Zie beneden.

Deskundige en vooral snelle vervanging van mijn iPhone glas. Ik geef 4 sterren i.p.v. 5, wacht n.l. nog op de factuur die per e-mail zou worden opgestuurd.... verder👍

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service en snelle oplossing probleem

Snelle reparatie van iphone

Snelle en vlotte service

Makkelijk om afspraak te maken via website Snel terecht Vlotte service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snel, professioneel en vriendelijk!

Ik kom hier vaker dan mij lief is, maar ga telkens weer weg met een tevreden gevoel. Gewoon top!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Top service gehad... telefoon uiteindelijk Total loss verklaard, maar in alles goed geholpen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Servicegericht, adequaat en vriendelijk.

Na constatering van het gebroken glas kon ik op korte termijn (< 24 uur) op de site een “dubbele” afspraak maken. Ik werd vriendelijk ontvangen en op tijd geholpen. Uiteindelijk liep het wat uit in tijd, maar dat mocht de pret van een bijna nieuwe iPhone X in je hand niet drukken. Bedankt jullie zijn een TOPteam. Een tevreden klant.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Topservice, verstand van zaken!

Mijn zoon zijn mobiel was snel leeg. Door de medewerkers getest en inderdaad slechte accu. Binnen No-time nieuwe accu gemonteerd en de mobiel ook nog eens extra gereinigd. Tevreden bellend het pand weer verlaten met goed advies hoe de accu de eerste paar keer moet worden opgeladen. Mannen, bedankt!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ik word altijd blij bij JorPhone

Ik ben een paar keer bij JorPhone geweest omdat er iets niet werkte. Een keer kon ik, op vakantie, mijn mail niet beantwoorden. Er is toen echt een hele poos aan gewerkt net zo lang tot het werkte. Ik kon zo de deur uitlopen en hoefde niets te betalen. En zo was ik vandaag ook weer bij ze, in die supermooie zaak......omdat ik tijdens het bellen steeds 'wegviel'. En weer is het probleem opgelost en hoefde ik niets te betalen. Ik vind het echt SUPER! Maar ook vooral door de vriendelijkheid. Ik zou zeggen: GA ZO DOOR! Romy🍀🌞👍

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Geweldig goed bedrijf, zowel v.w.b. expertise, service als vriendelijkheid

Meerdere keren een reparatie laten uitvoeren en aankopen gedaan, zowel nieuw als gebruikte artikelen. Daar zijn we erg enthousiast en tevreden over. Je wordt daarnaast altijd supervriendelijk geholpen, de medewerkers denken met je mee, de service is top!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goed bedrijf, doen er alles maar dan ook alles aan om de klant tevreden te maken. Ik ga zeker weer naar Jorphone als er iets is met onze mobiels. Ook met inruilen geven ze een mooi bedrag voor de oude mobiel.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle en zeer vriendelijke service. Een refurbished iPhone gekocht en een scherm laten maken. Super tevreden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Kennis &amp; Vakmanschap

Pluspunten

snel, deskundig en vriendelijk

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Kennis &amp; Vakmanschap

Pluspunten

Snelle service Geen moeilijk gedoe m.b.t. garantie

• Kennis &amp; Vakmanschap

Pluspunten

Toen ik mijn telefoon had laten vallen heb ik meteen JorPhone gebeld voor een schermreparatie. Het glas werd direct besteld, en twee dagen daarna werd mijn scherm in no-time gerepareerd. Zeer goede service en ik raadt het iedereen aan!

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Kennis &amp; Vakmanschap

Pluspunten

Ik ben nu 3jaar klant bij JorPhone. Prima service en je kunt altijd op korte termijn afspreken om geholpen te worden met een storing. Vriend van mij is ook klant geworden. Het zijn gewoon prima kerels die zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen. Veel succes op jullie nieuwe vestiging!

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Kennis &amp; Vakmanschap

Pluspunten

TOP service. Zeer klantgericht. Ik ben 6 jaar klant en altijd super tevreden! Én ook nog hele goede koffie.

• Kennis &amp; Vakmanschap

Pluspunten

Vriendelijk, vakkundig, flexibel en snel! Een echte aanrader!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Kennis &amp; Vakmanschap

• Kennis &amp; Vakmanschap

Pluspunten

Eerlijk en duidelijk advies over aankoop. Goede service mbt overzetten gegevens. Alles is meteen gebruiksklaar.

• Kennis &amp; Vakmanschap

Pluspunten

Kwam voor vervangen batterij van Iphone en pad van mijn Macbook. Dat laatste bleek niet nodig

Niks blijf lekker gewokn zoals jullie zijn

• Kennis &amp; Vakmanschap

Pluspunten

perfecte service, kom mn telefoon langs brengen en half uur later kan ik hem helemaal gerepareerd ophalen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Kennis &amp; Vakmanschap

Pluspunten

Elke keer dat ik er kom (voor onderhoud, reparatie of nieuwe telefoon) weer tevreden over service, kwaliteit en deskundigheid!

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Kennis &amp; Vakmanschap

Pluspunten

Super snel en goed geholpen! En erg fijn dat Jorphone de gegevens van oude naar nieuwe iPad ook snel heeft kunnen overzetten als een extra service

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Kennis &amp; Vakmanschap

Pluspunten

Had mijn iPhone 5s ingeruild voor een nieuwe iPhone 7, data overgezet, hoesje + screenprotector, alles voor elkaar. Helaas beviel het formaat van dit toestel mij slecht. Mocht ik het zonder bijkomende kosten ruilen voor een nieuwe iPhone 5se. Het verschil werd keurig gecrediteerd, nou Team Jorphone, ik ben zeer te spreken over jullie service, écht TOP, een dikke 10 ! Ik zal jullie actief aanbevelen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Kennis &amp; Vakmanschap

Over JorPhone

Filter op Taal