De keuze was snel gemaakt

Ik heb jarenlang mijn lenzen elders online gekocht, maar na een prijsvergelijking tussen diverse Belgische en Nederlandse webshops bleek Lensplaza toch echt wel een pak goedkoper. Ook de levering was snel en correct. Ik ben tevreden.

Twee keer besteld, twee keer niet dezelfde dag verzonden

Op de site staat steevast dat de producten verzonden worden op de dag van bestelling, maar de twee keer dat ik hier besteld heb zijn ze dat niet nagekomen en moet er dagenlang gewacht worden. Dat is toch het voornaamste waar ik naar kijk als ik ergens iets ga bestellen. Bij een tweede kans ging Lensplaza dus wederom de mist in. Ik bestel hier niet meer.

Geachte heer Boogaard, Het spijt ons dat u niet tevreden bent over ons. We doen ons best om ervoor te zorgen dat onze producten op tijd worden geleverd. Zoals aangegeven geldt verzending dezelfde dag alléén voor de artikelen die op voorraad zijn, anders bedraagt de levertijd enkele werkdagen. We hopen u toch als klant te mogen blijven verwelkomen. Als u nog vragen of opmerkingen heeft, kunt u ons e-mailen op support@lensplaza.com of bellen naar +31 (0)85-4011975. Met vriendelijke groet, Lensplaza

Bij Lensplaza AirOptik hydra glyde ontdekt. Heerlijke lenzen geen zanderige ogen meer en kan ze de hele dag dragen. Zit veel achter de computer nergens last meer van. Snelle levering en stuk goedkoper als bij mijn oude leverancier.

Goede service en snelle levering

Toen ik een kapotte lens ontving, kreeg ik gelijk een nieuwe opgestuurd en had die de volgende dag al in huis!

Goedkoop + Betrouwbaar + Snel

Lensplaza is één van de goedkoopste site,s voor de aanschaf van contactlenzen en vloeistoffen. De site is overzichtelijk er zijn verschillende betalings mogelijkheden. De verzending is snel en precies te volgen via track en trace , en boven bestellingen van 30 euro is de verzending gratis. Al met al....top.

Snel en goedkoop

Scherpe prijs voor standaard lenzen en een snelle levering

Perfecte service

Zeer snelle service. Mooi verpakt en voordelige prijzen. Een aanbeveling waard.

Prima service, snelle levering

Nadat ik mijn bestelling had geplaatst, werd deze de volgende dag al bezorgd, heel fijn.

Goede klantenservice en producten met perfecte prijs/kwaliteit verhouding

Goede klantenservice en producten met perfecte prijs/kwaliteit verhouding

Vanaf mijn 8e heb ik al een bril en vanaf mijn 12e lenzen. Altijd bij dezelfde opticien geweest. Totdat ik een pop-up voorbij zag komen van Lensplaza en sindsdien ben ik voor dezelfde lenzen maar 60 euro kwijt i.p.v. 200 euro.

Snelle levering voor een aantrekkelijke prijs

Al voor de tweede keer hier besteld, omdat ik TOP tevreden was.

Snelle levering en goedkoop

Goedkope lenzen en snel geleverd

Goede service en assortiment

Ongekend, op zondagavond lenzenvloeistof besteld en maandagochtend al bezorgd. Daarnaast blij dat hier nog altijd de lenzenvloeistof (eye see only one solution) verkrijgbaar is die de grote opticienketens vroeger in hun assortiment hadden; de enige lenzenvloeistof die mijn ogen verdragen.

prijs/kwaliteit is troef

na zoektocht om lenzen te bestellen aan voordeligste prijs ben ik bij jullie terecht gekomen.

Hier bestel ik graag!

Prettige prijzen, snelle levering: ik ben helemaal tevreden!

Gewoon goed.

Snelle levering en product precies zoals verwacht en omschreven voor een marktconforme prijs.

Altijd alles super

De bestelling altijd oprijd en belangrijk brievenbus pakket.

Wederom lenzen besteld

Makkelijk, gewoon klikken op een van de vorige bestellingen en klaar. Het enige wat beetje jammer is, dat er niet al de volgende dag geleverd wordt, maar er altijd een paar dagen tussen zit.

Duidelijk, makkelijk en snel

Eenvoudig bestellen en snel geleverd!

correcte en vlugge levering

als de bestelling geplaatst is volgt er een vlugge levering. max.2 dagen en de bestelling ligt al in je brievenbus .alles verloopt eerlijk en correct.

Zowel lenzen als prijs als service: top!

Snelle levering, laagste prijs, goede kwaliteit. Niet twijfelen, gewoon bestellen!

Prima producten en snelle levering

Goedkope en kwalitatieve profucten

Daags na mijn bestelling ontving ik mijn bestelde producten. Alles in orde en voor herhaling vatbaar!

Snelle levering!

Prima service!

Tijdig bezorgd, kwaliteit lenzen in orde