Prima kwaliteit en service

Prima kwaliteit en service en snelle levering

Snelle en correcte levering. Degelijke kwaliteit

Eerst contact gelegd via de app, ging heel snel. Daarna heel goed geholpen!

Kwaliteit

Goede kwaliteit stickers inmiddels al vaste klant.

ik heb geen enkele opmerkin

Kleuren klopte niet

Had een tekening in grijstinten, deze is goedgekeurd maar toen hij aankwam waren de grijstinten met een kleurenwaas. Na uitgebreid mail contact bleek dat ze niet de juiste techniek in huis hadden om mijn tekening te kunnen drukken. Blijkbaar is er geen eiken kwaliteitscontrole geweest want dan hadden ze het daar nog kunnen ondervangen.

Prima gedrukt, goede service

Mijn bestelling was in eerste instantie op de verkeerde afmeting gedrukt door het bedrijf. Na contact werd het snel opnieuw geleverd en naar tevredenheid.

Top geregeld!

Heel blij met mijn transparante stickers, zeer professioneel geholpen met een prachtig eindresultaat. Dank

Snel, vakkundig en goede adviezen

Richard heeft een mooie, nieuwe huisstijl voor mijn bedrijf ontwoŕpen.

Goede kwaliteit en snelle levering!

Onze eerste bestelling was zoals we hadden gehoopt.

Mooi print en snel in huis

De QR code die ik geprint moest hebben was duidelijk en goed te scannen. De snijranden waren ook heel netjes en de afbeelding goed gecentreerd. Top.

Prima service, prima kwaliteit

Prima voormekaar

Snel geleverd en ziet er top uit!

Ik had een kleine bestelling stickers nodig (100 stuks), Door de scherpe prijs hier uit gekomen en daar ben ik heel blij mee. Het bestellen was eenvoudig en de levering binnen een week (geen spoed). Ik heb budget Vinyl gekozen en nog steeds zien de stickers er goed uit. De komen goed los van de achterkant en plakken voldoende.

Super tevreden

Voor een goeie prijs een grote bestelling geplaatst en alles is binnen de afsgesproken periode optijd geleverd. Stickers van goede kwaliteit. Erg blij mee

hele fijne service

Al jaren probeerde ik bij andere sites stikkers te maken maar ik had wat hulp nodig. Na een belletje stelden ze voor dat ze het voor mij deden en was ik er erg blij mee. Goede service

Top service!

Dank je wel weer Tim. Ga zo door

Snel en deskundig

Dank weer voor jullie snelle reactie en professionele levering.

Goede hulp gekregen voor de vragen die ik had bij het bestellen van drukwerk

Goede service en uitstekende kwaliteit producten!

Bij vragen wordt er goed meegedacht om het beste resultaat te behalen! Erg tevreden over de service en de kwaliteit van geleverde producten, in mijn geval transparante stickers. In de toekomst zal ik zeker opnieuw een bestelling plaatsen.

Mooie kwaliteit stickers

En levering binnen 1 week, zeer netjes

Uitstekend!

Ik heb voor het eerst labels laten printen en ben super goed geholpen met het maken van de juiste keuzes! Super service en geweldig kwaliteit van de stickers!

Tevreden klant

1 Sticker besteld voor speciale doeleinde, prijs was voor 1 sticker 50/50 kwaliteit van het product prima. Achteraf nog aanpassing gevraagd (ronde hoeken ipv scherpe) en dat was geen probleem. Service ook tevreden over. Wel wat lang moeten wachten maar dat was niet de oorzaak van het bedrijf maar PTT (kerst).

fijne klantenservice en top kwaliteit

Ze helpen je net even verder en leveren echt goede kwaliteit tegen een goede prijs!

Positief

In eerste instantie was ik niet blij, omdat de stickers anders waren dan ik had gehoopt. Dit lag overigens aan mijzelf en niet aan het bedrijf. Toch een zeer mooie oplossing gevonden en de gewenste stickers alsnog ontvangen. Voor herhaling vatbaar!

Top service!

Een heel mooi spandoek laten maken! Fijne en vlotte communicatie! Spandoek van perfecte kwaliteit en mooie opmaak!