Hele goede service, mooie spullen

Al in de winkel heel goed geholpen. Opvolging daarna bij offerte maken en finaliseren was heel prettig. Goed op de hoogte gehouden omtrent levertijden. Makkelijke manier om factuur te kunnen voldoen en snelle en kundige installatie.

Deskundig en vriendelijk geholpen

Zowel de adviezen bij aankoop als de aflevering hebben als prettig ervaren.

Prettig en vakkundig

Zeer vriendelijk personeel

Erg vriendelijk personeel en een zeer goede service. Zeker niet de laatste keer dat we hier gordijnen hebben gekocht.

Snelle, correctelevering

Ik moet hordeur nog bevestigen, dus kan daarover geen oordeel geven. Product wel bekeken en voldoet op eerste gezicht aan verwachtingen

Vriendelijk en meedenkend

Vriendelijk en meedenkend personeel.

erg blij met onze mooie nieuwe gordijnen

de goede voorlichting,advies ,het opmeten en ophangen,alles netjes opgeruimd,wij zijn zeer tevreden over de afhandeling,ik kan iedereen huis en wonen aanbevelen.

Fantastisch, het zoeken naar de juiste kleur en het ophangen, TOP!

wij vinden jullie geduld en het mee zoeken erg prettig, wij zijn lang aan het zoeken geweest naar de juiste kleur en mede dankzij jullie geduld en fijne behandeling is het gelukt en wij zijn er erg blij mee, ook het ophangen door de heren was keurig verzorgd

Deskundig geïnformeerd voor aanschaf

Keurige aflevering en ophangen van gordijnen en zonwering.

Klantgericht

Perfectie van begin tot eind.

Fijne winkel en keurig werk geleverd.

Bij het uitzoeken van onze raambekleding (hele brede ramen) fantastisch geholpen en meegedacht. Bij het bevestigen van de horizontale lamellen waren we aangenaam verrast. De monteurs deden hun schoenen uit toen ze binnen kwamen in ons nieuwe huis en hebben de lamellen perfect opgehangen zonder ook maar iets te beschadigen. Geweldig!

Goede service, goede kwaliteit voor mooie prijs

Fijne zaak. Denken met je mee, hebben mooie spullen en vriendelijk personeel.

STEEDS WEER PERFECT GEHOLPEN

Al jaren, of het om gordijnen gaat of zonneschermen, STEEDS goed advies en perfecte service.

Zeer tevreden over alles

Goed advies, aanbod om gratis voorbeelden te laten vervaardigen, geen wanklank bij onze voortdurende wijzigingen van kleuren en materialen, snelle levering, vakkundige montage. Zeer tevreden.

Al jaren leveren zij mijn gordijnen en ik ben heel tevreden!

Goede service en vriendelijke verkopers!

Vriendelijk en proffesioneel

Al eerder gordijnstof bij de gordijnspecialist gekocht. Altijd fijn geholpen. Ook nu vouwgordijnen laten maken. We zijn leuk geholpen. Erg makkelijk dat we de stalen stof mee naar huis mochten nemen voor de kleur. Alles is keurig gemaakt en gemonteerd. Kortom we zijn zeer tevreden.

Gewldig

Fijne winkel met vriendelijke mensen die met je mee denken.

Fijn meegedacht

Toen onze eerste keuze Inbetweens wel erg kostbaar uit bleken te pakken, werden we op een passend alternatief gewezen. Die hangen inmiddels prachtig in onze woonkamer. En ondanks alle drukte ook nog ruim voor de feestdagen geleverd. Super. Nogmaals dank.

De rolgordijnen zijn netjes opgehangen, wij zijn zeer tevreden.

Zeer goede service

Goede uitleg van de verschillende producten en de voor en nadelen ervan. Mijn gordijnen hangen prachtig! Hele mooie plooi waardoor ze goed vallen en toch niet teveel de kamer in komen. Het ophangen en de afspraak maken verliepen ook heel goed. Ik kom zeker terug als ik weer raamdecoratie nodig heb.

Goed geholpen

Fijn geholpen met uitzoeken

Goede kwaliteit en prijsverhouding.

Daarnaast wordt er goed mee gedacht over de producten, personeel is keurig verzorgd.

Ik ben keurig geholpen, maar.....

Ik heb stof gekocht om zelf. vouwgordijnen te maken, volgens het systeem dat bij jullie gebruikt wordt, dus met ringetjes, waardoor ikmeer stof nodig had dan de stof die ik gebruikt heb voor mijn oude gordijnen. Ik heb alles aangeschaft, ringetjes en alles was daarbij hoort. Toen ik de gordijnen ging maken bleek ik niet voldoende stof te hebben, dus heb ik de gordijnen gemaakt zoals ik eerder gemaakt heb. Dezelfde dag heb ik de ringetjes en de andere toebehoren teruggebracht en uitgelegd waarom ik het terugbracht en is mij verzekerd dat deze spullen niet in rekening zouden worden gebracht. De rekening van de stof heb ik direct betaald. Tot mij verbazing werd ik twee weken geleden gebeld met de mededeling dat er nog een rekening openstond van bijna 90 euro. Ik heb alles uitgelegd. Het zou netjes geweest zijn als ik gebeld zou zijn dat er een vergissing was gemaakt. Dus niets meer gehoord.

Zeer klantvriendelijk

Zeer klantvriendelijk personeel die goed met je meedenkt. Ze zijn de gordijnen komen inmeten en ze hebben die ook netjes gemonteerd. Wij zijn heel tevreden over het resultaat en de service die er aan te pas kwam. Zeker een aanrader!

Vakmanschap!

Raambekleding laten verzorgen. Om te beginnen deskundig advies voor de stijl en mogelijkheden, vervolgens een professionele montage. Een absolute meerwaarde voor een mooi interieur.

Over HW Huis & Wonen

HW Huis & Wonen is sinds 1980 actief en toonaangevend in de woonbranche. Bij HW Huis & Wonen kun je zowel offline, (showroom) als online (webshops) terecht voor raamdecoratie, buitenzonwering, horren en projectstoffering. HW Huis & Wonen staat voor kwaliteit en de scherpste prijzen. www.plissehordeurenwebshop.nl: de webshop voor op maat gemaakte plissé hordeuren van hoogwaardige kwaliteit voor de scherpste prijs. www.rolhorrenwebshop.nl; de webshop voor op maat gemaakte rolhoren. HW Huis & Wonen staat garant voor snelle service. Voor vragen of advies kan je ons bellen op di t/m zat tussen 9:00 en 17:00. Mailen kan ook: info@huis-en-wonen.nl.