Vriendelijke klantenservice en snelle levering

Onze producten zijn snel geleverd en van uitstekende kwaliteit. De klantenservice heeft ons overigens ook goed advies gegeven en wat tips voor de opmaak

Snelle, fijne service

En geen vraag is te veel voor dit team dat alles weet over de bewerkbaarheid en variaties van folies.

Altijd goed met ReclameDeal!

Altijd goed werken met deze jongens. En ook als het een keer niet goed gaat, lossen ze het óók voor je op. Direct contact, geen wachttijden, denken oplossingsgericht met je mee. En... niet onbelangrijk, niet (te) duur. Prima prijzen. Wij zijn fan!

Meedenkend en klantvriendelijk!

Ik had een idee in gedachten en door goed te luisteren wat ik wil en dit te vertalen in de producten was ik goedkoper uit dan ik zelf had gekozen. Top bedrijf.

Mooie producten, faire prijs.

vlot, netjes, denkt in oplossingen

zeer goed

Goede kwaliteit en snel geleverd!

Goed contact en snel geleverd

Helemaal top niks mis mee

Eerder geleverd dan gedacht, stickers zien er goed uit!

Fijn geholpen en mooie sticker

De sticker is groter besteld op advies van jullie. Het ontwerp is aangepast hiervoor door reclamedeal. Een hele mooie service. Het was nog mooier geweest als de afdruk iets kleiner was gemaakt zodat alles op de oorspronkelijke afmetingen op de plaat had gepast. Nu is er geen vrije ruimte meer op de plaat. Dit was wel mooier geweest. Ondanks dat ben ik heel blij met reclamedeal en de hulp die geboden wordt via de chat.

Extra geleverd

2 stickers besteld en 6 geleverd. Dus helemaal super.

Top emblemen!

Na een slechte ervaring met een collega heb ik ReclameDeal gebeld voor het printen van emblemen op bisonyl. De voorgaande waren niet scherp. Maar de emblemen van ReclameDeal zijn top! Goed scherp geprint, makkelijk besteld en snel geleverd.

snelle levering en goede kwaliteit

Ik bestelde op dinsdag 250 stickers. Deze waren op donderdag al in huis. Goede stickers die goed plakken, mooie afwerking en scherp geprijsd.

Geweldige ervaring, volgende keer weer!

Perfect geregeld. Contact met Rick als uiterst prettig ervaren. Voor relatief kleine order ontzettend flexibel geweest in aanpassen order. Hier worden we blij van!

Goed en goedkoop

Snelle levering en goede kwaliteit voor een uiterst gunstige prijs.

Zeer goed!

Heel snel geholpen met het maken van het benodigde bestandje en prompt geleverd.

Altijd top!

Meerdere keren zowel zakelijk als prive besteld en het was altijd top. Ook de klantenservice reageert super snel en denkt altijd mee. De leveringen meerdere keren zelfs eerder ontvangen :)

Klant contact 10/10 Producten 10/10

Goede producten voor een zeer scherpe prijs

Het bestand aanleveren was een punt voor contourstickers, waar anderen een jpeg accepteren moest hier een vector bestand of zoiets aangeleverd worden, wat uiteindelijk lukt. Voor een amateur die een paar stickers wil, was het even zoeken Maar de stickers zijn erg mooi geworden en preceis de maat die ik zocht en zeer goedkoop tov anderen, dus ga zeker terug als ik weer wat nodig heb.

Behulpzaam - resultaat als verwacht

Bij het uploaden van de PDF ging iets mis, maar na contact op te hebben genomen werd het probleem al snel verholpen.

Goed kwaliteit en snelle levering!

Alles volgens afspraak

Wat ze schrijven komen ze na

Ontzettend tevreden!!

De kwaliteit van de stickers die ik heb besteld zijn zeer goed. Exact zoals gevraagd. Er wordt goed op gecontroleerd en het word netjes verpakt verzonden.

Slechte klantenservice, maar mooie stickers als resultaat

Best wel wat gedoe gehad met de klantenservice en het opsturen van samples. Uiteindelijk goed opgelost en de stickers zijn erg mooi geworden.

Zeer goede kwaliteit

Afmetingen kloppen exact met wat ik vroeg (35mm x 60mm) Goede plakkwaliteit en het matte laminaat is top! Daarbij kregen we meer stickers dan besteld, zodat stickervellen volledig benut worden!

prettige service

Per mail besteld en ter plekke opgehaald,snel en accuraat