Logistiek blijkbaar niet op orde

Beestelling gedaan van een artikel dat op voorraad is. Desondanks duurt de bezorging een week. Als je dat niet op orde hebt ben je niet geschikt als webshop en kan je daar beter mee stoppen. Als webshop zeker geen aanrader.

Goed assortiment

Een minder goede ervaring prima opgelost.

deskundig, professioneel, prettig, vol aandacht voor de klant

Golfplaza had op het moment van aankoop de Ping G400 op voorraad (behalve de SW). Na een afspraak te hebben gemaakt voor fitting meer dan uitstekend geholpen door de medewerker. Uiteindelijkj standaard maat + half inch. Dik tevreden huiswaarts. 1 minpuntje. later werd er gebeld dat SW binnen was maar dit bleek bij afhalen foutje te zijn. De reis huis Vianen 3 kwartier x 2 voor niets gemaakt

Slecht!!!

Slechte systemen, waardeloze processen, logistieke chaos, totaal niet geschikt als webshop. De webshop gebruikt de winkels als magazijn. Dat vergt niet alleen een goed voorraadsysteem maar ook medewerking van de mensen in de winkels en een goed logistiek proces. Geen van de onderdelen lijkt goed te werken. De winkelmensen voelen zich totaal niet verantwoordelijk voor dat wat er op internet gebeurt. Er wordt zelfs minachtend over zowel shop als personen gesproken. Blijkbaar is dat een compleet andere wereld voor hen. Misschien voelen ze het als bedreigend. Hoe dan ook, geen van de gesproken personen (ook van de webshop) denkt in oplossingen. Er wordt vooral gedacht in de vorm van schuld en vooral gesproken in verwijten. Wellicht kunnen ze door de slechte processen en systemen ook niet meer in oplossingen denken maar enkel in problemen. Wellicht is de beleving totaal anders als je “gewoon” naar de winkel gaat en daar iets uit het rek uitzoekt, afrekent en direct meeneemt.

Klantvriendelijk geholpen, vanuit mijn wensen

Vriendelijke ontvangst en verder naar tevredenheid bediend.

uitstekende service

Zojuist met perfecte service geholpen bij een (fabricage) fout van een golftrolley. Vriendelijke en service gerichte medewerkers, zodat ik direct vanuit de winkel de golfbaan op kon!

Tevreden over de grips!

Prima ervaring!

Goede service, neemt de tijd

Goede service, neemt de tijd

op maat werk geleverd !

Vriendelijk, deskundig en met geduld en plezier ben ik geholpen tijdens de fitting sessie. Het wachten is nu op de levering en de spelervaring.

Goed geholpen

voor een fitting in Vianen geweest, heel goed en professioneel geholpen. Uitgebreid de tijd genomen voor de ijzers.

waardeloos

Ik kwam voor het fitten van een putter en er was 1 uur voor mij ingepland. De persoon die mij hielp vertelde alleen iets over de prijs van een putter. Toen ik vroeg welke type ik nodig had en welke slag ik had voor een face balanced of toe hang, zei de persoon dat hij geen golfles gaf en dat ik dat met mijn pro uit moest zoeken. Binnen tien minuten stond ik buiten.

enthousiaste verkoper met gevoel voor golfniveau klant

Bij het uitproberen van Ping G710 ijzers, die ik wilde hebben, liet de verkoper mij drie andere merken proberen om het verschil te voelen. Callaway, Taylor Made en nog iets. Ping voelde en sloeg het beste.

Vriendelijk en adequaat

Prettige jongeman die mij 3 merken liet proberen. Had zelf wel ‘n duidelijke voorkeur. Ook een prinsopgave

Fijne ontvangst, vriendelijk geholpen

Al sedert enige jaren kom ik in deze vestiging en de ontvangst is altijd vriendelijk en deskundig. Makkelijk parkeren en grote selectie

Je wordt helemaal genegeerd

Zojuist een half uur bij de tassen in Vianen rondgekeken. Groot assortiment dat moet ik toegeven. Maar helaas Niemand die ons goeiedag zei, niemand die ons kwam helpen. En het was helemaal niet druk. Geen idee waar iedereen mee bezig was maar niet met ons. We zijn dus helaas zonder tas vertrokken. Jammer

Super fijne begeleiding en vakkennis

Vorige week wezen clubfitten bij Leo G, Leo had gelijk door naar een paar slagen met mijn eigen clubs welke clubs het beste zouden passen, en wat een verschil! Na afloop meteen een rondje gelopen en de hcp. Verbeterd, erg fijn in het contact en neemt uitgebreid de tijd, had ik veel eerder moeten doen! Goede service ga zo door dan maak je een hoop mensen blij ;)

Zeer deskundige fitting

Samen met mijn vrouw een nieuwe golfset aangeschaft bij Golfplaza in Vianen. Heel goed geholpen , met name de fitting door Leo Geerlings was perfect.

Er werd goed de tijd genomen voor het testen van diverse clubs. Met duidelijke uitleg.

Diverse clubs en schafts kunnen testen. Met een duidelijke uitleg.

Goed en deskundig advies door de pro en fitter aldaar

Prima geholpen

Er werd goed de tijd genomen en kreeg goed advies.

Men nam de tijd.

Prettig

Goed ontvangen, kundige uitleg en advies

Prettig en deskundig advies, zeker een aanrader voor de golfer

Goed geholpen door een deskundige fitter.

zeer klantvriendelijk.

Prima geadviseerd, erg blij met mijn keuze

Prettig ontvangst en goed advies gekregen

Zeer prettige ervaring. Goed advies.