Grote meevaller of eigenlijk perfect

Ik had een hardstenen brievenbus besteld. Las daarna wat recensies er over en schrok me rot. Er zou van alles mis mee zijn. Gelukkig bleek niets minder waar, snelle levering, mooi, goede kwaliteit en van de genoemde kwalen in de recensies gelukkig helemaal geen spraken! Heel blij met de brievenbus!

Snelle correcte levering

2 stallampen besteld, snel en correct geleverd, goede kwaliteit, wel jammer dat de lampen nog niet "bedrijfsklaar" waren (je moest zelf nog een snoer aan de fitting maken en door de wandsteun prutsen....) Verder geven de lampen prima licht, dus wel erg bij mee....

Nostalux

Nostalux is vooor onderdelen van lampen duur. Voor de verdere rest niets op aan te merken. Soms moet je voor onderdelen wel naar Nostalux , omdat zij alleen de onderdelen hebben bij d elampen die zij maken.

Gewoon super club

snelle levering, produkt ziet er goed uit.

netjes verpakt. 1 minder punt, verzending via transport/koerier. Bij 1e levering niet thuis, kun je een nieuwe afspraak maken tussen 9-17 uur alleen op werkdagen. (dus als je een 40 uurige werkweek hebt moet je er een dag vrij voor nemen.) of afhalen ca 80km verderop. Een dhl of postnl zou voor mij praktischer zijn.

De buitenlamp is niet waterdicht

De mooie buitenlamp met sensor is prachtig echter niet water en lucht dicht. Dit was onvoldoende duidelijk erbij gemeld. Er lag binnen 2 dagen een laag zand in. Zonde!

Niets op aan te merken!

Supersnelle levering en een prachtig product ontvangen!

Prima en snel geleverd product

Prima en snelle levering precies wat besteld is.

Prima bedrijf, het bestelde voldeed aan de verwachting en werd op tijd geleverd

veel keuze , mooie producten..

snelle levering , je wordt bij elke stap op hoogte gehouden .

Snelle levering, netjes verpakt

Gisteren ochtend een vlaggenstok houder besteld, dezelfde avond al bericht dat het pakket verzonden is en vandaag al afgeleverd! Mooi product kortom tevreden!

Doet wat het belooft en mooi assortiment

Heldere website met duidelijke weergave van specificaties.

Snelle levering maar helaas defect.

Mijn bestelde lamp werd de volgende dag geleverd maar de fitting was helaas afgebroken. Van deze kapotte fitting een foto gemaakt en contact opgenomen met Nostalux. Een nieuwe fitting werd opgestuurd en deze werd 3 dagen later, omdat er een weekend tussen zat, bij mij afgeleverd.

Goede service. Hoge kwaliteit product. Snel

ondanks foutieve levering, correcte en vlotte rechtzetting, goed opgevolgd!

ondanks foutieve levering, correcte en vlotte rechtzetting, goed opgevolgd door team Lorenzo etc.!

Product is prima maar bezorgdienst waardeloos

Ze versturen producten met transmission en die bezorgen niet bij de buren en niet bij een bezorgpunt, als je dus de hele week werkt dus waardeloos.

Prima geregeld

Alles keurig op tijd geregeld als afgesproken

Buitenverlichting

Snelle levering en goede prijs!

snel en goed

Snelle levering en alles correct.

doen/leveren wat ze beloven, en beloven war ze doen

goeie kwaliteit spullen. ik heb nadat ik de bestelling geplaatst had, achteraf telefonisch nog een verzoek neergelegd om iets later uit te leveren ivm mijn vakantie. dit werd meteen adequaat geregeld en bevestigd via de mail. echt een aanrader wat mij betreft. topwinkel met vriendelijke mensen en hard voor de zaak voor zover ik het kan beoordelen

Professionals

Jullie zijn de concurrentie ver voor. Zou geen verbeter punten weten

Prima lampe glas

Ik heb nu verschillende lampen bij Nostalux besteld en ben zeer tevreden met de afhandeling.👍 Het enige waar ik moeite mee heb is het volgende : “ als ik op de site ben, heb ik heel veel moeite om in te loggen op mijn account.” Dus bestel ik eerst wat ik wil hebben en vul alles weer in en dan krijg ik een melding dat ik een bestaande klant ben en dan na veel 5en en 6en. lukt het wel. Zal wel aan mezelf liggen.🤗 Vr. Gr. Linda

prima procedure, heldere website

De lampen zijn goed en hangen inmiddels. Maar: u kunt ook wat van ons leren. De twee lampen zaten in een overdoos, die zeker 8 lampen had kunnen bevatten. De overblijvende ruimte was gevuld met ladingen plastic. Niet erg goed voor ons milieu. Voor de rest: goed tevreden.

Goede prijs/kwaliteitverhouding

Mooi en degelijk product voor een schappelijke projs. Snelle verzending. Aanrader.