oplichters

bestelling gedaan, mail ontvangen met bestelnummer, na 2 weken nog niks geleverd, links in de e-mail werken niet, ze reageren niet op de mails, telefonisch onbereikbaar en nu de website uit de lucht gehaald... geen enkel filiaal is telefonisch bereikbaar en op een mail naar 3 e-mailadressen geen enkele reactie..

Slecht service ooit

Al 3 week mijn bestelling niet ontvang Al 5 mail gestuurde en de laatste geen reactie meer zelf per tel ik vraag terugbetaling maar ze antwoorden gewoon niet meer. Schandalig vermijd die firma

Geweldige service van filiaal Eindhoven.

Ondanks dat de garantietermijn meer dan 1 maand was verstreken, zorgde de schoenenafdeling van filiaal Eindhoven binnen no time voor een nieuw paar Ecco schoenen. Super!

Top service, kwalitatief advies, en altijd het beste voor de klant.

Wij komen er al jaren, het team is super gezellig, nemen altijd de tijd voor je, ze gaan niet voor snelle handel zoals ik veel ander “supermarkt ” golfwinkels heb ervaren. Ze zorgen dat het materiaal aansluit bij jouw wensen, dit onderbouwen ze met alle apparatuur trackman, flightscoop ectr. Als als er iets stuk is dan wordt het altijd keurig opgelost. Voor ons geen andere winkel meer !

Super vriendelijke en efficient klantenservice

Zo vlak voor kerst werd ik een beetje zenuwachtig of mijn kado nog op tijd zou aankomen. De klantenservice heeft mij keurig geholpen, snel en duidelijk. Complimenten Arthur!!

Superservice!!!!!!

In Eindhoven een deel van een bestelling niet meegekregen en halverwege tussen Eindhoven en Kaatsheuvel een telefoontje dat dit deel nog in de winkel lag. Op een drukke zaterdag werd er toch een medewerker vrijgemaakt om dit item tuis af te leveren! Zelden zo’n goede service neergesmakt, echt top!!!!

Wat een service in filiaal Eindhoven

Perfect geholpen door Annette van de schoenenafdeling. Een door fabrikant niet erkent probleem, door Golfplaza Eindhoven zonder morren opgelost. Nieuwe schoenen, top!!

Verkoop gedragen kleding

Afgelopen zaterdag heb ik een Under Armour polo shirt gekocht, zwart met witte stippen, maat XL, echter bij de kassa bleek dat het prijskaartje niet aanwezig was, ook de beveiliging was niet aanwezig. Ik heb toen een nieuw shirt gepakt en deze afgegeven, echter men deed het voorstel om het shirt mee te geven waarvan het kaartje niet aanwezig was, hiervan heb ik veel spijt, thuis bleek dat het was label gekreukeld was en het rook niet fris, mij conclusie is dat het shirt al gedragen was en weer teruggehangen is voor de verkoop, schandalig dat zoiets anno 2021 kan gebeuren, pure armoede, ik kom nooit meer bij deze zaak Door interventie van de service afdeling is de polo omgeruild voor een nieuw exemplaar

Mijn golfschoen vertoonde een mankement. Golfplaza te Eindhoven heeft het perfect opgelost!

Door de goede service van Golfplaza is het mankement aan mijn golfschoen perfect opgelost. Team van Golfplaza bedankt voor jullie inzet.

Logistiek niet in orde

Wel aangemeld bij vervoerder, maar week nog niet aangeleverd

Logistiek blijkbaar niet op orde

Beestelling gedaan van een artikel dat op voorraad is. Desondanks duurt de bezorging een week. Als je dat niet op orde hebt ben je niet geschikt als webshop en kan je daar beter mee stoppen. Als webshop zeker geen aanrader.

Goed assortiment

Een minder goede ervaring prima opgelost.

deskundig, professioneel, prettig, vol aandacht voor de klant

Golfplaza had op het moment van aankoop de Ping G400 op voorraad (behalve de SW). Na een afspraak te hebben gemaakt voor fitting meer dan uitstekend geholpen door de medewerker. Uiteindelijkj standaard maat + half inch. Dik tevreden huiswaarts. 1 minpuntje. later werd er gebeld dat SW binnen was maar dit bleek bij afhalen foutje te zijn. De reis huis Vianen 3 kwartier x 2 voor niets gemaakt

Slecht!!!

Slechte systemen, waardeloze processen, logistieke chaos, totaal niet geschikt als webshop. De webshop gebruikt de winkels als magazijn. Dat vergt niet alleen een goed voorraadsysteem maar ook medewerking van de mensen in de winkels en een goed logistiek proces. Geen van de onderdelen lijkt goed te werken. De winkelmensen voelen zich totaal niet verantwoordelijk voor dat wat er op internet gebeurt. Er wordt zelfs minachtend over zowel shop als personen gesproken. Blijkbaar is dat een compleet andere wereld voor hen. Misschien voelen ze het als bedreigend. Hoe dan ook, geen van de gesproken personen (ook van de webshop) denkt in oplossingen. Er wordt vooral gedacht in de vorm van schuld en vooral gesproken in verwijten. Wellicht kunnen ze door de slechte processen en systemen ook niet meer in oplossingen denken maar enkel in problemen. Wellicht is de beleving totaal anders als je “gewoon” naar de winkel gaat en daar iets uit het rek uitzoekt, afrekent en direct meeneemt.

Klantvriendelijk geholpen, vanuit mijn wensen

Vriendelijke ontvangst en verder naar tevredenheid bediend.

uitstekende service

Zojuist met perfecte service geholpen bij een (fabricage) fout van een golftrolley. Vriendelijke en service gerichte medewerkers, zodat ik direct vanuit de winkel de golfbaan op kon!

Tevreden over de grips!

Prima ervaring!

Goede service, neemt de tijd

Goede service, neemt de tijd

op maat werk geleverd !

Vriendelijk, deskundig en met geduld en plezier ben ik geholpen tijdens de fitting sessie. Het wachten is nu op de levering en de spelervaring.

Goed geholpen

voor een fitting in Vianen geweest, heel goed en professioneel geholpen. Uitgebreid de tijd genomen voor de ijzers.

waardeloos

Ik kwam voor het fitten van een putter en er was 1 uur voor mij ingepland. De persoon die mij hielp vertelde alleen iets over de prijs van een putter. Toen ik vroeg welke type ik nodig had en welke slag ik had voor een face balanced of toe hang, zei de persoon dat hij geen golfles gaf en dat ik dat met mijn pro uit moest zoeken. Binnen tien minuten stond ik buiten.

enthousiaste verkoper met gevoel voor golfniveau klant

Bij het uitproberen van Ping G710 ijzers, die ik wilde hebben, liet de verkoper mij drie andere merken proberen om het verschil te voelen. Callaway, Taylor Made en nog iets. Ping voelde en sloeg het beste.

Vriendelijk en adequaat

Prettige jongeman die mij 3 merken liet proberen. Had zelf wel ‘n duidelijke voorkeur. Ook een prinsopgave

Fijne ontvangst, vriendelijk geholpen

Al sedert enige jaren kom ik in deze vestiging en de ontvangst is altijd vriendelijk en deskundig. Makkelijk parkeren en grote selectie

Je wordt helemaal genegeerd

Zojuist een half uur bij de tassen in Vianen rondgekeken. Groot assortiment dat moet ik toegeven. Maar helaas Niemand die ons goeiedag zei, niemand die ons kwam helpen. En het was helemaal niet druk. Geen idee waar iedereen mee bezig was maar niet met ons. We zijn dus helaas zonder tas vertrokken. Jammer