Goede service snel gestuurd en stevige bench

snelle levering en goed verpakt

Hoi,Ik heb een varikennel besteld en heb hem in goede orde ontvangen een aanrader !

Zeer goed.

Bij mijn bestelling ontbrak een onderdeel. Na melding is dit direct opgelost.

Wij hebben een rubberen hondenmat voor in de kofferbak van onze auto besteld. Mat werd volgens afspraak bezorgd maar bleek de verkeerde te zijn. De volgende werkdag werd de goede mat verstuurd terwijl ik de oude nog niet had geroutineerd. Toen ik vertelde ook een scheidingsrek te willen bestellen bij Autobench kreeg ik voor alle overlast een mooie korting. Al met al geef ik Autobench 5 sterren vanwege de prima service. Autobench ga vooral door zo!!!!!!!!

Goede service en snelle levering

Goede service en snelle levering

Super goed

Van te voren een korte chat gehad via de website omdat ik nog wat vragen had. Door het goede advies heb ik de juiste keuze kunnen maken. Snelle levering en netjes verpakt.

In eerste instantie dacht ik dat de vervoersbench voor in het vliegtuig groot genoeg was voor mijn hond . Maar bij nader inzien was hij toch te klein Alleen kwam ik daar pas een maand later achter . Ik mocht de bench van Mark omruilen tegen en groter formaat ondanks dat ik 14 “ te laat” was volgens de leveringsvoorwaarden Super service en byzonder aardig!

Na overleg een bench laten maken die afweek van de standaard bench. Heb een Sint Bernard hond en een nieuwe Suzuki vitara Na een snelle levering paste de bench precies in de auto en hij is groot genoeg voor de hond. Wij zijn erg tevreden.

Prima degelijk materiaal

Honden gaan spontaan in de bench liggen, vinden het duidelijk een fijne plek om in te liggen

De bench die ik had gekocht paste niet in mijn auto. De bench is keurig weer opgehaald en ik heb mijn geld teruggekregen. Helemaal top

Fantastich

Bench besteld, eenmaal aangekomen bleek dat de vervoer er een beetje hardhandig mee was omgesprongen. Zat in een zijkant een gat. Gebeld met en fotootje gemaild naar Autobench. Dezelfde dag nog antwoord: Wordt vandaag nog een nieuwe bench opgestuurd. Onderdeel sturen gaat te lang duren. Gooi de andere bench maar weg. Waar vindt je nog zulke service, meer dan FANTASTICH. Super bedrijf.

Zeer mooie en stevige bench en een goede service

Vandaag onze bench ontvangen en hij is echt van goede kwaliteit dus ik raad Autobench zeker aan.

Zeer goede service

Goede opvolging en correct in handelen. Zeer mooi materiaal en verzorgd geleverd

erg fijn geholpen

Goed advies gehad en een prachtige maatwerk bench ontvangen

Comfortabel en veilig.

Makkelijk in elkaar te zetten. Veilige en stevige bench.

Nadat ik gebeld had dat de stickers niet waren aangekomen , zijn ze direct nog een keer verstuurd. Tien had ik ze de volgende dag. Prima service.

Mooie reisbench voor onze hond

Stevige, veilige bench

Stevige bench, alleen erg prijzig!

Goed advies en een goede stevige bench voor mijn auto. Ik had de Hundos pro M besteld voor in mij golf hatchback had de moet al op gegeven voor een passende bench maar Mark wist de oplossing.

Vrijdag een nieuwe auto opgehaald. Ben langs geweest en hebben de maten opgenomen van de autobench. Deze moest gemaakt worden de levertijd was drie weken maar mark zou proberen of het sneller kon. Tot mijn blijdschap van mij en de hond duurde de levering maar 5 dagen. Netjes afgeleverd en hij precies goed van maat. Geweldige servies

Bedankt Jan we doen ons best

Perfecte service

Ik had wat onduidelijkheden rond mijn bestelling een e-mailtje werd perfect en snel beantwoord door Mark Dunnink. Mijn complimenten naar deze man en Autobench.

Bedankt

Super advies en alles netjes afgehandeld

In eerste instantie het verkeerde product geleverd waar zij trouwens niets aan konden doen. Vervolgens het nieuwe product geleverd en het resterende bedrag terugbetaald. Ze doen niet moeilijk en denken met je mee.

Werd zeer snel en efficient geholpen bij de bestelling.zeer snelle levering.

oOp nabestellin spontaan een korting gekregen

Prima service en vlotte afhandeling

De vragen op de e-mail zijn vlot beantwoord, ik vind alleen dat de gebruiksaanwijzing niet duidelijk is. Ik had de bench eerst verkeerd in elkaar gezet, in de gebruiksaanwijzing moet bijv. vermeld worden wat de bovenkant en onderkant van de panelen is en de panelen moeten genummerd worden zodat je niet alles eerst fout in elkaar zet.

Prima product, redelijk snel geleverd