Pluspunten

Goed en snel contact. Goede service. En zo ver ik tot nu toe ervaar goede producten. Zal hen zo aanraden.

Nog niet gevonden

Pluspunten

In 1 woord fantastisch. Zeer snelle reactie bij vragen en prijstechnisch meest interessante partij online. Bierpullen laten bedrukken met ons jubileum logo. Erg mooi geworden!

Pluspunten

Op erg korte termijn bedrukte mokken besteld en die waren door het snelle schakelen met Bedrukte-Mokken.nl perfect op tijd binnen.

Pluspunten

Prachtige bierglazen laten bedrukken. Opdruk van hoge kwaliteit. Klantenservice denkt mee. Maar bovenal; wat een scherpe prijzen!!

Pluspunten

Snelle, vriendelijke klantenservice, prima drukresultaten en glazen geleverd in perfecte staat. Bedankt!

Momenteel geen. Doe zo verder!

Pluspunten

Erg blij met de koffie kopjes bedrukt met ons bedrijfslogo. Dragen echt bij aan de professionele uitstraling die wij nastreven. Chapeau Bedrukte-Mokken.nl!!

Pluspunten

Fantastisch bedrijf. Bierglazen voor ons event besteld. Alles keurig op tijd geleverd gekregen. Hadden best wat vooronderzoek gedaan op internet. Maar waar andere bedrijven goedkoper lijken, is dat uiteindelijk vaak niet het geval. Ook waren we al in zee gegaan met een partij die de levertijd toch niet kon halen. Bedrukte-mokken.nl heeftg voor ons alle beloftes waargemaakt. Voor een volgende evenement weten we jullie te vinden!

Pluspunten

Super service! Gister met spoed 6 mokken besteld, vandaag binnen! Hele fijne communicatie en betrouwbaar. Dank voor jullie snelle handelen!

Zo doorgaan!!

Pluspunten

Zeer goed geholpen. Wij hebben koffie kopjes met ons logo laten bedrukken. Vooral voor ontvangst van klanten geeft dit een professionele uitstraling. Aanrader!

geen

Pluspunten

Een eigen en eigenzinnig lokaal biertje (ReboeljeBier) vraagt uiteraard om een uniek glas met logo. Na een behoorlijke zoektocht (als startende company moet je tenslotte enorm op je uitgaven letten) zijn we uitgekomen bij Bedrukte-Mokken.nl We hebben geweldige glazen met een super gave opdruk geleverd gekregen. Ons ReboeljeBier smaakt nu misschien wel nóg lekkerder!

Pluspunten

Duidelijke website, goede service bij het plaatse van de bestelling, prima kwaliteit tegen een scherpe prijs.

Communicatie rondom de levering mag nog iets duidelijk/directer.

Pluspunten

Zeer vriendelijk, denken mee en willen ervoor zorgen dat he de beste keuze kunt maken.

Pluspunten

Snelle levering, telefonisch contact was goed

geen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goede kwaliteit opdruk full colour mokken

Pakbon zat er niet bij?

Pluspunten

Wij hebben dit jaar glazen besteld (bierglazen) voor onze studentenvereniging. Bierpullen van een halve liter. Dit op aanraden van een andere vereniging. Alles was goed geregeld. Wat fijn was dat de bedrukte bierglazen eerder geleverd waren dan was verwacht. Dit gaf ons extra tijd om andere dingen te regelen.

Niks

Pluspunten

Tevreden met de geleverde mokken

nee

Pluspunten

Aanvraag gedaan voor bedrukte wijnglazen met ons eigen bedrijfslogo. Het was ons niet helemaal duidelijk hoe dit in z'n werk zou gaan. Maar na prettig mail en telefooncontact was als duidelijk en konden we overgaan tot een bestelling. Goede communicatie, lage prijs toch hoge kwaliteit.

nee, (nog) niet tot zover

Pluspunten

Alles volgens afspraak ontvangen en ruim op tijd voor ons geplande evenement. We wilden als presentje een bedrukt cognac glas geven aan ons relaties. Evenement was mede dankzij Bedrukte-mokken.nl een groot succes!

Geen

Pluspunten

Snel geleverd goede kwaliteit van de opdrukken, wij zijn dik tevreden.

f

Pluspunten

TOP service! Wij bestellen hier bijna elk jaar (alweer vanaf 2012) een nieuwe voorraad aan koffie kopjes en schotels. We zijn hier vaste klant en we zijn altijd erg tevreden over de kwaliteit van de opdrukken. Ook de vaatwasbestedigheid is uitermate goed. Iets wat wij in het verleden bij andere aanbieders nog weleens problemen mee hebben ondervonden. Wij bestellen nergens anders meer.

Ga zo door, houd de prijzen en de kwaliteit zoals deze is.

Pluspunten

Na het sturen van mijn logo kreeg ik direct een gratis drukvoorstel in PDF. De levertijd was redelijk goed. Net glazen (champagne) ontvangen. Zo op het eerste gezocht ziet alles er keurig uit. Ons logo is gedrukt conform de proefdruk. Oogt professioneel voor de ontvangst van onze klanten.

Pluspunten

Goed geholpen, betrouwbare en eerlijke service tegen nette prijzen

Pluspunten

Wij delen elk jaar aan onze relaties een cognacglas met ons logo uit (en een goede fles Cognac), wordt altijd erg positief op gereageerd. De glazen met ons logo bestellen we altijd op Bedrukte-Mokken.nl. Wij zijn altijd erg tevreden. Echt een aanrader.

Pluspunten

Super service, denken met je mee, zonder opdringerig te zijn

Pluspunten

Glazen besteld met ons logo erop. Ontwerp was een plaatje en voldeed eerst niet aan de eisen, maar werd gewoon aangepast door bedrukte-mokken.nl. Niet heel veel later hadden we de glazen met opdruk op de zaak staan. Er wordt positief op gereageerd door onze klanten.