Goede en snelle service

Het bleek dat de schoenen die ik besteld had niet meer op voorraad waren. Maar kreeg een mail met opties die nog wel mogelijk waren, waar ik uit kon kiezen.

Goede en snelle service

Goede service en vriendelijk personeel

Mooie spullen en goed geholpen!!

Snelle afhandeling, product zoals verwacht

De site is overzichtelijk en werkt goed. Bestelling geplaatst en die werd snel geleverd. Niet alle sterren daar ik zwarte sokken had besteld en witte geleverd kreeg. Dat betekend dat ik nog weer nieuwe moet bestellen en dat vind ik toch jammer. Maar overall tevreden.

Everything was very fast! Thank you one of the best atores for online shopping!

Easy site to use and a lot of products!

Top product ,voor een Top prijs.

Beste ,echte volleybal schoenen shop. Heb al meerdere volleyballers hierheen gestuurd. Iedereen erg tevreden. Ga zo door.

Snel geleverd, goede prijs

Ik wilde snel nieuwe volleybalschoenen en zocht op internet naar de aanbieder met de beste prijs en snelste levertijd. Dat is gelukt bij Clubstores.

Everything what I need from Mizuno shoes

I can easily search your pages and see what is available and what is on sale. The products always came in perfect shape. Track and trace is missing when delivery is out of Netherlands.

snel geleverd en goede schoenen

Prima service en goede producten

Eerst storing op website met vetalen, dan opnieuw besteld. Na mailtje werd t te veel betaalde bedrag terug gestort. Snelle levering en top oroducten

Juist en op tijd geleverd, zoals altijd

Boven verwachting

Ik kende deze website niet. De aanbieding was echter te mooi om te laten liggen, dus toch een bestelling gedaan. De betaling verliep soepel, de communicatie over de levering was duidelijk en de bestelling werd in goede verpakking binnen een paar dagen bezorgd.

Snelle goede service

Producten waren niet goed maar ik kreeg telefonisch goed advies. Bedrag geretourneerde producten stond een dag later al op mijn rekening

Snelle service en erg klantvriendelijk

Nadat er 2 verschillende schoenen in de doos zaten zijn ze erg snel met een goede oplossing gekomen

Bestelling precies zoals verwacht

Fijne klantenservice

Schoenen besteld, helaas zaten ze te krap bij de voorvoet. Uiteindelijk ben ik in de winkel zelf langsgegaan. Goed geholpen en met tevredenheid een ander paar schoenen meegenomen.

Een fijne website en een snelle levering.

De website is erg fijn gecategoriseerd waardoor ik makkelijk de producten kon vinden. Daarnaast was mijn bestelling de volgende dag al geleverd.

Retour is onhandig

De bezorgkosten en het retour zijn hoog qua kosten. Ik zou daarom niet snel meer bestellen bij deze site. Het aanbod en de keuze in schoenen is erg goed en ze hebben ook mooie aanbiedingen. De site werkt prettig. Kortom als je zeker weet welke je wilt, qua maat, dan is deze site top. Anders ben je alsnog duur uit.

Ik heb goede ervaring, snelle levering en de schoenen pasten ook erg goed.

Ik heb het prettig ervaren, snelle levering en de schoenen pasten meteen goed. Heb het meteen aanbevolen aan collega's.

Makkelijk besteld!

Mooie schoenen, die comfortabel zitten. Al vaker mizuno schoenen gehad en deze zitten qua maat hetzelfde. Ben er blij mee!

Mijn ervaring met Clubstores is dat ze veel reclame maken en zo het nu lijkt goede producten leveren. Mijn keuze viel op een volleybalschoen die in de Pre-order zat. Levertijd waarschijnlijk eind augustus. Waar een punt van verbetering ligt is de communicatie hierover. Eerste week van september stond de levering nog op eind augustus. Pas aan het einde van de eerste week werd dit gewijzigd naar levertijd vanaf de tweede week. Hier moest is zelf achter komen. Na de mail met daarin dank voor de bestelling blijft het stil. Ook niet de mogelijkheid om de bestelling online te bekijken of de status te volgen. Ook toen de status Pre-order eraf ging moest ik er zelf achteraan of dit voor mijn bestelling betekende dat ze nu geleverd konden worden. Via de mail werd ik wel snel en vriendelijk geholpen en vervolgens was de bestelling ook snel geleverd. Nog wel een punt van aandacht is de mogelijkheid van Afterpay. Afterpay lijkt er niet vanuit te gaan dat producten in de pre-order zitten. Om te voorkomen dat klanten een boete moeten gaan betalen omdat de levering langer duurde dan de termijn waarbinnen de klant alsnog de producten moet betalen (terwijl deze dan nog niet geleverd is) lijkt het me zinvol dat dit vanuit Clubstores met Afterpay wordt kortgesloten.

de Plaats 35 3342 GL Hendrik ido ambacht

+31 (0)788200384