TOP !!

Levering en kwaliteit zijn zeer goed Ook service bij repartie - ophalen en retourlevering zijn zeer goed geregeld

Ik ben zeer tevreden over het advies in de winkel, de snelle service en de keurige montage bij mij thuis van de gordijnen en rails. Het is erg mooi geworden. En dat voor een goede prijs. Ik kom niet voor de eerste keer bij jullie, maar zeker ook niet voor de laatste keer. Ik geef 5 sterren: Uitstekend! Dank en tot de volgende keer,

Snel en kundig

Snelle handeling vanaf het eerste moment. Alles netjes verzorgd.

Vakwerk

Door de positieve verhalen van onze dochter en schoonzoon zijn wij bij jullie terecht gekomen. Wij zijn ook enthousiast over Huis & wonen. Vakwerk!!!

Geen enkele klacht.

Nette en keurige afhandeling van de bestelling. Ook de info tussentijds is in orde.

Informatie en snelheid van de productie is goed

Ik heb het product nog niet binnen,dus hierover kan ik dus nog niet oordelen.

Top product en top service

Fijne vaklui met kennis die altijd voor je klaarstaan

Heel goed en betrouwbaar

In de winkel goed geholpen met keuze maken. Daarna is er op afspraak secuur ingemeten en nu is het genieten van de keurig gemaakte gordijnen!

Prachtige gordijnen dankzij goed advies en service

Het team van Huis&Wonen heeft er alles aan gedaan om onze aankoop van onze nieuwe gordijnen tot een succes te maken. Stalen op zicht gekregen en een goed advies. Vriendelijke bediening. Dank!

Top service!

Ik wilde een bocht in een gordijnenroede. Toen dat niet mogelijk bleek bij de roede die ik had uitgezocht kreeg ik, voor dezelfde prijs, een duurdere waar dit wel mogelijk was. Ik heb er niet om gevraagd, ik had me er al bij neergelegd dat het dan een andere roede zou worden. Ik vind dit echt top service!

Word altijd goed en vriendelijk geholpen.

Kom al jaren bij jullie gordijnen kopen en ben heel tevreden. Ook in jullie nieuwe winkel fijn geholpen. In de oude winkel knipten jullie zelf de gordijnen, altijd recht. Nu zijn mijn gordijnen besteld en op een andere locatie geknipt, jammer dat het scheef was, en daardoor 15 cm verschil van breedte was.

Uitstekend in meedenken,service verlenen en iets goeds afleveren.

Na het uitzoeken en bestellen van onze gordijnen bleek er een leveringstijd van 6 weken op de stof te zitten. Er werd goed meegedacht en er werd haast gemaakt. Binnen die 6 weken hingen de gordijnen in huis. Het maken van de gordijnen is een groot compliment waard. Mooie regelmatige plooien en precies de goede hoogte. Een aanrader om hier je gordijnen te laten maken!

Professioneel en flexibel

Toen we ons voor een oriënterend gesprek meldden in de showroom werden we uitgebreid en deskundig geholpen. Er waren meerdere inmeetmomenten nodig in onze nieuwbouwwoning en daar werd niet moeilijk over gedaan. Ook tijdens deze momenten werd er goed meegedacht over stoffen en kleuren. Het resultaat is keurig en precies zoals we verwacht hadden. Aan één van de jaloezieën mankeerde iets, maar dat werd een paar dagen na de montage netjes opgelost.

Bedankt voor je mooie woorden en dito beoordeling. Daar krijgen we energie van :-) heel veel woonplezier gewenst met jullie mooie raamdecoratie.

Prima geadviseerd, prima service, prima product

J.

Houtenlamellen besteld, super snelle levering en netjes opgehangen

De gordijinen zijn prima en ze hangen ontzettend mooi.

Wat fijn! Heel veel plezier met de gordijnen en heel erg bedankt voor uw beoordeling!

Goed advies en super tevreden over het resultaat

In de winkel goed advies gehad en fijn geholpen. Alle gordijnen zijn met zorg opgemeten en super mooi gemaakt en opgehangen. Mijn complimenten voor H en W

Wat een mooi compliment, bedankt!!!

Goede en snelle service, prima kwaliteit voor een goede prijs

Wij hebben bij verschillende bedrijven offertes opgevraagd en HW Huis & Wonen kwam daarbij als scherpste naar voren, zonder te moeten inleveren op kwaliteit. Communicatie is prima, zoals het hoort. De monteurs gingen zeer netjes te werk en hadden ook goede oplossingen voor de problemen die ze tegenkwamen bij het monteren.

Bedankt voor je mooie woorden en de 10, daar worden we heel blij van :-) Veel plezier met de houten jaloezieën!

Enorme keuze en keurig geholpen

Enorme keuze en diverse stalen meegekregen om deze thuis te kunnen beoordelen. Dat geeft je echt de tijd om rustig een keuze te maken. In de showroom werd alle tijd genomen om producten waar wij belangstelling voor hadden te tonen. Al met al een hele plezierige ervaring.

Bedankt voor je mooie beoordeling. Fijn te lezen dat u een plezierige ervaring hebt gehad. Heel veel woonplezier.

Goed geadviseerd, goed geïnformeerd. Fijne communicatie

Goed advies en service.

uitstekende service

Goed advies, mooie producten

We zijn leuk geholpen in de winkel. Afspraken werden snel gemaakt en de gordijnen waren ook vlot binnen. Montage was snel en goed! Top!

Super bedankt voor je mooie beoordeling daar worden we blij van!

Mooie, klantvriendelijke zaak, maar veel miscommunicatie.

Wij zijn keurig en vriendelijk geholpen in de winkel, en ook bij het monteren thuis. Er is echter heel veel mis gegaan. Toen de vouwgordijnen kwamen bleek het een ander model als wij voor ogen hadden. Er was niet gevraagd wat wij wilden, en wij wisten niet dat er meerdere modellen waren. 1 vouwgordijn was veel te smal. De overgordijnen voor de kamer werden laat geleverd omdat er tot twee keer toe een weeffout in zat. De overgordijnen van de slaapkamer waren veel te breed, die moesten dus terug om smaller gemaakt te worden. Aan de vouwgordijnen van de keuken zaten witte koordjes ipv metalen wat afgesproken was. De stof voor overgordijnen die ik zelf zou maken zou in 2 stukken geleverd worden, dit was niet gedaan. Ook de gordijnrail was niet goed. Alles bij elkaar verliep het dus niet echt vlekkeloos. Wel is alles netjes opgelost.

Goedemiddag Els, Bedankt voor je reactie en je beoordeling. Wat jammer dat niet alles vlekkeloos is verlopen, het is absoluut geen excuus maar ons vak is en blijft mensenwerk en daar worden soms fouten gemaakt. Helaas zijn er bij u dus heel wat foutjes gemaakt. Maar ik lees gelukkig ook dat alles naar tevredenheid is opgelost. We hopen dat u kunt genieten van uw mooie producten en er geen vervelende nasmaak aan over houdt.

Service, producten, klantvriendelijkheid echt ontzettend goed!

Super vriendelijk personeel, altijd goede service, mooie producten voor een scherpe prijs en niet van die saaie ouderwetse niet met de tijd meegaande producten maar helemaal hip en van deze tijd. Denk je dat de bouwmarkt goedkoper is? Ik zou zeker langsgaan bij Huis & Wonen, zeker weten dat je nooit meer anders wilt.

Over HW Huis & Wonen

HW Huis & Wonen is sinds 1980 actief en toonaangevend in de woonbranche. Bij HW Huis & Wonen kun je zowel offline, (showroom) als online (webshops) terecht voor raamdecoratie, vloerkleden, horren en projectstoffering. HW Huis & Wonen staat voor kwaliteit en de scherpste prijzen. www.plissehordeurenwebshop.nl: de webshop voor op maat gemaakte plissé hordeuren van hoogwaardige kwaliteit voor de scherpste prijs. www.rolhorrenwebshop.nl; de webshop voor op maat gemaakte rolhoren. HW Huis & Wonen staat garant voor snelle service. Voor vragen of advies kan je ons bellen op di t/m zat tussen 9:00 en 17:00. Mailen kan ook: info@huis-en-wonen.nl.