Mijn ervaring met Clubstores is dat ze veel reclame maken en zo het nu lijkt goede producten leveren. Mijn keuze viel op een volleybalschoen die in de Pre-order zat. Levertijd waarschijnlijk eind augustus. Waar een punt van verbetering ligt is de communicatie hierover. Eerste week van september stond de levering nog op eind augustus. Pas aan het einde van de eerste week werd dit gewijzigd naar levertijd vanaf de tweede week. Hier moest is zelf achter komen. Na de mail met daarin dank voor de bestelling blijft het stil. Ook niet de mogelijkheid om de bestelling online te bekijken of de status te volgen. Ook toen de status Pre-order eraf ging moest ik er zelf achteraan of dit voor mijn bestelling betekende dat ze nu geleverd konden worden. Via de mail werd ik wel snel en vriendelijk geholpen en vervolgens was de bestelling ook snel geleverd. Nog wel een punt van aandacht is de mogelijkheid van Afterpay. Afterpay lijkt er niet vanuit te gaan dat producten in de pre-order zitten. Om te voorkomen dat klanten een boete moeten gaan betalen omdat de levering langer duurde dan de termijn waarbinnen de klant alsnog de producten moet betalen (terwijl deze dan nog niet geleverd is) lijkt het me zinvol dat dit vanuit Clubstores met Afterpay wordt kortgesloten.

Makkelijk bestellen en meteen verstuurd

Makkelijk bestellen via website, werd meteen verstuurd. Levering duurde langer ivm personeelstekort bij koeriersdienst. Fijn om te weten dat je ook bij de winkel langs kan om te passen, wat ik gedaan had als de schoenen niet pasten. In verleden wel gedaan; heel vriendelijke mensen met verstand van zaken.

I recommend this store

A very nice experience interacting with store staff, prompt dispatch of the product.

Goed en eerlijk

Prima, komen met oplossing

Prima service en mijn levering was uitstekend op tijd!

Prima service en mijn levering was uitstekend op tijd!

Goeie communicatie

Prima! Spullen kwamen later maar prima en snel gecommuniceerd

Good product in a good timing

Product delivered in a good timing.

Mooie aanbiedingen

Snelle levering en mooie aanbiedingen.

Vlotte aankoop

Online bestellen, volgende dag of 2 dagen later bij je thuis!

Pakket nog niet ontvangen

Dpd heeft mijn pakket nog niet bezorgd.

Snel, op tijd en volledig.

Snel, op tijd en volledig.

Prima service en vlotte levering

Ook over de telefoon helder en eerlijk over de levering van Mizuno uit het buitenland. Andere verkopers bieden mijn nieuwe Mizuno volleybal schoenen nog niet aan.

Gedeeltelijk compleet

De schoenen zijn prima, alleen zou ik er sokken bij krijgen en die zijn er niet bijgeleverd.

Great experience

Fast and easy transaction. Will buy from here again

Gewoon goed

De levering en het product zijn prima. Exact wat je er van verwachten moet.

Snel en correct

Alles is snel en correct verlopen

Top !

Sneakers besteld en super snel geleverd. Zeker aanbevolen!

Prima service, snelle levering

De vorige keer uitstekend geholpen in mijn keuze, deze keer daarom terug gegaan en wederom zeer tevreden.

Nooit weer

Sportschoenen besteld die bleken groter uit te vallen. Dus retour kwamen daar verzendkosten bij en die vond ik best hoog 7.50. Dus neem.nooit weer het risico. Gelukkig daarna een winkel gevonden twee maten besteld 1 gehouden 1 retour zonder kosten, erg fijn!

Authentic & Responsive

Got the order within 2 weeks time & the staffs are responsive to your queries ASAP. Had a smooth & pleasant experience. Thanks

Goed contact met klanten, snel levering

Goede ervaring, snel besteld en ontvangen

Goede ervaring, snel besteld en ontvangen

Makkelijk besteld, keurig geleverd

Prima verlopen

Quick delivery, good quality

Goods received in two days in conformity with order

Snel bezorgd en fijne schoenen

Goede deals voor goede schoenen. Vandaag besteld morgen nog in huis. Als je je voetmaat weet voor bepaalde merken kun je snel top schoenen thuis hebben.

de Plaats 35

3342 GL Hendrik ido ambacht