Heel goede en kundige medewerker

Alle werkzaamheden werden kundig en doordacht uitgevoerd door medewerkers met een hoge deskundigheid. Dit geeft veel vertrouwen naar de klant. Goed dat er nog zulke bedrijven bestaan. Geen snelle jongens in strakke pakken en mooie kletspraat.

Fantastisch en snel geholpen.

Deskundige en vriendelijke medewerkers.

Prima geholpen

Super vlotte vriendelijke afwikkeling

Zeer zeker een aanrader

Het scherm van mijn Ipad zaten vol met scheuren en na contact te hebben opgenomen met JorPhone kon ik de volgende dag al voor de reparatie terecht. Na een uur was de Ipad al voorzien van een nieuw scherm. Fantastisch.

Batterij binnen een uurtje vervangen

Ik ben zeer tevreden over de service die ik heb ontvangen bij Jorphone. Vanaf het eerste contact voelde ik me goed geholpen en professioneel behandeld. Mijn telefoon kreeg een nieuwe batterij, waardoor deze weer als nieuw aanvoelt. Daarnaast hebben ze mijn toestel grondig schoongemaakt aan de buitenkant en het stof uit de speakers en laadpoort verwijderd, wat de algehele functionaliteit aanzienlijk heeft verbeterd. Specifiek heb ik gebruikgemaakt van de GSX batterijreparatie. Aanvankelijk leek het proces omslachtig, omdat het uitschakelen van ‘Zoek mijn iPhone’ en het bestellen van een batterij via Apple normaal gesproken twee bezoeken vereisen. Echter, na een telefoontje en een e-mail kon Jorphone dit efficiënt regelen zonder dat ik heen en weer hoefde te reizen. Dit getuigt van hun uitstekende klantenservice en flexibiliteit. De levering van de batterij verliep eveneens vlekkeloos; binnen een week ontvingen ze de nieuwe batterij en konden ze deze de volgende dag direct plaatsen. De installatie zelf duurde minder dan een uur, waardoor ik mijn telefoon snel weer volledig operationeel had. Kortom, Jorphone biedt een uitstekende service met snelle doorlooptijden en aandacht voor detail. Ik raad hen ten zeerste aan aan iedereen die op zoek is naar betrouwbare en professionele telefoonreparaties.

Service en vriendelijkheid personeel is ongeevenaard

2 refurb. iPhones gekocht met bovenstaand resultaat.

goed en eerlijk

top werd goed geholpen en ik moest in de buurt wat andere spullen ophalen maar ik kon er eigenlijk op wachten dat me telefoon weer gemaakt was snelle service ken iedereen jorphone aanraden

Zeer deskundig en snel van mijn iPhone probleem afgeholpen!

Zeer deskundig en snel van mijn iPhone probleem afgeholpen! Nogmaals bedankt!

fijn

Ik werd perfect en heel vriendelijk geholpen

Wat een Top bedrijf.

Het is super zoals ik geholpen bent. Telefoon deed het in 1 keer niet meer en werd ook niet meer opgeladen. Bij JorPhone hebben ze alles geprobeerd om het apparaat weer aan de pruttel te krijgen en dat is wel gelukt. Dit om alles over te zetten op een nieuwe telefoon. (Samsung heeft 25% nodig om de gegevens over te zetten, had ik begrepen.) Gelijk een nieuwe telefoon gekocht (A35 i.p.v. A55 op advies van de reparateur) en die werkt uitstekend. Al met al , een top zaak. p.s. de koffie is lekker.

Geweldig onze hele familie koopt hier hun IPad.

Prettige medewerkers en deskundig. Zoek niet verder, en rij naar de Rijp!

Vakmanschap

Een klein bedrijfje in De Rijp met grote naamsbekendheid in Noord-Holland. Vakmanschap, goede uitleg en service zijn kernbegrippen.

Nette deskundige behandeling

Na vriendelijke ontvangst, snelle probleemoplossing, deskundig en betrouwbaar.

Vlotte service

Accu van mijn Samsung S20+ laten vervangen en kan nu weer hele dag zonder opladen de telefoon gebruiken. Binnen een uur netjes vervangen.

Snel behulpzaam en niet te duur

Prima geholpen aan een nieuw scherm Afspraak voor de zelfde dag gemaak Gelijk nieuw hoesje gekocht

Klant vriendelijke, heel goed geholpen

goed geholpen

Jessie heeft mij keurig( met meekijken ) geholpen en de problemen opgelost.

Altijd vriendelijk en professioneel

Ik raad Jorphone iedereen aan. Afspraak maken gaat makkelijk online, goed bereikbaar en vooral kundig, vriendelijk en professioneel geholpen. Ook als het maar een pluisje in de aansluiting is

vriendelijke en goede service

Ik had problemen met het opladen van mijn IPhone. Werd direct goed en vriendelijk geholpen. Volgende dag werd er een nieuwe batterij ingezet.

Ik kom al jaren bij JorPhone. Zeer tevreden

ik wordt altijd goed en professioneel geholpen.

Fantastisch geholpen.

Keurig geholpen met gegevens overzetten van oude naar nieuwe IPhone en installeren van nieuwe IPad.

heel goed bedrijf, blij mee!

Jorphone denkt goed mee!

Fantastisch bedrijf!

De kleuren van mijn IPad Air werden ineens veel te donker. Via de aanwijzingen om de kleuren weer 'normaal' te krijgen lukte het niet, na eindeloos zoeken en proberen! Hulp gezocht in Alkmaar bij diverse 'specialisten', die met de meest bizarre oplossingen kwamen (o.a. de MAC winkel in de Langestraat). Resultaat van drie adressen: NUL. Dus toch maar naar De Rijp gefietst, na afspraak te hebben gemaakt. Resultaat: na probleem te hebben uitgelegd, wasbinnen 15 minuten het probleem opgelost en werd helder uiteengelegd wat er moest worden gedaan om de kleuren weer normaal te krijgen!. Kosten? " Nee, het is goed zo!" Dus: Na eerdere positieve ervaringen met met mijn apparatuur: direct naar Jorphone in De Rijp. Scheelt uren stress en gefrusteerd zoeken. De jongens hebben kennis van zaken, lossen je probleem op en je wordt er financieel niet onder getrokken. Fantastisch bedrijf!

Al een paar x geweest!!!

Zoals altijd zo goed als nieuw!!

De Volger 20

1483 GA De rijp