Vakmensen, werken netjes en nemen afval mee.

Gordijnen en rolgordijnen en horren gemonteerd, heel erg mooi. Kwaliteit ook erg goed , erg blij mee.

Zeer goede service, mooie en degelijke plisséhordeuren en perfect op maat.

Zeer goede produkten.

Heel erg behulpzaam en vriendelijk. Goede kwaliteit. Spijtig dat er een kras op de kasette was. Zou deze zeker aanbevelen.

Correct bedrijf

Levering volgens afspraak, vriendelijke en correct..

Aanrader!!

Een raamhor en hordeur besteld. Telefonisch en per mail perfect geholpen met enkele vragen over het meten. Bestelling op tijd afgeleverd. Voorheen hadden wij een luxaflex plissé hordeur, deze is identiek. Raamhor ook heel mooi. Zeer tevreden!

Topklasse vakmensen

In een woord klasse

Goed en netjes afgeleverd

Klantvriendelijk en en een mooie showroom

Vriendelijk, deskundig, attent

Vriendelijke ontvangst in de winkel. Er wordt goed geluisterd naar de wens van de klant waarna deskundig advies. Ook bij het inmeten een fijn gesprek waarbij de monteur goede uitleg en advies gaf toen we een vraag hadden over een ander raam waarvoor geen opdracht gegeven was. Deze opdracht alsnog toegevoegd. Vervolg en uitvoering van de opdracht tot volle tevredenheid uitgevoerd door twee monteurs.

Goede service en zeer flexibel

Hadden een afspraak gemaakt en we wilden die graag verzetten en daar was alle ruimte voor.

Prachtige winkel fantastische service

De medewerkers zijn heel klantvriendelijk de communicatie is uitsteken. Ze doen hun uiterste best om alles naar wens te laten verlopen.

Prima bedrijf met ouderwetse service.

Vakkundige en vriendelijke medewerkers die zowel bij opmeten als bij de montage echt gemotiveerd waren om het perfect te maken. .

TOP leverancier

hallo . nieuwe plissé hordeur besteld , snelle en goede levering . erg vriendelijk geholpen en netjes thuis afgeleverd .TOP . ga zo door . groet Peter

Vriendelijk, gastvrij en mooie prijs.

Telefonisch contact erg vriendelijk, snelle mail reactie. In de winkel zelf ook erg vriendelijk en gastvrij, hadden/ namen alle tijd voor je. Veel keuzes en mogelijkheden, goede prijs kwaliteit.

Vakkundig meegedacht tegen een scherpe prijs

Wij wilde graag gordijnen plus extra raambekleding voor overdag. We zijn uitgebreid voorgelicht en er werd goed meegedacht zonder dat we een koopdruk voelde. Staaltjes konden even mee naar huis om de juiste kleur te bepalen. Jaloezieën zijn eerder klaar dan de gordijnen en er werd aangeboden die eerder op te hangen omdat we nu niets voor de ramen hebben. Heel plezierig! Goede service tegen een scherpe prijs.

keurig en snel

Na veel zoekwerk naar Hamstra onderdelen rolhordeuren bij Huis & Wonen terecht gekomen prima geregeld Hamstra zelf laat de klant in de kou staan

Fijn bedrijf

Goede service En groot aanbod met keuzes Fijn personeel!

Top bedrijf met goede producten en service gericht.

Ik had eerst advies nodig voor een pliché schuifhor. De medewerker Peter heeft mij goed geholpen en meegedacht met de situatie. Product daarna besteld en zelf gemonteerd. Erg degelijk en mooi uitziend schuifhor. Resultaat mag er zijn!

Zeer goede ervaren profesionals

Zeer goed geholpen met het uitzoeken van de juiste oplossing. Hordeuren exact op maat. Top bedrijf.

plissehor deur

perfect op maat, kwaliteit zeer goed. service en kontakt prima

heel mooie hordeur

Heel mooie hordeur perfect op maat en in geel mooi en stevig materiaal makkelijke montage topproduct!

Goede service en heel klantvriendelijk

Je wordt netjes en vriendelijk geholpen en de service is uitstekend. Heel tevreden

Mooie zaak, grote keus, fijn personeel

perfect

Bezocht, aangegeven wat ik wilde, nagemeten, besteld , geleverd en zelf geplaatst Wat wil je nog meer

Twijfelachtig

De oude lamellenrail had 12 lamellen. De nieuwe 11. Paste net.

Top service!

Wat een fijne winkel! Aandacht voor de klant en niets is te gek. Zeer goed geholpen en het contact tussentijds was erg prettig.

Over HW Huis & Wonen

HW Huis & Wonen is sinds 1980 actief en toonaangevend in de woonbranche. Bij HW Huis & Wonen kun je zowel offline, (showroom) als online (webshops) terecht voor raamdecoratie, vloerkleden, horren en projectstoffering. HW Huis & Wonen staat voor kwaliteit en de scherpste prijzen. www.plissehordeurenwebshop.nl: de webshop voor op maat gemaakte plissé hordeuren van hoogwaardige kwaliteit voor de scherpste prijs. www.rolhorrenwebshop.nl; de webshop voor op maat gemaakte rolhoren. HW Huis & Wonen staat garant voor snelle service. Voor vragen of advies kan je ons bellen op di t/m zat tussen 9:00 en 17:00. Mailen kan ook: [email protected].

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.