uitstekend | 10 met griffel

Zoals altijd helemaal prima. Niets is de medewerkers van Reclamedeal te veel, een top prestatie op gebied van klantvriendelijkheid. Accuraat, vlot en prima prijzen.

Super & Snel

Bedankt voor de snelle service! Bestellen ging gemakkelijk en ik werd erg snel geholpen. Heel erg prettig en het resultaat is ook mooi geworden!

Uitstekend en snelle service

Goede service en snelle levering van de producten, kan iedereen aanraden hier de producten te bestellen waar nodig.

Top service, top kwaliteit!

Ongelovelijk goed geholpen, de service van ´de drukker op de hoek' maar dan online. Vragen worden direct beantwoord. Mooie kwaliteit, goede uitleg, verpakking, alles echt top!

Prima kwaliteit, stickers hebben geen middenrand

Kwaliteit ziet er erg goed uit, stickers hebben alleen geen middenrand waardoor ze erg moeilijk te plakken zijn

Prima ervaring

Snel gehandeld, prima prijs en goed eindproduct!! Voor herhaling vatbaar!

Snel en netjes!

Goeie service en denken mee!

Goeie service

mooi resultaat

Vanuit een scan van een bestaande sticker, is het resultaat goed te noemen. Ook de hulp hierbij (van scan naar aanleverbaar PDF) waardeer ik zeer.

Super geholpen, wederom!

Vlotte reactie en extreem snelle verzending!

Top bedrijf!! Snel en goed!!

Besteld, kort daarna een order bevestiging, zaken snel gereed, melding dat zaken gereed zijn voor afhalen in ons geval. Kortom; alles klopte!

perfect

een paar jaar geleden heel goed geholpen en nu ook weer met de aanvang van ons jubileum jaar om de merchandising te maken

goed en snel

goede service bij het ontwerp en snelle levering.

Snel, vakkundig en goed

ik heb stickers besteld voor op chocoladerepen. De bestelling ging supersnel en zag er prachtig uit

Mijn sticker is verkeerd gedrukt.

Mijn sticker moest langs de binnenkant van het raam gekleefd kunnen worden. Het is wel gespiegeld maar langs de verkeerde kant op het papier gezet.

Beetje lastig betalen, maar verder prima. Snelle levering.

Prettie mailwizseling, snelle levering. Het uploaden van het bestandje en de betaling verliep war lastig, maar uiteindelijk gelukt en resultaat was prima. Wel jammer dat de stickers geen knik randje achterop hebben om makkelijk af te pellen.

Goede kwaliteit. Stickers gekregen zoals verwacht

prima. goede kwaliteit / prijs verhouding

Snelle levering, prima stickers!

Prima en flexibel

Naar aanleiding van de proefdruk nog aanpassingen kunnen doen in formaat zonder problemen, fijne service!

Geweldig, ben zeer tevreden

Wat weer een kwaliteit en wat snel geproduceerd. De banners zien er prachtig uit en fleuren onze kantine helemaal op. Al jaren ben ik tevreden over dit bedrijf. TOP!

Goed, duidelijk, snel, korte lijntjes

Een fijn bedrijf, die snel reageren, snel kunnen leveren en direct de telefoon opnemen als er iets is. Kortom geweldig

Snelle levering en mooie kwaliteit

Wij hebben een vinyl sticker besteld van 200 bij 150 cm om over kastdeuren te plakken. Het is wel fijn dat de foto eerst beoordeeld wordt voordat er geprint wordt. Mooie kwaliteit en super blij mee.

Goede kwaliteit en heel snel geleverd

Hele scherpe prijzen en levering 1 dag na bestelling

Mooi resultaat en snelle levering, top!

Heel eenvoudig om behang met eigen ontwerp te bestellen. Het is erg mooi geworden en de levertijd is supersnel!

Al jaren vaste klant, Super!

Al meerdere jaren bestellen wij al onze vlaggen en banners bij Reclamedeal.nl. Snelle reactie, begrijpen wat je bedoelt en uiteraard, goede prijzen.