Nog een kleine correctie aan te brengen aan onze gordijnen maarverder uitermate tevreden met de service.

prettig bedrijf.

Ze werken goed en snel.

Prima meedenken.

Hadden iets heel kleins nodig.. en toch gewoon de moeite doen om mee te denken.

Conform afspraak en verwachting. Vriendelijk en netjes.

Conform afspraak en verwachting. Netjes en vriendelijk.

Vriendelijke, klant- en servicegericht

Afsprakenkomen ze direct na en super snel.

Ik had wat kleine afwijkende wensen: geen enkel probleem. Afspraak over uitgestelde levering en toen het zo ver was in 1 dag in huis: sneller kan niet.

Deskundig en vriendelijk!

We zijn in de afgelopen maanden 2 keer bij Huis en Wonen binnen geweest. We zijn beide keren voorzien van kundig advies en ook in de planning wordt meegedacht. Ik zal deze winkel daarom aanraden.

Goed advies , geweldige service

Goed geadviseerd en goede, snelle levering en montage

Alle medewerkers zijn zeer secuur en attent.

In de winkel wordt je fijn geholpen en geadviseerd. Bij de montage verliep niet alles naar wens, maar de monteur bleef heel rustig en vriendelijk. Alles is vervolgens bijzonder goed opgelost.

Prima prijs en heel goed geholpen en opgehangen

Mooie zaak, vriendelijke verkopers en zeer vriendelijk geprijsd. Ook het opmeten en later het ophangen van de luxaflex en in betweters zeer kundig door heel vriendelijke en nette vakmensen. Al met al heel tevreden!

Zeer goede service en professioneel personeel.

Top producten, top advies, mooie showroom, vriendelijke mensen, kundige monteurs. Kortom Top!

Snel en goed vervangen

Snelle en goede service, 4 jaar oude lamellen gewoon kunnen vervangen

Vriendelijke medewerkers, snelle service, netjes opgehangen en top gordijnen.

Leuk geholpen snelle levering

Leuk geholpen heel veel keus snelle levering.

Jullie besteden nog aandacht aan de wensen van de klant.

Eigen parkeergelegenheid. Je wordt vriendelijk begroet. Geluisterd naar vragen en wensen. Adviezen worden op een duidelijke manier gegeven. Stalen meegeven voor thuis. Afspraken maken jullie waar. Offerte volgens afspraak. Personeel wat thuiskomt is verzorgd en professioneel. Eindresultaat klasse!! Kortom tevreden klanten.

Goed advies en hulpvaardig

Vloerkleed gekocht. Mochten eerst twee versies mee naar huis nemen om vrijblijvend te proberen of maat en kleurstelling goed was. Daarna nog kussen uitgezocht samen met verkoopster, als het niet beviel dan kon het gewoon retour.

Prima hoor

Kwaliteit zowel product als service!

Misschien niet de goedkoopste, maar zeker wel waar voor je geld. Klasse producten en top service. Zeer correct zowel in de winkel, als bij opmeten als bij installeren. Als je kwaliteit waardeert is dit zeker een aanrader!!

Prettige zaak

Ik ben goed geholpen bij het uitzoeken van de gordijnen. Vriendelijk personeel en veel keus in stoffen en bevestigingsmogelijkheden. Gordijnen zijn echt prachtig geworden!

Creatief mee denken met keuze maken, in vriendelijke ambiance

Zeer oplossings gericht luisterend tot de juiste beslissing komen, er prettig!

Helemaal top!

Door Corona kon ik twee keer mijn gordijnen niet afhalen. Nu hebben ze deze gratis bij ons afgeleverd! Top!

Ben erg blij met mijn houten jaloezieën. Na vertrek bleek dat 2 jaloezieën verwisseld waren. Na telefoontje werd dat direct verholpen.

Goed geholpen en geadviseerd.

Er werd in de winkel goed advies gegeven, ook werd er goed meegedacht over het ophangen van gordijnen en de roedes, en we zijn erg tevreden met het resultaat!

Wij hebben een hordeur op maat besteld in de RAL kleur 9010. De hordeur werd binnen 10 dagen geleverd en alles was netjes verpakt. Het plaatsen was vervolgens een fluitje van een cent omdat alles keurig op maat was. Wij zijn er super blij mee.

Over HW Huis & Wonen

HW Huis & Wonen is sinds 1980 actief en toonaangevend in de woonbranche. Bij HW Huis & Wonen kun je zowel offline, (showroom) als online (webshops) terecht voor raamdecoratie, vloerkleden, horren en projectstoffering. HW Huis & Wonen staat voor kwaliteit en de scherpste prijzen. www.plissehordeurenwebshop.nl: de webshop voor op maat gemaakte plissé hordeuren van hoogwaardige kwaliteit voor de scherpste prijs. www.rolhorrenwebshop.nl; de webshop voor op maat gemaakte rolhoren. HW Huis & Wonen staat garant voor snelle service. Voor vragen of advies kan je ons bellen op di t/m zat tussen 9:00 en 17:00. Mailen kan ook: info@huis-en-wonen.nl.