zeer klantvriendelijk.

Prima geadviseerd, erg blij met mijn keuze

Prettig ontvangst en goed advies gekregen

Zeer prettige ervaring. Goed advies.

Fantastisch geholpen bij de aankoop van een elektrische golf trolley

Na bezoek van de webwinkel gebeld met Laura GP Rijswijk. Per telefoon goed geïnformeerd over een en ander. Ze deed erg veel moeite een exemplaar vanuit een andere vestiging naar Rijswijk te halen. De hele afhandeling was zeer prettig en service gericht.

en al een aantal dagen in afwachting van een bestelling

Heb afgelopen maandag 1 juli een golftas besteld maar tot op heden niets meer gehoord en kan ik niet controleren waar mijn bestelling is. Hetgeen normaal gesproken via een trekking te volgen is. Hoe kan dit. Graag een bericht of een andere reactie.

Prima service en ruim de tijd genomen voor een clubfitting.

Prima service en ruim de tijd genomen voor een clubfitting.

Goed afrekenen een drama

De website en met name afrekenen zou wat eenvoudiger moeten zijn

Echt super service, voor mij is er geen andere golfwinkel meer

Onlangs bij Golfplaza in Eindhoven een paar Sketchers gekocht. Helaas bleek na een paar keer dragen dat de naad los liet. Zonder enige discussie of vragen naar mijn aankoopbon kreeg ik meteen een nieuw paar. In een woord klasse !!!

snel en keurig geleverd

ik heb via de webwinkel besteld dat ging vlot, wel een opmerking dat van het artikel wat ik bestelde 2UNDR de voorraad beperkt is in XL maten. maar de kwaliteit en levertijd ( indien voorradig ) zijn prima!

Pluspunten

Zeer vriendelijk en materiaalkennis

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Afhandeling retouren kan enorm verbeterd worden! Duurt zeker 4 weken én een telefoontje voordat het aankoopbedrag terug gestort wordt. Tevens voor de 2e keer een verkeerd product geleverd, bestelde product niet op voorraad.

Pluspunten

rust en fijne uitleg

houden zo

Pluspunten

Goed advies en nemen alle tijd voor je voor bv een clubfitting. Moch alvast wat democlubs de wei in nemen om het uit te proberen, super ! Bovendien kreeg ik een goede prijs voor mijn oude clubs.

Houden zo !

Pluspunten

Ik was op zoek naar een hybrid en ik ben goed geslaagd bij Golfplaza Rijswijk. Na een uitgebreide en plezierige fit-sessie ben ik bij een voor mij goede club aangekomen en dankzij een mooie kortingsactie (-20%) kon ik deze voor een goede prijs aanscahffen. Ga zeker terug wanneer ik weer een nieuwe club nodig heb!

geen

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Alles goed geregeld

Pluspunten

Ruim assortiment. Goede prijs en snelle levering.

Pluspunten

snel en goed!

Pluspunten

bestelen via de site is heel makkelijk en snelle levering

geen

Pluspunten

Snelle levering Goede service

Pluspunten

Winkelervaring is uitstekend maar als er dan een mail wordt gestuurd met de melding dat mijn bestelling is verzonden/aangeboden aan postnl.nl dan blijkt dat postnl.ml van niks weet....Wekt geen vertrouwen. Dat speelt dus vandaag... Aanvulling: Golfplaza bleek niet de oorzaak te zijn van de fiut. Deze lag bij de verzender.

Beste Edwin, Excuses voor het ongemak en er is een mail naar u gestuurd met een verklaring betreft dit probleem. Hieronder een korte samenvatting. Helaas is er iets misgegaan met de track en trace mogelijkheid bij deze bestelling. Volgens onze gegevens is uw bestelling binnen twee dagen bij u afgeleverd. Echter de track en trace pagina geeft een foutmelding. Deze fout ligt bij Postnl en dit is inmiddels ook bij de bezorger aangemeld. Met sportieve groet, De klantenservice.

Pluspunten

SNEL EN CORRECT

GEEN IDEE

Pluspunten

Goede klantenservice & snelle levering

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Vlotte en zakelijke afhandeling

Mail ontvangen uit Zweden om geld alsnog (nogmaals) over te maken naar banknummer Golfplaza in Finland en verzoek om mijn bankgegevens toe te mailen. Lijkt erg veel op nepmail en is niet handig. Zo niet dan werken ze langs elkaar heen.

Pluspunten

snelle levering, bevestiging en update mbt bestelling/zending

Pluspunten

prima bestelprocedure en snelle levering.