Complete verzorging van bestelling en levering.

• Welk product(en) heeft u bij ons gekocht? Dakvlies

Product snel geleverd, klacht snel opgelost

Bestelde producten werden keurig geleverd. Een van de rollen bleek te weinig meters op de rol te hebben. Het ontbrekende deel werd ruimschoots gecompenseerd, met een snelle na-levering. Keurig opgelost

• Welk product(en) heeft u bij ons gekocht? Dakfolie

Zo hoort het!

zo hoort het!

• Welk product(en) heeft u bij ons gekocht? Fassade UV

Staat allemaal duidelijk op de site, en netjes verpakt bij levering.

• Welk product(en) heeft u bij ons gekocht? Meerdaagse isolatiefolie 18SRplus 19 laags

top geregeld

Alles goed gegaan had snel binnen Groet De Dakraamman.nl

• Welk product(en) heeft u bij ons gekocht? folie

Fijn materiaal, makkelijk te bewerken

Heb onze zolder met PIR geïsoleerd, maar op sommige plekken kwam ik niet makkelijk met PIR platen bij (kon wel maar moest je balken weghalen). Met de meerlaagse isolatiefolie 18 S R+ 19-laags, kwam ik er makkelijk bij, met hetzelfde comfort. Had ik dit eerder geweten had ik de hele zolder met isolatiefolie,

• Welk product(en) heeft u bij ons gekocht? Meerlaagse isolatiefolie 18 S R+ 19-laags

Als ik opnieuw isolatie materiaal nodig heb, kom ik weer bij jullie terug.

Goede telefonische informatie gekregen over hei product en het verwerken ervan. Ook snelle levering.

• Welk product(en) heeft u bij ons gekocht? 19 laags isolatiefolie

Snele levering

Snelle levering. Alleen de kwaliteit van het aluminium teap En gewapende teap was onvoldoende. Namenlijk niet van de rol te krijgen. Graag de aluminium teap op de site bij de meerlaagse folie aanbevelen. Nu moest ik er naar op zoek.

• Welk product(en) heeft u bij ons gekocht? 19 laagse isolatie

Zeer snelle levering

Product zelf nog niet kunnen monteren, maar levering was top.

• Welk product(en) heeft u bij ons gekocht? Fassade doek

Product en levering volgens verwachting

Volgens verwachting

• Welk product(en) heeft u bij ons gekocht? Spinvliesfolie

Klaas

Super tevreden over IsoDiscount en de snelle levering. Mooie prijs Isolatiefolie 18 S R+ 19-laags.

• Welk product(en) heeft u bij ons gekocht? Isolatiefolie 18 S R+ 19-laags

Slecht

Ze nemen de telefoon niet op. Heb meer dan een maand geleden iets geretourneerd, nog steeds niet terug betaald. Ze willen de retour niet accepteren, en ik moet het volgens hen weer ophalen bij hun in Klundert (3 uur rijden).

• Welk product(en) heeft u bij ons gekocht? Folie Zwart

zeer snel

zeer snelle reactietijd

• Welk product(en) heeft u bij ons gekocht? isolatiefolie kruipruimte

• Welk product(en) heeft u bij ons gekocht? Dakfolue

Prima bedrijf, snel en goed met de prijs.

zeertevreden.

• Welk product(en) heeft u bij ons gekocht? spinvlies

Goed materiaal en dito prijzen, vriendelijk personeel.

• Welk product(en) heeft u bij ons gekocht? Isolatie en spinvliesfolie

snelle levering , goede service

Retour bij te veel bestelde artikelen snel geregeld

Prima afgeleverd

• Welk product(en) heeft u bij ons gekocht? Doek voor op het dak

Super goed en het werk zo als je verwacht of wellicht beter

Het is jammer dat het niet beter bekend is ,want het verwerken van het aluminium folie veel gemakkelijker dan platen,en je gooit niets weg ,je knipt het iets groter uit dan je nodig hebt ,overlapt het en de isolatiewaarde veel hoger dan wat dan ook ,heb het onder me dak geniet en ook onder me vloer ,een stuk wat ik over had leg ik nu ,‘s avonds op me bed om de warmte van de elektrische deken vast te houden geweldig voor mij een 10

• Welk product(en) heeft u bij ons gekocht? 19 lagen aluminiumfolie

Prima product, goede service

Wij hadden een verzoek om op een bepaalde dag te bezorgen. We kregen de dag er voor geen track and trace. Even gebeld en ze zochten direct uit of het goed gegaan was en konden me gerust stellen. In de middag stond de bezorger voor de deur met ons product

• Welk product(en) heeft u bij ons gekocht? Isolatiemateriaal

prima isolatie SD met 11 lagen

Een minpuntje" dat er maar 2 uiteindes gestikt zijn Voor uitstukken, is deze rol minder geschikt, dan vallen de lagen uit elkaar, dat moet je ze toch eerst zelf vastnieten. Maar voor grote banen is het perfect.

• Welk product(en) heeft u bij ons gekocht? SP 11 laags folie

Snelle en correcte levering

• Welk product(en) heeft u bij ons gekocht? Spinvliesfolie

niet zo goed

er zaten veel rollen bij waar het doek verdraaid was in de fabriek

• Welk product(en) heeft u bij ons gekocht? damopen folie SR 40

Zeergoed

Goede kwaliteit

Heel fijn bedrijf

De service is geweldig. Het product nog beter. Werkt heel fijn. Nu afwachtend of de kwaliteit ook goed is. Maar dit kan pas beoordeeld worden als alles afgewerkt is. Maar zeker aan te raden

• Welk product(en) heeft u bij ons gekocht? Isolatie folie 11 en 19 laags

Vlietweg 16