Zeer goede kwaliteit

Afmetingen kloppen exact met wat ik vroeg (35mm x 60mm) Goede plakkwaliteit en het matte laminaat is top! Daarbij kregen we meer stickers dan besteld, zodat stickervellen volledig benut worden!

prettige service

Per mail besteld en ter plekke opgehaald,snel en accuraat

Top ervaring eerste bestelling

Gemakkelijk alle details bepalen bij de bestelling, goede check per mail m.b.t. de snijranden en het te verwachten resultaat, snel geleverd: top kwaliteit stickers, haarscherp, lang zal die kleven!

Met direct contact, hebben we alles voor elkaar gekregen!

Op de website staat een minimale maat van 2cm, maar in overleg is kleiner mogelijk. Liep erg soepel!!

Zeer betaalbaar, maar slordig product

Ontwerp exact in het midden van de template aangeleverd, maar op de sticker ernstig uit het midden geplaatst. Maar goed, ik wilde goedkoop uit zijn, en dan kun je zoiets verwachten. Kwaliteit van de stickers is in orde.

Personal service and advice

I wasn't sure whether what I had in mind would work, so I emailed and Tim was extremely helpful. It's so nice to have personal service. Once I'd sorted out the right type of file to send the process was super quick and before I knew it our order was on the door step, and I have to say it looks AMAZING! Highly recommend this company.

vriendelijk contactpersonen

op tijd leveren en goede advies, redelijk prijzen

heel tevreden

Bestelling van poosje terug gewoon herhaald, snel geleverd, top!

Mooi geprint en snelle verzending

Alles is verlopen zoals vooraf is aangegeven, prima service.

Geweldige service

Ik ben erg blij met de service van ReclameDeal. Ten eerste werd het product veel sneller geleverd dan gepland. Helaas ontdekte ik toen dat ik zelf een foutje had gemaakt bij het bestellen. Na een kort telefoontje werd mij toegezegd dat de productie dezelfde dag nog opnieuw gemaakt kon worden (vanwege een strakke deadline aan onze kant). En ik kreeg nog korting ook... Dat is toch mooi?! Bedankt!

Snel, netjes geleverd en product van top kwaliteit

Ik had gekozen voor de op één naar hoogste kwaliteit stickers op groot formaat. Alles liep soepel, van bestellen tot levering. En het zijn echt fijne stickers op te beplakken, dik, stevig en mooi geprint. Erg blij mee, ga zeker weer hier bestellen zodra ik bestickering nodig heb

Super Service

Fijn bedrijf om mee samen te werken, snel, behulpzaam en zeer goeie kwaliteit!

wel wat verwarrend dat je na het betalen de bestanden kon aanleveren, maar prima contact werken snel. Enige minpuntje , te veel verpakking om het product heen, dat kan beter. gelukkig was er gebruik gemaakt van oud vel van jullie eigen producten om als proppen de sticker te beschermen , maar hemel , wat een grote doos voor zo's kleine sticker !

prima geregeld, men denkt goed mee

prima service

Eerste keer

Dit is mijn eerste keer dat ik bij jullie bestel, hoe het er nu uitziet ben ik erg tevreden, ik hoor vanzelf van mijn klant of de kwaliteit voldoet.

Snelle, deskundige begeleiding en vlotte afhandeling

snelle service

korte lijnen, snelle service, goede kwaliteit

Korte lijnen , prima service

Stickers waren snel binnen en waren netjes uitgesneden!

Wij hadden voor ons evenement stickers besteld. Deze kwamen netjes op tijd binnen en waren van topkwaliteit! Het bestand was (per ongeluk) aangeleverd in een Ai (ipv de reguliere PDF) en de stickers waren alsnog volgens verwachtingen uitgesneden. Erg chill! Thanks daarvoor

Absolut top!

Wij zijn al meerdere jaren zeer tevreden afnemers van de producten van reclamedeal. Een super goed georganiseerd bedrijf met kundige en gemotiveerde werknemers die altijd een stapje meer doen. Ik kan reclamedeal van harte aan bevelen.

Goede en snelle service

Ze denken met je mee in het ontwerp en ze bieden snelle service

Dit overtreft al mijn verwachtingen!!

Ik was benieuwd hoe mijn stickers er uit zouden komen, maar ik zal ze met trots rond spreiden super bedankt voor de snelle en goede service!

Top ervaring!

Snelle levering, goede kwaliteit en fijne klantenservice.

Altijd betrouwbaar

Altijd bereikbaar, meedenkend en nooit een nee horen. Dat is fijn en daarom kom ik ook altijd weer terug bij jullie.

Advies, opdracht, uitvoering, zoals het hoort.

Ik ben goed geadviseerd, heb na overleg en enige aanpassingen, opdracht kunnen geven; en aansluitend uitgevoerd, conform de gemaakte afspraken. Zoals je, als klant, verwacht. Mooi en goed resultaat.

Printer 16 7741MD Coevorden