Zeer goede ervaring

Goede prijs en snel bezorgd

Altijd de juiste prijs.

Gewoon goed. Netjes op tijd leveren.

Top! snelle goede service!

Top! snelle goede service!

Niet alle bestelde artikelen leverbaar

3 producten besteld, achteraf blijkt dat maar 2 hiervan leverbaar zijn. Niet erg professioneel en erg teleurstellend.

Goed!!

Pakketje had wat vertraging, contact gehad met de klantenservice. Binnen 2 dagen was het pakketje bij mij thuis, geweldige service!

Uitstekend, geen op- of aanmerkingen

Uitstekend, geen op- of aanmerkingen.

Excellent shopping !

I recommend that we create an account to track the purchase.! I recommend that we create an account to track the purchase.! I recommend that we create an account to track the purchase.

Geweldige Customer Service!

Zeer goede service en hulp om de juiste tenues te selecteren naar wensen van de klant.

Fijne site mooie spullen

Bestellen makkelijk. Levering dag later dan afgesproken maar dat lag aan vervoerder. Geen probleem, logisch in deze tijd.

Betrokken verkoper met aandacht voor de klant.

Muzino schoen Damed bleek Unisex te zijn. Daarover belde de verkoper om dit toe te lichten.

plezierig en soepel

strakke terugkoppeling, updates, meedenken etc. Echt een aanrader!

Uitstekend!

Fijn geholpen, snelle levering!

Jammer dat er geen gratis retournering is.

Het product zelf was prima alleen net iets te groot. Helaas moest ik de verzendkosten om te retourneren zelf betalen. Dat vond ik zeker een minpuntje.

Vlotte behandeling alles ging prima

Heel slechte bereikbaarheid en communicatie

Ik heb tegelijkertijd 2 hooded besteld, daarvan is er 1 geleverd, dat ziet er prima uit. Op de pakbon staat dat de ander nageleverd wordt. Hier kan ik niks meer van vinden in de zin van de status. Inmiddels al zeker 5 keer contact gezocht op verschillende manieren, maar krijg jullie met geen mogelijkheid te pakken en weet nu dus niet wanneer ik de 2e hooded kan verwachten en of dat dus nog voor de kerst is. Zo’n slecht bereikbaar bedrijf als jullie heb ik nog nooit meegemaakt.

Net nu het even tegen zat door Corona zorgde hij ervoor dat het cadeau voor onze dochter alsnog bezorgt kon worden! Klasse

prima bedrijf, komt afspraken goed na, goede service

ik koop daar al jaren mijn sportschoenen. Indien er iets niet goed is, prima service.

Super goed

Ik had mijn bestelling geplaatst en binnen een minuut al een bevestiging dat het in orde is gemaakt. Ik had ondanks de drukte mijn bestelling de volgende dag al binnen.

Erg fijn!

De trui was niet voorradig, na een belletje wordt er goed meegedacht, waarom niet het vest, want dat is hetzelfde alleen met rits. En daar zijn er genoeg van voorradig. Prima oplossing. Dank !

Normal

It was hard to inderstand the status of my package but finally I got it.

Nice ecperience

Nice shoes

• Θα μας συνιστούσατε; Yes

Snelle levering + cadeau

Voor een mooie prijs volleybalschoenen gekocht voor mijn dochter. Snelle levering, zeer tevreden! Ook nog een extra cadeau in de vorm sokken erea ontvangen.

Very good site.

I found here volleyball things what I usually cant find nowhere.

Snelle service en goede prijs ten opzichte van concurrenten

Snelle service en goede prijs ten opzichte van concurrenten

Scherpe prijs

Overzichtelijke website met scherpe prijzen