Weer geweldig geholpen

Heel fijn adviesgesprek en diverse offertes om goed een keuze te kunnen maken. Met de monteur samen nagedacht voor creatieve oplossing om de gordijnen te kunnen ophangen en nu genieten van prachtige gordijnen.

Prima geholpen en service

Zoals een klant geholpen wil worden, eerlijk en meedenkend

Hele fijne service en goede kwaliteit

Tijdens ons bezoek aan Huis & Wonen werden we gastvrij ontvangen en erg goed geholpen! Na afloop kregen we stalen te leen om thuis alles goed af te stemmen. Inmeten werd snel gedaan en de offerte was zeer scherp. Levering en montage was verrassend snel in deze tijd.

Betrouwbaar en deskundig bedrijf/mensen

Naar tevredenheid geholpen. Namen alle tijd en flexibel met de planning. Product naar wens

Super goede service!

Daar het een precisi opdracht was, zijn de mannen thuis op komen meten, ter plekke is de gordijnrail op maat gemaakt en gebogen. Fantastisch! Klasse!

Prettig geholpen. Goede prijs kwaliteit verhouding. Goede service thuis inmeten en keuze in zelf ophangen of laten monteren.

Fijn geholpen en snel gemonteerd top

Prettig en goed geholpen jullie zijn ook van meedenken echt heel fijn En heel netjes opgehangen hij was erg vriendelijk We zijn er erg blij mee staat zo netjes

Telefonische hulp, bestellen en aflevering verliepen perfect.

Telefonische ondersteuning is bij een plissé hordeur op maat wel prettig om verrassingen te voorkomen. Instructie bij bestellen kan nog iets beter: dikte van het profiel in cm ontbreekt (wellicht standaard, maar staat niet vermeld); welke maten je moet meten staat goed beschreven, maar geef ook aan wat dan de uiteindelijke exacte maat van de hordeur gaat worden (van belang bij bv vervanging van een hordeur die stuk is).

Zeer positief

Goed geholpen met bepalen juiste deurhor maten. Deurhor is in bestelling en wordt ter zijner tijd door HW Huis & Wonen geïnstalleerd. So far so good.

In de winkel zeer goed geholpen door vriendelijk en vakkundig personeel. Ook de inmeting en montage is uitgevoerd door vriendelijk en vakkundig personeel. Alles ook keurig op tijd en volgens afspraak geleverd. In één woord geweldig.

We zijn uiterst vriendelijk te woord gestaan en geholpen door HW. De service en de snelle levering zijn perfect. Wij kunnen HW aan iedereen aanbevelen.

Goede service, vriendelijk en keurig gemonteerd en mooie kwaliteit

na aanvankelijke communicatieproblemen, door meet-assistentie en verduidelijking een goed product ge

In eerste instantie was de actuele situatie niet duidelijk, waardoor ook de offerte in eerste instantie aanzienlijk hoger was dan gedacht. Na interventie en meting ter plaatse een nieuwe acceptabele prijs overeengekomen. Montage was probleemloos, monteur vroeg en net voor het ging regenen, klaar, Mooie nieuwe hor.

in een woord geweldig

bestellen en het komt goed

medewerker deed heel erg zijn best.

Het installeren van de hordeur viel in eerste instantie nog niet mee. Maar hij bleef net zolang bezig tot het in orde was!

Snelle communicatie, snelle levering.

Prettig kontakt. Duidelijk en snel gecommuniceerd. Kortom zeer tevreden.

Goed geholpen en dik tevree

Is zeer positief . De mensen denken met je mee bij de keuze van de gordijnen en het vloerkleed. Bij ons thuis heeft de meneer die het heeft opgehangen ook met de föhn alle plooien glad gemaakt. Wij zijn dik tevreden met deze firma .

snelle en goede afhandeling ,en dat gewoon via telefoon

Goede kwaliteit, erg blij mee.

Schuifhor besteld, erg goede kwaliteit en levering volgend afspraak. Makkelijk te bevestigen en paste precies!

Alleen de aflever tijd week een aantal uren af van het geen wij door kregen. Ik vond dat wel heel vervelend, je zit toch te wachten.

Juiste service, vakmannen, top geregeld van start tot finish

Fijne mensen met verstand van zaken, zowel in de winkel als op de werkvloer. 100% tevreden met het resultaat.

Wat ze beloven komen ze na

Netjes geholpen in de showroom en nette levering en montage aan huis

Super geregeld

Perfect gegaan en een nette prijs

Over HW Huis & Wonen

HW Huis & Wonen is sinds 1980 actief en toonaangevend in de woonbranche. Bij HW Huis & Wonen kun je zowel offline, (showroom) als online (webshops) terecht voor raamdecoratie, vloerkleden, horren en projectstoffering. HW Huis & Wonen staat voor kwaliteit en de scherpste prijzen. www.plissehordeurenwebshop.nl: de webshop voor op maat gemaakte plissé hordeuren van hoogwaardige kwaliteit voor de scherpste prijs. www.rolhorrenwebshop.nl; de webshop voor op maat gemaakte rolhoren. HW Huis & Wonen staat garant voor snelle service. Voor vragen of advies kan je ons bellen op di t/m zat tussen 9:00 en 17:00. Mailen kan ook: info@huis-en-wonen.nl.