Na een email correspondentie ,waaruit bleek dat reparatie van onze kapotte rolhordeur niet mogelijk was ,hebben wij een nieuwe besteld en deze in goede orde ontvangen

Mooi en goed product

Het product wordt goed verpakt aangeleverd en is dmv het te downloaden werkbeschrijving erg makkelijk te monteren. Het product is stevig en werkt uitstekend.

Duidelijke instructie voor het inmeten, redelijk snelle levering, en makkelijk te monteren. In 1 woord: Top!

Helemaal top! Denken mee, daardoor fikse korting en ontzettend snel geleverd.

Uitstekende kwaliteit

Goede verhouding prijs kwaliteit. Levertijd nagekomen.

Mooie kwalitatief goede hordeur!

Levering was op tijd zoals gezegd, daarnaast past de op maat maak service perfect op de deur. Het enige jammere is dat de hor niet vast zit aan de rails zodat katten er niet doorheen kunnen (onze reden om dit aan te schaffen) nu kruipen ze er gewoon doorheen. Verder top ding!

Prachtige website. Bedrijf ook goed telefonisch bereikbaar en direct behulpzaam/meedenken. De deur paste perfect. Natuurlijk ook door ons meetwerk vooraf ;) maar we hadden het handgreepje op frame geschroefd waar ketting doorheen loopt. Dat was niet de bedoeling maar een zekere Hans heeft ons er doorheen gesleept. De ketting blokkeerde door het oprullende ijzer en we hebben het euvel zelf kunnen oplossen zodat we de deur niet hoefden terug te sturen. Als het goed is wordt handleiding aangepast en zal er gezegd worden dat handgreepje in het gleufje geplaatst dient te worden. Dat zou concreter zijn ipv 'hou rekening bij het plaatsen met ... etc."Je moet voor het handgreepje wel zelf de gaatjes boren. Verder supermakkelijk om te installeren, ook voor een matig klussen als ik. Mooie plissedeur. Mooi ook dat we kleur konden kiezen (RAL 9001). We hebben alleen niet de schroevendraaier in huis om het touwtje te kunnen stellen (deur loopt nu wat zwaar), dit is een best specifieke schroevendraaier.

Ruim Voldoende

Bestelling online gedaan. De uitleg en maattabel hebben goed geholpen. Netje een email gehad dat het in week ## bezorgd werd. Begin die week zelf contact opgenomen voor meer duidelijkheid. De meneer die ik sprak was erg vriendelijk en dacht goed mee, de bestelling was nog elders in NL en moest eerst worden vervoerd naar de bezorger en dan kon het mee in de wagen. We hebben een leveringsdag en tijd afgesproken. Op de afgesproken dag geen levering gehad dus 1 uur na het afgesproken tijdsblok contact opgenomen. De meneer die ik toen sprak zei dat de bestelling nog in Portugal stond en dat er vertraging is omdat vrachtwagens op 14 juli niet door Frankrijk mogen rijden wegens deze feestdag van de Fransen. Dus een nieuwe datum afgesproken en dat er in de ochtend geleverd zou worden. Op de afgesproken ochtend stond de bezorger hard tegen de ramen te bonken en belde op mijn 06 nummer. Wegens mijn vakantie was ik nog niet wakker/opgestaan. Toen ik bij de koffie mijn mail opende zag ik dat ik op de leveringsochtend om 7:20u een mailtje had gekregen dat er om 8:28u werd bezorgd. Nu gaan we snel onze bestelling monteren. Hopelijk gaat dat makkelijk.

Het produkt is van zeer goede kwaliteit.

De plissé hordeur is stevig en robuust..

Goed product rest minder

Fijn, dat de maten binnen 24 uur na de bestelling aangepast konden worden. Tijdens het telefoongesprek besloten om een L frame voor op de dag montage te nemen terwijl ik rondom besteld had. Echter aan de bovenkant zit een latei en moet ik hem toch op de dag monteren en aan de andere zijkant sluit de hor niet goed door de dikte van het profiel. Hier moet ik zelf mee aan het knoeien om het toch dicht te krijgen. Als laatste was de levertijd was langer dan op de website aangegeven.

Goede service en kwaliteit, eenvoudig te monteren

Duidelijke site

Netjes verpakt en geleverd montage is eenvoudig en het ziet er mooi uit

Heel erg tevreden met onze nieuwe hordeuren !!

Website werkt prima, de geleverde hordeuren zijn functioneel, mooi (in de opgegeven RAL kleur) en gemakkelijk te monteren.

Prima product, fijn contact, goeie service

Hordeur pastte precies op de plek van de vorige hordeur, dus uitpakken duurde langer dan installeren, omdat ik de begeleiders kon laten zitten. Handgreepjes zijn wel wat aan de kleine kant. Maar deze hordeur loopt hartstikke lekker.

Prima service en kwaliteit

Goede service verleend en prima kwaliteit product.

Wauw een 10, daar zijn we blij mee! Bedankt voor je beoordeling en geniet van een insectloze zomer.

Super !

Binnen een klein uurtje had ik de dubbele hor geïnstalleerd. Een hor van zeer hoge kwaliteit en door de duidelijke handleiding dus eenvoudig te installeren.

goed materiaal en snel geleverd

Heb nog telefonisch contact gehad en prima geholpen. materiaal is OK en makkelijk te monteren met een goede beschrijving erbij. eventueel een filmpje bekijken over de montage

Bedankt Hans voor je fantastische beoordeling, daar zijn we blij mee. Een montagefilmpje is inderdaad een goed idee, daar zijn we op de achtergrond ook al mee bezig. We zoeken nog acteurs die mee willen helpen, misschien iets voor jou ;-) (grapje hoor) We wensen je een fijne insectloze zomer.

Prettig geholpen in de winkel en tevreden over de geleverde producten

Zeer prettig. Zowel het personeel in de winkel als de monteurs die thuis langs komen.

Wat een mooi compliment. Bedankt voor je mooie beoordeling. We geven het compliment door aan de heren van de buitendienst en aan de dames in de showroom.

alles prima, alleen het bijgeleverde bevestigingsmateriaal is slecht.

Hordeuren zien er prima uit, en werken goed. Montage is vrij eenvoudig, alleen moet je zelf voor degelijke schroeven zorgen, het meegeleverde spul is bagger. Vermoed dat voor een minder ervaren hobbyist de montage handleiding iets uitgebreider zou kunnen.

Goede service met de levering

Mooie deur goed materiaal, werkt prima

Bedankt voor deze mooie 10! Fijn dat alles naar behoren werkt en dat u tevreden bent over de kwaliteit. Een fijne insectloze zomer!

Gewoon goed

Doen wat ze beloven. Zijn goed bereikbaar en staan je netjes te woord. Scherpe prijzen.

Fantastische aankoop gedaan deze plissé hordeur

Op internet gezocht naar plissé hordeur en zo bij dit bedrijf uitgekomen. Plissé hordeur op maat laten maken met een afwijkende RAL kleur, Heel goede keus geweest en Gaat heel makkelijk open en dicht.

Beste Albert, Wat een mooie beoordeling daar zijn we blij mee! Fijn te merken dat bestellingen met een afwijkende RAL kleur ook goed gaan. De hordeur is dus mooi afgestemd op de pui. Een hele fijne insectloze zomer gewenst.

Goede service en deskundig personeel

Goede service, deskundig en vriendelijk personeel. Goede kwaliteit voor scherpe prijzen

goed service

goed artikel goede service

Afspraken worden nagekomen; betrouwbaar bedrijf

afspraken worden netjes nagekomen; goede prijs/kwaliteitsverhouding

Over HW Huis & Wonen

HW Huis & Wonen is sinds 1980 actief en toonaangevend in de woonbranche. Bij HW Huis & Wonen kun je zowel offline, (showroom) als online (webshops) terecht voor raamdecoratie, buitenzonwering, horren en projectstoffering. HW Huis & Wonen staat voor kwaliteit en de scherpste prijzen. www.plissehordeurenwebshop.nl: de webshop voor op maat gemaakte plissé hordeuren van hoogwaardige kwaliteit voor de scherpste prijs. www.rolhorrenwebshop.nl; de webshop voor op maat gemaakte rolhoren. HW Huis & Wonen staat garant voor snelle service. Voor vragen of advies kan je ons bellen op di t/m zat tussen 9:00 en 17:00. Mailen kan ook: info@huis-en-wonen.nl.