Uitstekende service !

Via de webshop plisséhordeur aangeschaft, zelf afgehaald bij de winkel. Onder het genot van een kop koffie ook nog handige tips voor het onderhoud meegekregen. Het installeren verliep ondanks de minieme handleiding vlekkeloos. Alleen het nastellen wordt nog een lastig karwei.

Vlotte levering en uitstekend geholpen.

Prima prijs/kwaliteit ,plisséhordeur perfect op maat gemaakt.

Prefecte service en meedenkend

Ons niet zo standaard huis zorgde ervoor dat een hordeur veelal door adviseurs wordt afgeraden. Robin is langs geweest en met veel puzzelen en meten tot een plan gekomen. Paar weken later hebben we eindelijk een hordeur die niet provisorisch in elkaar is gezet, maar een hordeur zoals het hoort. Gedankt team HW!

Niemand weet waar mijn bestellingen zijn

Bijna 3 weken geleden 2 horrendeuren besteld, gisteren gebeld en ze waren zogenaamd net binnen. Ik een dag later ze ophalen en iedereen heeft een ander smoesje waar de zijn, ze zouden me vandaag terug bellen wanneer ik ze wel kreeg, maar je raad het wel, niet terug gebeld. Ik heb mijn twijfels over dit bedrijf, eerlijk en betrouwbaar baar is het in iedergeval niet.

Goedenavond Michel, Bedankt voor je bezoek aan de showroom vanmiddag. Het klopt inderdaad dat je order die na telefonisch overleg speciaal met hoeklijnen op maat is geproduceerd afgelopen donderdag gereed was om af te halen. Je belde toevallig ook diezelfde dag dus konden we je inderdaad snel en gelijk vermelden dat de order klaar was om af te halen. Bij je bezoek in de showroom was de order niet meer te vinden. We hebben waar je bij stond met 3 personen gezocht en je zelfs zelf ook uitgenodigd mee te kijken in het magazijn waar de order eventueel zou zijn. Dit meer omdat je ons om onverklaarbare reden niet wilde geloven. Omdat we het niet konden verklaren met collega’s gebeld die de order verwerkt hadden, daarna in je bijzijn telefonisch contact opgenomen met de vervoerder omdat we het vermoeden hadden dat het pakket is meegenomen door de vervoerder met de te bezorgen orders. Dit waar je zelf bij was en volgens onze altijd klantvriendelijke oplossingsgerichte werkwijze. Ook wij vinden het heel vervelend als er iets niet goed gaat. Zojuist een mail van je ontvangen met de tekst “Hallo wanneer krijg ik hem?” Zoals aangegeven is de vervoerder opzoek naar de order en zullen we wanneer deze niet gevonden gaat worden nieuwe hordeuren produceren. Ik weet niet zo goed hoe af te sluiten als mensen je oneerlijk en onbetrouwbaar noemen. Ben aan het einde van de dag zelfs nog naar de vervoerder gereden en heb daar nu bijna spijt van. Vooralsnog een prettig weekend.

Alles goed geregeld.

Van bestelling, levering en installatie alles goed geregeld en uitgevoerd.

Fijne ervaring in de showroom gehad. Erg klantvriendelijk! Monteurs ook heel vriendelijk. Zijn een paar foutjes gemaakt waardoor het niet past of niet het juiste is, maar dat gaat als het goed is opgelost worden

Prima kwaliteit voor een nette prijs

Prima kwaliteit voor een nette prijs.

Serieuze aandacht voor de klant in deze winkel met veel keuze.

Er wordt de tijd voor je genomen! Vloerkleden uitgerold, stalen erbij gepakt, kopje koffie , geen dwang of ongeduld. Prima ervaring! En het belangrijkste: het tapijt is prachtig! Minpuntje: dit kun je natuurlijk nooit in 20 seconden invullen.....

Goede afspraken en een goede service!

Alle producten goed geleverd en gecorrigeerd waar nodig.

Goede plissé deur& hulpzame mensen

Een fijne plissé hordeur bij een fijn bedrijf. Helaas sloot de deur vlak na aankoop niet lekker. Na een telefoontje kwamen ze al snel kijken en hebben m gelijk goed afgesteld. De touwtjes zaten te strak en de onderste geleider hebben ze opnieuw gedaan. Topservice!

De heren hebben mooi werk geleverd

De Hordeur zit er keurig netjes in, is goed gemonteerd en afgewerkt. De monteurs zijn echte ambassadeurs voor jullie bedrijf. Aardige en nette heren met kennis van zaken, fijne mensen om over de vloer te hebben.

Service bestaat nog

Ondanks dat de raamhorren niet direct compleet waren (scharnieren) is hierop direct geanticipeerd. Sterker nog, er werd snel een afspraak ingepland, alles bij ons thuis aangepast en samen met de deurhorren geïnstalleerd terwijl we dat eigenlijk zelf zouden doen. Resultaat: erg mooi !

Goede en nette ervaring met dit bedrijf !!

Hordeur netjes , snel en vakkundig geplaatst !

Perfecte communicatie en afspraken

Mooie keuze uit Ral kleuren Bereikbaar per e-mail voor eventuele info correcte afspraken

Geweldid

Website werkt goed ook prettig geholpen in de winkel/ showroom.

Vriendelijke mensen en snelle, accurate service

Ik wilde mijn bestaande plissehor vervangen voor een nieuwe, maar de cassette van de oude laten zitten. Goed advies gehad en hor geleverd zoals afgesproken.

Prima en mooie plisse hordeur van goede kwaliteit

Plisse hordeur besteld en zelf gemonteerd (2e al). De materialen zijn van zeer goede kwaliteit en alles zit keurig verpakt. De meegeleverde zelfboor schroeven zijn in mijn ogen niet echt scherp en daarmee is voorboren wel een prettige hulp bij monteren. De handleiding is erg basic, en er is niets te vinden als je een meebesteld kader hebt (op kozijn montage) Ok, het is niet echt moeilijk, maar toch jammer, dit kan duidelijker. Voor de rest: blij met deze aankoop!!

geweldig geholpen, met goede uitleg.

Uitgebreid advies gehad over de verschillende tapijten. Vriendelijke mensen

past precies

mooie dubbele hor op het balkon (26Mtr hoogte) met openslaande deuren die naar binnen open gaan. In de kleur die in het complex is gebruikt.

Snelle levering, mooi, goed product

Vriendelijk en vakkundig geholpen, zowel in de winkel als thuis

Klantvriendelijk en scherp geprijsd. Top.

Heel blij met de horren

Wij hebben een hor voor het raam en balkondeur besteld in de kleur van de kozijnen. Het inmeten was zo gepiept en de montage een paar weken later duurde hooguit een half uur. Zeer net en vakkundig personeel. Wij zijn heel tevreden.

Na een prettig tel contact ons vloerkleed aangeschaft. We hadden ervoor gekozen om het kleed op te halen, deze is netjes door de medewerker in onze auto gedaan. We zijn zeer tevreden!

Goede kwaliteit zoals verwacht

De hulp in de winkel was zoals altijd weer top. Het meedenken qua kleur en materiaal. Het regelen van proefstalen was ook zo geregeld. Het monteren is in 2 etappes gebeurd maar ze denken altijd met je mee qua planning en tijd. Als ik weer iets nodig heb zal ik zeker naar jullie komen!

Snel

Vriendelijk en snel

Einsteinstraat 13

4207 HW Gorinchem

Over HW Huis & Wonen

HW Huis & Wonen is sinds 1980 actief en toonaangevend in de woonbranche. Bij HW Huis & Wonen kun je zowel offline, (showroom) als online (webshops) terecht voor raamdecoratie, vloerkleden, horren en projectstoffering. HW Huis & Wonen staat voor kwaliteit en de scherpste prijzen. www.plissehordeurenwebshop.nl: de webshop voor op maat gemaakte plissé hordeuren van hoogwaardige kwaliteit voor de scherpste prijs. www.rolhorrenwebshop.nl; de webshop voor op maat gemaakte rolhoren. HW Huis & Wonen staat garant voor snelle service. Voor vragen of advies kan je ons bellen op di t/m zat tussen 9:00 en 17:00. Mailen kan ook: [email protected].