Gewoon goed.

Snelle levering en product precies zoals verwacht en omschreven voor een marktconforme prijs.

Altijd alles super

De bestelling altijd oprijd en belangrijk brievenbus pakket.

Wederom lenzen besteld

Makkelijk, gewoon klikken op een van de vorige bestellingen en klaar. Het enige wat beetje jammer is, dat er niet al de volgende dag geleverd wordt, maar er altijd een paar dagen tussen zit.

Duidelijk, makkelijk en snel

Eenvoudig bestellen en snel geleverd!

correcte en vlugge levering

als de bestelling geplaatst is volgt er een vlugge levering. max.2 dagen en de bestelling ligt al in je brievenbus .alles verloopt eerlijk en correct.

Zowel lenzen als prijs als service: top!

Snelle levering, laagste prijs, goede kwaliteit. Niet twijfelen, gewoon bestellen!

Prima producten en snelle levering

Goedkope en kwalitatieve profucten

Daags na mijn bestelling ontving ik mijn bestelde producten. Alles in orde en voor herhaling vatbaar!

Snelle levering!

Prima service!

Tijdig bezorgd, kwaliteit lenzen in orde

snel en correct

Zeer tevreden met snelle service en correcte afhandeling. Goede prijs in vergelijking met andere sites.

Snel bestellen en snelle levering

Aanrader

Vlotte levering

Vlotte levering. Factuur tijdig ontvangen.

Super!!!

Dag 1 lenzen besteld en dag 2 al in huis!

Goed bedrijf blij mee

Goede website

"Nu bestellen morgen in huis" Valse lokreclame op de website.

Omdat ik het dringend nodig had heb ik bij Lensplaza besteld omdat op de website stond: "Nu bestellen, morgen in huis!" Dus: Woensdag besteld. Donderdag niets, vrijdag niets en pas zaterdag kwam de levering. Ik heb vrijdag bij Kruidvat alvast een fles moeten halen omdat de mijne helemaal op was. Een uur kwijt plus €12,50. De reden dat ik bij Lensplaza bestelde was OMDAT ik het direct nodig had. En het lag niet aan Post.nl want die heeft het pakket vrijdag pas gekregen dat heb ik gecontroleerd. En vrijdag diverse malen naar Lensplaza proberen te bellen (BINNEN de openingstijden) maar niemand ging aan de telefoon. Dus: kwaliteit van de bestelling was goed maar de beloftes ware waardeloos.

Geachte heer Verdonk, Het spijt ons dat u niet tevreden bent over ons. We doen ons best om ervoor te zorgen dat onze producten op tijd worden geleverd. U hebt rond hemelvaart uw bestelling geplaatst, waardoor de levertijd automatisch langer zal zijn. Door de corona crisis kunnen de levertijden op dit moment echter ook wat langer zijn dan gebruikelijk. We hopen u als klant te mogen blijven verwelkomen. Als u nog vragen of opmerkingen heeft, kunt u ons e-mailen op [email protected] of bellen naar +31 (0)85-4011975 Met vriendelijke groet, Lensplaza

Perfecte service

Snelle levering en correcte afhandeling

Prijs- Kwaliteit verhouding uitstekend

Snelle levering, voor een mooie prijs

Ik ben heel tevreden over Lensplaza

goed keuze

Snelle levering!

Makkelijk besteld, snelle levering!

Gemakkelijk bestellen en snelle levering

De lenzen zijn gemakkelijke te vinden op de website en de levering is snel. Goed verpakt in een envelop die in de brievenbus past.

Goed verpakt, zeer tevreden.

Goed verpakt, zeer tevreden.

Overzichtelijk en eerlijk

De site is overzichtelijk met vele verschillende merken voor ieder oog. En de prijzen zijn eerlijk een markt conform. Het moto is dan ook " Zeg wat je doet, en doe wat je zegt" dit gaat ook volledig op met het snelle leveren. Al met al zeer tevreden.

Al een aantal jaren lenzen via Lensplaza besteld. Prijzen zijn zeer gunstig en de levering erg snel!