Zeer professionele club

Snel, effectief, duidelijk en goede communicatie

Vlot geleverd, lage prijs, maar is het nu Hamstra of niet?

Bestellen ging goed. Duidelijke informatie, blij met grijs doek. Twijfel blijft over het merk: Hamstra of namaak? De tijd zal ons leren of het product stevig is.

Goed gemaakt , goede service en keurig opgeruimd.

Ze denken goed mee. Het contact is goed en ze komen hun afspraken na. Ze werken netjes.

Beantwoord aan de verwachtingen

Plyseehordeur snel geleverd. Makkelijk en vlot bevestigd met duidelijke montage instructie. Schuift soepel. Gunstige prijs Nadere vragen snel beantwoord Hoop hier jaren plezier van te hebben

gewoon goed

snelle en goede levering

keurig op maat geleverd

De hordeur ziet er goed uit bij aflevering. Nog niet gemonteerd maar wel gepast, alles lijkt te kloppen. Het enige minpuntje wat ik kan vinden is de levertijd. Op de website staat een kortere levertijd dan de werkelijke, dat wekt verkeerde verwachtingen. Als dat andersom was geweest was de beoordeling hoger geweest. Voor de rest prima communicatie met het bedrijf, juist vanwege de langere levertijd.

Zeer snelle levering en mooi product

Alles keurig in orde

Alles paste perfect

Geen problemen

Prima hor systeem, maar een klein aandacht puntjes : schroefjes moeten er 8 zijn maar zitten er 7 in het zakje, de hoekstukjes waarmee de bovendorpel met de zijstijlen verbonden moeten worden de gaten kwamen niet overheen met de gaten in de stijllen. Maar een zeer goede hor.

Makkelijk en snel te bestellen. Plaatsen was heel makkelijk

Ik ken deze plissedeur al , is onze tweede

Dit is onze tweede plissedeur en zijn er zeer tevreden over enkel was er beloofd een track&tracé te zenden wat niet is gebeurd . Gevolg we waren niet thuis bij de levering en ze hadden de plissedeur gewoon voor de deur op de grond gelegd wat tot diefstal kan lijden . Dit is weliswaar niet gebeurd maar toch...

Zoals ik had verwacht!!!!!!!

Niets op aan te merken.

Dik tevreden!!

Het voortraject, de keuze van de gordijnen, materialen, informatie, was heel netjes en uitgebreid. Ook de montage is keurig uitgevoerd. Wij zijn erg tevreden!

Wij hebben 3 jaloezieën en een paar linnenlook gordijnen met wave-systeem uitgezocht en laten plaatsen. Wij zijn erg tevreden met de geboden service van HW Huis en Wonen en erg content met het eindresultaat!

Geweldig, flexibel en klant gericht

Ik kreeg mijn bestelde hordeur binnen en bleek dat deze te groot was. Het team benaderd met het probleem. Er werd meteen een nieuwe bestelling gemaakt en de hordeur werd omgeruild. Daarbij had ik de fout gemaakt, maar hoefde ik alleen de verzendkosten te betalen. Chapeau! Dank je wel voor jullie flexibiliteit

Meedenkend en zeer Klantgericht

Zeer fijn bedrijf Denkt mee en speelt in op de wens van de klant. In alle opzichten

Duidelijke website, vriendelijk en kundig geholpen via de telefoon en in de winkel, keurige levering, binnen de vooraf opgegeven levertijd. Op alle vlakken goed dus ik raad H&W Huis en Wonen zeker aan!!!

Correct en snel.

Leverd wat besteld is correct.

Topproducten tegen scherpe prijs

Deurhorren besteld en keurig op tijd geleverd. Montage zeer deskundig door erg vriendelijke monteurs. Alle verpakkingen weer meegenomen. Ik kan dit bedrijf bij iedereen aanbevelen.

Goede kwaliteit en fantastische service!

We zijn perfect geholpen door Peter, zowel tijdens het voorproces met meten etc. tot de nazorg. Een 10+ wat ons betreft!

Zorgvuldig en perfecte service

Zeer tevreden met mijn bestelling, tussentijds ook goed op de hoogte gehouden van productie tot levering. Alles perfect geregeld.

Zijn zeer goed

Ik ben zeer snel geholpen met uitstekende adviezen. Inmiddels is alles naar tevredenheid opgehangen

Mooi product

Levertijd langer dan verwacht.

Kwalitatief Prima product

Alles duidelijk. Handgrepen zelf uitgedokterd

Goed werk

Prima werk. Bedankt.

Over HW Huis & Wonen

HW Huis & Wonen is sinds 1980 actief en toonaangevend in de woonbranche. Bij HW Huis & Wonen kun je zowel offline, (showroom) als online (webshops) terecht voor raamdecoratie, vloerkleden, horren en projectstoffering. HW Huis & Wonen staat voor kwaliteit en de scherpste prijzen. www.plissehordeurenwebshop.nl: de webshop voor op maat gemaakte plissé hordeuren van hoogwaardige kwaliteit voor de scherpste prijs. www.rolhorrenwebshop.nl; de webshop voor op maat gemaakte rolhoren. HW Huis & Wonen staat garant voor snelle service. Voor vragen of advies kan je ons bellen op di t/m zat tussen 9:00 en 17:00. Mailen kan ook: info@huis-en-wonen.nl.