goed en snel.

Snel en goed geregeld.

Goeie prijs qualities verhouding.

Over het algemeen goed. Ik vond de werkzaamheid van de site wat verwarrend. Normaal zou je eerst ontwerp uploaden en dan daarna de afdruk opties kiezen. Ik heb ook nergens een instructie hierover kunnen vinden. Dit is wel belangrijk omdat het nog al vreemd overkomt dat je eerst de druk opties invoert, daarna de winkelwagen opent en account maakt en dan pas het ontwerp invoert. (Zie bijvoorbeeld pro foto net )

Goede kwaliteit en de kleuren waren perfect

Omdat ik de plankjes rondom mijn vogelkooi wilde laten bedrukken met een eigen ontwerp, heb ik ReclameDeal gevraagd bedrukte stickers te maken. Deze zijn keurig op tijd geleverd, met een duidelijke instructie. Ook de kleuren zagen er goed uit ... dat blijft toch altijd een beetje spannend. Ook goed dat je voor afwijkende maten kunt kiezen (in dit geval 1600 mm x 90 mm) zonder dat de kosten de pan uit rijzen.

Snel en goede kwaliteit

Mooie sticker besteld. Super snel geleverd en goede kwaliteit

Top zoals altijd!

Top zoals altijd!

Hele goede en snelle communicatie en een geweldig eindproduct.

We hadden maatwerk stikkers nodig. Snel heen en weer gemaild en snel geleverd zoals gevraagd. Erg tevreden.

Uitstekende service en snelle levering

Uitstekende service en snelle levering

Snel geleverd en de stickers zijn van goede kwaliteit

Er werd sneller geleverd dan verwacht en de stickers die wij hebben besteld zagen er prachtig uit. Daarnaast zijn ze scherp geprijst en is de prijs kwaliteit verhouding precies wat je kunt verwachten. Reclame Deal heeft bij mij een goede indruk achtergelaten. Heb er nu 2 keer besteld en het is twee keer goed bevallen. Zeker een aanrader voor alle anderen.

Goed product en goede instructies. Medewerker is behulpzaam op de chat.

Vlot verlopen

Professionele hulp - mooi resultaat - aanrader

Goede service en snel. Magneetplaat liet eerste dag al deels los

Ik kreeg binnen de afgesproken tijd een paar mooie magneetplaten voor mijn auto. Bij het plaatsen voelde ik al geen sterke magnetische werking. Na een ritje van nog geen 30 km zag ik dat een plaat aan de bovenkant al wat los zat. Ik heb nog niet gebeld over mijn klacht en zou ze daarom voorlopig wel aanbevelen. Nogmaals de levering was mooi op tijd en het plaatje was goed.

Goede bestandscontrole. Handige tips ontvangen bij het aanleveren van mijn bestanden. Snel geleverd.

goed geholpen, mooi product en snelle service

Ik ben heel blij met de snelle service en het meedenken met wat ik nodig had. één typeplaatje is verkeerd gedrukt, maar dat is heel snel en netjes opgelost

goede kwaliteit

Goede kwaliteit geleverd voor een goede prijs. En de service is goed!

Goed en snel gemaakt

Alles wat ik tot nu toe heb laten maken was exact wat ik wilde.

Top service, snel en altijd meedenkend.

Al diverse malen besteld. Spoed of hulp is geen probleem. Top service!

Mijn toegestuurde afbeelding was niet scherp genoeg, hiervoor moest ik zelf iets anders verzorgen (waar ik geen verstand van heb). Maar voor deze prijzen kun je ook niet volledig verzorgde service verwachten. Het resultaat is mooi geworden en ben ik tevreden over.

Super snel geregeld

Altijd top voor elkaar!!

top!!!

snel / kwaliteit / contact

Binnen 2 dagen de stickers geleverd gekregen, die ik via de chat met spoed besteld, omdat de site er even uitlag. Medewerker heeft me echt super goed geholpen.

Netjes werk!

Netjes werk geleverd. Logo staat er recht op. Kleuren zijn zoals ze horen. Stevige stickers die niet doorschijnen. Makkelijk te plakken zonder luchtbellen. Snelle levering.

Makkelijk, goede en snelle levering.

Makkelijk om de stickers aan te maken via de site. Resultaat was volledig zoals verwacht en snel geleverd!

Perfect en snelle levering

Stickers besteld en goede kwaliteit

Lijmlaag voldoet niet aan de verwachting

Vinyl stickers op maat laten maken. Plaklaag laat zo los, zelfs als je beide plak-zijdes op elkaar plakt.

Ik had een sticker laten printen, daar was helaas iets mis gegaan tijdens het drukken. Na contact via mail kreeg ik snel en kosteloos een nieuwe. Die was wel goed. Inmiddels ook een 2e sticker besteld en deze was meteen goed.