Snel, Goed en goede prijs.

Een grote sticker besteld voor ons reclame bord. De maten waren anders van ons ontwerp, maar door kleine aanwijzingen te geven in het opmerkingen veld werd dit goed aangepast. Ook werd mij een duidelijk voorbeeld terug gemaild. Na goedkeuring had ik hem al na enkele dagen in huis. Goede kwaliteit en zeer goed verpakt.

super fijne service

de medewerkers van reclame deal hebben mij heel fijn geholpen

Snel en op tijs geleverd

Mooi afgewerkt

super

ik heb een super ervaring, zeer klantvriendelijk en direct geholpen, het zeer leuke was dat er moeite werd gedaan voor de resultaten te verbeteren

Goed geholpen bij aanmaken van het juiste stickerbestand.

ReclameDeal heeft me geholpen bij de opmaak van een correct stickerbestand. Aangezien ik de juiste software niet had hebben ze me goed kunnen helpen en is het resultaat geworden zoals ik in gedachten had.

TOP!

Snel en goede kwaliteit

Snelle levering, goede prijs/kwaliteitverhouding

Reclamedeal biedt een ruim assortiment op een duidelijke en overzichtelijke site. De prijzen zijn goed in verhouding met de kwaliteit en de levering en service zijn uitstekend.

Fijn, betrouwbaar bedrijf

Fijn bedrijf dat meedenkt, goed bereikbaar is en komt met oplossingen.

Ik ben goed geholpen.

Men heeft mij goed geholpen. Ook met het formaat van de sticker de chatmedewerker vond ik wel wat koraf in zn bewoording maat uiteindelijk ben ik tevreden met het resultaat. Nu ik de juiste maatvoering van mijn sticker weet zal ik een volgende keer rekening hiermee houden. Ja een volgende keer want ik ben zeker van plan terug te keren naar uw site.

Snelle levering; uitstekende kwaliteit

ALWEER TOP GEREGELD

Spoedbestelling; geen probleem, wordt gewoon geregeld.

Bestelling snel geleverd en volgens verwachting

Bestelling snel geleverd en volgens verwachting. Helaas 100 ipv 1000 geleverd. Dit is telefonisch opgelost en de overige 900 zijn nageleverd.

Prima product voor prima prijs

Ik had kleine stickers nodig om mijn eigendommen te labelen. Het was even zoeken naar het juiste stickerformaat op de site, maar met een beetje hulp van de helpdesk was het zo gefikst. Prima product ontvangen.

Heel goed, snelle levering, hoge kwaliteit, mooie prijs

Heel goed, snelle levering, hoge kwaliteit, mooie prijs

Wij zijn tevreden!

N.v.t.

Prima werk en snel geleverd

Aantal stickers laten drukken naar eigen ontwerp. Geheel volgens verwachting, zelfs nog iets erboven.

Prima,

Snelle levering en goed podukt.

Top bedrijf met fantastische service

Zoals altijd, snel, prima kwaliteit en extreem klantgericht.

Top!!!!

Duidelijke website, contact om even te checken of ik akkoord ben met wat ze hebben gemaakt en een snelle levering. Eenmaal geleverd nog steeds super tevreden!

Voor herhaling vatbaar

Zeer goede en duidelijke klantenservice, goede en mooie afdruk van het product en een goede aflevering

Geweldig bedrijf!

Heb super goede ervaring met dit bedrijf zeer behulpzaam en werken super snel.Echt aanrader en zijn niet duur.

prima prijs kwaliteit verhouding

Zeer tevreden over de makkelijk internet site, duidelijk en overzichtelijk.

Goede service en kwaliteit

Goede service en kwaliteit prima communicatie met opmerkingen en verbeteringen.

Goede producten en veel keus!

Snel besteld en snel geleverd. De producten waren naar verwachting.