De mokken zijn super gelukt. Bestellen ging vrij makkelijk en een hele goede service gedurende het bestelproces. Vragen werden correct en direct beantwoord en de mokken snel geleverd. Erg blij met het resultaat en binnenkort bestellen we nog veel meer mokken!!!

Fijne site, prettig persoonlijk advies, snel en accuraat, goed resultaat.

Bestel gerust bij 'Bedrukte-Mokken.nl'. De site is overzichtelijk. De keuze is enorm. We hebben steeds prettig mailcontact gehad over onze specifieke vragen over het product, de plaatsing van ons bedijfslogo, de levering van de mokken, de verpakking en bezorging. We zijn erg tevreden over de koffie-mokjes met logo als cadeau voor onze klanten. Veel dank van een tevreden klant!

Erg tevreden, goede kwaliteit drukwerk en porselein

Complete set servies besteld met bedrijfslogo voor een beurs. Uitstekende kwaliteit tegen goede prijzen

Superblij met onze mooie bedrukte glazen!

Snelle reactietijd, goede service en mooi resultaat.

Mooie mokken laten bedrukken

Mooie mokken laten bedrukken Scherpe prijzen Snel geleverd Goede communicatie en vriendelijke medewerkers Wij komen zeker terug

Snel en goed en afgeleverd volgens afspraak

Via Google gevonden en gelijk gebeld. Snelle reactie en ondanks de drukte kregen we toch onze levering op tijd en de kwaliteit was geweldig. De kleuren en opdruk waren zoals ik ze had verwacht. Bedankt nogmaals

Pluspunten

Bierpullen besteld voor ons event. Alles mooi op tijd geleverd. Bedrukte-mokken.nl heeft ons heel goed begeleid in het opmaken van het ontwerp. Eindresultaat is erg mooi geworden. Kwaliteit van de opdruk is zeer scherp. We hebben er veel positieve reacties op gekregen.

Niks

Pluspunten

Bierpullen besteld voor ons event. Alles mooi op tijd geleverd. Bedrukte-mokken.nl heeft ons heel goed begeleid in het opmaken van het ontwerp. Eindresultaat is erg mooi geworden. Kwaliteit van de opdruk is zeer scherp. We hebben er veel positieve reacties op gekregen!

Pluspunten

Heldere communicatie en snelle reacties op vragen. Ook mijn bekers zijn erg mooi geworden.

Pluspunten

Speciaalbierglazen (Pater pokal) met ons logo besteld, echte eye-catchers geworden!

Pluspunten

Ons bedrijfslogo heeft een hele specifieke kleur. Wij hebben daarom mokken in eigen pms kleur laten produceren. Wist niet eens dat het mogelijk was. Maar et eindresultaat is prachtig geworden.

Pluspunten

Goed en snel contact. Goede service. En zo ver ik tot nu toe ervaar goede producten. Zal hen zo aanraden.

Nog niet gevonden

Pluspunten

In 1 woord fantastisch. Zeer snelle reactie bij vragen en prijstechnisch meest interessante partij online. Bierpullen laten bedrukken met ons jubileum logo. Erg mooi geworden!

Pluspunten

Op erg korte termijn bedrukte mokken besteld en die waren door het snelle schakelen met Bedrukte-Mokken.nl perfect op tijd binnen.

Pluspunten

Prachtige bierglazen laten bedrukken. Opdruk van hoge kwaliteit. Klantenservice denkt mee. Maar bovenal; wat een scherpe prijzen!!

Pluspunten

Snelle, vriendelijke klantenservice, prima drukresultaten en glazen geleverd in perfecte staat. Bedankt!

Momenteel geen. Doe zo verder!

Pluspunten

Erg blij met de koffie kopjes bedrukt met ons bedrijfslogo. Dragen echt bij aan de professionele uitstraling die wij nastreven. Chapeau Bedrukte-Mokken.nl!!

Pluspunten

Fantastisch bedrijf. Bierglazen voor ons event besteld. Alles keurig op tijd geleverd gekregen. Hadden best wat vooronderzoek gedaan op internet. Maar waar andere bedrijven goedkoper lijken, is dat uiteindelijk vaak niet het geval. Ook waren we al in zee gegaan met een partij die de levertijd toch niet kon halen. Bedrukte-mokken.nl heeftg voor ons alle beloftes waargemaakt. Voor een volgende evenement weten we jullie te vinden!

Pluspunten

Super service! Gister met spoed 6 mokken besteld, vandaag binnen! Hele fijne communicatie en betrouwbaar. Dank voor jullie snelle handelen!

Zo doorgaan!!

Pluspunten

Zeer goed geholpen. Wij hebben koffie kopjes met ons logo laten bedrukken. Vooral voor ontvangst van klanten geeft dit een professionele uitstraling. Aanrader!

geen

Pluspunten

Een eigen en eigenzinnig lokaal biertje (ReboeljeBier) vraagt uiteraard om een uniek glas met logo. Na een behoorlijke zoektocht (als startende company moet je tenslotte enorm op je uitgaven letten) zijn we uitgekomen bij Bedrukte-Mokken.nl We hebben geweldige glazen met een super gave opdruk geleverd gekregen. Ons ReboeljeBier smaakt nu misschien wel nóg lekkerder!

Pluspunten

Duidelijke website, goede service bij het plaatse van de bestelling, prima kwaliteit tegen een scherpe prijs.

Communicatie rondom de levering mag nog iets duidelijk/directer.

Pluspunten

Zeer vriendelijk, denken mee en willen ervoor zorgen dat he de beste keuze kunt maken.

Pluspunten

Snelle levering, telefonisch contact was goed

geen

Pluspunten

Goede kwaliteit opdruk full colour mokken

Pakbon zat er niet bij?