Snelle service en volledig naar wens

Richard via een kennis gecontacteerd, na het uitleggen van de wensen al heel snel een proefdruk ontvangen. Snelle service en prachtig resultaat ontvangen!

Prima geholpen

Gekregen wat ik heb besteld in de afgesproken tijd geleverd.

Ik bestelde een banner (wel zelf ontworpen), die werd snel gemaakt en 'geleverd. Wat je idee ook maar is, reclamedeal kan er wat mee, denkt mee en maakt het!

Kwaliteit en service zijn top

Al vaak een bestelling geplaatst voor grote stickers en vinyl doeken en altijd goed en snel, meestal sneller dan de aangegeven leverdatum. Ook de service is super, meedenkend en goed. Bestel nergens anders.

top service

Altijd netjes afgewerkt!

Prettig en makkelijk in gebruik

Makkelijk om te bestellen, duidelijke instructies hoe bestanden aan te leveren en veel opties om uit te kiezen.

Gewoon goed en een vriendelijke service

Gewoon goed en een vriendelijke service

snel en correct geleverd

zoals altijd prima kwaliteit en snel geleverd

nette en snelle service!

Nette en snelle reactie en service

Fijne klantenservice en goede kwaliteit stickers met snelle levering!

Ik had hulp nodig bij het aanleveren van mijn bestanden en wilde een wijziging doorgeven voor in mijn bestelling. Ben erg snel en fijn geholpen, de stickers waren snel binnen en zijn van goede kwaliteit!

Altijd goed en op tijd!

Zo fijn samenwerken met dit bedrijf. Flexibel, snel en bereid mee te denken.

Goed contact

De stickers zijn van top kwaliteit en het maak proces duurde minder dan een week. De opstart was even lastig ivm de aanleveringspecificaties. Al met al een fijne koop.

Top resultaat !

Prima service, mooie stickers! erg blij mee.

Prettige en snelle klantenservice, mooie stickers

We laten al langere tijd stickers maken door Reclame Deal. Altijd naar tevredenheid. Prettige klantenservice om even te overleggen.

Prettig contact en snelle levering

Mijn opdracht heeft reclamedeal snel en goed uitgevoerd. Ze hebben nog gebeld om iets te checken (voor de zekerheid) en daarna de opdracht snel geleverd, voor een prima prijs!

Professioneel bedrijf met kundig personeel!

Erg goed geholpen door Richard en zijn team, ik kan dit bedrijf aan iedereen aanbevelen!

Fijn contact en precies wat ik zoek

Online makkelijk aan te vragen. Er komt nog een mail met voorbeelden met extra akkoord. Werkt heel prettig! Ook heel erg blij met de resultaten!

Super firma, snelle service en denken mee

Een bedrijf dat meedenkt ( dat zie je tegenwoordig niet meer zoveel) komen afspraken na. Goede prijs / kwaliteit Mooi dat deze firma’s er nog zijn

makkelijk om te bestellen, snel geleverd, vriendelijke mensen aan de telefoon

Snel en goeie service

Geweldig bedrijf!

Vinylstickers

Top en snel geregeld

prima produkt, snelle levering

eenvoudig bestellen, snelle respons met email

Snelle service en het zit er top uit

Altijd een snelle service

Zoals altijd, snel en goed!

Vaker besteld, en altijd top!

Altijd snel en goede kwaliteit

Ik werk graag met Reklamedeal want veel keus, snel en kwlitatief heel goed. Buiten dat wordt je ook aan de telefoon goed en vriendelijk te woord gestaan, kortom een uitstekend bedrijf!