Veel keuze en deskundig personeel

Hier voor de tweede keer gordijnen uitgezocht. Veel keuze en prettig deskundig personeel. Daarna wordt thuis opgemeten en weer daarna worden de gordijnen ook deskundig inclusief rail opgehangen. Afspraken worden nagekomen en de communicatie verloopt soepel. Misschien niet de goedkoopste maar wel een hele fijne zaak om gordijnen uit te zoeken en te bestellen.

We zijn prettig,deskundig en snel geholpen.

Niets op aan te merken.

Prachtige in betweens gekocht incl. Montage. Mooie stoffen en prachtig gemaakt. Goede service!

Nu voor de 2e keer een bestelling geplaatst incl. montage. Net als dr vorige keer verliep de communicatie vlekkenloos en is alles naar wens geplaatst.

Goed geholpen en snelle levering

Vakkundig personeel wat goed met je mee denkt. Het plaatsen / hangen van de gordijnen/duettes en rolhordeur zeer netjes gedaan. Top dus.

Super service en kwaliteit.een Topbedrijf.👍

Kwaliteit,service,meedenken en oplossen. Super service.In één woord een topbedrijf👍

Super goede voorbereiding en uiteindelijk gied geholpen

We kregen een “soort”verhuis/reclame pakket door de bus, omdat we ons huis op funda te koop hadden. ik kon dit wel waarderen. Ik zag ze het dooor de bus doen en we wonen in een dorpje achteraf en daarom.. Uiteindelijk toch bij huis en wonen binnengestapt, terwijl we dachten daar veel duurder uit te zijn, maar niet dus! En de service en alle contacten waren correct en super geregeld. Kortom héél tevreden over alles!

Fijn geholpen en snelle en vakkundige levering

Ruim voldoende keuze. Fijn geholpen. Snelle en vakkundige aflevering. Als we weer iets nodig hebben komen we zeker terug.

Deskundig advies, goede kwaliteit product, super service en snelle levering

Top service, mooie producten

Snelle levering, direct goed. Netjes gemonteerd. Alles top!

Zeer vriendelijk en professioneel geholpen.

Prima geholpen en goede service!

Kwaliteit, service, klantvriendelijk.....topervaring

Kwaliteit, service, klantvriendelijk.....top ervaring

Vakkundig en vriendelijk

Ik ben al lang klant en dat is niet voor niks. Ze zijn vakkundig, vriendelijk en er is veel keus! Er wordt mee gedacht met een correcte afhandeling van zaken

Gewoon goed

Het was gewoon goed van het begin tot het eind het uitzoeken vriendelijk goed geinformeerd en niet opdringend, meten netjes en ophangen goed

Heel goed Bedrijf

Naar een tijdje zoeken op het internet kwamen wij bij Huis & Wonen terecht we moesten een nieuwe plissé hordeur hebben Geen seconde spijt van gehad wat een nette zaak is dit zeg als je belde stonden ze je netjes te woord alles was mogelijk ze hadden overal een oplossing voor en daarom voor mijn deze 10 punten bedankt voor de goede Service Teun

Super goed geholpen!

Wij kwamen binnen in de show room en werden super vriendelijk ontvangen. Goed geholpen en ze nemen echt de tijd voor je! Ook het opmeten thuis en uiteindelijk het ophangen van de gordijnen is super goed gegaan. Snel en vakkundig.

Persoonlijk en prima prijs/kwaliteit

Fijn dat er thuis wordt opgemeten en deskundig wordt geadviseerd, zowel in winkel als door de persoon die de offerte bij ons thuis kwam opnemen. Daarnaast prima prijs/kwaliteit

Zeer tevreden!

Vriendelijk personeel in de winkel en bij montage Kan het iedereen aanprijzen Goede prijs/kwaliteit verhouding Komen afspraken na Goede service, ook nog na jaren!

Door een probleem in de productie, waar ik overigens netjes over geïnformeerd ben, duurde het wat langer dan verwacht tot mijn bestelling geleverd werd. Het artikel was heel netjes en goed verpakt. Het artikel wat ik besteld heb is nog beter dan verwacht, beter kan het niet.

Keurig geregeld

Netjes alles volgens afspraak geplaatst

Echt een aanrader!

Goede service, veel keuze qua stijl en voor vrijwel iedere portemonnee mogelijkheden. Daarnaast is het personeel ook zeer netjes en vriendelijk, zowel de verkopers als de mensen die de gordijnen komen ophangen. De winkel is goed te bereiken en parkeren kan voor de deur.

Vriendelijke en snelle service

Zowel in de winkel als thuis door alle medewerkers vriendelijk geholpen en goed geadviseerd. Er wordt fijn meegedacht, zonder sturend te zijn. Zeker een winkel die we aan zullen bevelen!

positief

Goede communicatie en komen afspraken na. Snel en accuraat.

Goed geregeld

Keurig werk geleverd.

Over HW Huis & Wonen

HW Huis & Wonen is sinds 1980 actief en toonaangevend in de woonbranche. Bij HW Huis & Wonen kun je zowel offline, (showroom) als online (webshops) terecht voor raamdecoratie, buitenzonwering, horren en projectstoffering. HW Huis & Wonen staat voor kwaliteit en de scherpste prijzen. www.plissehordeurenwebshop.nl: de webshop voor op maat gemaakte plissé hordeuren van hoogwaardige kwaliteit voor de scherpste prijs. www.rolhorrenwebshop.nl; de webshop voor op maat gemaakte rolhoren. HW Huis & Wonen staat garant voor snelle service. Voor vragen of advies kan je ons bellen op di t/m zat tussen 9:00 en 17:00. Mailen kan ook: info@huis-en-wonen.nl.