prima service, nemen de tijd voor je.

Zie boven.

Geweldige service

Probleem uitgelegd en prima geholpen

Ik kom er al jaren, blijft kwaliteit, betrouwbaarheid leveren

Scherm Garmin Edge 830 werkt weer

Zonder val of andere heftige impact was het scherm van mijn Garmin fietscomputer ermee opgehouden. In een half uur en ‘klaar terwijl u wacht’ gerepareerd voor €25. Een los contact is weer vastgezet en de Garmin is weer klaar voor hopelijk een flink aantal kilometers.

De werkzaamheden werden conform afspraak correct uitgevoerd.

X

Zeer goed geholpen

Na een 1e telefonisch contact direct een afspraak gemaakt. Kon zeer snel terecht , en ben tot grote tevredenheid geholpen. Voor mij een hele positieve ervaring en kan Jorphone bij een ieder aanraden. Dank voor de zeer goede service !

Top geregeld en klant vriendelijk

Zeer tevreden goed geholpen bij Jorphone

Vriendelijk en kennis van zaken

De jongens die bij Jorphone werken hebben kennis van zaken maar zijn ook ontzettend vriendelijk. Niet alleen tegen mij maar tegen iedereen die binnenkomt, hoe weinig verstand van apparatuur de klanten ook hebben. Dat vind ik een enorme toevoeging. Er ging wat mis met een bestelling en met het maken van een afspraak dus daarom 1 ster minder maar ook dat is allemaal prima uitgelegd en opgelost.

Prima en snelle service!

Fijne jongens die weten wat ze doen. Snel een nieuwe accu geregeld en dat voor een schappelijke prijs. Klaar terwijl u wacht. Ideaal. Mijn vrouw komt ook eerdaags langs met haar telefoon!

Scherm en batterij vervangen. Snel en netjes

Goed bedrijf netjes geholpen

Samsung telefoon netjes gefixed

Vriendelijke adequate hulp zoals altijd

Vriendelijke adequate hulp, zoals altijd bij Jorphone!!

Geweldige winkel

Ik was aangereden op de fiets door een automobilist. Na letsel bleek ook mijn iPhone 11 Pro stuk. De mannen van Jorphone hebben nog getracht om hem te repareren, maar dat mocht niet baten. Wel kreeg ik een total-loss verklaring mee, die ik kan aanbieden aan de verzekering. Ze boden een iPhone 14 aan, die behoorlijk goedkoper was dan bij de gerenommeerde winkels. Ze hebben de simkaart overgezet en boden ook nog aan om de data over te zetten. Dit heb ik zelf gedaan. Een topzaak met vriendelijke en deskundige mensen, die altijd bereid zijn om te helpen.

Goede service en communicatie!

Alles volgens afspraak en ook nog kosteloos mijn mail ingesteld! Van mij een dikke 10!

Snel en vakkundig opgelost!

Snel en goed gerepareerd.

Zeer behulpzaam en vakkundig

De mannen zijn altijd behulpzaam en vakkundig en leggen alles duidelijk uit. Kom er al jaren naar grote tevredenheid.

Super vriendelijk en eerlijk geholpen

Ik kon makkelijk op de site een afspraak maken die mij schikte. Telefonisch contact verliep ook heel vriendelijk. Ze hebben mij snel vakkundig en eerlijk geholpen. Ik had geluk omdat het probleem kleiner bleek dan vooraf gedacht was ik veel goedkoper uit :)

Goed advies, scherpe reparatie prijs, komen afspraken na

Prettig en deskundig advies

Telefoon kon niet tegen zwemmen

Klassieke manier om telefoon uit broekzak de wc in laten vallen. Dachten m zelf even open te maken om te drogen maar dat werkte dus niet. Zelf de telefoon volledig onbruikbaar gemaakt. Bij de toppers van JorPhone een nieuwe telefoon gekocht en ze hebben echt alle gegevens, foto's, belangrijke documenten van de oude telefoon gered en overgezet op de nieuwe telefoon. Onbetaalbare waarde en service.

Prima en klantvriendelijk bedrijf met ontzettend veel kennis

Mijn Jorphone staan ze altijd snel en heel klantvriendelijk voor je klaar. Reparaties worden ook snel en heel goed uitgevoerd. Dat kan ook niet anders want ze zijn allemaal kundig en precies in huis werk. Jorphone is de beste!!

Super tevreden

Mijn oude Mac kon niet meer geüpdate worden dus ik moest helaas over op een nieuwe. Daar zat ik al een tijdje enorm tegenaan te hikken, hoe en wat? Tot JorPhone in het vizier kwam. Ik kon daar de nieuwe Mac bestellen en Jessie heeft alles van mijn oude computer op de nieuwe overgezet en thuis geïnstalleerd. Super aardig geholpen en ik kan voorlopig weer vooruit.

Efficient, snel doelmatig;wat will je nog meer

Zoals altijd heel aardig en begripvol.

Geweldige service, vriendelijk en nog nooit een een klacht gehad.