Na overleg een bench laten maken die afweek van de standaard bench. Heb een Sint Bernard hond en een nieuwe Suzuki vitara Na een snelle levering paste de bench precies in de auto en hij is groot genoeg voor de hond. Wij zijn erg tevreden.

Prima degelijk materiaal

Honden gaan spontaan in de bench liggen, vinden het duidelijk een fijne plek om in te liggen

De bench die ik had gekocht paste niet in mijn auto. De bench is keurig weer opgehaald en ik heb mijn geld teruggekregen. Helemaal top

Fantastich

Bench besteld, eenmaal aangekomen bleek dat de vervoer er een beetje hardhandig mee was omgesprongen. Zat in een zijkant een gat. Gebeld met en fotootje gemaild naar Autobench. Dezelfde dag nog antwoord: Wordt vandaag nog een nieuwe bench opgestuurd. Onderdeel sturen gaat te lang duren. Gooi de andere bench maar weg. Waar vindt je nog zulke service, meer dan FANTASTICH. Super bedrijf.

Zeer mooie en stevige bench en een goede service

Vandaag onze bench ontvangen en hij is echt van goede kwaliteit dus ik raad Autobench zeker aan.

Zeer goede service

Goede opvolging en correct in handelen. Zeer mooi materiaal en verzorgd geleverd

erg fijn geholpen

Goed advies gehad en een prachtige maatwerk bench ontvangen

Comfortabel en veilig.

Makkelijk in elkaar te zetten. Veilige en stevige bench.

Nadat ik gebeld had dat de stickers niet waren aangekomen , zijn ze direct nog een keer verstuurd. Tien had ik ze de volgende dag. Prima service.

Mooie reisbench voor onze hond

Stevige, veilige bench

Stevige bench, alleen erg prijzig!

Goed advies en een goede stevige bench voor mijn auto. Ik had de Hundos pro M besteld voor in mij golf hatchback had de moet al op gegeven voor een passende bench maar Mark wist de oplossing.

Vrijdag een nieuwe auto opgehaald. Ben langs geweest en hebben de maten opgenomen van de autobench. Deze moest gemaakt worden de levertijd was drie weken maar mark zou proberen of het sneller kon. Tot mijn blijdschap van mij en de hond duurde de levering maar 5 dagen. Netjes afgeleverd en hij precies goed van maat. Geweldige servies

Bedankt Jan we doen ons best

Perfecte service

Ik had wat onduidelijkheden rond mijn bestelling een e-mailtje werd perfect en snel beantwoord door Mark Dunnink. Mijn complimenten naar deze man en Autobench.

Bedankt

Super advies en alles netjes afgehandeld

In eerste instantie het verkeerde product geleverd waar zij trouwens niets aan konden doen. Vervolgens het nieuwe product geleverd en het resterende bedrag terugbetaald. Ze doen niet moeilijk en denken met je mee.

Werd zeer snel en efficient geholpen bij de bestelling.zeer snelle levering.

oOp nabestellin spontaan een korting gekregen

Prima service en vlotte afhandeling

De vragen op de e-mail zijn vlot beantwoord, ik vind alleen dat de gebruiksaanwijzing niet duidelijk is. Ik had de bench eerst verkeerd in elkaar gezet, in de gebruiksaanwijzing moet bijv. vermeld worden wat de bovenkant en onderkant van de panelen is en de panelen moeten genummerd worden zodat je niet alles eerst fout in elkaar zet.

Prima product, redelijk snel geleverd

Niet correct

Na het bestellen en betalen van een artikel ontvang ik een mail met de melding dat het bedrag is teruggestort owv een foutieve prijs op de webshop. Geen enkele commercieel voorstel wordt gedaan en na mijn reactie per mail dat ik niet akkoord ga, daar ze wettelijk gezien het artikel moeten leveren bij een foutieve prijsvermelding, krijg ik geen antwoord terug. Zelfs bij een tweede poging nog steeds geen reactie!

Geweldige service.

Autobench op maat laten maken. Binnen 2 weken bench in huis. Past perfect en ziet we schitterend uit.

Betrouwbaar /kwaliteit

Super snel geleverd ,kwaliteit is top en zou iedereen deze site/winkel aanbevelen ,grt Dennis

Pluspunten

Alles was ok, en de levering was prefect op tijd. de montage van de bench was goed geïllustreerd, dus geen probleem om dit samen te stellen.

Pluspunten

Duidelijke site, prima chatfunctie. Vragen direct beantwoord. Goed en stevig spul gekocht.

Maak ook combinatiepakketten (Bijvoorbeeld rubbermat plus rooster plus scheiding in langsrichting). Alles apart kopen wordt snel erg prijzig.

Pluspunten

Goede communicatie/betrouwbaar. Top producten.