garantieprobleem prima opgelost

uitstekende behandeling van mijn klacht/garantie Mijn buitenlamp was binnen 3 jaar kapot en kon niet meer gerepareerd worden. De lamp was ook niet meer leverbaar en dus kreeg ik een vervangende lamp. Helaas bleek deze bij het bevestigen een barst in het glas te hebben. Met het bevestigen gebeurd wellicht, maar blijkbaar geen beste kwaliteit. Er zat ook geen instructieboekje bij en met de aardedraad ingeschakeld veroorzaakte deze continue kortsluiting. Dit was wat jammerlijk. Toen ik ook hier weer over aan de bel trok kreeg ik weer een andere alternatief aangeboden en dit was prima. Uiteindelijk dus zeer tevreden.

Snelle levering, goed product tegen een scherpe prijs.

Goede pruducten tegen scherpe prijzen en een enorm aanbod.

Slecht

Aangeboden artikel sugereert een dag en nacht sensor armatuur te zijn, echter je krijgt een gewoon armatuur met een dag en nacht sensor led lamp. Die wil ik niet heb slechte ervaringen met dat soor led lampen. Ook in de factuur wordt gesproken over een dag en nacht schemersensor armatuur, en vervolgens wordt apart in de factuur een dag en nacht sensor led lamp gemeld. Kijkt u maar eens in uw catalaogus onder 7163DN2

Goedendag, Bedankt voor uw review. Jammer dat u gezien het cijfer een slechte ervaring bij ons gehad heeft. Echter wordt er op onze website een aantal malen duidelijk aangegeven dat dit om een dag/nacht sensor led lichtbron gaat. Allereerst staat dit in de titel van het product verwerkt. Daarbij staat dit ook nogmaals expliciet aangegeven in de tekst van het product. Ook hebben wij het bolletje zelfs verwerkt in de afbeelding bij het product. Natuurlijk vinden wij het vervelend dat aankoop als "slecht"ervaren heeft. Het staat u dan ook vrij de bestelling aan ons te retourneren/annuleren als u deze niet kunt gebruiken voor het doel wat u in gedachten had. Met vriendelijke groet, Nostalux Klantenservice

Kwalitatief

Prima prijs kwaliteit verhouding

Eerst een goedkope variant besteld bij een bouwmarkt maar die oogde zo gammel als wat. Toch maar voor 80 euro de Soho besteld en wat een degelijke stevige en stijlvolle lamp zeg!

Prima levering en kwaliteit

Vlot geleverd.

Drie keer is scheepsrecht.

Mooi groot windlicht besteld. Eerste levering was ernstig beschadigd. Als herstel kreeg is een enkele glasplaat geleverd. Daarna goede levering. Communicatie verliep goed.

Snelle levering en prima afhandeling

Alles prima geregeld!

Heel goed , en koop wel weer

Super, en ik koop meer van jullie

Goede kwaliteit en snelle levering

Netjes ontvangen in degelijke verpakking en product goede kwaliteit en naar verwachting.

Goed product en goede service

Twee buitenlampen besteld waarvan een tijdens transport schade aan de fitting had opgelopen. Melding hiervan gemaakt en per omgaande een nieuwe ontvangen. Snelle levering en goede klantenservice.

Goede snelle service

Snelle en goede service Zeer tevreden

Bezorging ok.

Ik heb onze lampen goed in ontvangst genomen maar nog niet aangesloten omdat ik nog niet zover ben. Maar ik vertrouw er op dat alles in orde is. Mocht ik in de toekomst nog wat nodig hebben ga ik er van uit dat ik dit weer via nostalux zal doen.

Snelle levering en netjes verpakt een aanrader

Snelle levering en netjes verpakt een aanrader

Prima geregeld

Goede prijzen heel scherp en snelle service leuke verpakkingen en duidelijke beschrijving

Goede kwaliteit van product (buitenlamp). Bij defecte lichtbron werd er direct en zonder problemen een nieuw exemplaar toegestuurd.

Mooi website , mooie producten en snelle service

Ik zocht een aantal jaren 30 schakelaars. Zag er op de website mooi uit maar In werkelijkheid nog mooier dan verwacht.

X

Snel en goed verpakt geleverd

Ondanks dat ikzelf het glas brak,hebben hebben ze dit nagestuurd. Topservice 👌

Goede prijs kwaliteit en snelle levering.

het product voldoet een de beschrijving maar is toch mooier op de foto

product voldoet aan de beschrijving,maar is toch mooier op de foto

Uiterst tevreden

Vlug - Correct- Kwaliteit

Foutief bevestigingsmateriaal geleverd

Bij de vlaggenmast schroeven besteld a € 5,95, die te kort blijken. Nostalux weigert hier iets mee te doen na diverse verzoeken mijnerzijds.

Tuinlamp besteld. Prima prijs en snelle reactie. De bezorging kwam een dag later dan de eerder opgegeven dag, maar dat was nu geen probleem. Het product is wat ik besteld heb en ik ben zeer tevreden