mooi product snelle levering

zeer goed

Goed prijs en goede communicatie

De materialen zijn correct geleverd, alleen is de 19 laags isolatie moeilijk te verwerken als de ruimte niet haaks en recht is. (moeilijk te snijden of knippen).

• Welk product(en) heeft u bij ons gekocht? isolatie 19 laagen

is snel geregeld en makkelijk online.

is zeer makkelijk online te bestellen maar denk dat bij de wat grotere orders wel de verzending gratis mag.

• Welk product(en) heeft u bij ons gekocht? pir isolatie, glaswol, eps platen, vezelcementplaten, pur en bevestigingsmateriaal.

Snel, goed materiaal, afgeleverd zoals aangegeven in de extra opmerkingen, top

• Welk product(en) heeft u bij ons gekocht? Isolatiefolie

Prima ervaring

Bestelproces is prima. Dat je nog even moet bellen voordat je de bestelling komt halen is misschien een min puntje of een extra zekerheid.

• Welk product(en) heeft u bij ons gekocht? Spinvlies 140

Erg snelle levering!

Simpel te bestellen voor het juiste doel. Keuze op de websitebezoek wat je wil isoleren en de bijbehorende isolaties. Erg snelle levering.

• Welk product(en) heeft u bij ons gekocht? Zolder isolatie

Gewoon top

Helaas heeft de leverancier/bezorgen roet in het eten gegooid Maar het bedrijf heeft dit zeer uitmuntend opgelost Ben dik tevreden, dikke duim voor dit bedrijf wat mee denkt

• Welk product(en) heeft u bij ons gekocht? 18laags dakfolie

Snelle levering, goede prijs kwaliteit verhouding.

• Welk product(en) heeft u bij ons gekocht? Spinvliesfolie 140

Twijfel

Mijn twijfel is gebaseerd op de afhandeling door post.nl. meteen na verwerking door isodiscount email gekregen met track&tracé code. Pas op dag van aflevering was deze bij post bekend en beschikbaar. Dat is dus niet isodiscount aan te rekenen.

• Welk product(en) heeft u bij ons gekocht? Dreunplaten

Mooi materiaal

Goede en snelle levering. Mis alleen een certificaat of sticker op het product, met de technische details zoals isolatiewaarde enz.

• Welk product(en) heeft u bij ons gekocht? Isodeken voor de kruipruimte

Snel en betrouwbaar

Snel en betrouwbaar

• Welk product(en) heeft u bij ons gekocht? Sr40++

Snel geleverd en concurrerende prijs

• Welk product(en) heeft u bij ons gekocht? Folie

Levering prima

Spullen netjes geleverd, wat ik wel opvallend vond is dat er 2 keer verzendkosten worden geteld terwijl het in één levering is verstuurd.

• Welk product(en) heeft u bij ons gekocht? Spinvliesfolie

Waardeloos

Niet op tijd geleverd

Beste Klant, Wij hebben dit even na gekeken en wij zien dat u op zaterdag 4-3 heeft besteld. Zoals op onze site beschreven staat, zal uw bestelling de eerst volgende werkdag verzonden worden, dit is 6-3 geweest en uw pakket is op 7-3 geleverd bij u. Dus uw argument dat het pakket niet op tijd is geleverd klopt niet. Met Vriendelijke Groet, team ISOdiscount.nl

Goed spul en duurzaam

Ik ben heel tevreden over dit bedrijf. Zij leveren snel en zijn 100% betrouwbaar. Veel mensen gooien oude dakpannen weg. Dit is helemaal niet nodig, je doet een buitenstuc laagje over de versleten pan (smeer direct na het stuken voorzichtig een dun toplaagje met de kleur van de verf, na 24/ 48 uur (hangt van het weer af) overschilderen) De dakpanverf is bovendien zeer goed smeerbaar. Ik heb er een video van gemaakt zie: https://youtu.be/FYNttdsoKbQ

• Welk product(en) heeft u bij ons gekocht? Rustic kleur

Altijd optijd geleverd, toppie

• Welk product(en) heeft u bij ons gekocht? Dampopen dakfolie

Gewoon goed

Als dat zo altijd gaat ben ik zeker klant

• Welk product(en) heeft u bij ons gekocht? Dak foli

Top bedrijf

Bestelling was op verkeerde adres bezorgd. Maar is dezelfde dag nog opgelost.

• Welk product(en) heeft u bij ons gekocht? Dampopenfolie

Bijna goed

Afleverboodschap was niet bekend gemaakt bij transportbedrijf

• Welk product(en) heeft u bij ons gekocht? Vloerisolatie

SNEL EN VOLLEDIG GELEVERD

x

• Welk product(en) heeft u bij ons gekocht? isolatiefolie 11 laags

Goede kwaliteit

Zeer fijn materiaal om te verwerken en van super kwaiteit. In mijn vorige huis ook gebruikt tot grote tevredenheid. Goede snelle levering ook. Ik knip het overigens gewoon met een schaar. Dat werkt voor mij het beste.

• Welk product(en) heeft u bij ons gekocht? 18 laags isoatiemateriaal.

goede website overzichtelijke producten goede beantwoording van vragen

snelle levering compleet pakket goede aftersales info

• Welk product(en) heeft u bij ons gekocht? renovlies en 18 laags isolatie deken

Effectief en op tijd

Alles keurig volgens afspraak geleverd!

• Welk product(en) heeft u bij ons gekocht? Isolatie materiaal

Niks mis mee!

Snel geleverd als gewenst

• Welk product(en) heeft u bij ons gekocht? Vloerisolatie

fantastisch

snelle levering, voldoet aan de eisen

• Welk product(en) heeft u bij ons gekocht? damp-openfolie

Vlietweg 16

4791 EZ Klundert