Goede service en zeer flexibel

Hadden een afspraak gemaakt en we wilden die graag verzetten en daar was alle ruimte voor.

Prachtige winkel fantastische service

De medewerkers zijn heel klantvriendelijk de communicatie is uitsteken. Ze doen hun uiterste best om alles naar wens te laten verlopen.

Prima bedrijf met ouderwetse service.

Vakkundige en vriendelijke medewerkers die zowel bij opmeten als bij de montage echt gemotiveerd waren om het perfect te maken. .

TOP leverancier

hallo . nieuwe plissé hordeur besteld , snelle en goede levering . erg vriendelijk geholpen en netjes thuis afgeleverd .TOP . ga zo door . groet Peter

Vriendelijk, gastvrij en mooie prijs.

Telefonisch contact erg vriendelijk, snelle mail reactie. In de winkel zelf ook erg vriendelijk en gastvrij, hadden/ namen alle tijd voor je. Veel keuzes en mogelijkheden, goede prijs kwaliteit.

Vakkundig meegedacht tegen een scherpe prijs

Wij wilde graag gordijnen plus extra raambekleding voor overdag. We zijn uitgebreid voorgelicht en er werd goed meegedacht zonder dat we een koopdruk voelde. Staaltjes konden even mee naar huis om de juiste kleur te bepalen. Jaloezieën zijn eerder klaar dan de gordijnen en er werd aangeboden die eerder op te hangen omdat we nu niets voor de ramen hebben. Heel plezierig! Goede service tegen een scherpe prijs.

keurig en snel

Na veel zoekwerk naar Hamstra onderdelen rolhordeuren bij Huis & Wonen terecht gekomen prima geregeld Hamstra zelf laat de klant in de kou staan

Fijn bedrijf

Goede service En groot aanbod met keuzes Fijn personeel!

Top bedrijf met goede producten en service gericht.

Ik had eerst advies nodig voor een pliché schuifhor. De medewerker Peter heeft mij goed geholpen en meegedacht met de situatie. Product daarna besteld en zelf gemonteerd. Erg degelijk en mooi uitziend schuifhor. Resultaat mag er zijn!

Zeer goede ervaren profesionals

Zeer goed geholpen met het uitzoeken van de juiste oplossing. Hordeuren exact op maat. Top bedrijf.

plissehor deur

perfect op maat, kwaliteit zeer goed. service en kontakt prima

heel mooie hordeur

Heel mooie hordeur perfect op maat en in geel mooi en stevig materiaal makkelijke montage topproduct!

Goede service en heel klantvriendelijk

Je wordt netjes en vriendelijk geholpen en de service is uitstekend. Heel tevreden

Mooie zaak, grote keus, fijn personeel

perfect

Bezocht, aangegeven wat ik wilde, nagemeten, besteld , geleverd en zelf geplaatst Wat wil je nog meer

Twijfelachtig

De oude lamellenrail had 12 lamellen. De nieuwe 11. Paste net.

Top service!

Wat een fijne winkel! Aandacht voor de klant en niets is te gek. Zeer goed geholpen en het contact tussentijds was erg prettig.

Werken netjes en vlot, vriendelijk

Snel en netjes gemonteerd.

Rolgordijn werd geleverd zonder cassette in plaats van met. Eén telefoontje met gelijk een passende oplossing. De cassette is inmiddels, ook naar volle tevredenheid, geplaatst.

Goed advies en aflevering/aanbrengen

Voortreffelijk

Vlotte bestelling via site, levering ks ook goed verlopen en store is goed bevonden.

Prima geregeld

Advies, opmeten, aanbrengen allemaal prima.

Keurig gewerkt Alles opmaat Fijne mannen

Deskundig

Wat ben ik hier prettig geholpen! Een verkoopster die haar producten kent, meedenkt en met goede ideeën komt.

Geweldige en vriendelijke service - one stop shop

Gewoon op de bonnefooi naar binnen gestapt zaterdag ochtend en uitstekend geholpen. Advies in stijlen, stoffen, kleuren en uiteindelijk ook verschillende monsters meegekregen om thuis te bekijken. Deze week komen ze alles monteren (5 weken levertijd).

Over HW Huis & Wonen

HW Huis & Wonen is sinds 1980 actief en toonaangevend in de woonbranche. Bij HW Huis & Wonen kun je zowel offline, (showroom) als online (webshops) terecht voor raamdecoratie, vloerkleden, horren en projectstoffering. HW Huis & Wonen staat voor kwaliteit en de scherpste prijzen. www.plissehordeurenwebshop.nl: de webshop voor op maat gemaakte plissé hordeuren van hoogwaardige kwaliteit voor de scherpste prijs. www.rolhorrenwebshop.nl; de webshop voor op maat gemaakte rolhoren. HW Huis & Wonen staat garant voor snelle service. Voor vragen of advies kan je ons bellen op di t/m zat tussen 9:00 en 17:00. Mailen kan ook: [email protected].