Prima site en service, alles tot in detail uit te pluizen!

Hele strakke rolhordeur plisse op maat besteld. Telefonisch goed bereikbaar, vraagjes over wat twijfels die ik had bij de bestelling werden netjes beantwoord. Levering duurde even maar dit is te verwachten bij een op maat gemaakte rolhordeur. Uiteindelijk paste alles op de mm precies! Bij het accuraat volgen van de montage instructie is het relatief eenvoudig om alles zelf te monteren.

Bedankt voor je mooie beoordeling, fijn te lezen dat het monteren redelijk vlekkeloos is verlopen. Voor de toekomstige klanten is het fijn te lezen dat we telefonisch goed te bereiken zijn. De levertijden zijn trouwens nu weer helemaal op peil 4-6 werkdagen. Fijne insectloze nazomer gewenst!

Mooi kwaliteits plissehor

Perfecte uitlevering en werden netjes op de hoogte gehouden van de productie voortgang en uitlevering. Had alleen moeite met montage omdat de vier montagesteunen voor de staande deurstijl niet vastkleefden (er was wel ontvet ! ) Maar uiteindelijk prima resultaat.

gebrekkige communicatie

Het bestellen werkt gemakkelijk en duidelijk maar als klant vind ik het prettig om een bevestiging van mijn betaling te ontvangen. Deze kreeg ik pas na een verzoek hiervoor. De berichtgeving rond de productie en levering waren wat mij betreft onduidelijk. Het moet tegenwoordig toch kunnen dat je een dag van te voren een tijdvak door krijgt waarbinnen de levering gaat plaats vinden. De horren zelf zijn prima!

Gemakkelijke bestelwijze en goede levering

Het zelf inmeten is goed uitgelegd op de website waardoor de juiste maat bestellen eenvoudig was. Keurig op tijd geleverd en prima op maat gemaakt. Alleen de montagehandleiding is erg summier, maar met wat handigheid is zelf monteren niet echt moeilijk.

Top plissé deur !!

Heel mooi op maat gemaakte deur en snel geleverd. We zijn erg tevreden.

Genoeg keus!

Huis en Wonen verkoopt mooie producten. Ze hebben passie voor hun werk en stoppen pas als het helemaal goed is.

Netjes gewerkt

Wat een vriendelijk personeel. Jullie hebben zeer netjes gewerkt. Dankbaar zijn we voor het eind resultaat. Advies is goed uitgepakt. Hor in raam en binnen screens zien er zeer goed uit.

Wauw erg bedankt voor deze mooie woorden en het mooie cijfer. Hier krijgen we energie van!

Zeer nette afwerking

2 plisse hordeuren besteld en we zijn er erg tevreden over. Materialen zien er erg degelijk uit. Enige verbetering zou kunnen zijn is de bijgeleverde instructie. Deze is iets te beperkt als je niet handig bent, maar misschien moet je hem dan niet zelf monteren.

Gewoon goed en hebben scherpste prijs

Picobello

Plissehordeur is prima, jammer van de niet nagekomen afspraak

Ik heb onze plissé hordeur opgemeten zoals in de duidelijke omschrijving op de website stond. Hordeur besteld en ik kreeg een paar dagen later te horen dat de deur in productie was genomen en wanneer hij geleverd zou worden. Heel netjes allemaal. De week waarin de deur geleverd zou worden kwam in ons geval niet uit omdat we die week weg waren. Afspraak gemaakt voor een levering in week daarop volgend. 5 minuten later een bevestiging hier, prima. Toen we thuiskwamen stond daar toch de hordeur. De schilders waren er toevallig en die hebben het pakket in ontvangst genomen. Schoonheidsfoutje, zullen we maar zeggen. Enigszins storend vond ik ook de 13 mailtjes met het tijdstip waarop het pakket bezorgd zou worden. Ze klopten alle 13 niet.

Oeps 13 mailtjes vinden wij ook niet normaal. Inmiddels hebben we onze vervoerder hier ook op aangesproken dat dit niet echt wenselijk is. Helaas hebben we geen zeggenschap in het bestuur van het vervoersbedrijf. We geven alle klachten door en hopen dat deze opgepakt worden. Namens ons bij deze onze welgemeende excuses. Fijn te lezen dat u over de hordeur en de communicatie daaromheen wel zeer tevreden bent, daar hebben wij dan wel weer zeggenschap over ;-) Een hele zonnige en insectloze nazomer gewenst!

Prima service vriendelijke mensen

Gordijnen keurig opgehangen. Snel geleverd. Vriendelijk geholpen in de winkel. Aanrader

Prima op maat, staat mooi, prima levering

Hordeur is mooi op maat en staat mooi. Levering was ook prima.

Makkelijk te bestellen en te plaatsen

Inmeten/bestellen erg makkelijk, levering duurde iets langer dan op website werd aangegeven, maar we werden van het productieproces goed op de hoogte gehouden, super blij met de deur.

Prima ervaring

Makkelijk om via de site het plissehor samen te stellen. Binnen de termijn geleverd en alles klopte. De kwaliteit van de hordeur zelf kan ik nog niet beoordelen

Vlot geleverd, prima kwaliteit!

De hordeur was makkelijk in te meten en de metalen kap en hor werd precies op maat geleverd. De kunststof onderrail was 2 mm langer dan bestelt maar dit was simpel te corrigeren. Erg blij met onze hordeur op maat.

Even moeten wachten en goed op de hoogte gehouden

Geleverd water besteld was. Goed verpakt

Echt een top bedrijf!

Naar aanleiding van ons oude rolgordels zocht ik een bedrijf voor een nieuwe. Al snel kwam ik op dit bedrijf en merkte hoe makkelijk het was om een bestelling te doen. Na ontvangst van de nieuwe rolgordels was het heel simpel om het te monteren. Volgens mij duurde het uitpakken langer dan de hele montage!

Plisséhor kwam 2 weken te laat, kwaliteit is wel goed

Bijna 3 weken moeten wachten waar er 5 dagen belooft wordt. Bovengeleider 5mm langer dan opgegeven, de rest wel goed op maat. Kwaliteit is prima.

Goedemiddag Ruben, Allereerst bedankt voor je beoordeling. De levertijd liet, door de hoeveelheid bestellingen, inderdaad te wensen over. Goed nieuws; De levertijd op dit moment is weer 4-6 werkdagen. Vervelend dat de bovengeleider net te breed was. U had ons kunnen bellen zodat we een nieuwe boven geleider hadden kunnen sturen. Fijne dag verder!

Over het algemeen een goede en betrouwbare zaak

We zijn vaste klant en over het algemeen altijd erg te spreken, deze specifieke keer een vrij lange wachttijd en we waren na de levering niet in 1 x tevreden, maar na dat gemeld te hebben werd het supersnel opgelost, klantvriendelijk dus.

Online bestelling prima geleverd

Wij hebben bij Plissehordeurenwebshop.nl een hordeur op maat besteld. De levertijd was 11 dagen, conform opgaaf. Het product was compleet en perfect op maat, dus dat was prima. Enige minpuntje is, dat je totaal geen invloed hebt op wanner e.e.a. bezorgd wordt. Wij kregen daar letterlijk 2 uur van te voren bericht over, en vervolgens werd het bezorgmoment op het allerlaatste moment ook nog weer twee uur verplaatst. Goed voor wat irritatie. Volgens HW is dat de verantwoordelijkheid van de transporteur, maar als klant heb ik daar niet zoveel aan. Dus qua logistiek nog een verbeterpuntje, maar verder een aanrader.

Zeer vriendelijke, nette en kundige vakmensen

Eenvoudig te bestellen en goede kwaliteit

Hele goede ervaring! Kwaliteit en prijs uitstekend. Snelle levering.

Vriendelijk personeel, niets is teveel. Gewoon een gele leuke winkel. Heb al mensen aanbevolen daar te gaan kijken

Super correcte levering

Past perfect en ziet er erg mooi uit.

De service is echt super!!!

Over HW Huis & Wonen

HW Huis & Wonen is sinds 1980 actief en toonaangevend in de woonbranche. Bij HW Huis & Wonen kun je zowel offline, (showroom) als online (webshops) terecht voor raamdecoratie, buitenzonwering, horren en projectstoffering. HW Huis & Wonen staat voor kwaliteit en de scherpste prijzen. www.plissehordeurenwebshop.nl: de webshop voor op maat gemaakte plissé hordeuren van hoogwaardige kwaliteit voor de scherpste prijs. www.rolhorrenwebshop.nl; de webshop voor op maat gemaakte rolhoren. HW Huis & Wonen staat garant voor snelle service. Voor vragen of advies kan je ons bellen op di t/m zat tussen 9:00 en 17:00. Mailen kan ook: info@huis-en-wonen.nl.