zeer snel

zeer snelle reactietijd

• Welk product(en) heeft u bij ons gekocht? isolatiefolie kruipruimte

• Welk product(en) heeft u bij ons gekocht? Dakfolue

Prima bedrijf, snel en goed met de prijs.

zeertevreden.

• Welk product(en) heeft u bij ons gekocht? spinvlies

Goed materiaal en dito prijzen, vriendelijk personeel.

• Welk product(en) heeft u bij ons gekocht? Isolatie en spinvliesfolie

snelle levering , goede service

Retour bij te veel bestelde artikelen snel geregeld

Prima afgeleverd

• Welk product(en) heeft u bij ons gekocht? Doek voor op het dak

Super goed en het werk zo als je verwacht of wellicht beter

Het is jammer dat het niet beter bekend is ,want het verwerken van het aluminium folie veel gemakkelijker dan platen,en je gooit niets weg ,je knipt het iets groter uit dan je nodig hebt ,overlapt het en de isolatiewaarde veel hoger dan wat dan ook ,heb het onder me dak geniet en ook onder me vloer ,een stuk wat ik over had leg ik nu ,‘s avonds op me bed om de warmte van de elektrische deken vast te houden geweldig voor mij een 10

• Welk product(en) heeft u bij ons gekocht? 19 lagen aluminiumfolie

Prima product, goede service

Wij hadden een verzoek om op een bepaalde dag te bezorgen. We kregen de dag er voor geen track and trace. Even gebeld en ze zochten direct uit of het goed gegaan was en konden me gerust stellen. In de middag stond de bezorger voor de deur met ons product

• Welk product(en) heeft u bij ons gekocht? Isolatiemateriaal

prima isolatie SD met 11 lagen

Een minpuntje" dat er maar 2 uiteindes gestikt zijn Voor uitstukken, is deze rol minder geschikt, dan vallen de lagen uit elkaar, dat moet je ze toch eerst zelf vastnieten. Maar voor grote banen is het perfect.

• Welk product(en) heeft u bij ons gekocht? SP 11 laags folie

Snelle en correcte levering

• Welk product(en) heeft u bij ons gekocht? Spinvliesfolie

niet zo goed

er zaten veel rollen bij waar het doek verdraaid was in de fabriek

• Welk product(en) heeft u bij ons gekocht? damopen folie SR 40

Zeergoed

Goede kwaliteit

Heel fijn bedrijf

De service is geweldig. Het product nog beter. Werkt heel fijn. Nu afwachtend of de kwaliteit ook goed is. Maar dit kan pas beoordeeld worden als alles afgewerkt is. Maar zeker aan te raden

• Welk product(en) heeft u bij ons gekocht? Isolatie folie 11 en 19 laags

snel en volledig geleverd

snel en volledig geleverd

• Welk product(en) heeft u bij ons gekocht? isolatiefolie

tevreden

goed materiaal

Elke keer goede service

Elke keer als ik bestel de anderedag bezorgd goede service vriendelijke bezorgers geheel tevreden

• Welk product(en) heeft u bij ons gekocht? Danpdichtefolie isolatie gipsplaten met isolatie

• Welk product(en) heeft u bij ons gekocht? Folie

Correcte afhandeling

Correct

Duidelijk, snel, correcte afhandeling.

Snelle en correcte bezorging na een makkelijke en probleemloze bestelling. Ik ben zeer tevreden!

• Welk product(en) heeft u bij ons gekocht? Spinvliesfolie

mooi product snelle levering

zeer goed

Goed prijs en goede communicatie

De materialen zijn correct geleverd, alleen is de 19 laags isolatie moeilijk te verwerken als de ruimte niet haaks en recht is. (moeilijk te snijden of knippen).

• Welk product(en) heeft u bij ons gekocht? isolatie 19 laagen

is snel geregeld en makkelijk online.

is zeer makkelijk online te bestellen maar denk dat bij de wat grotere orders wel de verzending gratis mag.

• Welk product(en) heeft u bij ons gekocht? pir isolatie, glaswol, eps platen, vezelcementplaten, pur en bevestigingsmateriaal.

Snel, goed materiaal, afgeleverd zoals aangegeven in de extra opmerkingen, top

• Welk product(en) heeft u bij ons gekocht? Isolatiefolie

Prima ervaring

Bestelproces is prima. Dat je nog even moet bellen voordat je de bestelling komt halen is misschien een min puntje of een extra zekerheid.

• Welk product(en) heeft u bij ons gekocht? Spinvlies 140

Erg snelle levering!

Simpel te bestellen voor het juiste doel. Keuze op de websitebezoek wat je wil isoleren en de bijbehorende isolaties. Erg snelle levering.

• Welk product(en) heeft u bij ons gekocht? Zolder isolatie