Goede levering en communicatie. Bestelde plissé hordeur zoals gehoopt, perfect.

Prima hor, levering duurde wat langer, verder alles ok

Goede kwaliteit hor, eenvoudig te monteren. Helaas iets te breed, maar dat kan aan onze eigen meting liggen. Bij exact op maat bestellen kun je denk ik het beste 2 mm speling nemen. Nu moesten we een stukje afvijlen van het aluminium profiel en de kunststof ondergeleider. De levering duurde wel langer dan beloofd.

Top service en goede kwaliteit!

Tot op heden een zeer positieve ervaring! Wij zochten een dubbele hordeur voor onze uitslaande deuren. Verschillende aanbieders, waaronder ook veel duurdere, bekeken maar uiteindelijk voor HW Huis & wonen gekozen. Fijne en snelle communicatie via mail/telefoon en de monteur heeft alles heel erg netjes geplaatst. Hordeuren zelf zien er super uit en werken zoals het hoort. Kortom fijne service, goede communicatie en een fijn product.

erg tevreden

Goeie service bij telefonische inlichtingen. Precies op maat geleverd en binnen 10 minuten uitgepakt en gemonteerd.

Perfecte prijs kwaliteit en goede service.

Mooie antraciete plissé hordeur besteld. Kwam er bij toeval achter dat het bedrijf gevestigd is in Gorinchem en besloot ook om de monteerservice te gebruiken. Perfect! Kan het iedereen aanraden.

Erg tevreden

De plissé hordeur werd keurig op tijd geleverd, past precies en is geheel naar wens. Monteren was een makkie dankzij de plakstrips. Een geweldig product voor een zeer concurrerende prijs!

Zeer goed.

De levertijd was iets langer dan vooraf aangegeven, maar verder alles precies volgens de verwachtingen, die je op basis van de info op hun website mag hebben. De op www.plissehordeurenwebshop.nl bestelde hordeur is voor zo ver we nu - na een drietal weken - kunnen beoordelen van prima kwaliteit en was eenvoudig te monteren.

Fijne horren

Erg blij met onze horren Het duurde wel lang maar ze werken goed

Top, super fijn. Keurig

Leveren oprijd, keurige hulp en meedenken. Hele prettige ervaring

Goeie service bij telefonische inlichtingen. Perfecte kwaliteit!

Slechte Service

Het is een heel verhaal van heen en weer gemail maar het komt er op neer dat ik nog geen goed werkende hordeur heb. Hij was toch ruim 500 euro plus nog 50 euro om hem te laten plaatsen. ik was zelfs bereid 80 euro service kosten te betalen want dan zou hij eerder gemaakt worden want ons hondje was door de hor gelopen daar kunnen hun natuurlijk niks aan doen maar als ik dan vraag of ze hem willen komen maken en ze komen uiteindelijk na veel mailen 2x en hij werkt nog niet zoals het hoort dan heb ik heel veel spijt van mijn dure aankoop. Erg jammer!!

Precies op maat geleverd en binnen 5 minuten uitgepakt en gemonteerd

Precies op maat geleverd en binnen 5 minuten uitgepakt en gemonteerd. Ook met de plakstrips totaal geen schoef in mijn kozijn hoeven plaatsen omdat het precies stra vast zit. Ook mooie en degelijke constructie!

Goede service, goede verkoop

Tijdens verkoop vriendelijk te woord gestaan, snelle installatie. Door inmeetfoutje te korte duette was snel vervangen.

goede communicatie

had gevraagd voor een advies, dat hebben ze netjes verzorgt.

Prima service!

Prima service; vlot geholpen en vriendelijke contacten.

Klantvriendelijk en goede service

Vriendelijk personeel en goede en professionele service

Ze doen wat ze beloven

Wederom een goede samenwerking met Huis en Wonen. Prachtige velours overgordijnen keurig geadviseerd en geproduceerd heel blij met het mooie eind resultaat.

Prima informatie en behandeling.

Correcte informatie over het product, inmeting en installatie.

alles snel en goed gemonteerd!

Fijn dat ik het zelf niet hoef te doen...

Goed geholpen

Goed geholpen. En ik ben goed op de hoogte gehouden. En blij met het resultaat

Geweldige service en mooie producten

Mijn raambekleding is prachtig en vakkundig opgehangen.

Gewoon een bedrijf met tommeloze inzet en service

Alles ging verkeert met onze bestelling, maar de service en inzet van HW was gewoon super, net zolang doorgaan tot het voor elkaar is.

Zeer tevreden!

Zeer tevreden met nieuwe gordijnen!

Hele prettige winkel

Hele vriendelijje ontvangst. Ik werd prettig en vakkundig geholpen. Alles werd vervolgens volgens afspraak geleverd en was prima in orde

Over HW Huis & Wonen

HW Huis & Wonen is sinds 1980 actief en toonaangevend in de woonbranche. Bij HW Huis & Wonen kun je zowel offline, (showroom) als online (webshops) terecht voor raamdecoratie, buitenzonwering, horren en projectstoffering. HW Huis & Wonen staat voor kwaliteit en de scherpste prijzen. www.plissehordeurenwebshop.nl: de webshop voor op maat gemaakte plissé hordeuren van hoogwaardige kwaliteit voor de scherpste prijs. www.rolhorrenwebshop.nl; de webshop voor op maat gemaakte rolhoren. HW Huis & Wonen staat garant voor snelle service. Voor vragen of advies kan je ons bellen op di t/m zat tussen 9:00 en 17:00. Mailen kan ook: info@huis-en-wonen.nl.