uitmuntende service

de batterij van mijn iphone 8 was stuk tijdens het vernieuwen lukte het eerst niet helemaal goed daarom duurde het iets langer maar uiteindelijk is alles goed gegaan dus daarom prima service

Kwaliteit op en top

Met een vraag voor een nieuwe Ipad en een nieuwe Iphone kwamen we bij Jorphone. En zoals altijd werden we super geholpen en goed geadviseerd. We werden de volgende dag gelijk gebeld toen de toestellen waren gearriveerd om een afspraak te maken voor het overzetten van data. En ook dat ging weer supersnel. Al jaren: superblij met Jorphone en haar medewerkers:)

Ondanks dat het probleem met mijn telefoon helaas niet gerepareerd kon worden was de service prima.

Weigeren te reageren op mail

Meerdere keren een aanvraag gedaan via de mail. Niet eens het fatsoen om ook maar 1 x te reageren! Waardeloos!!!

Gewoon goed!

Afspraak maken brengen half uurtje wachten en klaar top

Zoals het hoort

Makkelijk afspraak te maken alles volgens afspraak gemaakt gewoon top bedrijf

Snel, vakkundig en denken mee

De iPhone X van mijn zoon was stuk. Meerdere mensen hebben er al naar gekeken en konden er weinig mee. Maar JorPhone heeft het opgelost. Snelle diagnose met een aantal opties, waarin ze ook meedenken wat de beste optie is gezien de 'leeftijd' van het toestel of vervanging. En dat alles binnen 2 dagen. In de tussentijd een leentoestel en keurig een factuur die precies conform de afspraken was. Geweldig!!

Supersnel

Simpele oplossing, oude telefoon vervangen voor een refurbished exemplaar voor een zacht prijsje.

Dank voor snelle en gratis service

Ik dacht dat de speaker in mijn iPhone kapot was, echter een (gratis!) schoonmaakbeurt volstond om het volume weer op niveau te krijgen, waarvoor mijn dank!

uitstekend geholpen door de front desk medewerker

Haar naam ben ik vergeten maar zij heeft mij zeer goed geholpen met een moeilijk gevalletje - puzzel. Alle slimme mannen in het aparte kamertje had ze niet nodig !

Professionele en erg vriendelijke hulp

Al kon mijn iPad niet meer gered worden, toch hebben ze er alles eraan gedaan, na ongelukkige val op de aan uit knop. En gebeld etc. Kan Apple zelf een voorbeeld aan nemen, die wilden er niet eens naar kijken. En JorPhone medewerkers echt vriendelijk en communicabel. Apple: be jealous!! JorPhone - Weer een erg tevreden klant erbij!!! Dik aanbevolen.

Prima aandacht en service

Heel netjes de batterij vervangen onder garantie. Mooi team.

Snelle en relaxte manier om telefoon te laten repareren.

Erg gemakkelijk, vriendelijk en voortreffelijke service, vakmanschap en een mooi bedrijf en ruimte. Is niet erg om daar te wachten op de snelle reparatie!

supersnel met kwaliteit

goed service

Service en expertise met een hoofdletter

Klaar terwijl je wacht

Super service en hele vriendelijke mensen

Om een draadloze lader te kopen ben ik naar Jorphone gegaan en die hadden een prachtige aanbieding dus super. Toen de jonge en vriendelijke medewerker vroeg hoe ik daar op gekomen was vertelde ik dat mijn telefoon slecht laadt met een draadje waarop de jonge man vertelde dat er ook wat stof in mijn telefoon kon zitten. Keurig schoongemaakt zonder kosten en de telefoon werkt weer naar behoren: keurige en nette winkel,

Echt top

Mijn vervangen originele display van mijn iPhone 11 werkte na 5,5 maand niet meer. Het scherm werd onder garantie vervangen . Echt top

Eindelijk

Eindelijk een bedrijf dat begrijpt hoe je ontzorgt wil worden als klant. Rechtstreeks bij Vodafone is het me niet gelukt om een telefoonabonnement uit te bereiden. Bij JorPhone is dit voor mij binnen een half uur opgelost. Dank.

Vriendelijke en klantgerichte behandeling. Snel het probleem opgelost en goed service

Op de dag gebeld met een software probleem. Dezelfde dag was ik voorzien van een nieuwe update en een schone harde schijf Top allemaal.

Topservice

Wat moet je nog meer zeggen bij 5 sterren

Zeer goede en snelle service.m

Snel opgelost

De iPhone van mijn vrouw trilde niet maar rammelde heel hard. Bij JorPhone hadden ze gelijk door wat het was en was het snel gerepareerd.

Teleurstellend...

iPhone XR aangeschaft, na 9 maanden accu nog maar 83% Prima garantie, kom langs zetten we er kosteloos een nieuwe in. Nieuwe accu geeft melding "belangrijke batterij-informatie" reparateur geeft aan dat dit met 5 dagen weg is, aangenomen. iPhone 8 ook batterij vervangen, dit ging prima, accu status wel in te zien. Echter bij thuiskomst blijkt de front camera niet meer te werken... Na telefonisch contact blijkt dat ze dit hadden moeten checken. Kom maar weer langs dan kijken we er naar. Dus dachten wij 2 vliegen in een klap, terug met de front camera van de iPhone 8 en de accu van de XR omdat de melding nog niet weg was na 5 dagen. Over de iPhone 8 werd aan een verhoor blootgesteld, of deze niet was gevallen en/of gestoten want dat was vaak de reden. Kan ik nog begrijpen. Bij reparatie bleek opnieuw/goed aansluiten de camera werkend te maken... De batterij van de XR, de melding die na 5 dagen weg zou zijn, dat was nu ineens 2 weken... en de batterij status is niet meer in te zien. Dat zou zo blijven, dit hadden ze moeten melden alvorens vervangen. Niet gedaan dus. En bovendien is ook deze nieuwe accu snel leeg... En het stomme is dat als we bij een Apple store de batterij hadden laten vervangen had dit goedkoper geweest...

goede informatie gekregen en thuis gelukt

goed personeel

Helemaal TOP!

Goed en vakkundig geholpen.