Helaas duurde de productie/ levering te lang. Uiteindelijk ook nog een technisch mankementen. Maar door de geleverde service meer dan goed gemaakt. Overmacht is mogelijk. Telefonisch contact was uitstekend. Monteur/ technische man is uiteindelijk thuis geweest om probleem op te lossen. Één maar, hij zou bij de tweede levering een tochtstrip mee laten sturen voor de plisséhordeur van de eerste levering. Mogelijk vergeten? Ben benieuwd of we die nog krijgen. Groet, Iwan de Kwaasteniet

Super bedrijf

Mooie producten voor schappelijke prijs en snel geleverd!

Super keurig afgeleverd werk

Keurig advies en service. Communicatie goed op orde

Top bedrijf en geweldige service

Uitstekend geholpen, betrouwbare informatie en snelle levering. Zeker een aanrader voor uw raamdecoratie :)

Heel goed alles

Alles is ondanks de vakantie periode meer als goed verlopen.

Lege envelop helemaal goed gemaakt!

Tot 2x toe kwam de envelop met mijn bestelling leeg door de brievenbus. Beide keren kwam dit door de sorteerband bij PostNL. 3x( in 1 week) was scheepsrecht, in een iets andere verpakking is het gisteren bezorgd. Zonder extra kosten, dat vind ik klasse!

5 sterren omdat 6 niet kan..

In de showroom (excuses: Experience Center ;)) met uiterst vriendelijke hulp een karpet uitgezocht. Bij levering bleek deze echter te zijn afgewerkt met een bies in een kleur waar wij niet op gerekend hadden. Na contact met HW Huis en Wonen werd het karpet thuis opgehaald, van een andere kleur afwerkbies voorzien en weer thuis afgeleverd.. zonder extra kosten. Voorbeeldige service..! Uiterst vriendelijk contact. Absolute aanrader..!

Duidelijk , goed , juiste prijskwaliteit

Een kunststof onderstrip besteld, deze was perfect op maat gemaakt en snel geleverd. Bestel procedure & product is duidelijk beschreven. ( Graag afmetingen van het product op de website opnemen omdat er alleen de max lengte is benoemd )

Werkt perfect

Makkelijk te installeren en werkt perfect. Weet nog niet als deze door de kleinkinderen eruit gelopen zou worden. Levertijd was langer dan aangegeven, maar wel vooraf hierover bericht gehad

Uitstekend product

De plissé hor deur is kwalitatief van zeer hoog niveau. Helaas was de levertijd door omstandigheden wat langer dan verwacht

Prima levering en gemakkelijk te monteren.

Duidelijke website en gemakkelijk te bestellen. Wordt goed meegedacht over hoe te bevestigen. Prima service.

Zéér goed geholpen

Alleen de hor cassette nodig, omdat die bij ons kapot was, om/opbouw is nog prima! Dus niet weer alles hoeven kopen, cassette besteld en is snel geleverd.

Goede service en hulp per telefoon

Prima kwaliteit en niet duur. Bij onduidelijkheden m.b.t. maten of kleur e.d. belt iemand. Snelle levering ook bij maatwerk.

Goede communicatie en prima product

Gewoon goed

Netjes op tijd geleverd het de hor ziet er goed uit

Grandioze begeleiding en uitvoering

Is top ervaring Zeer goede voorlichting Mooie gedegen showroom

Zeer mooi product

Zeer mooi afgewerkt product. Snelle levering. Het in elkaar zetten spreekt eigenlijk voor zichzelf. Aanrader!

Supergoed!

Vriendelijk personeel. Prima overleg!

Goed advies, veel keus en interessante prijs

Je wordt prettig geholpen en er wordt alle tijd voor je genomen. We hadden uiteindelijk toch twijfel bij de gordijnen m.b.t. de kleur die we hadden gekozen. Ze kwamen met goede suggesties en uiteindelijk is het iets heel anders geworden, maar een prachtige combinatie van kleuren van gordijnen, duettes, in-between en rolgordijnen. We zijn er blij mee :-)

Top bedrijf

Wij hebben bij dit bedrijf 1 1/2 jaar geleden een dubbele plissé hordeur gekocht, perfect We hadden nu 1 plissé hordeur nodig, weer perfect. Het bedrijf is zowel telefonisch als per mail goed te bereiken, zeer klantvriendelijk. En het fijne is dat ze goed met je mee denken, geen twijfel je kan hier echt goed bestellen.

Zeer goed klant gericht en vriendelijk

Heel vriendelijk geholpen, meegedacht in allerlei opties om toch een mooi product te kunnen leveren. In ons geval ging het om vitrage gordijnen. Hebben goed advies gekregen en uit eindelijk ook besloten om de gordijnen te kopen. We hebben een berichtje gekregen en de gordijnen opgehaald. Ze zijn mooi en wij zijn dan ook heel tevreden. Vriendelijk groet,

Fijne werknemers

Fijne werknemers, mooie producten

Uitstekende services

Fijne zaak. Kom er niet vaak, maar ze geven professioneel advies.

Super-service

Zeer goed geholpen bij Huis en Wonen. In de winkel verstaan ze hun vak. Ook het monteren is waanzinnig goed gedaan, vriendelijke monteurs en strak werk. Zeker een aanrader!

Onze hor is snel vervangen volgens de gemaakte afspraken. Communicatie is ook erg duidelijk.

Over HW Huis & Wonen

HW Huis & Wonen is sinds 1980 actief en toonaangevend in de woonbranche. Bij HW Huis & Wonen kun je zowel offline, (showroom) als online (webshops) terecht voor raamdecoratie, vloerkleden, horren en projectstoffering. HW Huis & Wonen staat voor kwaliteit en de scherpste prijzen. www.plissehordeurenwebshop.nl: de webshop voor op maat gemaakte plissé hordeuren van hoogwaardige kwaliteit voor de scherpste prijs. www.rolhorrenwebshop.nl; de webshop voor op maat gemaakte rolhoren. HW Huis & Wonen staat garant voor snelle service. Voor vragen of advies kan je ons bellen op di t/m zat tussen 9:00 en 17:00. Mailen kan ook: info@huis-en-wonen.nl.