Goede service! Ik heb een plisséhordeur besteld en ben erg tevreden. Het monteren was erg makkelijk, dit heeft mijn man natuurlijk gedaan :) Nu lekker genieten zonder insecten in huis!

Bij H&W mijn jaloezieën, gordijnen en rolluiken afgenomen. Goede kwaliteit en erg prettig geholpen bij het uitzoeken van gordijnen, rolgordijnen etc. Inmiddels is alles geïnstalleerd door de ervaren monteurs wij zijn super tevreden. Genieten van het resultaat.

Beste Jolanda, We hebben het ook als zeer prettig ervaren om je te helpen bij de te maken keuzes. Fijn om dat terug te horen. Heel erg bedankt voor je positieve beoordeling! Groeten van het team van HW

perfect

mooi product, snelle levering en een duidelijke beschrijving

Overzichtelijk en helder

Overzichtelijke website met keuzemogelijkheden en helder bestelproces. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Door Corona tijd langere leveringstijd maar netjes opgelost. Genieten van het eindproduct!

Fijn om te horen dat u aan het genieten bent van het eindresultaat! Dat doet ons goed!

Top, zowel het bestellen, levering als de kwaliteit van de plissé hordeur

Via een duidelijke website is het eenvoudig om je opmaat gemaakte plissé hordeur te bestellen. De terugkoppeling over je bestelling en de productie verloopt via (tussentijdse) mails. De hordeur werd keurig verpakt geleverd. Montage en het installeren werkt eenvoudig. Direct veel plezier van deze mooie plissé hordeur. Aanrader !

10+

Goed advies in de winkel. Levertijd zoals opgegeven en netjes opgehangen door de monteur. Mooi plissé gordijn op maat gemaakt. Perfect en mooi afgewerkt .

Wauw een 10+, super leuk om te lezen dat u zo tevreden bent! Dat geeft ons energie.

Mijn bestelde hordeur had iets vertraging maar werd daar keurig van op de hoogte gehouden. Dit is de enige webshop met Ral 9005 als standaard kleur, top! Het monteren was ook een fluitje van een cent, volgens mijn man. Ik heb alleen gekeken hoe mijn man de hordeur monteerde. Nu lekker een zomer zonder muggenbulten.

goed advies en service

vriendelijk en behulpzaam

prima product

prima levering

Prima product tegen de beste prijs

Top rolhordeur, na maat opgave en kleur Keuze was het even wachten op de levering i.v.m Carona maar werd hier netjes van op de hoogte gehouden via mail en telefoon. Montagehandleiding aandachtspuntje maar hier wordt aan gewerkt.

Goed product maar service kan beter

De levering van de plissedeuren duurde veel langer dan op de website stond aangegeven. OP zich niet heel groot probleem maar geef dat dan direct aan. Bij levering bleek helaas ook nog dat er een verkeerde onderstrip was meegestuurd. Direct contact gezocht via chat via website. Er zou een nieuwe gestuurd worden. Uiteindelijk na aantal dagen toch maar weer achteraan gebeld want strip was nog steeds niet geleverd. Deuren vrij eenvoudig te monteren en werken verder prima. Al met al prima product maar service kan beter.

Wat fijn om te horen dat ondanks de vertraging u tevreden bent over ons product. Door de hoeveelheid te verwerken orders en door de Coronacrisis is in de maand mei de levertijd 2-4 werkdagen langer dan normaal geweest. Ook alle officiële feestdagen hebben invloed gehad op de levertijd. De huidige levertijd in de maand juni is 7-10 werkdagen afhankelijk van de uitvoering van de hordeur. Bedankt voor uw beoordeling, we hebben inmiddels ook op de site gecommuniceerd dat de levertijd wat langer is.

Prima product en service

Ik vond de beschrijving op de website helder en het product aantrekkelijk geprijsd. Vervolgens was de levering, ondanks vertraging, nog vrij snel en werd ik daarover goed geïnformeerd. Als ik al een minpuntje zou moeten noemen, dan zou dat de gebruiksaanwijzing zijn. Met het filmpje van YouTube erbij lukt het wel, maar de gebruiksaanwijzing zelf vond ik niet zo duidelijk.

Mooi assortiment, vriendelijk personeel

Goed advies bij keuze inbetweens. Netjes gemaakt. Ook degene die ze opgehangen heeft deed rustig en netjes zijn werk.

Prima website, en goede informatie in de zaak.

Prima website, en goede informatie in de zaak.

Mooi afgewerkt plissé gordijn

Mooi plissé gordijn op maat gemaakt. Perfect fit en mooi afgewerkt . Zeer tevreden.

Bedankt voor de positieve beoordeling! Fijn te lezen dat u tevreden bent. Een zomer zonder muggen en vliegen, heerlijk!

Mooi goed afgewerkt plissé rolgordijn

Artikel keurig afgewerkt en voor ons exacte kleurmatch Binnen 1 uur van de afgesproken tijd aangeleverd Enigste nadeel de bovenhouder was iets te groot (marge 2 mm) Verder top

Geweldig service/ product voor betaalbare prijs

Zeer gastvrij en behulpzaam. Altijd dubbel check. En een mooie prijs kwaliteit verhouding

Bedankt voor de positieve beoordeling! Nu zorgeloos genieten van het mooie weer zonder gezoem binnen.

Top en goede communicatie

Prima product voor een goede prijs

Goede communicatie, goed product geleverd

Alles was netjes op maat en paste meteen. Zeer makkelijk te installeren omdat er al een deel geïnstalleerd was. Zeker de moeite waard om hier wat te bestellen!

Levering had vertraging, communicatie mag dan beter

Verder prima kwaliteit spul geleverd. Ondanks de vertraging toch tevreden, zeker ook over de telefonische service

Wat fijn om te horen dat ondanks de vertraging u tevreden bent over ons product. Door de hoeveelheid te verwerken orders en door de Coronacrisis is in de maand mei de levertijd 2-4 werkdagen langer dan normaal geweest. Ook alle officiële feestdagen hebben invloed gehad op de levertijd. De huidige levertijd in de maand juni is 7-10 werkdagen afhankelijk van de uitvoering van de hordeur. Bedankt voor uw beoordeling, we zullen n.a.v. uw berichtje een extra contactmoment inplannen om klanten nog beter op de hoogte te houden van de levertijd.

Kwaliteit product voor een goede prijs

Montage van de hordeur ging eenvoudig, levering was wel vertraagd maar dat maakt het product zeker goed. Prijs was ook beter dan andere webshops. Blij met de keuze hier te hebben besteld!

Hidde bedankt voor je positieve beoordeling. Gelukkig zijn de nationale feestdagen weer voorbij en draaien we weer met volledige productiecapaciteit. Door de hoeveelheid te verwerken orders en door de Coronacrisis is in de maand mei de levertijd 2-4 werkdagen langer dan normaal geweest. De huidige levertijd in de maand juni is 7-10 werkdagen afhankelijk van de uitvoering van de hordeur.

Betrokken en servicegericht

Vakkundig en zeer vriendelijk geholpen

alles naar wens

Voor de 2de keer een plissehordeur op kleur besteld. Even wat onduidelijkehid over de bezorgdatum, verder alles naar wens.

Beste Yvonne, Wat leuk te horen dat u al voor de tweede keer een hordeur op RAL heeft besteld. Misschien leuk om te weten; we hebben een hele ruime showroom in Gorinchem waarin we nog meer producten laten zien, zoals duettes, gordijnen en inbetweens, rolgordijnen, horren enz. Ook zijn we op de achtergrond druk bezig om houtenjaloezieenwebshop.nl vorm te geven. Tot ziens, online of in de showroom.

Wegens drukte zelf een paar keer moeten bellen (ongeduldig....) Maar ze waren me niet vergeten. Opmeten.., gelijk de schoentjes uit bij binnenkomst...ik hou er van. Het ophangen precies hetzelfde. Prijs kwaliteit = super!

Super geholpen

Eerste keer iets besteld bij plissehordeurenwebshop.nl: wat mij ondanks het wat langer moeten wachten dan gebruikelijk vanwege de huidige crisis mij prima is bevallen. Na enkele malen telefonisch contact te hebben gezocht van mijn kant ben ik altijd keurig te woord gestaan en is mij duidelijk geworden dat het bij deze webshop prima geregeld is.

Over HW Huis & Wonen

HW Huis & Wonen is sinds 1980 actief en toonaangevend in de woonbranche. Bij HW Huis & Wonen kun je zowel offline, (showroom) als online (webshops) terecht voor raamdecoratie, buitenzonwering, horren en projectstoffering. HW Huis & Wonen staat voor kwaliteit en de scherpste prijzen. www.plissehordeurenwebshop.nl: de webshop voor op maat gemaakte plissé hordeuren van hoogwaardige kwaliteit voor de scherpste prijs. www.rolhorrenwebshop.nl; de webshop voor op maat gemaakte rolhoren. HW Huis & Wonen staat garant voor snelle service. Voor vragen of advies kan je ons bellen op di t/m zat tussen 9:00 en 17:00. Mailen kan ook: info@huis-en-wonen.nl.