Goede service, en snlle levering

Goede service, levering, en prijs/kwaliteit.

Top service us usual!

Kunnen we net zo kort over zijn als de titel. Snelle en goede service! Al jarenlang een zeer tevreden klant!

Prima bedrijf

Vlotte levering, goeie kwaliteit en niet duur

Erg klantvriendelijk, behulpzaam en snelle levering

We zijn al een aantal jaar klant bij Reclamedeal en nooit geen klagen gehad. Altijd erg behulpzaam en heel erg klantvriendelijk.

Sneller dan verwacht.

Bestelde stickers kwamen ruim eerder dan van te voren aangegeven. De kwaliteit was prima. Zeker voor herhaling vatbaar.

Uitmuntende Service

Voor de opening van een winkel had ik met spoed canvassen en stickers nodig. Niet alleen werd alles snel geregeld maar mijn ontwerpen werden ook perfect geplaatst en gecontroleerd waarna ik voorbeelden ter controle gemaild kreeg. Tevens werden al mijn vragen snel en duidelijk beantwoord. Hier bestel ik de volgende keer zeker weer mijn marketing producten.

Snel geregeld, ontwerp in 1 x goed! Thnx

Goed, snel en niet duur, met superhandige plakinstructie voor mijn grote stickers.

snelle service en levertijden

snelle service en levertijden

Top ervaring

Perfect aflevering, snel en kwaliteitsvol. Een aanrader.

Zeer mooie stickers ontvangen

Bestelsite was overzichtelijk en makkelijk te begrijpen. Stickers waren ruim binnen de voorgestelde bezorgdatum binnen en zien er zeer goed uit. Complimenten!

Fantastisch!

Snelle afhandeling en top kwaliteit !

TOP

Uitstekende klantenservice en goede kwaliteit producten.

Goede kwaliteit en super snelle levering.

We waren op zoek naar een sticker die op alle mogelijke oppervlakte kon kleven. We zijn heel goed geholpen door ReclameDeal. En tevreden over het product.

Heel goed drukwerk

Goed drukwerk, levering mag iets vlotter

Prima bedrijf

Al langer goede ervaringen mee. Niet duur en prima kwaliteit

Mooie produkten, goed overleg

Veel overleg gehad en hiermee tot goed en mooi resultaat gekomen. De producten zijn naar wens. Levering was ook snel. De duurzaamheid moet blijken, maar tot nu toe lijkt het allemaal heel degelijk. Een klein minpuntje is dat ik verwacht had dat ze ook zouden adviseren over de vormgeving en kleur en dergelijke, maar dat was niet zo. Bijvoorbeeld: over een bepaalde kleurcombinatie of wat over het algemeen aantrekkelijk gevonden wordt. Maar ondanks dat zijn we tot een mooi resultaat gekomen! Meestal kreeg ik ook snel een reactie terug.

Geweldige kwaliteit!

Ik heb een paar logo's laten uitsnijden op vinyl en de uitsnedes zijn geweldig gelukt. Hoge kwaliteit en goed beschermde levering. Zeker voor herhaling vatbaar :)

Goede snelle service

Behulpzaam personeel, flexibel bij aanpassing en toegestuurde document snel omgezet naar sticker formaten.

Snel en degelijke kwaliteit

Speciale aanvraag gedaan voor maatwerk stickers. Duidelijk aangegeven wat ik wilde. Ik kreeg direct antwoord en kreeg vooraf de proefdruk via de mail toegestuurd. Na betaling werd het direct verzonden en kwam het binnen. Top service, snel handelen en tegen scherpe prijs. Aanrader!

Super bedrijf

Goed bedrijf en snelle leveringen top bedrijf doe er graag zaken mee

Topbedrijf

Altijd goede service bij Reclamedeal. Snelle levering en goede prijs!

Nog steeds geen levering

Waar is onze bestelling gebleven? Wel mail over leveringsmoment echter geen levering gehad. Wel alles betaald en factuur ontvangen echter geen stickers???

Goedemiddag, Excuses, ik heb de beoordeling over het hoofd gezien. Als ik terug kijk zijn deze geleverd in Gravenmoer op 29-03. Ook zie ik dat wij hier verder geen bericht van hebben ontvangen om het netjes op te lossen. Zou je mij even een mail willen sturen naar info@reclamedeal.nl? Dan lossen we dit uiteraard netjes op. Vriendelijke groet, Tim van Reclamedeal.nl