Gewoon goede service

Geheel conform afspraak. Vriendelijke en kundige medewerkers. Redelijke prijs.

Supergedelegeerden geholpen

Batterij van mijn telefoon vervangen. Daarna bleek er nog iets mis met het oplaadpunt. Ook dat nog snel tegen gereduceerd tarief uitgevoerd. Nu is alles weer prima!

makkelijk te plannen, snelle reparatie

snel, makkelijk bereikbaar, geen bla bla

Snel, goed en vriendelijk!

Fijn dat er op afspraak gewerkt wordt en "klaar terwijl u wacht" met een lekker kopje koffie. Behulpzame en heel vriendelijke medewerkers. Jorphone is mooie zaak, ook makkelijk bereikbaar en er is goede parkeergelegenheid. Kortom, aanrader als je op zoek bent naar een fijn adres voor nieuwe of refurbished telefoon, tablet. Of als je eigen toestel gerepareerd moet worden.

Topzaak

Onlangs Macbook Air aangeschaft en oude Macbook ingeruild. Goed en snel geholpen. Alle programma's keurig voor me overgezet zodat ik er meteen mee aan de slag kon. Kan alleen maar positief zijn.

Eerlijk, netjes en goed geregeld voor verschillende apparaten

Enkele malen hier geweest voor reparaties: 1: Microsoft Surface scherm barst en niet werkbaar, deze is supersnel gemaakt en naar tevredenheid. 2: Ipad barst in scherm, deze is dezelfde dag gemaakt en ik kon erop wachten 3: Iphone laad niet op. Na afspraak te hebben gemaakt voor nieuw onderdeel oplaadpunt zag de medewerker het probleem en loste het op zonder reparatie en zonder kosten ipv de reparatie uit te voeren. Erg netjes.

Top bedrijf keurig geholpen

Geweldige Service!

Zo goed als always:)

Fijn geholpen

Service is TOP

vertrouwd goed

Als altijd werden we keurig en snel geholpen en werden al onze "problemen" probleemloos opgelost door de heren.

Afhankelijk van de medewerker erg wisselend

Ik kwam vorige week vrijdag met problemen met de wifi op mijn mobiel. Na veel discussie met provider KPN waar het probleem precies lag. Werd erg prettig geholpen door blonde dame en uw collega Wolco heeft zijn uiterste best gedaan en de antenne vervangen. Mocht helaas niet baten en ik dus zaterdag terug voor de aanschaf van een iPhone 11 Pro. Werd te woord gestaan door een jonge man, die weinig interesse toonde in mijn vragen en met een verveelde uitstraling antwoord gaf. In principe een groene iPhone 11 pro besteld, maar op terugweg naar huis bedacht dat ik dit niet wilde en de bestelling geannuleerd. Telefoon elders besteld. Beetje jammer dat een medewerker je het gevoel geeft dat hij eigenlijk geen zin heeft in de vragen of de verschillen in meerdere toestellen en meer geïnteresseerd leek in wat er achter mij of buiten gebeurde dan in zijn klant, die voor ruim € 1000 een andere telefoon bij Jorphone wilde kopen. De ervaring wisselt dus van bijzonder prettig en uitermate klantgericht tot onprettig . Toch zeg ik JA bij aanbevelen omdat ik in het verleden ook goede ervaringen heb met Jorphone.

Netjes en duidelijk geholpen

Mijn telefoon met waterschade gebracht. Duidelijk uitgelegd hoe lang ik deze kwijt kon zijn. Tevens gebeld naar het leen toestel, wat ik mee kreeg, over welke keus qua reparatie ik wilde laten uitvoeren. Ontzettend goed geholpen!

Helder, klantgericht en zeer goed en snel!!

Ik heb vorig jaar een iPhone 8 refurbished gekocht dat vond ik al echt super. Nu een Macbook en iPhone reparatie echt super uitgevoerd terwijl ik wacht. Echt super klantvriendelijk en pro actief handelend. Dit vind je bijna niet meer zo.

Altijd vriendelijk. Altijd goede services en advies! De batterij van mijn I-pad was op er is een nieuwe ingezet. De I-pad laaide weer keurig. Maar binnen het jaar het zelfde probleem de batterij ging snel achteruit. Even gebeld met Yorphone afspraak gemaakt en de batterij werd kosteloos vervangen!

Super snel geregeld

Snel een afspraak kunnen maken en binnen no time perfect geregeld en mijn iPhone XR is weer als nieuw

Vriendelijk en deskundig geholpen

Goed is goed....Ik kom er elke keer als het nodig is, woon niet (meer) in De Rijp, maar ga er nog wel steeds naar toe.

Beeldscherm van de telefoon stuk, uur erna zit er een nieuw scherm op! Ondanks enorme drukte oog voor de klant. Top service

Vaklui met heel veel geduld.

Vaklui met heel veel kennis en geduld die zichzelf te kort doen voor het vele werk. Hartelijk dank Gerrit en Hannie.

Snelle service! En mijn telefoon doet het weer perfect

A

Service service service!!

Vanaf nu mijn winkel voor telefoons laptops.

Snel, kwaliteit en fijne prijs.

Snel, kwaliteit en fijne prijs.

Professioneel

Uitstekende ervaring. Ik ben al klant sinds, de oprichter thuis de reparaties uitvoerde en tot de dag van vandaag ben ik nog steeds zeer tevreden over Jorphone!

Uitmuntende service.

Mensen met verstand van zaken!

Uitstekend en snel geholpen

Van mijn iPad reageerde t scherm niet meer op elke plaats. Een aantal maanden daarvoor was t scherm vervangen. Dit werd nu nogmaals vernieuwd en t werkt weer pico bello. Zonder er zelfs naar te hoeven vragen werd dit uitgevoerd onder volledige garantie.