel en wat niet? Al bij al wel een goede hor, en één van de weinigen die deze grootte kan leveren, voor een goede prijs.

Professioneel, effectief en slagvaardig

Klantvriendelijk

Zeer vriendelijk en meedenkend geholpen

Perfecte service!

Snelle en perfecte service! Geen klachten of minpunten!

Erg goed

Ik had een rolhordeur besteld en na 2 weken nadat de deur al geleverd was,kreeg ik een mail dat ze er achter waren gekomen dat de deur niet de juiste maat had en dat deze kon worden omgewisseld bij een bedrijf bij mij in de buurt. Ik heb daar de oude deur achtergelaten met helaas ook nog wat toebehoren erbij. Later bleek dat ik deze nodig had bij de nieuwe deur. Na een telefoontje is keurig binnen 2 dagen de toebehoren toegestuurd.

Wat een geweldige mooie winkel met zult Fijn personeel goed geholpen Prima service

Niet geheel naar wens

Na een mail te hebben gekregen onze bestelling te kunnen oogalen staan we op genoemde datum in de winkel maar helaas voor niets. Bestelling is toch niet binnen. Oke, een nieuwe afspraak gemaakt en vrij genomen. Wachten tot het wordt bezorgd om 14.00 uur. Dan om 14.30 toch maar even bellen waar het blijft. Volgens de juffrouw aan de telefoon kan het elk moment worden bezorgd. Dus toch maar wachten. Om 15.30 eeb telefoon gehad dat het toch maar niet bibnen is. Weer een nieuwe afspraak gemaakt. Dan verwacht .je toch op zijn minst een bos bloemen erbij. Helaas. Het werdt nog net niet naar binnen gegooid. Jammer.... is toch een hoop geld. Voor ons toch maar niet meer.....

Echt familiebedrijf waar de klant koning is :-)

Staan altijd voor je klaar. Fijn bedrijf en super leuke mensen. Zeker een aanrader!

Top bedrijf

Mijn ervaringen met HW Hui & Wonen zijn al jaren TOP. Eerlijke prijzen, goede voorlichting ze denken ook mee en zijn er altijd. Ook de after sales is top.

Mooie site

Mooie duidelijke site! Mijn bestelling was netjes op tijd en met de duidelijke handleiding was de montage klus zo gedaan. Tijdens het bestellen werd ik tussentijds op de hoogte gehouden.

Keurig geleverd en gemonteerd

“Ouderwetse” service!

Een vol seizoen na montage van het nieuwe doek op ons knikarmscherm bleek het scherm niet meer volledig op te rollen in de cassette. Binnen 2 weken was een montageteam in onze buurt en stelde de elektrische afslag van de motor opnieuw in. Bij navraag na een aantal weken bleek dit gratis te zijn; service! Zelfs na meer dan een jaar. Alles liep keurig volgens afspraak; planning, terugbellen, aankondiging tijdstip bezoek en steeds vriendelijk. Een bedrijf om als klant te koesteren. Dat vonden we trouwens ook al bij de aankoop en montage van het doek en gelijktijdig toentertijd onze nieuwe dubbele pliséhor.

topper

Precies zoals omschreven en verwacht !

Te lang wachten

De wachttijd komt niet overeen met de beweringen op de site

Over HW Huis & Wonen

HW Huis & Wonen is sinds 1980 actief en toonaangevend in de woonbranche. Bij HW Huis & Wonen kun je zowel offline, (showroom) als online (webshops) terecht voor raamdecoratie, vloerkleden, horren en projectstoffering. HW Huis & Wonen staat voor kwaliteit en de scherpste prijzen. www.plissehordeurenwebshop.nl: de webshop voor op maat gemaakte plissé hordeuren van hoogwaardige kwaliteit voor de scherpste prijs. www.rolhorrenwebshop.nl; de webshop voor op maat gemaakte rolhoren. HW Huis & Wonen staat garant voor snelle service. Voor vragen of advies kan je ons bellen op di t/m zat tussen 9:00 en 17:00. Mailen kan ook: info@huis-en-wonen.nl.