Prima service mooie hordeur

Wij zijn prima geholpen met onze hordeur. Ik wilde een “vreemde” combinatie van op de dag en in de dag. Had zelf al een profiel uitgekozen, maar voor de zekerheid maar even gebeld. Zij kwamen toen met de oplossing om een in de dag bovengeleider te nemen. Het rechter profiel, wat op het kozijn moest komen werd er gratis bij geleverd. Montage thuis was binnen een half uur gefixt. Uitstekende service en bedankt Hans.

Goede site,duidelijk,levering uitstekend, Alles naar wens.knap werk!

Een goed product

Het product is zoals omschreven. Het is een goede hor die in de juiste kleur en maat is geleverd. Niks op aan te merken. Het enige minpuntje is dat het moment van leveren erg laat was aangegeven. Namelijk 1 uur en 3 kwartier van tevoren. Gelukkig was ik thuis, maar ik kan me indenken dat dit problemen kan geven.

Uitstekendd

Vorig jaar bijna overal al bij Huis &Wonen horren op maat besteld. 1 raam had ik nog niet gedaan, wilde ik toch eigenlijk wel . Kwaliteit is echt uitstekend . Ik dacht dat het lastig zou zijn in trappengat. Monteur kwam snel en het was geen enkel probleem. Het hor werd ook vrij snel geleverd en netjes geplaatst. Top dus ! Per mail krijg je snel antwoord en aan telefoon zijn ze ook erg vriendelijk. Prijs is in vergelijking met anderen speciaalzaken veel voordeliger.

Goede service!

Goede kwaliteit en er werd snel contact opgenomen over de levering. Plaatsen van luxaflex werd netjes gedaan! En ook erg tevreden van mijn horren!

Goede survis

Top; alles keurig geregeld en gemonteerd

Klantvriendelijk, meedenkend & vakmanschap

Goede kwaliteit, snel geleverd. Past perfect.

Volgens afspraak goed aan de prijs

Goed de prijs kwaliteit verhouding Kwamen afspraken omtrent levering goed na

Goede kwaliteit en goede service.

Dubbele plissé hordeuren besteld. Alles is snel en netjes verpakt geleverd. De deuren passen perfect en zien er degelijk en mooi uit. Ook het monteren ging erg gemakkelijk. Bij levering bleken de er 2 handgrepen te missen. Na melding hiervan zijn deze dezelfde dag nog nagestuurd. Kortom, een zeer tevreden klant.

Duidelijke bestelsite, goede communicatie over voortgang productie, goede kwaliteit

De bestelling van de plisséhordeur ging via een duidelijke bestelsite. De communicatie over het productieproces en de levering was zeer volledig. De kwaliteit van het geleverde product is heel goed. Al met al, dik tevreden!

Prima levering en goed product.

Geleverd volgens afspraak. Maatvoering kloppend met bestelling.

super geholpen!

fijne, goede voorlichting en goede service!

Top service van begin tot eind

Zeer goede ervaringen

zeer tevreden en alles correct geleverd volgens afspraak

Online alles geregeld en zeer correct alles geleverd

Perfect op maat, hoge kwaliteit en snelle service

Nadat onze hordeur was gesneuveld (Bruynzeel van Gamma) op zoek naar een andere en veel vergelijken. Ook de levertijd in de zomer was wel een probleem bij veel bedrijven (lange productie / levertijd). Hier een snelle levertijd, op maat gemaakt en de kwaliteit is werkelijk erg goed. Voelt enorm degelijk aan. Perfect op maat gemaakt, past perfect in het kozijn van mijn kunststof pui. Beschrijving van montage en afstellen zat er ook bij, maar zo moeilijk is dat niet. Ik zou hier beslist nog een keer bestellen of iemand adviseren hier de hordeur te bestellen.

In 1 keer goed

De opmaat bestelling van de dubbele hordeur was in 1 x goed. Met nog geen 20minuten montage hadden wij al plezier van de hordeur.

Zo te lezen hebben we hier te maken met een hele handige Harry :-) Bedankt voor je mooie beoordeling, die steken we mooi in onze zak! Fijne nazomer gewenst!

Uitstekend geholpen en alles goed en op tijd gemonteerd

Alles perfect in orde. Fijne en gezellige medewerkers. .....je zou er zo zelf willen werken :)

Goed, snel, zoals beloofd !

Er was enige tijdsdruk omdat we de bestelde plisséhordeur moesten meenemen naar Frankrijk. Er werd zelfs door een medewerker gebeld om de bestelling (#maten) te checken. De bestelling werd goed op tijd geleverd. Telefonisch heb ik bijkomende uitleg gevraagd en ook gekregen. Heel tevreden

Jeetje wat leuk te lezen dat plissehordeurenwebshop.nl internationaal gaat. We komen graag een keer op werkbezoek met al onze collega's ;-) Heel erg bedankt voor deze mooie beoordeling, en geniet van een insectloze tijd in Frankrijk!

Prima site en service, alles tot in detail uit te pluizen!

Hele strakke rolhordeur plisse op maat besteld. Telefonisch goed bereikbaar, vraagjes over wat twijfels die ik had bij de bestelling werden netjes beantwoord. Levering duurde even maar dit is te verwachten bij een op maat gemaakte rolhordeur. Uiteindelijk paste alles op de mm precies! Bij het accuraat volgen van de montage instructie is het relatief eenvoudig om alles zelf te monteren.

Bedankt voor je mooie beoordeling, fijn te lezen dat het monteren redelijk vlekkeloos is verlopen. Voor de toekomstige klanten is het fijn te lezen dat we telefonisch goed te bereiken zijn. De levertijden zijn trouwens nu weer helemaal op peil 4-6 werkdagen. Fijne insectloze nazomer gewenst!

Mooi kwaliteits plissehor

Perfecte uitlevering en werden netjes op de hoogte gehouden van de productie voortgang en uitlevering. Had alleen moeite met montage omdat de vier montagesteunen voor de staande deurstijl niet vastkleefden (er was wel ontvet ! ) Maar uiteindelijk prima resultaat.

gebrekkige communicatie

Het bestellen werkt gemakkelijk en duidelijk maar als klant vind ik het prettig om een bevestiging van mijn betaling te ontvangen. Deze kreeg ik pas na een verzoek hiervoor. De berichtgeving rond de productie en levering waren wat mij betreft onduidelijk. Het moet tegenwoordig toch kunnen dat je een dag van te voren een tijdvak door krijgt waarbinnen de levering gaat plaats vinden. De horren zelf zijn prima!

Gemakkelijke bestelwijze en goede levering

Het zelf inmeten is goed uitgelegd op de website waardoor de juiste maat bestellen eenvoudig was. Keurig op tijd geleverd en prima op maat gemaakt. Alleen de montagehandleiding is erg summier, maar met wat handigheid is zelf monteren niet echt moeilijk.

Top plissé deur !!

Heel mooi op maat gemaakte deur en snel geleverd. We zijn erg tevreden.

Genoeg keus!

Huis en Wonen verkoopt mooie producten. Ze hebben passie voor hun werk en stoppen pas als het helemaal goed is.

Over HW Huis & Wonen

HW Huis & Wonen is sinds 1980 actief en toonaangevend in de woonbranche. Bij HW Huis & Wonen kun je zowel offline, (showroom) als online (webshops) terecht voor raamdecoratie, buitenzonwering, horren en projectstoffering. HW Huis & Wonen staat voor kwaliteit en de scherpste prijzen. www.plissehordeurenwebshop.nl: de webshop voor op maat gemaakte plissé hordeuren van hoogwaardige kwaliteit voor de scherpste prijs. www.rolhorrenwebshop.nl; de webshop voor op maat gemaakte rolhoren. HW Huis & Wonen staat garant voor snelle service. Voor vragen of advies kan je ons bellen op di t/m zat tussen 9:00 en 17:00. Mailen kan ook: info@huis-en-wonen.nl.