Goede service en kwaliteit

Goede service en kwaliteit

via de site een afspraak gemaakt, daarna terug gebeld om te bevestigen dat ze de onderdelen op voorraad hebben, helemaal goed!

Snel en correct

Ging voor nieuwe speaker, schoonmaken volstond. Dus eerlijk en goede beoordeling van het euvel. Scheelde ook nog eens in de kosten, dus was aangename verrassing.

Online afspraak maken zodat je direct wordt geholpen werkt goed

Afdoende en vriendelijk

Mijn “nieuwe” refurbished IphoneSE stopte er mee, regelmatig, zomaar....na een tevergeefse reparatie kreeg ik, met een beetje bijbetalen, een iPhone7. Die doet het nog steeds goed. Iedereen blij.

Prima kwaliteit van de inbouw

In mijn oude iMac uit 2010 een SSD laten inbouwen bij JorPhone. Naar volle tevredenheid uitgevoerd. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. De iMac gaat weer als de spreekwoordelijke brandweer.

top!

Na gebeld te hebben wat het probleem kon zijn, hebben ze me zo proberen te helpen. Nadat we eruit kwamen dat er toch iets vervangen moest worden, is dat kundig en zonder problemen gedaan en heb ik nu weer een goed werkende telefoon. Deze mannen weten waar ze het over hebben en lossen het zonder problemen op. Top!

Vertrouwelijk en kwalitatief

Zoals de website goed doet overkomen, zijn de heren zeer betrouwbaar naar je toe en bovendien erg professioneel.

Super service!

Onze iPad kon niet meer opgeladen worden. Jorphone regelde dat we binnen 4 dagen met garantie een nieuwe in huis hadden!

Super geholpen na dat onze dochter haar telefoon uit haar jas was gevallen op de grond.

snel en vakundig

super dat mijn telefoon gerepareerd kon worden en zo snel

Prima geholpen en snel gerepareerd

achter camera iPhone X defect en binnen 30 mins vervangen. Ook scherm van een oude iPad air kapot en keurig gerepareerd tegen een goed tarief. Ze werken op afspraak maar zoete inval is ook mogelijk. Prima tent, parkeren om de hoek.

Snel en profesioneel

Telefoon laten vallen waardoor me scherm stuk was gegaan. Binnen een half uur vervangen door een nieuw scherm en het werkt weer perfect!

Zeer klantvriendelijk en deskundig

Tweede hands telefoon gekocht en oude ingeruild. Vriendelijk, snel en deskundig geholpen.

Vind het een geweldig team!

Ik ben al jaren klant van Jorphone. We komen er regelmatig met de ipad van onze verstandelijk beperkte zoon. Alles wordt altijd perfect opgelost! Nu was ik aan de beurt met een iphone 6 die niets meer deed. Na onderzoek bleek dat hij niet meer te redden was en heb toen een gerefurbished iphone 8 gekocht en dankzij mijn cloudcontract bij apple heb ik alles terug kunnen zetten. Raad dat iedereen aan!!!

Snel en goedkoop

Ik kwam binnen met een telefoon die nier meer aan ging en nergens meer op reageerde binnen een paar dagen was het gemaakt en dat voor €11.

Zeer behulpzaam

Ik kwam binnen met een apparaat , dat niet op de lijst staat. Een Airport Extreme. Hier moest een nieuwe fan in. De oude zorgde ervoor dat het apparaat stopte "vanwege gevaar oververhitting"alhoewel de extreme aan de buitenkant niet warm aanvoelde ( minpunt Apple) het plaatsen van de nieuwe fan werd snel gedaan en het apparaat werkt weer naar tevredenheid

Goede service!

Na het krijgen van een nieuw scherm deed het geluid van de selfiecamera het niet meer. Uiteindelijk bleek er een fout te zitten in het nieuwe scherm. Het duurde even voordat de mannen van jorphone hadden gevonden waar het aan lag. Maar het werd keurig opgelost met een 2de nieuw beeldscherm. Nu werkt alles weer perfect.

Snelle en geweldige service

Gebarsten glas op mijn Samsung snel en prima gerepareerd.

Wat een fijne vakmensen

Een echte aanrader om daar je laptop iPad enz te laten repareren. Was eerst naar de mediamarkt geweest. Daar konden ze mij niet helpen. Een dikke pluim als ik weer een probleem heb ga ik natuurlijk weer naar de Rijp.

Goed werk en snel geleverd

Uitstekend en snel geholpen!

Keurig nette zaak met erg deskundige medewerkers.

Gedegen en snel verholpen.

Snel en vakkundig geholpen!

iPhone XR scherm was kapot, laten vallen. Online een afspraak gemaakt en binnen een half uur gemaakt. Super snel en vakkundig. Heldere factuur voor de verzekering. Ik ben enorm tevreden en kan iedereen Jorphone aanbevelen.