Super tevreden!!!

Mijn mobieltje viel in het water.Deed het nog dacht ik. Helaas volgende dag noppes. Afspraak gemaakt bij Jorphone. Telefoon bleef er 1 nachtje om te drogen etc. en nu doet-ie het weer.

goede service

Afspraak gemaakt. Kon dezelfde dag de i pad ophalen .

Ik kon snel een afspraak maken en probleem werd meteen opgelost

ik zou Yorphone iedereen aanraden

super goede service, vriendelijk, heel vakkundig

Alles prima in orde

Van het maken van de afspraak tot betaling. Alles klopt bij Jorphone. En niet in de laatste plaats de kwaliteit van reparatie! Goed adres tegen eerlijke prijs.

Prima snelle service

Deskundig mijn aan en uit knop gerepareerd. Ging weer met goed werkend toestel de deur uit tegen billijke prijs

Supersnelle en vakkundige reparatie en klantvriendelijke ontvangst, prettig om online een afspraak te kunnen maken

Zo blij met Jorphone.

De surface repareren is een verschrikkelijke bewerkelijke klus. Meerdere bedrijven in Nederland zijn daarmee gestopt of zijn er zo schreeuwend duur mee dat je bijna een nieuwe surface kan kopen. Bij JorPhone is mijn surface uitstekend gerepareerd en voor een schappelijke prijs. Ik kan er weer mee verder. Bedankt jongens. Helemaal geweldig. Ik ben erg blij.

Ik had uw adres doorgekregen van een bekende. Ik ben uiterst tevreden en zal u in voorkomende gevallen zeker aan recommanderen.

Prima reparatie en service

goed geholpen

Op de afgesproken tijd werd ik te woord gestaan. Daarna werd op mijn verzoek een nieuwe batterij in mijn IPhone gedaan.

geweldig geholpen!

Binnen een uur was mijn I pod gerepareerd en werkt weer als vanouds!

Geweldige service.

Contact ging fijn en de snelheid en service zijn perfect. Ik zou Jorphone altijd aanbevelen.

Vervanging batterij I-phone soepel verlopen

Vervanging batterij I-phone soepel verlopen, afspraak maken gemakkelijk en de vervanging snel afgehandeld

Vlot, vriendelijk, open en meedenkend

Vlot, vriendelijk, open en meedenkend

Zoals altijd een snelle en goede service. Ga zo door.

Probleem in no time opgelost.

Vakkundig, snel herstel

Dinsdag telefoon gevallen. Dinsdagavond afspraak gemaakt via de site. Woensdagochtend gelijk langs. Herstel een klein uurtje, had niets te maken met Jor-Phone maar door een achterkant van mijn a8 welke versplinterde door loshalen.

Altijd goeie service aardige mensen en goed gerepareerd kom hier vaker vorig jaar nog voor een nieuwe batterij

prima service, vriendelijk en behulpzaam

Snel en goed advies. Een dingetje werkte nog niet goed, dat werd meteen verholpen toen ik voor hulp in de winkel terugkwam. Prima!!

Uitstekende service,goede adviezen

zoals al jaren wordt je goed geholpen en/of goed advies gegeven. Ik ben honderd % tevreden.

Kom al jaren bij Jorphone

Gezin met meerdere iPhones betekent dat nu en dan een scherm of accu vervangen moet worden. Altijd netjes volgens makkelijk te maken afspraak, klaar terwijl u wacht, tegen redelijke prijzen. Ik blijf hier komen en kan ze aanbevelen.

Geweldig geholpen

Vriendelijk en adequaat

goede afhandeling en perfecte begeleiding

goede afhandeling en perfecte service

Snel en netjes

Duidelijke uitleg over mogelijkheden, nette prijs.

Prima geholpen. Duidelijke uitleg van te voren hoe eea in zijn werk gaat. Nette afhandeling, ook in prijs.