Filters

1

Slechte ervaring levering

Goedemiddag, op 1 september een bestelling geplaatst, deze zou op 3 september worden geleverd. Ik was thuis alleen de bezorger had het verkeerde huisnummer overgenomen. In het gesprek met de bezorger kreeg ik de schuld hiervan. De bezorgen gaf aan de volgende dag te leveren, op 4 september echter nog geen levering. Bezorger nogmaals gebeld en deze gaf aan dat het op 5 september zou worden geleverd en eventueel de maandag na het weekend (7 september). Op zaterdag 6 september contact opgenomen met nostalux (na meerdere malen geen contact uiteindelijk een medewerker aan de lijn) in dit gesprek heeft de medewerker mij niet kunnen helpen (geen contact met hun koerier mogelijk, niet kunnen versnellen of andere oplossing) met de opmerking dat de bestelling dan wel maandag 7 september zal volgen, op maandag 7 september weer geen levering. Maandag 7 september weer contact met nostalux, ditmaal andere medewerker zelfde gesprek. Totaal geen medewerking of oplossingsgerichte manier van werken. Alleen maar excuses ontvangen voor het slechte leveren van hun product met hun gekozen koeriersdienst. Ik zou tevreden zijn geweest als ze een alternatief hadden aangeboden in de vorm van; versnelde levering, nieuwe verzending met andere leverancier oid. Helaas een bestelling geplaatst bij het verkeerde bedrijf, dit niet nog een keer. Achteraf gezien de eerdere ervaringen op deze site had ik het kunnen verwachten.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedendag, Wat vervelend dat u een negatieve ervaring met ons heeft gehad. Helaas is in eerste instantie het adres niet doorgekomen in het systeem, waarvoor wij ons excuseren. In de tussentijd heeft u contact gehad met onze vervoerder, helaas heeft dit niet het gewenste resultaat opgeleverd. Onze vervoerder is op zaterdag helaas niet bereikbaar, vandaar dat wij op dat moment geen verdere actie hebben kunnen ondernemen. Een nieuwe zending had hierbij ook geen versnelde oplossing kunnen bieden. Vandaar dat mijn collega dit vandaag na het telefoongesprek met u meteen heeft opgepakt. De zending zal na overleg met de vervoerder, morgen bij u aangeboden worden. Nogmaals excuses en vervelend dat de levering vertraagd is. Met vriendelijke groet, Nostalux Klantenservice

8

Tot nu tevreden.Het ophangen en aansluiten is niet makkelijk.

Ik had al 2dezelfde en heb er dus een derde bijgenomen.Passen goed op de plek waar ze hangen,maar het ophangen en aansluiten was wel een dingetje,maar dat wisten we dus al.

  • Aanbevelen? Ja
2

lampen

Jammer dat ik later precies dezelfde lamp Lucca ( ik heb er 4 bij u gekocht) bij Karwei voor 5 euro per lamp goedkoper zie liggen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedendag, Bedankt voor uw review. Jammer dat u ons met een onvoldoende heeft beoordeeld omdat de prijs elders goedkoper was/is. Wij hanteren over het algemeen een scherpe prijs voor onze artikelen. Echter kan het zo zijn dat een andere partij een kortingsactie/aanbieding heeft en daardoor goedkoper is. Het staat u binnen 14 dagen altijd vrij om een bestelling aan ons te retourneren, als u toch van de koop wenst af te zien. Dit heeft u tot nu toe niet gedaan en wij betreuren het dat u ons omwille van de prijs met een 2 beoordeeld heeft. Met vriendelijke groet, Nostalux Klantenservice

9

Geweldig

Prachtige lampen uitgezocht en makkelijk te plaatsen. Wij zijn er super blij mee.

  • Aanbevelen? Ja
9

Perfecte dienstverlening

Ik had een wandlamp besteld met een sensor. achteraf bedoelde ik een dag-nacht sensor. Daarna goede info verkregen en heb de lamp teruggestuurd en een nieuwe opdracht geplaatst. Ik heb de goede lamp ontvangen. Wat ik waardeer is dat terugbetaling snel is uitgevoerd. Een uitzondering !!

  • Aanbevelen? Ja
6

Mooie lamp, lastige ophanging

De lamp is mooi, maar van de 4 ruitjes waren er 3 beschadigd. Hebben de ruitjes erin gelijmd, omdat de hoeksteuntjes niet goed de ruitjes opvangen en de ruitjes rammelen. Bij het ophangen zijn de muurschroeven lastig te bevestigen, omdat de fitting en de steuntjes in de weg zitten.

  • Aanbevelen? Nee
10

Goede kwaliteit en snelle levering

Goede en duidelijk sites en makkelijk om iets uit te zoeken. Door links werken goed en wij zelfs oudjes van 70 konden goed met de site van de webshop over weg.

  • Aanbevelen? Ja
9

overzichtrlijk

goed en snel opgelost met een kleine klacht

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering. Makkelijke montage

De inbouwspots geven heel veel licht. Nooit meer in het donker thuiskomen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Alles netjes op tijd geleverd Prima kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer goede klanten service

De bestelling was kwijt geraakt bij de vervoerder en dit is netjes opgepakt en also goed opgelost. Slot was kapot gegaan en dit werd ook super snel opgelost!!

  • Aanbevelen? Ja
7

Goede service

Na een foutieve levering, direct zonder morren, hersteld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima product, snelle levering!

Het bestelde lichtsnoer heeft professionele kwaliteiten en is m.i. duurzaam. De LED verlichting is warm en natuurlijk en het stroomgebruik minimaal. Kortom een goed product en een goede webwinkel!

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend!

Goed product, conform beschrijving. Gebruiksvriendelijke website. Vlotte levering. Transporteur communiceert goed over levertijdstip. Goed verpakt. Vriendelijke en doeltreffende klantenservice.

  • Aanbevelen? Ja
1

Kwaliteit is teleurstellend en reactie hierop idem dito

Geleverd product staat niet haaks op de onderste plaat. Hierdoor oogt het geheel uit het verband en scheef t.o.v. de oprijlaan. Reactie is doodleuk dat dit kan gebeuren. Met andere woorden zoek het maar uit. Voor kwaliteit dus een andere leverancier zoeken.

  • Aanbevelen? Nee
10

Top service

Goede service, snel contact. We zijn goed geholpen door dit bedrijf.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima verzorgde opdracht

Website was duidelijk. Vlotte levering

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Prima levering en goed product

  • Aanbevelen? Ja
9

besteld en de volgende dag al in huis

prima verzorgt ben er blij mee

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne samenwerking

Nette verloop van samenwerking. Correcte firma.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering

Mooie vlaggenstokhouder

  • Aanbevelen? Ja
7

De lampen zijn top

Jullie zijn zeer vervelend om elke keer een beoordeling te geven de lampjes zijn top

  • Aanbevelen? Ja
1

Costumerservice slecht, arrogant en slordig.

De correcte adresgegevens met notitie voor bezorging werden genegeerd. Bijgevolg komt pakket niet aan. Men wenst zich vervolgens niet aan te passen inzake bezorging. Dit was gezien het communicatieve falen te verwachten. Na annulering bestelling is de toezegging gedaan binnen 'enkele' werkdagen het vooraf betaalde factuurbedrag terug te storten. Is men niet nagekomen. Kritiek hierop mijnerzijds wordt weggewuifd als 'onnodig'. Men heeft zich voor het eigen tekortschieten geen enkele maal verontschuldigd. Nostalux had met oplettendheid een en ander kunnen voorkomen. Klantbejegening erg arrogant. Zelfvoldaan clubje gearriveerde ondernemers.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedendag, Wij betreuren dat uw bestelling niet afgeleverd kon worden. Dit was niet mogelijk omdat u een postbus heeft opgegeven als bezorgadres. Een postbus behoort helaas niet tot de mogelijkheden bij onze transporteur, zoals wij u hebben aangegeven. Na de annulering gaven wij expliciet aan dat de terugbetaling binnen 3-9 werkdagen na ontvangst van uw retour zal plaatsvinden. We bevinden ons nog steeds binnen deze termijn. De opdracht ligt op dit moment dan ook bij onze financiële afdeling. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Nostalux Klantenservice

7

Uitstekend

Ik heb een goede ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed product geleverd

Goede service

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd