Top kwaliteit en vriendelijke medewerkers!

Uitstekend!

gemakkelijke website

leveren als omschreven, tijdig en goede kwaliteit.

Fijne service en super mooi resultaat!

Erg fijn en snel geholpen. Goede adviezen en veel keuze. Mooie showroom met veel keuze. We werden direct geholpen en dezelfde week kwamen ze al alles netjes opmeten. Aardige en nette monteurs. We zijn heel blij met onze raamdecoratie! Het werkt goed en ziet er mooi uit. Zeker een aanbeveling.

Altijd vriendelijk en behulpzaam

Hele goede service

Korte lijntjes, duidelijke afspraken, keurige monteurs en altijd begrip als je een probleem constateert, wat ook altijd correct bij ons is verholpen. Ik beveel jullie dan ook bij iedereen aan!

Huis en Wonen heeft een deskundig en betrokken team die altijd klaar staan voor hun klanten.

Wij kwamen bij Huis en Wonen met een adviesvraag over ons te bouwen huis. Deze vraag werd direct deskundig opgepakt en vriendelijk beantwoord. Dit was voor ons de reden om voor de raamdecoratie bij hen langs te gaan. Ze nemen alle tijd voor je en geen vraag is hen te veel. Het monteren gebeurt deskundig en vriendelijk en men werkt secuur. De aftersales is prima op orde.

Gewoon perfect!

Vanaf het binnenstappen in de winkel tot aan de montage vlekkeloos verlopen. Vriendelijk, goed advies en behulpzaam.

De service is zeer goed!

Ons plisé gordijn was scheef komen te hangen door dat er inwendig iets mis was gegaan met de draad. Ofschoon wij dit gordijn van Huis & Wonen al een paar jaar hebben hangen zijn ze snel gekomen om het op te lossen. Dat was nog niet eenvoudig maar hij doet het nu weer prima. En dat zonder kosten in rekening te brengen! Wij zijn trots op jullie service!

Betrouwbaar bedrijf met goede service.

Ik koop al zo'n 5 jaar plissehordeuren bij dit bedrijf online en ik heb niet een slechte ervaring. Altijd goede en duurzame producten geleverd. Het bedrijf is altijd bereikbaar als er vragen zijn en is altijd oplossingsgericht. Dus als u een hordeur of iets op het gebied van woninginrichting nodig heeft, ga daar heen.

Snelle levering, vriendelijk personeel.

Vriendelijk personeel in de winkel als de monteurs. Goede service met het kiezen van de plissegordijnen zowel in de winkel als bij je thuis. Snelle levering.

Behulpzaam, keurig en compleet

Bij het uitzoeken van systeem prima begeleiding, offerte duidelijk en helder, aanpassing netjes doorgevoerd. Bestelling eenvoudig te plaatsen, betaling achteraf, ophangen professioneel en behulpzaam. Prettige mensen om mee om te gaan!

Gastvrij, mooie collectie en groot aanbod.

Zie boven.

snel opgelost

binnen een kwartier deed mijn luxaflex het weer

Onze plice gordijn was defect en aangemeld bij Huis en Wonen. Het kapotte gordijn is op maandag opgehaald en is gerepareerd en wel op woensdag terug geplaatst. Had dit langer geduurt dan had huis en wonen ook al een alternatief aangeboden zodat we niet zonder gordijn hadden gezeten, gelukkig was dit niet nodig. Nogmaals service is uitmuntend.

Gij geholpen in de winkel en thuis

Professioneel en klantvriendelijk geholpen

Om de juiste maten goed in beeld te krijgen, was het vraag en antwoord spel (via de mail) moeiteloos en zeer klantvriendelijk.

Aanrader

Als we iets nodig hebben m.b.t. gordijnen, raambekleding enz. dan gaan we hier heen. Mooie showroom, veel keus, alle prijsklassen, vriendelijk en kundig personeel én een erg goede service. Goede communicatie en als er iets is wordt het ook meteen opgelost.

Goed!

Makkelijk contact te leggen en kwamen snel opmeten. Product was binnen 4 weken na opmeten binnen, wat ook erg fijn is.

je zou willen dat het altijd zo gaat.

Communicatie goed, advies goed, levering goed, gordijn mooi... gewoon blij mee.

Correct en betrouwbaar

Goede service en betrouwbaar!

Prima geholpen, vriendelijk, goede uitleg

Vriendelijk geholpen, goede uitleg, personeel liet alles goed zien, je kreeg de tijd om rustig even te kijken , goede service, mijn vloerkleed mocht 2 weken in de opslag voor ik het kwam halen. Super, dit komt bij veel winkels niet meer voor.

Service

Prima service, geweldig personeel.

Top zaak!!

Met t uitzoeken, geholpen door een zeer enthousiaste, vakkundige dame, die snel door had wat onze wensen waren. Van begin tot eind was alles perfect ! Kan dit bedrijf van harte aanbevelen .

Onze ervaring is dat HW Huis & Wonen zet zich 100% in voor haar klanten.

De medewerkers gaan heel goed in op je vragen en verlangens.

Over HW Huis & Wonen

HW Huis & Wonen is sinds 1980 actief en toonaangevend in de woonbranche. Bij HW Huis & Wonen kun je zowel offline, (showroom) als online (webshops) terecht voor raamdecoratie, vloerkleden, horren en projectstoffering. HW Huis & Wonen staat voor kwaliteit en de scherpste prijzen. www.plissehordeurenwebshop.nl: de webshop voor op maat gemaakte plissé hordeuren van hoogwaardige kwaliteit voor de scherpste prijs. www.rolhorrenwebshop.nl; de webshop voor op maat gemaakte rolhoren. HW Huis & Wonen staat garant voor snelle service. Voor vragen of advies kan je ons bellen op di t/m zat tussen 9:00 en 17:00. Mailen kan ook: [email protected].