Hele goede ervaring met reparatie van een iPhone duurde slechts een half uur en dat was zo om met de aangeboden koffie.

Snelle en goede service!

Mijn oplader ging niet meer goed in mijn mobiel waardoor het opladen langzamer ging (of mn mobiel helemaal niet opladen). Hiervoor een afspraak gemaakt. Bij binnenkomst gelijk geholpen en een paar minuten later kon ik weer naar buiten en was het probleem (veel stof in het oplaadpunt) verholpen.

Zeer behulpzaam

Ipv de hele stekker-unit van de iPhone te vervangen (88,- euro) bleek alleen deze schoonmaken alles te verhelpen. Zonder hiervoor iets te rekenen. Heel fijn!

Super service!

Goede service ontvangen na problemen met mijn iphone.

Op vrijdag telefonisch contact opgenomen en gevraagd naar de kosten en de duur van vervanging van de accu voor mijn macbook pro. Er werd netjes verteld dat de accu eerst besteld moest worden (die was op zaterdag al binnen) en dat de reparatie alleen doordeweeks kan. Afspraak gemaakt voor maandag en als ik wilde kon ik er zelfs op wachten, super vriendelijk personeel! De kosten zijn ruim 4x goedkoper dan bij Apple of Amac en ook nog eens veel sneller. Ik kan weer zonder accuvoeding op stap met mn macbook.

Coulant en eerlijk. Geen gedoe voor geld

Bij niet tot stand komen van reparatie, gratis advies en het geven van mogelijkheden.

fantastisch bedrijf en behulpzaam

Ben hier heel goed en begripzaam en behulpzaam geholpen. Problemen oplossen en meedenken. Was hier enorm blij mee Goede service en contact Netjes en Beleefd personeel Dikke pluim aan de medewerker Lucas

Gewoon goede service helder verhaal wat wel en niet kan, goede prijs

Ik ben geavanceerd gebruiker, maar van de techniek weet ik niks. Heerlijk dat de mensen van Jorphone dat direct in beeld hebben en op het juiste niveau vertellen wat er aan de ha d en wat niet en wat wel kan. De oplossing is altijd prima en ze vragen een passende prijs voor de service. Korrom super blij met hen!

Nette beschaafde intelligente deskundige

Zeer positief, houden deze gast

No nonsens en goede service

Batterij van mijn Iphone 11 Pro was op. Bij JorPhone laten vervangen. Afspraak gemaakt en na een half uur was de batterij vervangen. Lekkere koffie dus geen straf om daar te moeten wachten.

Goed. Geholpen

Goed advies

Voortreffelijk

Behulpzaam en begrip!

op tijd, keurige en beleefde monteur

goede en snelle oplossing.

Voldoet precies zo als je verwacht!

Voldoet precies zo als je verwacht, Als je een meest gunstige situatie van je probleem of schade bedenkt. Zonder poespas perfecte oplossingen of advies hulp bij schade en of problemen. Let wel even op de drukte want iedereen wil graag hier geholpen worden.

Behulpzaam, vriendelijk en met verstand van zaken

Behulpzaam, vriendelijk en met verstand van zaken.

snel geholpen

Kwam voor reparatie, mogelijk de microfoon stuk, advies was om ipv. mijn oude iPhone 8 een SE te nemen. Dit in verband met het updaten volgend jaar. Gegevens overgezet, nu dus een nieuwe SE.

Helemaal prima!

Zeer kundig en snel.

Afspraak gepland, keurig en vakkundig geholpen

Alleen maar positief , vriendelijk personeel

Fijne Support Ervaring met Jessy van JorPhone

Beste Team JorPhone, Graag deel ik mijn recente ervaring met de support op afstand van Jessy voor mijn iMac. Op dinsdag 28/11/2023 om 12:00 uur heeft Jessy mij deskundig geholpen met het optimaliseren van mijn iMac, specifiek gericht op het verminderen van de energiebehoefte veroorzaakt door Vuze Torrent en het uitschakelen van Chrome pop-ups. Jessy was goed op de hoogte van het probleem en stelde effectieve oplossingen voor, waaronder alternatieve downloadprogramma's en het plannen van een afspraak met meneer Slinger voor hulp op afstand voor mijn Chromebook/laptop. Zijn professionele aanpak en duidelijke communicatie hebben mijn problemen snel opgelost. Ik waardeer de kwaliteit van de service die ik heb ontvangen en ben zeer tevreden met het resultaat. Jessy heeft bewezen een waardevol lid van het JorPhone-team te zijn. Hartelijk dank voor de uitstekende ondersteuning! Met vriendelijke groeten, M.Baars

Goede adviezen

Goed geholpen

Supergoed

Vriendelijk, deskundig en persoonlijk!

Snel en perfect

Er was vloeistof over het toetsenbord van mijn MacBook gevallen. Toesten zaten vastgeplakt. Binnen 24 uur heeft Jorphone alles perfect hersteld. Een bereklus. Topservice! Vervelend dat er ook nog was ingebroken afgelopen nacht bij JorPhone. Mijn laptop lag toen gelukkig veilig in de kluis. Heel blij mee.

Perfecte service, snel en goed Zoals altijd!

Ga nergens anders heen. Hier weet men waar men het over heeft. Vaklui. Dank je wel.

Uitstekende service!

Ik kon, ook na veel onderzoek, mijn mail en sommige apps niet meer openen. Ik gaf mijn telefoon af, en al na 10 minuten kreeg ik hem retour zoals hij tot een paar weken terug gewoon functioneerde. Ik vroeg wat de schade was, maar mij werd verteld dat dit service was, terwijl ik eigenlijk niet eens klant was. Na het geven van een fooi ging ik als toekomstige klant tevreden huiswaarts. Nogmaals bedankt!! Gr. Marcel

Vakkundig en eerlijk

Helaas bleek de iPhone van mijn zoon waterschade te hebben. Na goed overleg is het scherm vervangen en heb ik weer een blije zoon.