snel en goed

snel en goed goede verkoopster netjes geplaats

Snelle service erg blij mee .

Plussen hordeur besteld goede en duidelijk website de service was top makkelijk zelf te plaatsen Super tevreden met deze hor

Vlot geregeld

Fijn

keurig gewerkt

Duidelijke offertes, vriendelijk en beleeft. Monteur werken netjes en nemen al het afval mee.

Super snel geleverd en goede communicatie dus ga er echt wel meer bestellen

Een prettige winkel waar je fijn geholpen wordt en supersnelle levering

Ik had de winkel online gevonden en deze viel op door de positieve reviews. Wij werden fijn geholpen in de winkel maar kregen ook heerlijk de tijd en ruimte om zelf alle kleden te bekijken. Wat een ruime keuze en wat super fijn dat we een aantal stalen (ze waren lekker groot) mee mochten nemen. Binnen 2 weken was ons kleed er al, echt top. Super blij mee!

helemaal goed

eigenlijk alleen maar positief, hordeur paste prima, goed verpakt en een mooie prijs. degelijke constructie

Ik had een paar onderdeeltjes voor mijn gordijnrails nodig en ben super geholpen. Dank je wel

Niets op aan te merken.

Van bestelling tot levering keurig netjes. Goed op de hoogte gehouden tijdens productie. Net product

Omruil hordeur zonder extra kosten;Chapau!!!

Opgegeven hoogtemaat blijkt bij plaatsing van de geleverde hordeur onjuist te zijn;2 cm te hoog Na melding hiervan het voorstel om de hordeur kostenloos om te ruilen voor een andere hordeur met de juiste hoogtemaat.

Mooi en degelijk materiaal

Eerder een rol hordeur van de bouwmarkt gehad. Deze is echt mooier en beter

Uitstekende service en denken mee bij het vinden van oplossingen voor speciale plaatsing van pliseehoordeur

Top service, mooie kwaliteit en vriendelijk personeel!

We bestelde onze op maat gemaakte plisse hordeur voor openslaande deuren. En wauw wat ziet het er top uit! En wat een mooie kwaliteit. We hebben gekozen het te laten monteren, en ook dat was super fijn. Binnen no time was dat gebeurd en ook nog eens mega vriendelijk. Kortom ik raad het iedereen aan!

Goede en snelle service met verstand van zaken

Aardige jongeman die alles netjes geplaatst heeft en uitleg gaf.

Mooi product, maar wat problemen met montage.

Uit de handleiding blijkt niet dat je de handgreepjes moet schuiven om ze uit elkaar te krijgen. Een pijltje zou handig geweest zijn. Ook niet duidelijk dat de handgreepjes in de gleuf moeten, De schuinte van de rails-strip is niet hetzelfde als de schuinte van de dorpel in ons geval, waardoor de strip niet horizontaal loopt. Als we de hor dicht of open schuiven, loopt hij af en toe uit de rails. Of dat hierdoor, weten we niet, maar het zou niet mogen gebeuren.

Bedankt voor je reactie. We nemen je feedback mee voor de handleiding die steeds in ontwikkeling is. Wat betreft de schuinte van het onderprofiel; We hebben nog meer oplossingen om de schuinte van onderdorpels te corrigeren. We nemen graag contact met je op om samen naar een oplossing te zoeken.

Perfecte aflevering en afwerking. Zeer tevreden!!

Prima afwerking, gemakkelijk zelf te installeren. Erg blij met de nieuwe hordeur. Uitstekende prijs.

Kundig en rustig,

Vakman, netjes en snel gewerkt, Geworden wat ik gehoopt had. , heel mooi Blij mee

Makkelijk te instaleren en paste perfect

Kwam goed verpakt en met instructies. De boven en onder geleider waren makkelijk met een ijzerzaag op maat te maken. Daarna was het een kwestie van alles schoonmaken vast plakken en klaar.

Goede service!

Hordeuren besteld en zelf de maten opgemeten. Ik dacht dat ik een kader nodig had voor de hordeuren en ook besteld online. Kreeg een dag later een mailtje met de vraag foto's te maken van de situatie en de maten nog een keer door te geven op hun aanwijzingen. Bleek me wat euro's te schelen want geen kader nodig. 1,5 week later netjes door hun geïnstalleerd.

Prijs en kwaliteit super, fijne service

goed in bestellen en aflevering.

nvt.

Keurig binnen de afgesproken termijn geleverd.

Mooie hordeur op maat en in kleur. Het zelf monteren was kinderlijk eenvoudig.

Over HW Huis & Wonen

HW Huis & Wonen is sinds 1980 actief en toonaangevend in de woonbranche. Bij HW Huis & Wonen kun je zowel offline, (showroom) als online (webshops) terecht voor raamdecoratie, vloerkleden, horren en projectstoffering. HW Huis & Wonen staat voor kwaliteit en de scherpste prijzen. www.plissehordeurenwebshop.nl: de webshop voor op maat gemaakte plissé hordeuren van hoogwaardige kwaliteit voor de scherpste prijs. www.rolhorrenwebshop.nl; de webshop voor op maat gemaakte rolhoren. HW Huis & Wonen staat garant voor snelle service. Voor vragen of advies kan je ons bellen op di t/m zat tussen 9:00 en 17:00. Mailen kan ook: info@huis-en-wonen.nl.