My package got lost, so a new was sent. Problem was quickly solved, fast reaction also to the emails

Hi Noemi, I have send you a another pair of shoes to a DPD pickup point. Hopefully this will work better. Kind regards, Clubstores.nl

Prima geleverd

Snelle levering en prima schoen

Fantastisch opgelost

De maat die ik had besteld bleek toch niet op voorraad. Door het meedenken van Clubstores toch een passende oplossing gevonden! Daarna supersnel geleverd!

GOED

Geen probleem

Never received the goods!

The goods are stuck for over a week at the Dutch post office and noone is there to talk with.....The telephone at the site does not respond. I leave in Cyprus a EU country. I have ordered the goods 3.4.23.

• Would you recommend us? No

Schoenen besteld , achteraf helaas toch niet in voorraad. Goed alternatief gekregen . Die waren snel geleverd

Mooi trainingspak maar trage verzending

Mooi pak, goede kwaliteit, de levertijd was helaas wel echt langer dan verwacht.

Ik koop hier altijd mijn volleybalschoenen. Goede kwaliteit en super aardige mensen!

Makkelijk om te bestellen,goede prijs en snelle levering.

Fast shipping and great quality products

Great quality.

Perfect zoals beschreven top

Perfect top

Prima service, snelle levering

Prima service, snelle levering.

Laattijdige verzending

Mijn pakketje is jammer genoeg nog steeds niet aangekomen. Ik heb slechts 1 mailtje gekregen dat er vertraging was sindsdien niks meer gehoord van mijn pakketje.

Beste Astrid, Excuses dat u niet juist bent geïnformeerd! Wij hebben uw pakket 31-01-2023 verstuurd met DPD post Zie link voor uw track and trace https://tracking.dpd.de/status/nl_NL/parcel/05112949752757, deze geeft aan dat er vertraging is opgelopen bij DPD België, hierop hebben wij helaas geen invloed. met vriendelijke groet, Clubstores.nl

Snelle services

Ze hadden de verkeerde kleur sokken opgestuurd, maar dat was na een telefoontje snel en netjes opgelost.

Netjes, snelle service

Goed. Mooi kunstwerk, wel een kras op de achterkant

Zie titel

Verzending duurt lang

Verzending duurde erg lang. Wat ik ook jammer vind is dat retourneren voor eigen rekening is. Wel klantvriendelijk,, heb moeten bellen ivm de retourzending en niet geleverd product, werd goed geholpen. niet geleverde product Wel snel binnen. Nu hopen dat mijn geruilde artikel snel komt

Goede service, klantvriendelijk

Omdat het artikel dat ik besteld had er op de site anders uitzag werd ik gebeld door een hele vriendelijke meneer. Als extra service werd ook nog de naam van mijn zoon op de tas gedrukt: top! Het artikel werd netjes op tijd geleverd en voldeed aan de verwachtingen.

Great

Great

Prima jammer van de retournering

Prima website. Mooie producten helaas had ik een half maatje te groot besteld en moest ik ze terug sturen. Bij de uitleg over het retourneren wist ik eigenlijk nogsteeds niet hoe ik dat moest doen. Er staat opsturen naar ... (het adres van clubstores) maar hoe en of je een retour label nodig hebt is er niet bij vermeld. Beetje jammer. Ik heb het nu zelf uitgezocht en moest 7.25 betalen om het paket te laten opsturen. Heel jammer.

Prima jammer van de retournering

Prachtig en snel geleverd.