Snelle levering, goede service

Prima service!

Per ongeluk was er een verkeerde maat sokken bij mijn bestelling gevoegd. Na één mailtje werd direct het goede paar kosteloos nagezonden. Prima communicatie en snel opgelost!

Het product snel in huis en voldoet aan de verwachtingen!

Schoenen voor een goede prijs

Veel keus en de prijs is ook prima. Lager dan andere sportschoenen. En de levering is ook snel

Mooie schoen, andere kleur, prima prijs

In de beschrijving stond black/green....daadwerkelijk was het blue/green. Dat was de enige tegenvaller bij het uitpakken. Schoen zit perfect.

Perfecte service

Overzichtelijke site, vlotte afhandeling online. Snelle reactie op een vraag en prima leveringsservice.

Niets op aan te merken!

Website werkt goed en bestelproces is makkelijk. Bezorging verliep vlekkeloos.

Quick delivery, fair prices

Good and informative website. I was able to sellect the best Volleyball shoes for me in an easy way. After ordering the delivery was quick and without issues.

Mooi Collectie goede prijzen

Schoenen besteld volgende dag in huis , enorm tevreden.

Top !

Good prices,quick delivery!

Due to broad selection of articles and good prices you can make right choice. On top a quick delivery is also attractive.

Goede ervaring met de service

Jammer dat de schoenen die ik had gekocht niet paste, maar het is wel fijn dat het geld snel wordt terug geboekt. Op zich zou ik het wel fijn vinden als er wat meer contact is over het terugstorten van het geld, maar voor de rest een prima service.

Goede spullen, goede prijzen, goede levering. Dat is toch alles wat je wil!

Trage levering

Beloofd volgende dag, maar het duurde 3 dagen. Heb al eerder Mizunos gehad en dus zelfde maat besteld maar nu zijn ze te groot. Nu moet ik nog gaan uitzoeken hoe ik ze terugstuur want kan het retouradres niet vinden.

Top sokken

De sokken zitten goed, niet te strak maar blijven prima zitten. Zeer comfortabel!

Top !!

Had een bestelling gedaan maar die was tot 2x toe fout gegaan. En toen belden ze op. Overleg gehad toen had ik de bestelling zo binnen !!

Snelle verzending en een goede deal

Ik heb schoenen met 44% korting gekocht. Nadat ik ze besteld had kwamen ze anderhalve dag later aan, wat ik erg vlot vind.

terugsturen en communicatie kan een stuk beter.

Ik had schoenen besteld maar ze zaten niet lekker. Hierop gebeld en men zou een laag paar direct opsturen. Na een paar dagen gebeld bleek dat hij het verkeerd begrepen had. Ik kon gewoon nieuwe schoenen bestellen. Maar wel twee keer moeten betalen om de schoenen terug te sturen.

Mooie tas met goede bedrukkingen erop

Goede website, duidelijke foto's en naam op product werkt ook goed.

alles gegaan zoals men zegt op de site en tegen hele scherpe prijs

Schoenen besteld netjes ingepakt en op tijd bezorgt. Ook het gratis cadeau zat er netjes bij.

Great response - terrible choice of currier

Within hours my product was dispatched - 8 days later still stuck somewhere, with no info from currier where that is or when is expected to be delivered. As for the product itself I can not (yet) comment.

Mijn bestelling was goed, dus weet niet hoe de afwerking is wanneer iets terug moet worden gestuurd.

Niets vreemd in het hele bestelproces

Gewoon zoals het hoort afgehandeld

Slecht

Pakket komt super laat binnen, krijg geen updates en geen contact te krijgen met het bedrijf

Shoes arrived quick, got shipping updates through email

Ordered shoes that arrived in their shoebox wrapped in shipping bag, box got dented in the mail but shoes were fine so no problem at all. Got shipping updates that were accurate and helpful, shipped within a few days.