Praktische opening aan de bovenkant. Alleen jammer dat er geen boormal bij geleverd was.

Snelle levering contact reactie prima

Er was met de levering iets niet goed gegaan contact gehad en reactie later kwam er als nog de restant bezorging dus oké

Snelle levering, prachtige lamp

Blij met onze nieuwe buitenlamp Plaatje om te zien Snelle levering engoed verpakt

Goede lamp snel geleverd

Perfecte lamp Goede prijs Snel geleverd

Mooie brievenbus, echt een aanwinst.

Bestellen en levering verliepen prima. Helaas zat er geen handleiding bij (op YouTube ook geen instructie gevonden). Een waarschuwing dat de stenen brievenbus niet door twee personen te dragen is, was wel fijn geweest. De bijgeleverde verankering is een betonnen U element. Maar de plaatsing verliep niet goed, we kregen het niet goed horizontaal en het verzakte meteen. We hebben de brievenbus op een grote tegel (a 14,50 bij Karwei) geplaatst en vastgekit. Zuur is wel dat het U element er verplicht bijgekocht moest worden. Waardoor de prijs niet 299,- was maar 333,95. Een los U element kost nog geen 15,-. Dus daar klopt iets niet.

Goede ervaring, snelle levering en probleem van gebroken glas snel opgelost

Goede ervaring. Gemakkelijk te bestellen. Snelle levering waarbij er helaas één glas gebroken was. Ook dit is snel en zonder extra kosten opgelost.

Snelle en duidelijke reactie op onze vraag.

We waren opzoek naar nieuwe lampenkappen voor onze buitenverlichting. Ze waren dof en erg verkleurd. We hebben een foto gestuurd van de lampen maar hadden geen idee wat het merk/type was. Dank dank, alles ziet er weer strak uit.

Perfect geleverd

Snel en een goed product verpakt in een degelijke doos geleverd

uitstekende prijs/kwaliteit!

Mooie producten, goede kwaliteit, klantvriendelijk, goede service en advies, snelle levering, kortom aanrader!

Zeer snel bezorgd

De volgende dag al in huis. Top!!

Super service, goed meedenkend naar een passende oplossing

Paar solar lampen besteld. Werden snel geleverd. Een onderdeel was beschadigd. Heb ik gemeld en meteen een nieuwe gekregen. Super service!

Onvoldoende informatie op de website m.b.t. licht/donker sensor.

Helaas onvoldoende informatie op de website over de werking van de licht/donker sensor. Deze is niet in de lamp ingebouwd maar in de lichtbron. Ik was in de veronderstelling dat dit wel het geval zou zijn. Bovendien is de licht sensitiviteit van de lichtbron zeer slecht. De lamp brandt overdag bij bewolkt weer. Tegenvaller.

Bedankt voor uw review; deze waarderen wij, aangezien deze bijdraagt aan het verbeteren van onze service. Wij vinden het erg vervelend dat u zich verkeerd geïnformeerd voelt. Wij proberen op de best mogelijke manier informatie over te dragen. Daarom wordt er ook minstens 3 keer in de tekst vermeld dat het gaat om de LED lichtbron waar de zogenaamde Dag/Nacht sensor in zit. Wij herkennen het probleem zoals genoemd in de klacht over de lichtbron niet. Wij adviseren u vriendelijk om contact op te nemen met ons klantenserviceteam, zodat we samen tot een passende oplossing kunnen komen.

Uitstekend chauffeur vriendlijk

Goed product,snel geleverd

Keurig bedrijf wat haar afspraken goed nakomt

Uitstekende ervaring met dit bedrijf.ik had 2 tuinlampen besteld.werd via track en trace goed op de hoogte gehouden.waarschijnlijk met transport zat er een barst in een van de glaasjes van de tuinlamp.na een e-mail hierover gestuurd te hebben werd meteen een nieuw glas gratis toegestuurd.hulde!!

Snelle actie en volgens afspraak

Goed!

Mooie lampen, niet te duur.

Snelllllll

Binnen 1 dag al in huis, super snel en goed verzorgd

Mooie producten en zeer goede kwaliteit

Snelle levering van mooie hoogwaardige producten

Levering de volgende dag en werkt perfect

Mooie producten, snel geleverd!

Binnen 2 dagen zijn mijn producten geleverd. Ze waren wel heel minimaal ingepakt (lees: 2 doosjes met de factuur en afleveradres aan elkaar getaped). Maar zijn in goede staat aangekomen en voldoen helemaal aan mijn verwachtingen.

Veel keuze

Veel keuze en snelle levering!

Snelle levering en mooi product

Producten zijn mooi, maar het is best lastig om de bedrading er netjes achter te krijgen, zeker bij de kleine uitvoering. Om het glas goed en netjes in de lamp te zetten is bijna niet te doen, helaas is er daardoor ook 2 ruitje gesneuveld.

Heel tevreden

Waren al een tijdje op zoek naar solarlampen. De ene was nog lelijker dan de andere. Hier hele mooie gevonden. Fakkels, kunstof wat bijna aluminium lijkt, en een bescheiden, aluminium, lampje voor aan de schutting. Binnenkort bestellen we er nog 1 bij. Snelle levering.