Bestellen en ontvangen. het gaat heel snel!

Gewoon goede service. Maar ik heb dan ook geen problemen gehad. ik weet niet wat er gebeurt als er iets niet helemaal goed gaa.

Goede prijs/kwaliteit en superservice

Goede prijs/kwaliteit en superservice. Alles in orde

Snel en prima prijs

Altijd goed en snelle levering

super

Goedkoop snelle levering

Snelle levering. Heel tevreden!

Duidelijke site, eenvoudig op te bestellen

Ik heb de lenzen eenvoudig kunnen bestellen op een duidelijke site, ze waren eenvoudig te bestellen. Ook werden de doosjes eenvoudig in de brievenbus en snel afgeleverd.

Snelle service en goede prijzen

Prima ervaring.

Altijd een snelle en correcte levering

Een duidelijke website.

Steeds genoeg voorraad en snelle levering

Perfecte service. Verzorgd en snel.

Zelfs in deze moeilijke tijd zeer snelle levering. Alles dik in orde.

Goed als altijd

Dit is alweer de zoveelste bestelling. Kwaliteit van de producent ok. Kwaliteit van Lensplaze vwb levering weer prima.

Supersnelle levering

Goedkoper dan elders en supersnelle levering !

Initieel enkele onvolkomenheden maar deze zijn prima opgelost.

Beste klant, Het spijt ons dat u niet tevreden bent over ons, klanttevredenheid is erg belangrijk voor ons. Wij hebben inmiddels via e-mail gereageerd op uw beoordeling, echter tot op heden nog geen reactie van u mogen ontvangen. Wij hopen dat u alsnog zult reageren om samen tot een oplossing te komen. Met vriendelijke groet, Lensplaza

Snelle levering en goede service

De goedkoopste met merk lenzen en heel goede service.

super prijs, levering,,, origineel product=concurrentie is duurder

super prijs, levering,,, origineel product=concurrentie is duurder

Snelle service en goedkoop

Ik had op Koningsdag lenzenvloeistof besteld en ontving dit de volgende dag al. Daarnaast is de vloeistof die ik altijd gebruik (met een peroxide) hier goedkoper dan wanneer je het bij een opticien koopt. Zal mijn lenzenvloeistof daarom altijd hier blijven bestellen!

Matig

Lange wachttijd voor levering

Snelle correcte levering. Zondag besteld en maandag geleverd.

Prima service en snel geleverd.

Gewoon goed

Super snelle service super prijs kwaliteit

Snele service goed prijs

snelle levering, duidelijke website

Wij bestellen al geruime tijd onze lenzen bij Lensplaza omwille van hun duidelijke website, de correcte prijssetting, en snelle levering. Bedankt Lensplaza !

Snelle levering, doen wat ze beloven

Levering op tijd, juiste product, correcte prijs, heldere website

Prima lenzen, snelle levering

Ik bestel al jaren mijn lenzen en ben heel tevreden over producten en de snelle levering

altijd snel geleverd, goed aangeleverd en marktconforme prijs

altijd snel geleverd, goed aangeleverd en marktconforme prijs. Ik doe nog wel eens een prijscheck bij dit soort producten. Maar lensplaza blijft concurrerend en de service is goed. waarom overstappen?

Correcte prijs en super snelle levering

Op zondag lenzen en lenzenvloeistof besteld. Binnen de 24u aan huis geleverd :-) Goede prijs in vergelijking met andere online webshops.