Telefoon kon niet tegen zwemmen

Klassieke manier om telefoon uit broekzak de wc in laten vallen. Dachten m zelf even open te maken om te drogen maar dat werkte dus niet. Zelf de telefoon volledig onbruikbaar gemaakt. Bij de toppers van JorPhone een nieuwe telefoon gekocht en ze hebben echt alle gegevens, foto's, belangrijke documenten van de oude telefoon gered en overgezet op de nieuwe telefoon. Onbetaalbare waarde en service.

Prima en klantvriendelijk bedrijf met ontzettend veel kennis

Mijn Jorphone staan ze altijd snel en heel klantvriendelijk voor je klaar. Reparaties worden ook snel en heel goed uitgevoerd. Dat kan ook niet anders want ze zijn allemaal kundig en precies in huis werk. Jorphone is de beste!!

Super tevreden

Mijn oude Mac kon niet meer geüpdate worden dus ik moest helaas over op een nieuwe. Daar zat ik al een tijdje enorm tegenaan te hikken, hoe en wat? Tot JorPhone in het vizier kwam. Ik kon daar de nieuwe Mac bestellen en Jessie heeft alles van mijn oude computer op de nieuwe overgezet en thuis geïnstalleerd. Super aardig geholpen en ik kan voorlopig weer vooruit.

Efficient, snel doelmatig;wat will je nog meer

Zoals altijd heel aardig en begripvol.

Geweldige service, vriendelijk en nog nooit een een klacht gehad.

Fantastische en snelle service

Ik had veel problemen met het mobiele netwerk van mijn iPhone sinds de installatie (en naweer verwijderen) van een extra e-sim. Ondanks dat ze het niet zelf konden verhelpen, omdat het probleem software based was, gaven ze mij goede tips die het probleem hebben opgelost. Ze hebben een volledige scan van de telefoon gedaan en zelfs niet eens iets in rekening gebracht voor alle hulp en adviezen. Fantastisch bedrijf en ik kom er altijd als ik problemen met mij Mac producten heb!

Prima snelle service

iPad glasplaat weer als nieuw, snel en vakkundig!

Prima!!!

Vriendelijke ontvangst een snelle afspraak en perfect gerepareerd en daar gaat het om. Beter kan het volgens mij niet. Groetjes Gerard en bedankt voor de snelle service.

Weer geweldig geholpen!

Ik had een probleem met installeren met een bepaald programma op mijn nieuwe device. Zelf ben ik niet onhandig met dit soort dingen en zelfs soms een vraagbaak voor anderen. Na uren proberen en nog eens proberen heb ik Jorphone gebeld. Ik kon op afspraak langskomen. Daar werd ik vriendelijk en optijd geholpen. Zij moesten (gelukkig...) ook diep graven om het probleem op te lossen, maar dankzij hun deskundigheid is het gelukt! Ontzettend bedankt Jorphone voor jullie hulp.

super uitstekend

personeelslid heeft keurig uitgelegd hoe of wat en advies gegeven. Ik ben er heel erg blij mee, werkt stuk sneller en heeft 500 gb geheugen. Topbedrijf zou het iedereen aanbevelen

Top Service!

Ik ben al lang klant van JorPhone. Nooit probleem gehad. Snel en vriendelijke service!

Goeie service en erg vriendelijk personeel!

Ik ga voor hun service graag even omrijden

Deskundig Vriendelijk Redelijk geprijsd Komen afspraak na Ruim assortiment zowel nieuw als refurbished

Deskundige reparaties en advies

Het maken van een afspraak gaat makkelijk. Reparaties worden keurig gedaan. Mensen zijn erg deskundig en ook behulpzaam en vriendelijk.

Een iPhone 11 ingeruild, kreeg er een erg mooie prijs voor. Daarnaast had ik eerder dit jaar een fout gemaakt door mijn ipad ergens anders laten repareren, dit is niet goed gegaan. Jorphone heeft dit voor een nette prijs verholpen. Fantastische service. Ik maak niet meer de fout ergens anders heen te gaan.

Snel en accuraat geholpen. Ook goede adviezen gekregen.

Vriendelijk, deskundig, en behulpzaam

Oudere IPad batterij vervangen.

Binnen een dag de batterij van een oude MacBook vervangen.

Top service!

Gewoon een top zaak!

Snel, professioneel en behulpzaam

Ik heb nu 2 positieve ervaringen bij Jorphone. De mensen zijn kundig, komen met aanbevelingen en goed advies, repareren snel en met kwaliteit. Zeer tevreden.

Helder communicatie en reservering, snelle uitvoering.

Via internet is kun je eenvoudig een afspraak maken, waarbij je concreet het probleem kunt aangeven en welk type device het betreft. Op de afspraak zelf wordt het toestel ingenomen en het probleem direct verholpen, tenzij er iets bijzonders aan de hand is wat meer tijd vergt, zoals bij mij het geval was. Na een week werd ik gebeld dat het klaar was. Prima.

De medewerkers zijn top, goede service en snelle reparatie

Het enige is de hoogte van de prijs. Het vervangen van een scherm is (bijna en voor een heleboel mensen) niet te betalen.

Super snelle service

Het vervangen van het glas van mijn iPad is keurig en snel gedaan. Zeer vriendelijk en kundig personeel. Aanrader voor een ieder die een reparatie wil laten uitvoeren. Je kunt wachten op de reparatie. Wachtruimte is voorzien van magazines, koffie/thee en een toilet.

Zeer klantvriendelijk bedrijf

Technische ondersteuning aan huis ivm matchen printen met laptop. Zeer zorgvuldig en klantvriendelijk afgehandeld.

De Volger 20 1483 GA De rijp

0299 397149