Nostalux is snel en communiceert goed

Opnieuw enkele armaturen besteld bij Nostalux. De juiste keuze, zo blijkt weer. Goede communicatie, snelle levering en op nu naar het plaatsen van de buitenarmaturen

Superservice!

Had een bestelling geplaatst en realiseerde me dat ik een extra item nodig had. Even gebeld met de klantenservice en door de verhoging van het aankoopbedrag werden de verzendkosten, zonder vragen, gelijk verwijderd. Lampen goed en snel thuisbezorgd.

vlotte levering en duidelijke communicatie, mooie kwaliteit product

vlotte levering en duidelijke communicatie, mooie kwaliteit product

Heel goede service

Goede interactie en snelheid. Een glas kwam gebroken aan. In no time vervangen.

Prima ervaring mee

Had een email gestuurd met een vraag over het product. Kreeg er al snel een nette reactie op terug. Zou er zo weer bestellen.

Dank voor uw review, waarderen wij. Op 17 april is er om 17u00 precies een antwoord gestuurd naar uw hotmail adres. Dit is binnen 56 minuten na ontvangst van uw vraag. Wellicht is deze in de SPAM folder terecht gekomen? Ik heb het gegeven antwoord net nogmaals doorgestuurd.

Overzichtelijke website, snelle levering.

Overzichtelijke website, snelle levering.

Prachtige producten, super service

In eerste instantie verkeerd product besteld, retourneren verliep uitstekend en ondertussen heel blij met mijn nieuwe vlaggenstok houder. Mooie site

Slechte en onbeschofte klantenservice

Ik heb een buitenlamp gekocht bij Nostalux. De handleiding is onleesbaar klein en in de achterplaat zijn geen boorgaten aangebracht. Gebeld voor informatie. Je krijgt de standaard opmerking ‘dat er nooit klachten over komen en dat je een mail kunt sturen’. Met andere woorden: waarom zeurt u? Dit bedrijf begrijpt dus niet wat service is. Zij had mij kunnen doorverbinden met een technische medewerker. Ik heb al meerdere lampen bij Nostalux gekocht waar ik dit probleem niet had. Nostalux had mijn vraag ook als een verbeterpunt kunnen opvatten. Ook hier geldt weer: de (slechte) kwaliteit en klantgerichtheid van de medewerkers maakt het verschil. Ik vermoed dat deze review niet op de website van Nostalux verschijnt.

Bedankt voor uw review; we waarderen uw feedback, omdat dit ons helpt onze service te verbeteren. Het klopt inderdaad dat onze handleidingen soms klein gedrukt zijn, en we zullen bekijken hoe we deze in de toekomst kunnen verbeteren. Wat betreft de boorgaten in de achterplaat van de lamp: de achterplaat wordt inderdaad exclusief boorgaten geleverd, maar zijn voorzien van suggestieplaatsen waar u kunt boren voor montage. Dit omdat voor iedereen de situatie verschilt hoe men de lamp wenst op te hangen. We hopen dat u desondanks toch succesvol de lamp hebt kunnen installeren. Aarzel niet om contact met ons op te nemen indien u nog hulp nodig heeft.

Mooi producten, Snel geleverd!

De perfecte lampen hier gevonden met een mooie prijs-qualiteitsverhouding! De lampen waren snel geleverd en de iinstallatie instructies waren duidelijk. Ik ben tevereden!

Snel en duidelijk

professionele behandeling

snelle afhandeling

Zeer goede service

Kapotte buitenlamp keurig vervangen als garantie

Duidelijke website, snelle service, doen wat ze beloven

Heldere website, gemakkelijk bestellen, leveren snel en goed.

Twee solar buitenlampen en een huisnummer gekocht. Snelle levering. De lampen vandaag gemonteerd net zoals het huisnummer. In de beschrijving stond dat het gemakkelijk te monteren was. Ik ben niet erg handig maar de klus was zo geklaard. Lampen zijn prachtig en geven een gezellig licht. Zeer tevreden

Goede en snelle levering

Mooi sterk product

Snelle levering en een mooi product

Prima kwaliteit

x

Slecht

Niet compleet geleverd en ondanks toezegging en opbellen door ons nog steeds niet na geleverd, ondanks steeds afgesproken. Ik moet onderstaand akkoord gaan, anders kon ik jullie niet beantwoorden, maar ik wil per sé niet dat ik in openbare systemen terecht kom.

Overzichtelijk, netjes en kwaliteit

Alles gegaan volgens afspraak.

Geleverde artikelen prima. Tijdstip van leveren volgens afspraak.

Delivery and service good!

The only minus comes with the notifications being Dutch. Maybe you could develop your system to provide international customers English notifications of delivery, invoices, etc. The inquiry was responded in English, though.

Prima webwinkel

Mooie kwaliteit tuinlampen besteld. 20 meter met 30 lampjes. 2 niet werkende lampjes werden meteen vervangen door werkende na een mailtje met zelf nog een reservelamp. Tevreden

Prima product, heldere site, vlotte bezorging!

Zoals boven. Het licht is mooi van sterkte en kleur. Fijn dat breed of smal schijnend licht zelf in te stellen is!

Met Nostalux zelf tevreden met de lamp niet

De montagehandleiding niet te volgen en niet te leze zo klein.