Uitstekend advies en service

Discount heeft een goede collectie aan interessante en niet alledaagse isolatiematerialen. En een goede helpdesk voor advies. Tenslotte, snelle en goede levering.

Snelle levering en de folie is heel goed te verwerken. Ik moet het effect nog even afwachten, de winter moet nog komen.

mooi product voor een eerlijke prijs. Snelle levering.

mooi product voor een eerlijke prijs. Snelle levering.

Goeie service

Super snel geleverd

De damp dichte folie super snel en netjes geleverd. De folie is van zeer stevige kwaliteit en goed verwerkbaar

Prijs kwaliteit is prima

Communicatie verloopt prima en product voldoet volledig aan de verwachtingen

Heldere site, goede info en prijzen, snelle levering

Goede heldere informatie over de produkten, prijzen zijn ook OK. Bestellen zonder moeite en snelle levering.

Snelle levering, laagste prijs, makkelijk contact en goed product

Geweldig materiaal

Ik ben heel tevreden met het isolatiemateriaal. Je merkt meteen al als het buiten warm is en dat in de ruimte geïsoleerd is nog koel is. Ook het monteren is heel goed te doen als je de instructie van de video volgt. Ik ben daar heel erg blij mee. En binnenkort ga ik weer bij jullie bestellen als ik de zolder ga isoleren.

Besteld en vlot geleverd.

Besteld en vlot geleverd.

levering zoals beloofd

levering zoals beloofd

Goed geïnformeerd over levering en verwerking materiaal

tevreden

goede zaak altijd goed geleverd

Professioneel en snelle levering

Snel geleverd, goede prijs

Snel geleverd, goede prijs

Top kwaliteit

Super goed kwaliteit en snel leveren!!!

Snelle levering, lage prijs goede kwaliteit.

Snel geleverd, duidelijke site

Bestelling via de site ging eenvoudig. Werd ook snel geleverd!

Gewoon goed geregeld

goed product voor goede prijs!

snel geleverd en super service

isolatiefolie werd goed advies gegeven en erg snel geleverd en in de tuin afgeleverd, waar je met de auto niet bij kan, bezorger moest een stuk lopen, superservice!!!! mike de wacht 23

Goed materiaal en snelle levering

Ga zo door

Alles snel geleverd!

Goed geregeld!

Prima service, netjes afgehandeld

Product en prijs zijn goed. Verzending via DHL liep wat vertraging op. Hier kan Isodiscount niets aan doen.

Geheel naar tevredenheid geleverd

Inmiddels weer de nodige jaren geleden ook isolatie bij u besteld (muurisolatie), daarover erg tevreden en nu dakisolatie besteld, moet nog geplaatst worden, maar heb daar alle vertrouwen in.

Snelle levering prijs technische zeer goed