Uitstekend chauffeur vriendlijk

Goed product,snel geleverd

Keurig bedrijf wat haar afspraken goed nakomt

Uitstekende ervaring met dit bedrijf.ik had 2 tuinlampen besteld.werd via track en trace goed op de hoogte gehouden.waarschijnlijk met transport zat er een barst in een van de glaasjes van de tuinlamp.na een e-mail hierover gestuurd te hebben werd meteen een nieuw glas gratis toegestuurd.hulde!!

Snelle actie en volgens afspraak

Goed!

Mooie lampen, niet te duur.

Snelllllll

Binnen 1 dag al in huis, super snel en goed verzorgd

Mooie producten en zeer goede kwaliteit

Snelle levering van mooie hoogwaardige producten

Levering de volgende dag en werkt perfect

Mooie producten, snel geleverd!

Binnen 2 dagen zijn mijn producten geleverd. Ze waren wel heel minimaal ingepakt (lees: 2 doosjes met de factuur en afleveradres aan elkaar getaped). Maar zijn in goede staat aangekomen en voldoen helemaal aan mijn verwachtingen.

Veel keuze

Veel keuze en snelle levering!

Snelle levering en mooi product

Producten zijn mooi, maar het is best lastig om de bedrading er netjes achter te krijgen, zeker bij de kleine uitvoering. Om het glas goed en netjes in de lamp te zetten is bijna niet te doen, helaas is er daardoor ook 2 ruitje gesneuveld.

Heel tevreden

Waren al een tijdje op zoek naar solarlampen. De ene was nog lelijker dan de andere. Hier hele mooie gevonden. Fakkels, kunstof wat bijna aluminium lijkt, en een bescheiden, aluminium, lampje voor aan de schutting. Binnenkort bestellen we er nog 1 bij. Snelle levering.

Kwaliteit producten

Beetje meer informatie

De bestelde brievenbus werd snel geleverd, maar dan moet-ie ook nog geplaatst worden volgens de regels… Een gebruiksaanwijzing zit er niet bij, terwijl het toch handig zou zijn als je weet hoe hoog een brievenbus geplaatst moet worden. En een tip over goed vastzetten in de grond (b.v. met snelbeton) hoort er eigenlijk ook bij. Alles is natuurlijk wel online op te zoeken, maar het zou wel een sympathieke service zijn als Nostalux dit verzorgt.

Zeer tevreden, correcte uitvoering en snelle aanlevering van het besteldee.e.

Verder niks toe te voegen, goed is goed.

Een zeer tevreden nieuwe klant.

Goed product, netjes en tijdig afgeleverd.

Heel tevreden

Mooie stevige lampen en netjes snel bezorgd

goede service

had een probleem met een porseleinen fitting. Zonder veel vragen te stellen een nieuwe fitting opgestuurd. met dank

Mooie brievenbus

Brievenbus is mooi

Hulpvaardig en goed advies

Via de chat doorgenomen wat ik wilde. Goed advies en zeer snelle bezorging. De tuinlamp (Boston) doet het perfect

Mooie producten en snelle verzending

Na de zoveelste storm is een buitenlamp gesneuveld. Gelukkig hadden ze deze nog bij Nostalux. De buitenlamp heb ik inmiddels vervangen. Nostalux heeft mooie prijs-kwaliteit producten, zeker een aanrader voor je verlichting!

Ongewoon goed

Simpele site, makkelijk bestellen en snel bezorgd .. dikke prima toch!

Nette overzichtelijk website

De artikels die ik had besteld waren goed verpakt..De levering was binnen een dag binnen...Top geleverd...

Tja, geweldig.

Het gaat natuurlijk over het bedrijf en niet het product. (Wat trouwens ook als boven verwachting goed kan worden beschouwd). Levering super snell en binnen 24 uur geleverd. Ik kom niets te kort. Factuur en voldoende informatie betreffende de levering. In eerste instantie vond ik het bestelde product stevig aan de prijs. Maar na ontvangst begrijp ik de prijs behorende bij de kwaliteit. Want kwalitatief een hoogwaardig product. Dus ja, ik kan dit bedrijf aanbevelen.

Korenmarkt 8 1681PB Zwaagdijk-oost

0228 56 66 97