geweldig

een fijn bedrijf doen wat ze beloven

Goede prijs/kwaliteit

Wij bestelden bierglazen bedrukt met ons logo en zijn heel tevreden van het resultaat. Het contact via e-mail was efficiënt en persoonlijk. De bestelling verliep vlot en werd mooi verpakt en netjes op tijd geleverd, zelfs vroeger dan beloofd. De glazen zien er prima uit. De prijs is correct.

Snelle en goede service!

We hadden een spoedopdracht maar zijn snel en goed geholpen. Duidelijke communicatie en prettige samenwerking.

Goede prijs-kwaliteitverhouding

Voor de vrijwilligers van een sportclub heb ik 108 mokken met het clublogo besteld. Geweldig dat er zelfs aan de binnenkant dubbelzijdig een zinnetje tekst kon worden gedrukt in zelfgekozen lettertype en kleur. Na een kleine 2,5 week werden de mokken keurig verpakt in drie dozen van 36 stuks bezorgd. De mokken zien er precies zoals verwacht en gehoopt uit. Gedurende het proces heb ik veel mailcontact gehad, dit verliep soepel en persoonlijk. Ik moest wel zelf de leveringsdetails achterhalen. Ook was er twee keer een misverstand over de offerte, maar na even gebeld te hebben werd dit professioneel opgelost. Al met al een zeer tevreden klant.

Perfect!!

Service is helemaal perfect, er was ook geen enkele probleem met de communicatie. Heel snel antwoord op onze vraag gekregen. We hebben heel groot aantal mokken binnen 2 dagen ontvangen dus we raden deze website zeker aan!

Slechte voorinformatie

Wij hebben Magic mokken bestelt bij deze organisatie. Vooraf goed geholpen, maar onjuist geïnformeerd. Op de offerte van deze Magic mokken stond: Voorwaarden & bepalingen Bedrukking op porselein is krasvast en vaatwasmachinebestendig. Bedrukking op glas is krasvast maar slechts afwasbestendig. Helaas blijken ze nu niet vaatwasmachinebestendig en heeft de coating volledig losgelaten. Ze geven nu niet thuis, omdat de tekst op de offerte een 'standaard tekst' was en ze 'nooit garantie geven op bedrukking omdat iedereen weer een andere vaatwasser/zeep gebruikt'. Kortom niks laten bedrukken wat je ook in de vaatwasser wil doen anders beland het binnen een jaar in de prullenbak.

Goedemiddag, Zoals ook besproken. Het spijt ons uw reactie (ook) hier te lezen. Bedrukte-Mokken.nl streeft ernaar de informatie voor de klant zo volledig mogelijk in kaart te brengen. Zodoende worden teleurstellingen achteraf zoveel mogelijk voorkomen. In dit specifieke geval zijn de door u bestelde Magic mokken met een speciale coating in de vaatwasser gedaan, terwijl deze hier niet geschikt voor zijn. De speciale coating t.b.v. het Magic-effect is hier namelijk niet tegen bestand. Onze medewerkers hebben dit vooraf duidelijk naar u gecommuniceerd. Daarnaast wordt (met dubbele vermelding) op de productpagina en tevens op diverse overige informatie pagina's duidelijk aangegeven dat deze type mokken met de hand afgewassen dienen te worden. Het betreft hier dus een uitzondering, het overgrote deel van ons assortiment is dan ook gewoon vaatwasbestending. Wij hebben als coulance een korting aangeboden op een nieuwe bestelling, maar daar wenst u helaas niet op in te gaan. Mocht u naar aanleding van uw bestelling nog vragen hebben dan horen wij dat graag. Team Bedrukte-Mokken.nl

Fantastisch!

De samenwerking was zeer fijn. Ondanks dat wij een aantal keer onze bestelling hebben aangepast werd er meegedacht en hebben we uiteindelijk een heel leuk pakket samen kunnen stellen.

Hele nette kopjes

Wij wilde graag cappuccino kopjes met het logo van het bedrijf erop. Lennart maakte voor ons een proefdruk en wij gingen akkoord. We zijn uitstekend geholpen en het eindresultaat is geweldig. Wij zijn tevreden!

Goede en snelle service

Erg behulpzaam, snelle response en snelle levering. Al met al, erg tevreden! Bierglazen zagen er ook goed uit trouwens!

Perfect resultaat, niet alles leverbaar.

Bedrukte bierglazen besteld, en de service was top. Het resultaat ziet er schitterend uit. Jammer dan niet alle type glazen van de website leverbaar waren.

Snelle en vriendelijke service!

Vriendelijk en snel geholpen door Lennart. Bestelling kwam 4-5 dagen eerder binnen dus super. Glazen zijn mooi bedrukt en stevig glas. Zou zeker nog een keer bestellen en kan ze aanbevelen.

Doelien

De doos met mokken werd vrijdagmiddag bezorgd en ik was heel erg blij!!! Ook de reacties op de bekers bij de ontvangers waren heel positief. Heel erg bedankt voor jouw snelle reacties en hulp bij het ontwerp om het zo te maken als we bedoelden, en nog wel in zo'n kort tijdsbestek. De andere jeugdleiders vonden de mokken ook echt leuk en ze zeiden direct: dit moeten we bij een volgende feestelijke gelegenheid ook voor de andere tieners doen. We weten nu wie we moeten bellen!

Snel en goed!

Snelle reactie op mijn aanvraag, heldere offertes en sneller geleverd dan de toegezegde 2-3 weken. Wat wil je nog meer?

Goede en snelle service!

Contact met Bedrukte-Mokken.nl verloopt goed. Je krijgt snel antwoord op vragen en ze geven je goede adviezen. Levertijd is ook snel; wij hadden onze bestelling binnen een week ontvangen.

De mokken zijn super gelukt. Bestellen ging vrij makkelijk en een hele goede service gedurende het bestelproces. Vragen werden correct en direct beantwoord en de mokken snel geleverd. Erg blij met het resultaat en binnenkort bestellen we nog veel meer mokken!!!

Fijne site, prettig persoonlijk advies, snel en accuraat, goed resultaat.

Bestel gerust bij 'Bedrukte-Mokken.nl'. De site is overzichtelijk. De keuze is enorm. We hebben steeds prettig mailcontact gehad over onze specifieke vragen over het product, de plaatsing van ons bedijfslogo, de levering van de mokken, de verpakking en bezorging. We zijn erg tevreden over de koffie-mokjes met logo als cadeau voor onze klanten. Veel dank van een tevreden klant!

Erg tevreden, goede kwaliteit drukwerk en porselein

Complete set servies besteld met bedrijfslogo voor een beurs. Uitstekende kwaliteit tegen goede prijzen

Superblij met onze mooie bedrukte glazen!

Snelle reactietijd, goede service en mooi resultaat.

Mooie mokken laten bedrukken

Mooie mokken laten bedrukken Scherpe prijzen Snel geleverd Goede communicatie en vriendelijke medewerkers Wij komen zeker terug

Snel en goed en afgeleverd volgens afspraak

Via Google gevonden en gelijk gebeld. Snelle reactie en ondanks de drukte kregen we toch onze levering op tijd en de kwaliteit was geweldig. De kleuren en opdruk waren zoals ik ze had verwacht. Bedankt nogmaals

Pluspunten

Bierpullen besteld voor ons event. Alles mooi op tijd geleverd. Bedrukte-mokken.nl heeft ons heel goed begeleid in het opmaken van het ontwerp. Eindresultaat is erg mooi geworden. Kwaliteit van de opdruk is zeer scherp. We hebben er veel positieve reacties op gekregen.

Niks

Pluspunten

Bierpullen besteld voor ons event. Alles mooi op tijd geleverd. Bedrukte-mokken.nl heeft ons heel goed begeleid in het opmaken van het ontwerp. Eindresultaat is erg mooi geworden. Kwaliteit van de opdruk is zeer scherp. We hebben er veel positieve reacties op gekregen!

Pluspunten

Heldere communicatie en snelle reacties op vragen. Ook mijn bekers zijn erg mooi geworden.

Pluspunten

Speciaalbierglazen (Pater pokal) met ons logo besteld, echte eye-catchers geworden!

Pluspunten

Ons bedrijfslogo heeft een hele specifieke kleur. Wij hebben daarom mokken in eigen pms kleur laten produceren. Wist niet eens dat het mogelijk was. Maar et eindresultaat is prachtig geworden.