GEWELDIG

Raad dit echt iedereen aan Makkelijk te verwerken en isoleert goed. Schuine dak aan binnenzijde bekleed.

Zeer snel geleverd ondanks de feestdagen. Het geleverde product voldoet aan de verwachtingen.

Snel

Snelle correcte levering

ik mis de R-waarde op de verpakking en de naam van de fabrikant?

100 punten

correct

Prima prijs/ kwaliteit

Goede producten voor een betaalbare prijs, en nog eens snel verzonden

Super spul om mee te isoleren

Heb mijn houten vloer met 19 laags isolatie gedaan werkt snel.

Goed verlopen en tevreden

fijn om zaken mee te doen

Makkelijk te verwerken in je eentje, heerlijke geïsoleerde zolder geworden.

Ik heb het als vrouw in m'n eentje kunnen doen. Geen irritatie, het werkt schoon en makkelijk. Het is fijn ook het goede gereedschap erbij te bestellen .

Goede producten en goede service

Goede service en goede producten.

Heel fijn geholpen in kiezen, welke isolatie.

Prettig geholpen bij ophalen. Iedereen heel vriendelijk en behulpzaam

Zoals omschreven

Volgens afspraak

Snelle levering en gauw contact bij vragen

Al 4x iets besteld hier. Snelle levering. Bij vragen zijn ze goed telefonisch te bereiken en ook per mail.

Snel en goed isoleren

Mooi product makkelijk te verwerken en snel te plaatsen. Ga hier straks mijn garage ook mee isoleren

snel geleverd top

fijn isolatiemateriaal had er beter gelijk nog alu tape bij kunnen kopen

Prima product snelle levering

Waarom willen ze geen DOP sturen?

na telefonisch contact bieden ze aan om een declaration of performance (DOP) te sturen. Deze is erg handig omdat daarin staat onder welke omstandigheden de fabrikant de isolatiewaardes garandeert. Deze DOP verklaring is overigens verplicht in de EU, dus geen vreemde vraag. Inmiddels 5 keer contact gehad maar nog steeds geen DOP. Op de andere vragen krijg ik wel netjes antwoord. Doet mij vermoeden dat de waardes van de website minimaal wat optimistisch zijn.

beste Harry, sorry voor de te late reactie. Door geweldige toename in de isolatieverkoop, mede door het nieuws van de gasprijzen, zijn wij wat achterop geraakt met het beantwoorden van diversen mailtjes. wij hebben inmiddels uw dop opgestuurd. Excuses voor de vertraging, Met vriendelijke groet, team ISOdiscount.

Makkelijk en snel te verwerken, gewoon top

Gewoon top

Prima spul.

Ik heb dit gebruikt voor het plafond In de bijkeuken. Ongeveer 4 graden in de plus. Top!

goed ingepakt en afgeleverd.

Ook goede service! er wordt snel en correct geantwoord. ik ben zeer te vreden over deze bestelling. De prijs en kwaliteit verhouding vind ik in goede balans.

snel en op tijd geleverd

prima, niets aan te merken

Goed telefonisch bereikbaar en keurig bezorgd

prima isolatiemateriaal

Het zou handig zijn geweest om er een verwerking omschrijving bij gevoegd zou zijn Hoe breng je het aan, waar moet je op letten i.v.m. ventileren, vocht etc. Wat gebruik je als bevestiging materiaal in een te maken spouwmuur.

Super gegaan, goeie communicatie, geen verkeerd woord over isodiscount