Snelle levering en gemakkelijk herbestellen. Ik bestel al jaren bij Lensplaza, ze zijn de voordeligste!

GEMISTE KANS!

Inmiddels wacht ik 3 weken op mijn lenzen! Dit vind ik niet kunnen, aangezien de concurrent ook altijd binnen 1 (uitzonderlijk 2) weken de lenzen levert. Ook in de 3 weken dat ik nu wacht krijg ik een kortingscode binnen voor 10 procent korting opo uw bestelling. nou lekker dan wacht ik al zo lang en had ik dus beter ook nog kunnen wachten op de 10 procent. hopelijk gaan ze dit compenseren. update. Zoals ik al verwachte gaan ze de 10% niet als extra korting geven. dat zou toch weer 6 euro gescheeld hebben. Helaas is de service / klantvriendelijkheid dus ook ver te zoeken. GEMISTE KANS!

Bestelling wordt niet volgens de geadverteerde levertijd geleverd

Bestelling wordt niet volgens de geadverteerde levertijd geleverd

Lenzen niet ontvangen

Ik heb eind 2021 lenzen besteld in de verwachting dat ze tijdig geleverd zouden worden. Toen ik bijna twee weken later ging bellen waar ze bleven kreeg ik te horen dat ze niet op voorraad waren en het niet duidelijk was wanneer ze wel binnen zouden komen. Zou nog wel een paar weken kunnen duren. Je kunt mensen niet lenzen verkopen zonder aan te geven dat iets niet op voorraad is, en ze dan een maand laten wachten. Vooral niet bij een product zoals lenzen. Ik kan deze partij dus helaas niet aanraden.

Verrassend goede service!

Had daglenzen besteld bij Lensplaza, maar mij verkeken in het type waardoor ik de verkeerde lenzen bestelde. Hier kwam ik pas achter nadat ik ze in de verpakking al had open gemaakt. Dacht in eerste instantie dat de ongebruikte lenzen niet terug konden, want mijn eigen fout. Tegendeel blijkt waar: mocht het restant gewoon terug sturen en kon verrekend met de juiste lenzen.

Zeer klant en service gericht en bereid iets extras te doen

Ben zeer blij me ze. De bestelling van mijn lenzen duurde veel langer, omdat ze vanaf de fabriek niet leverbaar zijn. Ter overbrugging, hebben ze een setje proeflenzen (iets andere sterkte omdat die andere niet leverbaar waren) besteld en aan mij toegestuurd. Deze maandlenzen kan ik dan nu gebruiken ter overbrugging totdat de goede type lenzen en sterkte weer leverbaar zijn. Dat is toch en top service? Bestel al jaren mijn lenzen en vloeistoffen hier tot volle tevredenheid. Dank Lensplaza voor jullie klantgerichte service en meedenken. Hoop dat mijn 'echte' lenzen nu snel komen

Hele goede klantenservice

Snelle en correcte afhandeling. Aanrader

Slechte service

Contact via mail, bieden geen service! Geen begrip voor bestellen van 1 set voor nieuwe uit te proberen sterkte. Zijn goed in het sturen van onvriendelijke mail.

Beste mevrouw Loof, Wij vinden het jammer dat u er zo over denkt. Via e-mail hebben wij inmiddels toegelicht waarom we geen proeflenzen kunnen aanbieden. Met vriendelijke groet, Team Lensplaza

Altijd de goedkoopste

Altijd de goedkoopste

Ideaal

Had op korte termijn nieuwe lenzen nodig en vergeleken andere sites is deze toch de snelste. Ideaal en precies wat ik zocht als het om lenzen draait. Groot assortiment en betaalbaar. Ik kom hier zeker vaker bestellen!

De keuze was snel gemaakt

Ik heb jarenlang mijn lenzen elders online gekocht, maar na een prijsvergelijking tussen diverse Belgische en Nederlandse webshops bleek Lensplaza toch echt wel een pak goedkoper. Ook de levering was snel en correct. Ik ben tevreden.

Twee keer besteld, twee keer niet dezelfde dag verzonden

Op de site staat steevast dat de producten verzonden worden op de dag van bestelling, maar de twee keer dat ik hier besteld heb zijn ze dat niet nagekomen en moet er dagenlang gewacht worden. Dat is toch het voornaamste waar ik naar kijk als ik ergens iets ga bestellen. Bij een tweede kans ging Lensplaza dus wederom de mist in. Ik bestel hier niet meer.

Geachte heer Boogaard, Het spijt ons dat u niet tevreden bent over ons. We doen ons best om ervoor te zorgen dat onze producten op tijd worden geleverd. Zoals aangegeven geldt verzending dezelfde dag alléén voor de artikelen die op voorraad zijn, anders bedraagt de levertijd enkele werkdagen. We hopen u toch als klant te mogen blijven verwelkomen. Als u nog vragen of opmerkingen heeft, kunt u ons e-mailen op [email protected] of bellen naar +31 (0)85-4011975. Met vriendelijke groet, Lensplaza

Bij Lensplaza AirOptik hydra glyde ontdekt. Heerlijke lenzen geen zanderige ogen meer en kan ze de hele dag dragen. Zit veel achter de computer nergens last meer van. Snelle levering en stuk goedkoper als bij mijn oude leverancier.

Goede service en snelle levering

Toen ik een kapotte lens ontving, kreeg ik gelijk een nieuwe opgestuurd en had die de volgende dag al in huis!

Goedkoop + Betrouwbaar + Snel

Lensplaza is één van de goedkoopste site,s voor de aanschaf van contactlenzen en vloeistoffen. De site is overzichtelijk er zijn verschillende betalings mogelijkheden. De verzending is snel en precies te volgen via track en trace , en boven bestellingen van 30 euro is de verzending gratis. Al met al....top.

Snel en goedkoop

Scherpe prijs voor standaard lenzen en een snelle levering

Perfecte service

Zeer snelle service. Mooi verpakt en voordelige prijzen. Een aanbeveling waard.

Prima service, snelle levering

Nadat ik mijn bestelling had geplaatst, werd deze de volgende dag al bezorgd, heel fijn.

Goede klantenservice en producten met perfecte prijs/kwaliteit verhouding

Goede klantenservice en producten met perfecte prijs/kwaliteit verhouding

Vanaf mijn 8e heb ik al een bril en vanaf mijn 12e lenzen. Altijd bij dezelfde opticien geweest. Totdat ik een pop-up voorbij zag komen van Lensplaza en sindsdien ben ik voor dezelfde lenzen maar 60 euro kwijt i.p.v. 200 euro.

Snelle levering voor een aantrekkelijke prijs

Al voor de tweede keer hier besteld, omdat ik TOP tevreden was.

Snelle levering en goedkoop

Goedkope lenzen en snel geleverd

Goede service en assortiment

Ongekend, op zondagavond lenzenvloeistof besteld en maandagochtend al bezorgd. Daarnaast blij dat hier nog altijd de lenzenvloeistof (eye see only one solution) verkrijgbaar is die de grote opticienketens vroeger in hun assortiment hadden; de enige lenzenvloeistof die mijn ogen verdragen.

prijs/kwaliteit is troef

na zoektocht om lenzen te bestellen aan voordeligste prijs ben ik bij jullie terecht gekomen.

Hier bestel ik graag!

Prettige prijzen, snelle levering: ik ben helemaal tevreden!