Snelle communicatie en mooi resultaat

Snelle communicatie en mooi resultaat

Constante topkwaliteit

Zoals altijd staat Reclamedeal garant voor een zeer goed product, vlotte levertijden en trekt men alles uit d ekast om aan alle wensen te voldoen. De sfeer bij een bezoek in de firma is werkelijk fantastisch.

Voor het eerst ronde stickers besteld. Goed geholpen met de technische vragen. Snelle levering. Netjes gedrukt. Top

Vakwerk!

Perfect gemaakt! Zoals verwacht

Snel, meedenkend, kwaliteit en mooi product

Perfect en snel!!

Reclamedeal denkt met je mee, zorgt voor een perfect resultaat en nog snel ook!!

Lekker snel weer

En jullie staan altijd voor ons klaar met goede ondersteuning. Dank,' Ingrid

Alles Top!

Snel geregeld. Eigen bestand aangeleverd. Snelle levering.

Mooi resultaat

Netjes en snelle levering

Snel en behulpzaam

Order werd snel verzonden. Eerst leek mijn verzoek niet mogelijk, maar na intern overleg hebben ze het toch conform mijn verzoek kunnen produceren, dus top!

Via de chat een oude bestelling nogmaals kunnen bestellen, reuze handig!

makkelijk besteld, snel geleverd, goed product, aanbevolen!

Snelle levering! Goede kwaliteit

Reflecterende stickers besteld. Sneller geleverd dan gepland, dat is altijd fijn! De wit-reflecterende stickers waren van zeer goede kwaliteit. Erg tevreden mee. De geel-reflecterende stickers zijn mij een beetje tegen gevallen omdat de gele kleur van de folie duidelijk door de inkt te zien is en de opdruk daardoor een behoorlijke gele tint heeft gekregen.

normaal gesproken prima, ditmaal wat minder

Al jaren vaste klant en prima producten. De laatste keer zat er in een klein spandoek een zichtbaar technische fout (eigen schuld). Maar dan verwacht ik niet dat het product naar mijn klant wordt afgestuurd, maar dat het even geverifieerd wordt of het ook daadwerkelijk goed is. Waarschijnlijk verwacht ik een te ouderwetse service.

Mensen met veel ervaring die mee denken.

Goede service scherpe prijzen

Super goed geholpen

Super fijn geholpen via de chat, kon bestanden even ter controle toesturen en een toelichting geven. Mooie stickers ontvangen, blij mee! Dank!

Gemakkelijke bestelling

De bestelling online ging erg gemakkelijk. Ik had echter wel aangegeven dat ik 20 stickers wilde en binnen 5 dagen (in plaats van 3 dagen). Het was dan ook een mooie verrassing dat ik 66 stickers binnen kreeg en binnen 3 dagen de bestelling in m'n brievenbus zat.

Prachtige stickers

Ik heb mijn logo, op een transparante sticker besteld. Deze hebben wij gisteren op mijn mobiele trimbus geplakt en het staat gelijk zoveel professioneler! Ben er super blij mee.

Top bedrijf

Top bedrijf waar ze meer dan 10 jaar klant bij Reclame deal meestal bestelling vlaggen en reclameborden tot en met zeer. Erg goede ervaring!

Precies de stickers die wij bedoelde

Waar het voor andere bedrijven nogal een moeilijke kwestie was kon ReclameDeal precies de stickers leveren die wij nodig hadden, vooraf een paar keer contact opgenomen en overal goed mee geholpen.

Snelle topservice en goede kwaliteit

Fijn contact en snel geleverd. Duurzame opties.

Uitstekend!

Snel en goed!

Makkelijk en snel geregeld

Ons logo in samenwerking met Reclamedeal ontworpen. Snel en makkelijk bestellingen via mail of website.

Goed contact en wordt altijd snel beantwoord

Altijd netjes en goed. Zoals aangegeven word

boven verwachting

maandag ingeleverd en woensdag al in huis. Blij verrast dus. Zag er goed uit dus zeker aanbevelens waard.