snel geleverd top

fijn isolatiemateriaal had er beter gelijk nog alu tape bij kunnen kopen

Prima product snelle levering

Waarom willen ze geen DOP sturen?

na telefonisch contact bieden ze aan om een declaration of performance (DOP) te sturen. Deze is erg handig omdat daarin staat onder welke omstandigheden de fabrikant de isolatiewaardes garandeert. Deze DOP verklaring is overigens verplicht in de EU, dus geen vreemde vraag. Inmiddels 5 keer contact gehad maar nog steeds geen DOP. Op de andere vragen krijg ik wel netjes antwoord. Doet mij vermoeden dat de waardes van de website minimaal wat optimistisch zijn.

beste Harry, sorry voor de te late reactie. Door geweldige toename in de isolatieverkoop, mede door het nieuws van de gasprijzen, zijn wij wat achterop geraakt met het beantwoorden van diversen mailtjes. wij hebben inmiddels uw dop opgestuurd. Excuses voor de vertraging, Met vriendelijke groet, team ISOdiscount.

Makkelijk en snel te verwerken, gewoon top

Gewoon top

Prima spul.

Ik heb dit gebruikt voor het plafond In de bijkeuken. Ongeveer 4 graden in de plus. Top!

goed ingepakt en afgeleverd.

Ook goede service! er wordt snel en correct geantwoord. ik ben zeer te vreden over deze bestelling. De prijs en kwaliteit verhouding vind ik in goede balans.

snel en op tijd geleverd

prima, niets aan te merken

Goed telefonisch bereikbaar en keurig bezorgd

prima isolatiemateriaal

Het zou handig zijn geweest om er een verwerking omschrijving bij gevoegd zou zijn Hoe breng je het aan, waar moet je op letten i.v.m. ventileren, vocht etc. Wat gebruik je als bevestiging materiaal in een te maken spouwmuur.

Super gegaan, goeie communicatie, geen verkeerd woord over isodiscount

Uitstekend advies en service

Discount heeft een goede collectie aan interessante en niet alledaagse isolatiematerialen. En een goede helpdesk voor advies. Tenslotte, snelle en goede levering.

Snelle levering en de folie is heel goed te verwerken. Ik moet het effect nog even afwachten, de winter moet nog komen.

mooi product voor een eerlijke prijs. Snelle levering.

mooi product voor een eerlijke prijs. Snelle levering.

Goeie service

Super snel geleverd

De damp dichte folie super snel en netjes geleverd. De folie is van zeer stevige kwaliteit en goed verwerkbaar

Prijs kwaliteit is prima

Communicatie verloopt prima en product voldoet volledig aan de verwachtingen

Heldere site, goede info en prijzen, snelle levering

Goede heldere informatie over de produkten, prijzen zijn ook OK. Bestellen zonder moeite en snelle levering.

Snelle levering, laagste prijs, makkelijk contact en goed product

Geweldig materiaal

Ik ben heel tevreden met het isolatiemateriaal. Je merkt meteen al als het buiten warm is en dat in de ruimte geïsoleerd is nog koel is. Ook het monteren is heel goed te doen als je de instructie van de video volgt. Ik ben daar heel erg blij mee. En binnenkort ga ik weer bij jullie bestellen als ik de zolder ga isoleren.

Besteld en vlot geleverd.

Besteld en vlot geleverd.

levering zoals beloofd

levering zoals beloofd

Goed geïnformeerd over levering en verwerking materiaal

tevreden

goede zaak altijd goed geleverd

Professioneel en snelle levering