Zoals altijd, snel en goed!

Vaker besteld, en altijd top!

Altijd snel en goede kwaliteit

Ik werk graag met Reklamedeal want veel keus, snel en kwlitatief heel goed. Buiten dat wordt je ook aan de telefoon goed en vriendelijk te woord gestaan, kortom een uitstekend bedrijf!

Vlot en goed afgehandeld

Erg tevreden over de kwaliteit, maar ook de snelheid waarmee mijn verzoek is opgepakt. Mijn complimenten!

Snelle en goede service.

Altijd snel binnen een paar dagen geleverd. Behulpzaam.en goede kwaliteit.

Stickers

The sticker's print quality was not good. Not only the lines were blurry but the ink was kind of fading, with blacks looking more grey than anything else. P.S. the logo was in high res.

Good afternoon, Do you have some photos for me because this just needs to be sharp. Otherwise we will certainly solve this. You can email this to [email protected]

Perfecte service!

Perfecte service!

Stickers zijn niet naar verwachting

Best een gedoe om de ontwerpen zelf aan te leveren in het juiste bestand, uiteindelijk heeft ReclameDeal daar goed bij geholpen. Maar de stickers zijn niet naar verwachting geworden. Ik had gevraagd om evengrote lettertype voor alle stickers, maar er zit wel verschil in. Ook valt de kleur een stuk lichter uit dan het ontwerp. Wel goede stickers.

Vriendelijk, snel, goede kwaliteit

De titel zegt alles al. Vriendelijke en snelle reactie op mijn vraag, makkelijke UI om de sticker te maken, je krijgt nog een voorbeeld gestuurd die je moet accorderen en dan werd die geleverd. Kan niet beter denk ik.

Prima product, redelijk prijs

Geweldig, mooie afwerking en snel geleverd.

Na een aantal malen iets besteld te hebben kan ik een ieder aanraden om bij Reclame deal te bestellen. Goede service en goede kwaliteit.

Goede kwaliteit en fijne samenwerking

Goede communicatie en product voldoet uitstekend aan de verwachtingen

Fijne, stevige stickers!

Ik heb stickers (mat laminaat) laten printen om te gebruiken als wijnetiketten. Fijne stickers, stevig, goed te corrigeren wanneer deze nog niet helemaal is vastgeplakt, maar wanneer hij wel zit, zit hij goed. Mooi scherp & kleur was goed. Ik zag wel bij sommige vellen de snijlijnen.

Goed advies, prijs-kwaliteit is prima, fijn om mee samen te werken

Goed en snel

Snelle service en goede kwaliteit voor een prima prijs Klein foutje bij de levering maar zeer snel en correct opgelost!!

Goede service van A tot Z!

Werk al jaren met de mensen van Reclamedeal, super! Leveren snel, denken mee en kwaliteit is altijd goed.

Vaak besteld, altijd goed!

Altijd snel en goede kwaliteit. Website werkt top. De klantenservice is ook persoonlijk en snel.

Mooi product voor een prima prijs!

Blij verrast met de stickers.

Zoals altijd, perfect!

Fijn bedrijf om mee te werken, soepel, meedenken en oplossingen bieden.

Snel en meedenkend

Per mail aanvraag gedaan voor specifieke wens. Snel antwoord met oplossing aangeboden en vervolgens geleverd. Super

Super kwaliteit

Ik bestel hier altijd mijn stickers. Het aanbod is ruim, de assistentie goed, de kwaliteit perfect en de levering snel. Zeer tevreden mee.

prima behandeling

goed , fijn en direkt geholpen

Heldere communicatie, goede producten

Meerdere bestellingen geplaatst en telkens prima contact en volgens afspraak geleverd

Aflopend ontwerp gaat fout

Het was niet duidelijk dat de stickers geen tussenuit hadden. Daarom is het niet verstandig om het af te laten lopen met een niet-egale achtergrond.

Snelle goede service

Snel gemaakt en geleverd. Aardig te woord gestaan aan telefoon!

goede communicatie en prima drukwerk

snelle service bij vragen. Prima drukwerk van hoge kwaliteit