De service was uitstekend, goede informatie bij ons aankoop van een hordeur. En levering volgens afspraak.

Heel tevreden

De op maat gemaakte hordeur past perfect. 2 punten van aandacht zijn prima opgelost. Prima en goede service verleent.

Mooie collectie, goede kwaliteit

Vriendelijk en behulpzaam.

Prachtige gordijnen en heel mooi opgehangen

Zeer klantvriendelijk, prachtige gordijnen

Prima hordeur

Kwaliteit ziet er goed uit. Duidelijke instructies. Hopelijk hebben we er lang plezier van.

Mooi produkt geleverd

Mooie plisedeur voor goede prijs. Levertijd was een paar dagen langer als beloofd. Maar ik geloof dat inderdaad door corona overal vertraging op zit. Leverproblemen China etc. Was dus ook geen probleem. Vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon. Zijn dus ook zeer tevreden.

Vanaf het uitzoeken van alle gordijnen tot aan het ophangen ervan heb ik erg prettig contact gehad. Ik ben goed geadviseerd, en ook de verdere service (zoals gordijnen op proef meenemen, later nog iets toevoegen aan mijn offerte) heb ik als fijn ervaren.

Mooie hordeur precies zoals we besteld hadden..

Communicatie liep zeer goed en product is ook precies wat wij voor ogen en besteld hadden.

Een bedrijf die zijn beloftes altijd waarmaakt.

Ik heb bij alles wat ik bij dit bedrijf bedrijf bestel altijd een heel goed product gekregen. Ook altijd telefonisch bereikbaar en een snel antwoord op vragen en goede service. Ik ben heel tevreden.

Heel goed!

Regelmatig telefonisch contact gehad, uiterst vriendelijke en behulpzame medewerkers. Zeer correct. Ook nadat er problemen waren met leveren, dat kan zeker beter. Het is vreemd dat je om 8.00 u een mail krijgt dat ze om 11.45 komen bezorgen. Wanneer je werkt kun je niet in een uurtje regelen dat je vrij kunt nemen. Vervolgens iemand geregeld die de honneurs waarnam, om vervolgens te ontdekken dat de chauffeur zich had verslapen. 3 uur voor niets gezeten Maar met een belletje hebben ze alles in het werk gesteld om toch nog te leveren. Dit betreft een extern transport bedrijf. Misschien nog eens kijken naar een ander transportbedrijf?!

Mooie plisehordeur voor een goede prijs

De communicatie vind ik niet goed.

Goede kwalitatief producten tegen redelijke prijs! Uitstekende service!

Klantevredenheid staat centraal bij HW. Alles wordt meteen opgepakt en opgelost. Zeer goeie horren!

Keurig gewerkt en net personeel

Geleverd vlgs afspraak Geleverde strip was niet de juiste, deze is na mail direct opnieuw verstuurd.

Zeer klantvriendelijk

Goede service, advies, klantvriendelijk.

Zeer vriendelijke en efficiënte afhandeling van onze aankoop.

Vriendelijk communicatie bij het bepalen van het maatwerk voor onze hordeur in oude schuifpui. Efficiënte levering en zeer makkelijk te monteren.

Huis en wonen biedt goede service. Reageert snel op vragen en geeft duidelijk advies. De handleiding voor het installeren van de inklemhor kan beter. Er zat niet echt een handleiding bij. Hierdoor onduidelijk welk boortje gebruikt moest worden voor de kozijnhulzen.

Snel en opmaat geleverd.

Wij hebben een dubbele plissé hordeur besteld. Binnen 8 werkdagen is die opmaat geleverd. Uitstekende kwaliteit en een mooi schuifsysteem. Wij gaan hiervan lang plezier hebben.

Zeer professionele club

Snel, effectief, duidelijk en goede communicatie

Vlot geleverd, lage prijs, maar is het nu Hamstra of niet?

Bestellen ging goed. Duidelijke informatie, blij met grijs doek. Twijfel blijft over het merk: Hamstra of namaak? De tijd zal ons leren of het product stevig is.

Goed gemaakt , goede service en keurig opgeruimd.

Ze denken goed mee. Het contact is goed en ze komen hun afspraken na. Ze werken netjes.

Beantwoord aan de verwachtingen

Plyseehordeur snel geleverd. Makkelijk en vlot bevestigd met duidelijke montage instructie. Schuift soepel. Gunstige prijs Nadere vragen snel beantwoord Hoop hier jaren plezier van te hebben

gewoon goed

snelle en goede levering

keurig op maat geleverd

De hordeur ziet er goed uit bij aflevering. Nog niet gemonteerd maar wel gepast, alles lijkt te kloppen. Het enige minpuntje wat ik kan vinden is de levertijd. Op de website staat een kortere levertijd dan de werkelijke, dat wekt verkeerde verwachtingen. Als dat andersom was geweest was de beoordeling hoger geweest. Voor de rest prima communicatie met het bedrijf, juist vanwege de langere levertijd.

Over HW Huis & Wonen

HW Huis & Wonen is sinds 1980 actief en toonaangevend in de woonbranche. Bij HW Huis & Wonen kun je zowel offline, (showroom) als online (webshops) terecht voor raamdecoratie, vloerkleden, horren en projectstoffering. HW Huis & Wonen staat voor kwaliteit en de scherpste prijzen. www.plissehordeurenwebshop.nl: de webshop voor op maat gemaakte plissé hordeuren van hoogwaardige kwaliteit voor de scherpste prijs. www.rolhorrenwebshop.nl; de webshop voor op maat gemaakte rolhoren. HW Huis & Wonen staat garant voor snelle service. Voor vragen of advies kan je ons bellen op di t/m zat tussen 9:00 en 17:00. Mailen kan ook: info@huis-en-wonen.nl.