Deskundig advies, snelle levering, vakkundige montage!

Ik ben fijn geholpen in de winkel. De communicatie over de levering en montage verliep voorspoedig. De montage binnen no-time gepiept! heel blij mee.

Aanbeveling

Vriendelijk personeel , goede informatie en duidelijke uitleg voor zelf installatie. Gunstige prijs wat tot aankoop resulteerde ,zeker een aanrader .

Goede en vriendelijke vakmensen

Deze keer voor een kleine aankoop, maar altijd even vriendelijk en goede kennis van producten.

Perfect maatwerk

Voor de 2de keer bestelt en zoals de eerste keer TOP

Heel erg tevreden met de plisse hordeur.

Goede vriendelijke klantenservice en snelle levering.

meedenken, adviseren, flexibel, klantgericht

meer dan 30 jaar ervaring met dit bedrijf. altijd deskundig, altijd vriendelijk, komen hun afspraken na, werken keurig netjes, producten in elke prijsklasse. ik koop nooit ergens anders.

Goede prijs-kwaliteitsverhouding en heldere communicatie

Goede instructie voor het opmeten. Duidelijke communicatie over productie en aflevering. Product voldoet aan verwachting.

Mijn plisse hordeur snel geleverd, paste perfect en eenvoudige montage.

Kwaliteit/prijs uitstekend

Personeel denkt mee en snelle service.

Aardig personeel goede service

Een goed en duidelijk advies

Denken mee in oplossingen.

Het was weer fantastisch. En zeer zorgvuldig werk weer geleverd

Prettige start/belletje/ vlot aanpakken en oplossen

Goede service en goede prijs-kwaliteit

Prima product snelle service

Goede hordeuren, de meegeleverde schroeven zijn waardeloos

De hordeuren zijn mooi en van goede kwaliteit. Ook de maat was goed. De meegeleverde schroeven zijn waardeloos, drasi je zo kapot

klantvriendelijk, gezellig, vlot

Alles liep als een trein, prachtige hordeuren, goede kwaliteit

Netjes contact en goed product.

Goede levering, prima plussen hor

Mooie kwaliteit

Snelle levering en goede kwaliteit en prijs

Klant gericht, vriendelijk, fijne monteurs, kortom fijne zaak.

Fijn bedrijf.

Zowel de verkoper als de monteurs waren zeer bekwaam.

Qua model was de dieptemaat iewat te groot en na montage geen mooi recht en strak uitziend geheel.

Vanwege deze afwijkingen heb ik e.e.a. zelf in het stevig zwarte basis/kunststofmateriaal handgreep, dit zodanig aangepast (ingekort plus boren 2 extra gaatjes, draadtappen en aanbrengen twee verzonken schroeven, etc.) dat het nu, na montage 100% beter voldoet aan de eis zoals ik had verwacht. In ieder geval is het nu dan wel beter dan de oorspronkelijk aangeleverde (standaard) handgrepen.

Goeie service en top prosuct

Vandaag is mijn dubbele hordeur geleverd en gemonteerd! Ik ben meer dan tevreden, tijdens het bestellen even gebeld om wat opties door te nemen en werd super geholpen aan de telefoon. Vandaag kwamen er 2 monteurs de hordeur monteren, super aardig en netjes gedaan. Ben meer dan tevreden en zal H&W zeker aanraden bij andere.

Wat een super aardige kundige monteur.

De monteur die onze plissé hordeur heeft geplaatst, was zeer kundig en heel precies. Erg vriendelijk!!

Uitstekend!

Uitstekend!

Over HW Huis & Wonen

HW Huis & Wonen is sinds 1980 actief en toonaangevend in de woonbranche. Bij HW Huis & Wonen kun je zowel offline, (showroom) als online (webshops) terecht voor raamdecoratie, vloerkleden, horren en projectstoffering. HW Huis & Wonen staat voor kwaliteit en de scherpste prijzen. www.plissehordeurenwebshop.nl: de webshop voor op maat gemaakte plissé hordeuren van hoogwaardige kwaliteit voor de scherpste prijs. www.rolhorrenwebshop.nl; de webshop voor op maat gemaakte rolhoren. HW Huis & Wonen staat garant voor snelle service. Voor vragen of advies kan je ons bellen op di t/m zat tussen 9:00 en 17:00. Mailen kan ook: info@huis-en-wonen.nl.