Betrouwbaar en goed bereikbaar.

Snelle bezorging, snelle mail reacties en goede service.

Prima en persoonlijk geholpen, goede after-pay service

Via de chat een goed advies gekregen voor onze bench aanschaf. Kleine hick-up was snel opgelost.

precies wat ik verwachte, alleen veel te laat, en rekening sturen,was after pay

veel te laat ontvangen,het lach niet aan vervoerder . en sturen een rek. betaling was via after pay?

Goede site, snelle bezorging, prima product.

Ik was op zoek naar een autobench en via internet vond ik Autobench. Deze heeft een duidelijke internetwinkel en al snel vond ik de gewenste Bench. De bestelling is eenvoudig en snel. De prijs is zeker concurrerend met overige leveranciers. De bezorging was zeer snel. Kortom Autobench is een aanrader.

Erg blij met de reisbench

Stevig mooi mee te nemen bench

Mooi bench, lijkt wel een kinder box, goede prijs/kwaliteit verhouding,. opvouwbaar dus makkelijker mee te nemen

Perfect passend rek en supersnel in huis

Prachtig goed passend rek , keurig verpakt en heel snel geleverd, kortom een aanrader !!

Snelle levering, goed product

Product werd snel en netjes afgeleverd. Product voldoet uitstekend.

Top !

Directe en fijne hulp via de chat. Snelle en meer dan uitstekende service en een prima product !

Bestelling werd snel en professioneel uitgevoerd, afgeleverd.

Voor een volgende aankoop zal ik zeker terug kijken op de site van Autobench of zij het betreffende product in hun gamma hebben.

Duidelijke website, alles netjes geleverd op tijd, degelijk materiaal

Goede service snel gestuurd en stevige bench

snelle levering en goed verpakt

Hoi,Ik heb een varikennel besteld en heb hem in goede orde ontvangen een aanrader !

Zeer goed.

Bij mijn bestelling ontbrak een onderdeel. Na melding is dit direct opgelost.

Wij hebben een rubberen hondenmat voor in de kofferbak van onze auto besteld. Mat werd volgens afspraak bezorgd maar bleek de verkeerde te zijn. De volgende werkdag werd de goede mat verstuurd terwijl ik de oude nog niet had geroutineerd. Toen ik vertelde ook een scheidingsrek te willen bestellen bij Autobench kreeg ik voor alle overlast een mooie korting. Al met al geef ik Autobench 5 sterren vanwege de prima service. Autobench ga vooral door zo!!!!!!!!

Goede service en snelle levering

Goede service en snelle levering

Super goed

Van te voren een korte chat gehad via de website omdat ik nog wat vragen had. Door het goede advies heb ik de juiste keuze kunnen maken. Snelle levering en netjes verpakt.

In eerste instantie dacht ik dat de vervoersbench voor in het vliegtuig groot genoeg was voor mijn hond . Maar bij nader inzien was hij toch te klein Alleen kwam ik daar pas een maand later achter . Ik mocht de bench van Mark omruilen tegen en groter formaat ondanks dat ik 14 “ te laat” was volgens de leveringsvoorwaarden Super service en byzonder aardig!

Na overleg een bench laten maken die afweek van de standaard bench. Heb een Sint Bernard hond en een nieuwe Suzuki vitara Na een snelle levering paste de bench precies in de auto en hij is groot genoeg voor de hond. Wij zijn erg tevreden.

Prima degelijk materiaal

Honden gaan spontaan in de bench liggen, vinden het duidelijk een fijne plek om in te liggen

De bench die ik had gekocht paste niet in mijn auto. De bench is keurig weer opgehaald en ik heb mijn geld teruggekregen. Helemaal top

Fantastich

Bench besteld, eenmaal aangekomen bleek dat de vervoer er een beetje hardhandig mee was omgesprongen. Zat in een zijkant een gat. Gebeld met en fotootje gemaild naar Autobench. Dezelfde dag nog antwoord: Wordt vandaag nog een nieuwe bench opgestuurd. Onderdeel sturen gaat te lang duren. Gooi de andere bench maar weg. Waar vindt je nog zulke service, meer dan FANTASTICH. Super bedrijf.

Zeer mooie en stevige bench en een goede service

Vandaag onze bench ontvangen en hij is echt van goede kwaliteit dus ik raad Autobench zeker aan.

Zeer goede service

Goede opvolging en correct in handelen. Zeer mooi materiaal en verzorgd geleverd

erg fijn geholpen

Goed advies gehad en een prachtige maatwerk bench ontvangen