Snel en perfect

Er was vloeistof over het toetsenbord van mijn MacBook gevallen. Toesten zaten vastgeplakt. Binnen 24 uur heeft Jorphone alles perfect hersteld. Een bereklus. Topservice! Vervelend dat er ook nog was ingebroken afgelopen nacht bij JorPhone. Mijn laptop lag toen gelukkig veilig in de kluis. Heel blij mee.

Perfecte service, snel en goed Zoals altijd!

Ga nergens anders heen. Hier weet men waar men het over heeft. Vaklui. Dank je wel.

Uitstekende service!

Ik kon, ook na veel onderzoek, mijn mail en sommige apps niet meer openen. Ik gaf mijn telefoon af, en al na 10 minuten kreeg ik hem retour zoals hij tot een paar weken terug gewoon functioneerde. Ik vroeg wat de schade was, maar mij werd verteld dat dit service was, terwijl ik eigenlijk niet eens klant was. Na het geven van een fooi ging ik als toekomstige klant tevreden huiswaarts. Nogmaals bedankt!! Gr. Marcel

Vakkundig en eerlijk

Helaas bleek de iPhone van mijn zoon waterschade te hebben. Na goed overleg is het scherm vervangen en heb ik weer een blije zoon.

snel en vakkundig

hulp binnen 1 dag!

Bij Jorphone voel ik me in goede handen

Goede voorlichting en hulp bij aanschaf laptop. Kundig antwoord bij vragen.

Teleurstellende Refurbished Mac air

22/6/22 heeft mijn vrouw een refurbished Mac air gekocht. Juist omdat zij er eigelijk heel weinig gebruik van maakt. Deze zou in prima staat zijn. Zo'n anderhalve maand geleden wilde hij niet starten. Naar JorPhone gebracht. Was niets aan de hand. Echter nadat de Mac thuis één keer wel is gestart deed die het de volgende keer niet meer. Weer terug naar JorPhone. Blijkt het moederbord kapot en de Mac totalloss. Dus al met al goedkoop is duurkoop. En zoals ze bij JorPhone aangaven je kunt aan de buitenkant niet zien hoe de staat van de binnen kant.

Afspraken worden uitgevoerd

Geweldige service!

Betrouwbaar snel en goed geholpen!

Super service!!

Altijd geweldig geholpen en je kunt er al zo snel terecht!! Heel fijn personeel!!

Snel gemaakt en goede service gehad

Nog nooit teleurgesteld door JorPhone

Enthousiast en vriendelijk team, makkelijk benaderbaar. Geven duidelijk advies en hebben zeer veel kennis. Zoeken z.n. door tot ze een oplossing hebben gevonden.

Weer top geholpen

Nadeel was wel, ik zou gebeld worden, echter na een uur heb ik toch maar zelf even gebeld ! Werd toen ook wel meteen geholpen, super bedankt

Prima geholpen!

Prima geholpen

Uitstekend geholpen zoals altijd.

Uitstekend geholpen zoals altijd.

Professionaliteit

Inmiddels, door het juiste advies, huisleverancier van onze iPhones en iPads tegen een aantrekkelijke prijsstelling.

Prima geholpen door deskundige medewerker

Goed geholpen zoals vooraf is afgesproken.

Zoals gewoonlijk, vriendelijk en ter zake kundig!

x

Vriendelijke mensen. Snelle service

geweldig

Fantastische Nic adviseerde me, gaf de juiste informatie om een keuze te maken en installeerde vervolgens ook alles op de nieuwe telefoon. Super bedankt Nic!!!

Snelle afhandeling en goede prijs

Een goed, eerlijk en professioneel bedrijf. Laptopscherm is snel gerepareerd. En de prijs van de reparatie viel alles mee. Online stonden bij andere aanbieders veel hogere bedragen voor een zelfde reparatie. En de afhandeling werkt super. Offerte aanvragen en bij akkoord kan je direct een afspraak inplannen.

Snel geholpen , reparatie goed gedaan

Geen moeilijk gedoe over de garantie.

Scherm werd zonder problemen kostenloos vervangen

Grote klasse!

Goede service! Ondanks verwoede pogingen was mijn laptop helaas niet meer te redden, met een deskundig advies werd mij kostenloos een oplossing geboden.

Ook de after sales top geregeld

2 schermen laten vervangen, 1 van de 2 deed het niet helemaal lekker en dus even mee terug gegaan. Werd meteen opgepakt en verholpen, super service.

De Volger 20 1483 GA De rijp

0299 397149