Prachtig en weer creatief opgelost

Al enkele keren gordijnen via H en W. Ook nu weer prachtig en professioneel opgehangen, precies pas in beperkte ruimte door bestaande koof met bochten.

Super service!!

Gordijnen aangepast zodat ze beter sluiten en leengordijnen voor de tijd dat ze in het atelier waren ! Geweldig !!

En dat in deze tijd.

Van het begin dat we in de winkel kwamen . Hele vriendelijke ontvangst. Prima geholpen. De afspraken om in te meten en plaatsing waren allemaal keurig volgens afspraak. En iedereen even vriendelijk en kundig. Voor ons een hele positieve ervaring.

Geweldige service

Snelle levering en geweldige monteurs na het monteren geen vuil of stof achter gelaten niets,dan lof .

Wederom heel goed en vriendelijk geregeld.

Ik had al diverse woondecoraties via Huis & Wonen in het verleden ontvangen en was daar al heel erg blij mee. Nu wilde ik heel graag nog een slaapkamer voorzien van mooie raamdecoraties aangevuld met een makkelijke hor. Ik ben al redelijk op leeftijd maar wil er toch heel netjes bijzitten. Dan ben je bij Huis en Wonen aan het juiste adres. De spullen kun je overal wel kopen. Overigens was de totaalprijs ook heel netjes voor de spullen en monteren. Maar wat zij heel erg goed doen is rekening houden met mij als persoon. Alles wordt netjes en mooi gemonteerd, ze ruimen ook zelf weer op en nemen de dozen en spullen die eraf gaan ook weer mee. Het lijkt er op alsof ze helemaal niet geweest zijn. En allemaal even vriendelijk en behulpzaam. Ik weet nu al waar ik de volgende weer ga bestellen.

Geweldig bedrijf!

Excellente service hebben wij mogen ervaren bij HW Huis & Wonen. Bij het uitzoeken van ons tapijt was geen moeite teveel voor de medewerkers. Ook de afhandeling en het leggen van het tapijt verliep probleemloos.Top service! Warm aanbevolen!

Betrouwbaar bedrijf

De afspraken wordt nagekomen. Er wordt netjes en goed gewerkt Betrouwbaar bedrijf.

Mooi vloerkleed gekocht

Goeie service hebben ons kleed gebracht en neergelgd.

Kwaliteit en goed service

Klantvriendelijk, ruim assortiment en goede service.

Zoals altijd keurig!

Weer alles volgens afspraak geholpen door keurige medewerkers.

Goed advies en super klantvriendelijk

Wij hebben onze raambekleding door Huis & Wonen laten leveren en zijn super tevreden! Buiten hun toedoen moest er nog iets aangepast worden en dat werd zonder problemen keurig verholpen, complimenten voor de klantvriendelijkheid!

prima service

Levertijd duurde langer als verwacht werd regelmatig hiervan op de hoogte gesteld. Ter compensatie lange levertijd werden de panelen gratis geïnstalleerd door een ervaren monteur. Levertijd duur de langer als afgesproken was werd van de langere levertijd regelmatig ingelicht. Ter compensatie van de langere levertijd werden de panelen gratis gemonteerd door een ervaren monteur.

Behulpzaam en professionele hulp

Fijn bedrijf

Zeer klantvriendelijk

Na het bestellen van een plisséhordeur op maat werden de details nog eens spontaan doorgenomen per mail. Op deze manier konden er nog wat aanpassingen gemaakt worden en paste het product perfect. Zeer klantvriendelijk en snel contact. Enige verbeterpunt wat ik kan bedenken is dat de montage handleiding wat duidelijker zou kunnen.

Vriendelijk en snel!

Wij zijn heel tevreden! Hele vriendelijke medewerkers, snelle service en goede prijs-kwaliteit verhouding. Zo kom je dat niet vaak meer tegen!

Klantvriendelijk en denken goed mee

Mijn ervaring is top.

Veel geld betaald voor een slechte kwaliteit duettes

De duettes die ik heb aangeschaft zijn A-kwaliteit werd mij verteld. Na 3 maanden deed het eerste probleem zich al voor! De duette ging niet meer helemaal omlaag en bleef hangen op een bepaald punt. Nadat er 2 x een monteur was langsgeweest bleek het touwtje in het systeem bovenin 'te kort' te zijn. Dat verwisseld te hebben doet hetzelfde probleem zich nu weer voor bij de duette in de andere slaapkamer!! Hoe lang zal ik hier nog mee bezig zijn vraag ik me af! Zoveel betaald voor zo slecht spul!!

Perfecte ervaring

Snelle, goede service en mooi product geleverd. Aanrader!

Mooie producten voor een goede prijs en prima geïnstalleerd.

Prima bedrijf, komt afspraken na, vriendelijk en deskundig personeel en mooie producten. Door een zeer vriendelijke en kundige medewerker is de hor geïnstalleerd. En dat alles voor een redelijke prijs. Echt een aanrader.

Vreselijke winkel met zeer slechte ( niet actuele webshop)

Kleed aangekocht voor een bedrag van €260,- euro, kreeg eerst het bericht dat kleed kon worden afgehaald na bestelling maar helaas bleek een uur later dat dit niet meer kon. Er zou een fout hebben gestaan op de website waardoor het kleed "ineens" €750,- moest kosten maar om mij tegemoet te komen mocht het wel weg voor €500,- euro. BOEVEN zijn dit. Koop niet bij deze winkel.

Huis en Wonen dat moet je bij zijn

Alles is makkelijk gegaan duidelijke offerte snelle installatie goede prijs /kwaliteit verhouding wat moet je nog meer hebben TOP bedrijf

Prima kwaliteit en installatie.

Snelle levering, goede kwaliteit en prima installatie.

Hele fijne service

We hebben in ons huis al verschillende ramen door HW Huis & Wonen laten bekleden en iedere keer zijn we weer tevreden over het resultaat. De jaloezie op de slaapkamer hing er al toen we hier kwamen wonen en deze had nu zijn langste tijd gehad. Daarom besloten we ook dit keer weer naar HW Huis & Wonen te gaan en een nieuwe jaloezie uit te kiezen. We werden goed geholpen en een paar weken later kwam de monteur om hem op te hangen. Het vervelende toeval wilde dat het draaikiepraam in de slaapkamer, waar de jaloezie voor zou komen, sinds gisteren niet meer sloot. Zelf hadden we alles al geprobeerd, maar we bleken niet een gangbaar model te hebben en alle trucjes die je op internet tegenkwam, werkten hier niet. De monteur heeft hier ook naar gekeken en hoewel dit niet was waar hij voor kwam, kon hij het toch oplossen. We zijn wat dat betreft echt heel erg te spreken over de service van HW Huis & Wonen.

Uitstekend, snelle levering, super gemonteerd!

Gekozen voor levering inclusief montage. Om zeker te zijn dat alles past vond voormeting plaats. Binnen twee weken werd de rolhordeur geleverd en gemonteerd. Keurig in de dag, alles past precies. Heel blij mee.

Top kwaliteit en vriendelijke medewerkers!

Uitstekend!

Over HW Huis & Wonen

HW Huis & Wonen is sinds 1980 actief en toonaangevend in de woonbranche. Bij HW Huis & Wonen kun je zowel offline, (showroom) als online (webshops) terecht voor raamdecoratie, vloerkleden, horren en projectstoffering. HW Huis & Wonen staat voor kwaliteit en de scherpste prijzen. www.plissehordeurenwebshop.nl: de webshop voor op maat gemaakte plissé hordeuren van hoogwaardige kwaliteit voor de scherpste prijs. www.rolhorrenwebshop.nl; de webshop voor op maat gemaakte rolhoren. HW Huis & Wonen staat garant voor snelle service. Voor vragen of advies kan je ons bellen op di t/m zat tussen 9:00 en 17:00. Mailen kan ook: [email protected].