Top zaak!!

Met t uitzoeken, geholpen door een zeer enthousiaste, vakkundige dame, die snel door had wat onze wensen waren. Van begin tot eind was alles perfect ! Kan dit bedrijf van harte aanbevelen .

Onze ervaring is dat HW Huis & Wonen zet zich 100% in voor haar klanten.

De medewerkers gaan heel goed in op je vragen en verlangens.

Dik in orde. Heldere site.

Zeer tevreden over geleverde materialen en diensten

We zouden 5 sterren geven maar er is altijd ruimte om te verbeteren, in dit geval het wachten op de offerte, dit duurde wel erg lang

Top bedrijf

Top zaak

Veel keuze en vriendelijk personeel

Goed geholpen door vriendelijk en vakkundig personeel Prachtige voorraad aan vloerkleden

Prijs kwaliteit verhouding prima , geweldige service

Hele goede ervaringen met hun , deskundig en vriendelijk geholpen in winkel , montage keurig , super service, al met al goed bedrijf voor je gordijnen e.d.

Zeer goede ervaring.

Mijn plissé gordijnen werden in de verkeerde kleur geleverd, maar werden zonder problemen gewisseld voor de juiste kleur en hangen sinds vandaag erg mooi te wezen. Heel blij met de service in de winkel, van de monteur en bij het oplossen van het probleem. Dikke pluim.

Goede service en snelle levering. Zeer klantvriendelijk en meedenkend.

Al jaren een hele goede ervaring met dit bedrijf. Altijd vriendelijk, nemen de tijd voor je en denken mee. Goede service en komen hun afspraken na.

alles in orde

levering op tijd en alles perfect op gehangen

Goede service, zeer klantvriendelijk en klantgericht, meedenkend en niets is teveel.

Top bedrijf met prachtig materiaal en erg vriendelijke medewerkers die goede uitleg geven !!

Aangezien wij nogal een ingewikkeld kozijn hebben waar een hordeur voor besteld moest worden , zijn ze langs geweest om in te meten om een goed advies te geven. Telefonisch voor vragen goed bereikbaar en heel vriendelijk te woord gestaan. Ook de prijs kwaliteit is prima ! Een zeer tevreden klant uit het Westland !

Fijne winkel

Goede en kundige medewerkers ze hebben altijd een oplossing voor als er vragen zijn . HW huis & Wonen al door de jaren heen het zijn Toppers

Wat een mooi compliment, dankjewel!

Snel en vakkundig

Goede hordeur

Geleverde hordeur zag er goed uit. Had alleen probleem dat 1 zelfklevende klem er weer van het kozijn los kwam (ondanks reiniging met albastine verfreiniger) Nieuw dubbelzijdig tape gehaald maar dat mocht niet baten, uiteindelijk uitgemeten en vast geschroefd. Ziet er strak uit.

Doen wat ze beloven

Goed advies in de winkel tm prima service bij ophangen. Kortom totaalpakket is top

Goede service, vriendelijk personeel

Goede service, vriendelijk personeel

Vriendelijk personeel dat alle tijd voor je neemt, al kom je vier keer terug omdat de stalen thuis toch niet helemaal zijn wat je zoekt. Gordijnen zijn mooi gemaakt. Monteur is vriendelijk en werkt heel netjes. Al het verpakkingsmateriaal wordt netjes meegenomen.

Ruime keus en prima service

Zowel in de winkel als bij aflevering en montage professioneel handelen. Mooi materiaal. In de winkel vriendelijke dame die ons goed heeft geholpen bij de keuze van stof en kleur.

Top . En snel

Goede service en vriendelijke monteurs

Zeer vriendelijke benadering: zowel in de winkel, als bij het inmeten en het leveren en installeren.

Zie boven.

Gebeld over een defect product. Werd snel gebeld voor een afspraak. Volgende dag was het opgelost.

Een geweldig bedrijf ! Met hele goede service ! Dik tevreden met het prachtige kleed!

Goed advies gekregen en goed geluisterd naar onze wensen

Wij zijn heel enthousiast geholpen door Leny. Zij heeft goed geluisterd naar onze wensen en heeft in de winkel veel opties laten zien. We kregen ook de mogelijkheid om stalen mee te nemen om thuis te kijken. We zijn uitermate tevreden over de service en opvolging. De gordijnen waren ook nog eens sneller klaar dan verwacht. Groot compliment van ons.

Over HW Huis & Wonen

HW Huis & Wonen is sinds 1980 actief en toonaangevend in de woonbranche. Bij HW Huis & Wonen kun je zowel offline, (showroom) als online (webshops) terecht voor raamdecoratie, vloerkleden, horren en projectstoffering. HW Huis & Wonen staat voor kwaliteit en de scherpste prijzen. www.plissehordeurenwebshop.nl: de webshop voor op maat gemaakte plissé hordeuren van hoogwaardige kwaliteit voor de scherpste prijs. www.rolhorrenwebshop.nl; de webshop voor op maat gemaakte rolhoren. HW Huis & Wonen staat garant voor snelle service. Voor vragen of advies kan je ons bellen op di t/m zat tussen 9:00 en 17:00. Mailen kan ook: [email protected].