Heel tevreden

Mooie stevige lampen en netjes snel bezorgd

goede service

had een probleem met een porseleinen fitting. Zonder veel vragen te stellen een nieuwe fitting opgestuurd. met dank

Mooie brievenbus

Brievenbus is mooi

Hulpvaardig en goed advies

Via de chat doorgenomen wat ik wilde. Goed advies en zeer snelle bezorging. De tuinlamp (Boston) doet het perfect

Mooie producten en snelle verzending

Na de zoveelste storm is een buitenlamp gesneuveld. Gelukkig hadden ze deze nog bij Nostalux. De buitenlamp heb ik inmiddels vervangen. Nostalux heeft mooie prijs-kwaliteit producten, zeker een aanrader voor je verlichting!

Ongewoon goed

Simpele site, makkelijk bestellen en snel bezorgd .. dikke prima toch!

Nette overzichtelijk website

De artikels die ik had besteld waren goed verpakt..De levering was binnen een dag binnen...Top geleverd...

Tja, geweldig.

Het gaat natuurlijk over het bedrijf en niet het product. (Wat trouwens ook als boven verwachting goed kan worden beschouwd). Levering super snell en binnen 24 uur geleverd. Ik kom niets te kort. Factuur en voldoende informatie betreffende de levering. In eerste instantie vond ik het bestelde product stevig aan de prijs. Maar na ontvangst begrijp ik de prijs behorende bij de kwaliteit. Want kwalitatief een hoogwaardig product. Dus ja, ik kan dit bedrijf aanbevelen.

Uitmuntend

Snelle en correcte levering

TOP!!

Wij zijn uitermate tevreden over Nostalux. Zeer snelle levering, binnen een dag. De artikelen zijn goed verpakt. Voor ons een reden om terug te komen! Met hartelijke groet, Cecile Oomen

snel en mooie lampen en uitstekende service.

snel en uitstekende service.

Top service!

Had een verkeerde lamp ontvangen, werd gelijk dezelfde dag nog een nieuwe verstuurd. Verder een mooi assortiment aan lampen.

Snelle bezorging

Prachtige lamp, goed verpakt.

Muurlampen besteld en de volgende dag al in huis, nog nooit zo’n snelle service gehad.

fijne klantenservice!

Snelle reactie op mijn vraag. Sturen direct vervangend onderdeel op. Dat ik zelf de lamp nog in elkaar moet zetten, inclusief het monteren van het glas, valt me tegen. Bij mijn weten stond dit niet vermeld. Ook de gebruiksaanwijzing vind ik summier. Verder een mooie lamp!

Goede stroomverdeelkast, ruimte voor verbetering

De overigens van goede kwaliteit zijnde kast heeft geen voorgemonteerde of voorbereide montage punten/gaten. Dat maakt bevestigen aan muur of schutting (o.a.) een opgave, want extra werk. Met een rvs boor heb ik zelf vier gaten geboord en voor bevestigingspunten gezorgd, zodat het kastje aan een schutting bevestigd kon worden.

Zeer teleurgesteld

Staande brievenbus gekocht van € 200 lekt aan alle kanten bij de beide deurtjes. Contact gehad met Nostalux werd er stukje tochtstrip van 15 cm opgestuurd om het probleem op te lossen. Advies koop niks daar service is tot de stoep dan leer je de ware aard en mentaliteit van het bedrijf kennen. DUS LET OP ALS U HIER IETS KOOPT NIET DOEN

Bedankt voor uw review, wij waarderen deze en het helpt onze service te verbeteren. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat een van onze brievenbussen lekt. Wij hebben hierover contact gehad, en hierbij hebben wij inderdaad een oplossing geboden door u een tochtstrip op te sturen, waar u mee akkoord bent gegaan. Bij ontvangst heeft u gemerkt dat het opgestuurde product niet adequaat was om het probleem op te lossen. Dit is ontstaan door een miscommunicatie over wat het precieze probleem was. Dit is natuurlijk erg vervelend en niet de bedoeling, en we zouden graag een nieuwe passende oplossing voor u willen bieden.

Klasse levering

Snelle levering en kwalitatieve goede produkten

Snel, goede service en top kwaliteit

Was snel in huis, goede service en mooie, kwalitatieve producten.

Pervect

Goede spullen voor een schappelijke prijs

Je krijgt wat je verwacht

Ik heb aantal buiten lampen besteld en ben er zeer tevreden mee! Ze zijn heel erg degelijk! Kan jaren mee.

Opgelicht

Wij kochten de Nostalux Astro van €89.95. Na montage zat de lamp vol condens met gevaar op kortsluiting richting het huis. De lamp is geïnstalleerd zoals voorgeschreven en getoond op website. Wij vermoeden een fabrieksfout en gaven aan onder garantie ons product te willen retouren en bedrag terug ontvangen. Weken verder en geen oplossing, we zouden verkeerd gemonteerd hebben (lees exact zoals zij beschrijven) of zelf inkepingen in het glas deel moeten gaan maken. Zeer onbetrouwbare webshop die afspraken niet nakomt en zichzelf tegenspreekt. Wettelijke regelgevingen hiervoor en eigen garanties worden niet nageleefd.

Dank voor uw review, waarderen wij. Uw perceptie en verwijt is na het teruglezen van de communicatie niet helemaal zoals het werkelijk is gegaan. Niettemin betreuren wij het gevoel. Ik zie aan uw vele 1-sterren reviews bij diverse bedrijven dat het u niet echt meezit. Neem contact met ons op indien u nog vragen heeft.

Prima producten

Vorige maand 2x de Buitenlamp Zonne energie Solys S Sensor Solar besteld bij zo'n grote Bol-le tussenpersoon ;) Vandaag nog 4 besteld bij Nostalux zelf. Geeft zoals de foto met de garagedeur doet vermoeden, inderdaad best veel licht voor een solarlamp. Het is duidelijk niet zo'n prul als van zo'n super goedkope ("Aktie") winkel. De behuizing is van hard kunststof en ziet er goed dicht uit. Kwaliteit lijkt goed, nu nog ervaren of de leds het goed blijven doen na een tijdje en de felheid houden. Maar na een maand ben ik nog uiterst tevreden.

Maakt waar wat ze beloven

De enige opmerking die ik heb betreft de montage handleiding. Die kan wel wat duidelijker. Bijvoorbeeld een stappenplan, dan is het helemaal top

Korenmarkt 8

1681PB Zwaagdijk-oost