Helemaal goed

Gezellige en hulvaardigen verkoopster en personeel Bedankt voor je advies

Product wat ik nodig had tegen goede prijs

Wat ik nodig had is op veel plekken te koop, maar belachelijk duur. Plissehordeurenwebshop.nl had tenminste redelijke prijzen. Bovendien doet het product ook gewoon wat het moet doen en was de kwaliteit top. Doordat het zo klein was kon het per brievenbuspost en was ik ook nog eens geen verzendkosten kwijt. Geweldige service!

Hele goede service en hulp

Ze zijn niet zo maar een winkel maar denken graag met je mee. Echt een fijne winkel met hele goede service.

Nette service goede kwaliteit

In de winkel netjes geholpen door de dames, ruime keuze en denken met je mee. Na een paar weken gebeld om afspraak in te plannen ook de mannen die alles kwamen ophangen waren vriendelijk en namen de tijd hiervoor. Zeer professioneel onze complimenten!

Een hele mooie winkel met veel keuze, vriendelijk personeel en goede service.

Super snelle levering

Duidelijke website en keurig afgehandeld met duidelijke info via de mail over de bezorging. Ik ben zeer tevreden.

Mooie kwaliteit. Op gegeven maten werd exact geleverd. Ondanks niet op voorraad, levering toch snel uitgevoerd. Zeer tevreden.

Betrouwbaar, snel en betaalbaar

Mooie plissehordeur geleverd, Deze site is echt een aanrader.

Voldoet volkomen aan verwachting

Duidelijke website en bestelling. Prima hordeur en makkelijk te installeren.

Mooi product maar levertijd niet volgens afspraak

Op de site staat nadrukkelijk tot 5 dagen levertijd. Dit is de tweede plissedeur die ik hier bestel. Zeker een goed product maar levertijd zit zeker op ongeveer 3 tot 4 weken. Ook de eerste bestelling. Dat is jammer

correct

Naar wens verlopen, goed, vriendelijk en alles volgens afspraak

Prima prijs en levertijd

Keurig geleverd en voldoet aan verwachting

Top Plissé hordeur

Snelle op maat levering van Plissé hordeur en eenvoudig te monteren in het kozijn. Stevig en degelijk materiaal

nette medewerker top oplossing gevonden

na veel bellen met kleurrijk wonnen top geholpen door de monteur een mooie tijdelijke oplossing gevonden

Attent en super service

Is een bedrijf ( met de personen die er werken ) dat met je meedenkt in oplossingen. Prima qualiteit/prijs verhoudingen.

Helemaal super

Na mijn bestelling ontving ik een telefoontje met een check of de maten wel juist waren omdat deze nogal afwijkend waren. Daarna is alles perfect gelopen en werd ik goed geïnformeerd over de status van mijn bestelling. Ook de bezorging was perfect. Ook hierover is nog even contact geweest op initiatief van H&W. Nou, dat vind ik topservice. Kan niet anders zeggen. En ook deze mail met de mogelijkheid om te beoordelen zonder stomme vragen maar gewoon simpel en eenvoudig...klasse! Dit is kwaliteitsmanagement zoals het hoort!

Prettig bestelproces, goede kwaliteit!

Erg tevreden over zowel gebruikersgemak van de website, het samenstellen van de plissé hordeuren op maat, het leveringsproces als niet in de laatste plaats de prijs-/kwaliteitverhouding. Erg mooie hordeuren, goed materiaal en fraaie afwerking met rond afgewerkte aluminium profielen. Zeer tevreden!

Fantastische service en prachtige kwaliteit vitrage

Super !

Prima maar de eerste keer was de levering er de volgende dag

Per telefoon ging het sneller en zeer vriendelijk

Snelle levering, super mooie hordeur

Goede en vlugge service

Fijne winkel goede spullen

Super tevreden makkelijke montage keurige afwerking ben er blij mee

Prettig bedrijf en goed product

Vriendelijk te woord gestaan in de winkel. Goed de mogelijkheden laten zien met de voor en nadelen. Van je voren al duidelijk aangegeven dat de levertijd iets langer zou duren wegens zomerperiode. Besteld en betaald via internet. Levering was zeer goed verpakt , bevestigingsmateriaal bijgesloten in doos . Makkelijk te bevestiging en mooi resultaat.

snel en goed

snel en goed goede verkoopster netjes geplaats

Snelle service erg blij mee .

Over HW Huis & Wonen

HW Huis & Wonen is sinds 1980 actief en toonaangevend in de woonbranche. Bij HW Huis & Wonen kun je zowel offline, (showroom) als online (webshops) terecht voor raamdecoratie, vloerkleden, horren en projectstoffering. HW Huis & Wonen staat voor kwaliteit en de scherpste prijzen. www.plissehordeurenwebshop.nl: de webshop voor op maat gemaakte plissé hordeuren van hoogwaardige kwaliteit voor de scherpste prijs. www.rolhorrenwebshop.nl; de webshop voor op maat gemaakte rolhoren. HW Huis & Wonen staat garant voor snelle service. Voor vragen of advies kan je ons bellen op di t/m zat tussen 9:00 en 17:00. Mailen kan ook: info@huis-en-wonen.nl.