Ik ben keurig geholpen, maar.....

Ik heb stof gekocht om zelf. vouwgordijnen te maken, volgens het systeem dat bij jullie gebruikt wordt, dus met ringetjes, waardoor ikmeer stof nodig had dan de stof die ik gebruikt heb voor mijn oude gordijnen. Ik heb alles aangeschaft, ringetjes en alles was daarbij hoort. Toen ik de gordijnen ging maken bleek ik niet voldoende stof te hebben, dus heb ik de gordijnen gemaakt zoals ik eerder gemaakt heb. Dezelfde dag heb ik de ringetjes en de andere toebehoren teruggebracht en uitgelegd waarom ik het terugbracht en is mij verzekerd dat deze spullen niet in rekening zouden worden gebracht. De rekening van de stof heb ik direct betaald. Tot mij verbazing werd ik twee weken geleden gebeld met de mededeling dat er nog een rekening openstond van bijna 90 euro. Ik heb alles uitgelegd. Het zou netjes geweest zijn als ik gebeld zou zijn dat er een vergissing was gemaakt. Dus niets meer gehoord.

Zeer klantvriendelijk

Zeer klantvriendelijk personeel die goed met je meedenkt. Ze zijn de gordijnen komen inmeten en ze hebben die ook netjes gemonteerd. Wij zijn heel tevreden over het resultaat en de service die er aan te pas kwam. Zeker een aanrader!

Vakmanschap!

Raambekleding laten verzorgen. Om te beginnen deskundig advies voor de stijl en mogelijkheden, vervolgens een professionele montage. Een absolute meerwaarde voor een mooi interieur.

fijne service en goede aflevering

In de winkel is er goed mee gedacht over de verschillende opties. De geleverde spullen zijn van goede kwaliteit. Het monteren ging soepel en de medewerkers waren erg vriendelijk.

De spullen die ik besteld had zijn perfect afgeleverd.

De plissé-deur die ik had besteld was snel geleverd. Ook de maten, die ik had opgegeven waren zeer precies en netjes uitgevoerd. Het in elkaar zetten was "een fluitje van een cent ".

Vriendelijke mensen zowel in de winkel als bij de klant thuis. Goed advies, denken mee. Denken ook mee als er iets opgelost moet worden. Betrouwbaar!

Mooi produkt, zijn erg flexibel en komen afspraken goed na. Aanrader!

Vakkundig

Vakkundig en veel keus. Goed geadviseerd.

Diverse foutjes in hele proces - wel allemaal naar tevredenheid opgelost

Helaas verliep niet alles vlekkeloos. Daardoor zijn de monteurs diverse malen moeten komen. Communicatie verliep niet altijd optimaal. Uiteindelijk is eindresultaat goed.

goede service, snelle levering

Wij zijn al 11 jaar klant en hebben al verschillende producten in en aan het huis. Inmiddels al bij meerdere mensen aanbevolen die intussen ook allen producten hebben afgenomen. De heren van montage denken met je mee en leveren een nette afwerking, de service is top!

Snelle levering, montage eenvoudig, prima prijs voor deze hordeur.

Montage ging prima, in plm. 1,5 uur compleet gemonteerd, wel nauwkeurig werken.

Mooie producten en prima service

Wij hebben producten van toppoint gekocht. Verticale stoffen lamellen voor de begane grond en rolgordijnen en rolluiken voor de 1e verdieping. Netjes ingemeten en opgehangen zijn wij superblij met de mooie producten. Ook kleine afstelprobleempjes etc worden netjes opgelost. Wij zijn helemaal tevreden. Tevens toen de lamellen hingen vonden we de zijramen van de erker kaal, hier hebben ze een schitterend product voor in het assortiment wat ook nog een goed betaalbaar is...ons huis is nu af !

Goede en vriendelijke service.

Snelle levering van de lamellen. Netjes opgehangen. Ben zeer tevreden.

Altijd een goede en warme service

Na een kleine hapering nu erg tevreden over onze duettes!

Super tevreden over onze Duettes. In eerste instantie liep het niet allemaal even soepel, maar dat is helemaal goedgekomen.

Fijne zaak mooie kwaliteit en vooral de heren van de montage zijn helemaal top👍

We zijn al heel lang klant, en kunnen niet anders zeggen, dan dat we ons altijd weer welkom voelen in de winkel. Keurig gewerkt bij het monteren van de rolluiken en rolgordijnen.

Kwaliteit en service gaan hand in hand.

Al jaren vaste klant, klantvriendelijk en meedenkend personeel. Vakbekwame monteurs en erg vriendelijk. En ook als er eens niet iets goed gaat is er altijd een oplossing . Gewoon top.

Mooie gordijnen

HW Huis & Wonen heeft bij ons gordijnen geplaatst voor in de woonkamer. Ze hebben ons goed en vriendelijk geholpen met het uitzoeken van de juiste gordijnen. we zijn er erg blij mee

Zeer goed meedenkend

Goede service meedenken met de bestelling en aflevering in het buitenland geen probleem

te laat geleverd vervolgens ook nog verkeerde maat en grote mond van eigenaar.

Hordeur is 3 weken te laat geleverd, vervolgens word er 1 verstuurd die 20 cm te kort is. op de nieuwe vervolgens weer een aantal weken moeten wachten. Telkens moest ik er zelf achteraan. Uiteindelijk de hordeur afbesteld, echter belt de eigenaar op onbeschofte toon dat dit niet mogelijk is. geen goed woord voor deze firma. belachelijk slechte service.

Zoals het hoort!!

Eerlijk en kundig en meedenkend advies! Geen aansmeerpraktijken, alles voor een tevreden en terugkomende klant!

Prettig, klantvriendelijk en professioneel

Zowel plissé hordeuren als screens voor een prima prijs besteld, ingemeten en voor gemonteerd. Nogmaals bedankt voor jullie klantvriendelijkheid en professionele afhandeling.

Fijne en deskundige gordijnspecialist

Wij hebben al onze elektrische raambekleding laten leveren en installeren door HW Huis & Wonen. Zij hebben ons met veel geduld de voor- en nadelen van alle soorten uitgelegd en hebben bovendien gratis ingemeten. Bij andere gordijnleveranciers moest er eerst getekend worden, voordat er ingemeten zou worden. Bovendien waren de prijzen van HW lager dan andere gordijnspecialisten. Ook al had onze aannemer het een en ander netter moeten afwerken, toch heeft HW ervoor gezorgd dat alles er netjes uit ziet. Overall top service voor een top prijs. Wij raden hen dan ook aan al onze vrienden aan.

Fijne winkel voor gordijnen en horren

Fijne winkel waar je goed geholpen wordt, goed advies krijgt en een ruim assortiment hebt. De prijs-kwaliteitverhouding is goed.

Over HW Huis & Wonen

HW Huis & Wonen is sinds 1980 actief en toonaangevend in de woonbranche. Bij HW Huis & Wonen kun je zowel offline, (showroom) als online (webshops) terecht voor raamdecoratie, buitenzonwering, horren en projectstoffering. HW Huis & Wonen staat voor kwaliteit en de scherpste prijzen. www.plissehordeurenwebshop.nl: de webshop voor op maat gemaakte plissé hordeuren van hoogwaardige kwaliteit voor de scherpste prijs. www.rolhorrenwebshop.nl; de webshop voor op maat gemaakte rolhoren. HW Huis & Wonen staat garant voor snelle service. Voor vragen of advies kan je ons bellen op di t/m zat tussen 9:00 en 17:00. Mailen kan ook: info@huis-en-wonen.nl.