Zeer attent personeel

Hoewel de reservering op de site iets anders beloofde, kwam alles nog goed voor elkaar. Twee weken wachten op een scherm, daarna vlot een afspraak en in een uur gerepareerd.

Fijn geholpen. Begrijpelijke uitleg waar men de tijd voor neemt. Kom er zeker meer.

Ik ben prima gegehopen

Vriendelijk Snel en professioneel

Hele fijne zaak, met super leuk personeel!

Wat een fijne zaak, met deskundig, behulpzame en vriendelijk personeel! Je gaat met een kapotte telefoon naar binnen en na een half uur ga je blij met je gemaakte telefoon de deur uit! Top zaak!

Uitstekende service!

Makkelijk om afspraak te maken, duidelijke tarieven, op tijd klaar, vriendelijke benadering, Kortom: een uitstekende service! Dit maak je niet zo heel vaak meer mee!

Vlot geholpen en vriendelijke mensen

Goed en deskundig geholpen tijdens een kopje koffie

goed geholpen

afspraak gemaakt en bij aankomst snel geholpen.

Net niet helemaal tevreden

Informatie goed Uitleg over het overzetten van data ging net iets te snel ( voor mij) Data overzetten vanaf oude laptop niet volledig gedaan, en dat was wel afgesproken (€99) Ik kom hierover terug.

Uitstekende diagnose en reparatie

Ik werd met de problemen met onze I-PAD heel vriendelijk ontvangen en te woord gestaan. De diagnose van het probleem werd snel en vakkundig gemaakt. De reparatie was daarna snel uitgevoerd. Heel veel dank voor jullie perfecte service.

Topper

Ben bijna 80 maar als ik bij die jongens vandaan kom heb ik altijd een goed gevoel Ze nemen de tijd om mij dingen uit teleggen Ben al jaren klant en dat blijf ik ook

Je wordt hier altijd goed geholpen

Vriendelijke medewerkers en kwaliteit reparatie

Kon snel terecht, alles volgens schema. Vriendelijke kundige medewerkers, keurige reparatie. Inclusief digitale bon voor de verzekering. Hier ging alles zoals de bedoeling is.

Goede hulp

Ik heb mijn batterij laten vervangen van mijn iPhone en dat is goed gedaan

Beter kan niet!!!

Professioneel en snel geholpen. Zeer vriendelijk mensen.

Heel goed.profesioneel en vriendelijk

Ik werd super goed geholpen. De man nam de tijd. Lag het probleem begrijpbaar uit.

Professioneel en vriendelijk

Zeer tevreden!

Snel en vakkundig geholpen

Medewerker wist precies waar het euvel zat en het was dus ook zo verholpen. We kwamen veel te vroeg maar werden toch meteen geholpen.

uitstekend

mijn e mail gegevens werken weer keurig tevens advies gekregen

Goede zaak, betrouwbare zaak.

Mijn scherm moest vervangen worden. Binnen 20 minuten stond ik weer buiten. Ik had ook nog een hoesje en schermglas erbij gekocht. Na 2 dagen bleek het hoesje toch niet goed. Ik kon het opsturen en mijn geld teruggestort gekregen. Wat een service. Ik raad jullie bij iedereen aan!

Klant vriendelijke service!

De mensen van Jorphone zijn deskundig , hebben geduld en geven begrijpelijke uitleg en advies. En doen wat is afgesproken, vertrouwd dus!

Goede service: de nemen echte de tijd voor je!

Zo ontzettend blij met jullie goede service. Jullie namenvechtecde tijd voor mijn moeder en mij. Mijn moeder is een nieuwe telefoon en ervaring rijker.

perfecte en snelle reparatie,en zeer klant vriendelijk.

Altijd top service!

Enige (software) probleempjes met mn iPhone 15 welke ik bij Jorphone heb gekocht. Binnen 10 minuten geregeld en opgelost.

Al jaren tevreden over de reparaties en service

Nu moest mijn batterij vervangen worden van mijn iPhone 11. Even een afspraak ingepland en binnen 30 minuten was de reparatie weer volbracht. En ze hebben weer een keurig glaasje er op geplakt. Ga zo door!

Slechte en inefficiente behandeling.

Computer is voor de beoordeling veel sneller dan de vervanging van de batterij want dat is na ca. 2 weken nog steeds niet gelukt. Kon mijn Garmin Edge Explore daardoor niet op mijn vakantie meenemen.!

De Volger 20

1483 GA De rijp